7. מה הטעם? הם יבלו את שארית חייהם מול מסכים... אז מה הטעם להתחיל עם נייר עכשיו? מה שכן צריך זה מכשיר שסגור לכל פעילות מלבד החינוכית (על פרטיות הם כבר יוותרו מרצונם בעתיד). כמו קינדל לקריאה, שאין בו הסחות. גם הדפסה על נייר תסייע. הטכנולוגיה בתחום הזה מאוד טריה וצריכה לעבור שינויים מקיפים, אבל היא העתיד. אגב אין הרבה טעם בהרצאות מוקלטות (למרות שזה רוב מה שיש באוניב' הפתוחה למשל) אלא באינטראקטיביות כמו 'חאן אקדמי', שבהן הלומד נדרש להגיב ולתרגל. כג | 08.09.19 (ל"ת)
4. החלק הזה יכול להיות בדעות, לא בטכנולוגיה: על אחת כמה וכמה כשמשרד החינוך מתעניין יותר במה שמכונה "לימודי יהדות" מאשר לימודי מדעים וכששר החינוך (בממשלת מעבר) עוסק בעיקר בהכנסת חוקים גזעניים לספרי הלימוד או במיתוג מחדש של עמותות החזרה בתשובה כ"פלורליסטיות" כדי שיוכלו לפעול בבתי ספר של החינוך החילוני-ממלכתי (חח"מ) באין מפריע חנוך | 05.09.19 (ל"ת)
3. כותב טור יקר, אתה אמנם ממשיך את יוסי גורביץ' אבל אתה מוזמן להיזכר שאתה כותב טור טכנולוגי ולא עוסק בשטיפת מוח של האג'נדה האנטי של גבול הגיוני... קרם | 05.09.19 (ל"ת)
2. לרוב הדו"ח הטכנולוגי כתוב משעשע, הפעם פשוט צהוב בנסיון להיות משעשע נושא 3 כתוב בצורה מתנשאת שמעידה על בורות הכותב: ראשית - האמירה המתנשאת ""למה הבחור הרגיל הזה הוא בכלל אחד מהנוקמים?" מגיעה כנראה ממי שלא טרח לראות אף סרט בסדרה. האם IronMan אינו "בחור רגיל"? מה לגבי AntMan? וגם War Machine ? האם הם פחות רגילים מ- Hawkeye? שנית - "אני בטוח ששניים וחצי המעריצים המושבעים של הוקאיי מתאבלים קשות" הם לא מתאבלים וכנראה שאם דיסני החליטו שכמות המעריצים של הדמות מצדיקה סדרת טלוויזיה ( https://www.imdb.com/title/tt10160804 ) הם עשו מעט יותר שיעורי בית מהכתב הבטוח בעצמו והגיע ולמסקנה שלא מדובר רק בשניים וחצי. כנראה שהכותב הוא אחד מהתלמידים שקיבלו טאבלט בבית הספר במקום נייר ועפרון, כי על Fact Checking הוא לא ממש שמע. R9 | 05.09.19 (ל"ת)
1. כתבה חשובה. למעט החלק של הביקורת הזולה בהתחלה מה נסגר עם הביקורת הזו? תן מידע חשוב. זה לא מדור דעות. חנוך | 05.09.19 (ל"ת)
כשלי החינוך הטכנולוגי: מחשב לכל ילד? עדיף מחברת ועיפרון
7 תגובות לכתיבת תגובה