אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מנכ"לים שמטפחים סביבה של חנופה ויס-מנים מקבלים החלטות הרות אסון"

44 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

43.
אף מנהל בישראל לא צריך להרוויח סכומים כאלו
מה זה משכורת חזירית??? כאילו עמוס עשו אותנו באצבע? למה שמנכ"ל ירוויח פי 100 ויותר ממשכורת ממוצעת בחברה בא הוא עובד, זה התרבות הקלוקלת שקיבלנו מארה"ב והקפיטליזם הדורסני. גם מנכ"ל של בנק לא יקרה כלום אם הוא ירוויח 100K לחודש ולא מליון, ותאמיני לי יהיו המון קופצים. החזירות של הנהלות חברות ציבוריות מונופוליסטיות, למשוך שכר שערורייתי שלעובדים נשארים פירורים, לדאוג לרווחת ההנהלה ותנאיה לפני העובדים ובעלי המניות, מישהו אמר ממשלת ישראל???
מנכ"ל | 09.09.19
32.
על מה שאני עברתי בסלקום עד היום זה מרתיח אך
ללא קשר לעניין האישי שלי שפירא צודק ב 100% בנוגע לתרבות הלקקנות וישור הקו. תחשבו על זה שמרבית המנכלים והמנהלים הגיעו הישר מהצבא ששם השיטה הזו רוווחת מסיבות ברורות, כך שאין לצפות לשינוי אירגוני שיאפשר את אותה פתיחות ללא פחד שמה עתידך בחברה יעמוד בסכנה. זה מתחיל מלמעלה מהנשיא/מנכל/מנהלים/ ראשי צוותים ובסופו של דבר מגיע לריצפת הייצור. כל אחד מתוך שרשרת המנהלים שיחרוג מהקו המונכה מלמעלה יחשב מידית כמנהל חלש שמיצג עובדים ופועל בניגוד למדיניות.
י | 07.09.19
29.
בסלקום כולם יסמנים
מי שנישאר מסלקום שניהל שפירא הוא ייסמן בטוח... כולם מלקקים לסמנכלים בגלל זה סלקום ניראת כמו שניראת היום. פעם עבדו עם אהבה לחברה היןם בשעה 17:00 כולם מפילים את העטים ושואטים הביתה כמובן עם רכב חברה . מנכל ללא כח , שמוכתב ע"י ועד עובדים ללא כל אסטרטגיה ארוכת טווח , חברה שהולכת לפירוק.
יצחק | 06.09.19
7.
מה עושה מנכ"ל שמטוס שלו נתקע בחול לשבת בגלל תקלה?
כשעמוס שפירא היה מנכ"ל אל על טסתי מהודו לארץ בטיסה של חמישי בערב. בגלל תקלה המטוס עוכב עד שבת. שפירא נתן אישור מיוחד לטוס בשבת עם תיקון התקלה (ונתן פיתרון לנוסעים שלא טסים בשבת), וקיבל את פני הנוסעים כשנחתו בשבת בנתב"ג.
ניהול דרך דוגמה אישית ומעורבות | 06.09.19
1.
עמוס וחבריו הקימו מרכזי שירות לקוחות שהכילו את הזעם של הלקוחות
הלקוחות לא הבינו את החשבונית שנבנתה לבלבל אותם - זיכוי, ניכוי, היוון, החזר, צימוד עלות המכשיר לעלות השיחות, עיגולים לא ברורים, חישוב המע"מ באמצע, הורדתו והוספתו בסוף -כל הטריקים האלה ועוד הפכו את שלושת הגדולות לסופר עשירות. חשבון טלפון חודשי משפחתי של 700-800 שקל היה נפוץ. מה עשו החברות הכסף? שיפרו תשתיות? ממש לא. תחזקו מרכזי שירות לקוחות, שלמו הון תועפות לפרסומות והכי חשוב - דוידנדים לבעי השליטה ומשכורות מטורפות לבכירים.
יאיר | 06.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת