10. 9 - לא, אין פתרונות ריאליים כאלה כל מי שהסתכל על עמודי החשמל של הרכבת, לרבות מחלונות הרכבת, יודע היטב שהבעיה "אינה כצעקתה". טכנולוגיית החשמול של הרכבות היא טכנולוגיה בדוקה ואמינה. טכנולוגיות אחרות הן ניסיוניות במקרה הטוב, ואין שום דרך להשתית עליהן מסילת ברזל ארצית. חשמול קווי הרכבת הוא צורך חיוני, מועיל והגיוני. א | 08.09.19 (ל"ת)
9. מה עם הקו רעננה-תל אביב? הקו המהיר מרעננה לת"א דרך הרצליה היה צריך להסתיים בסוף 2017 ועדיין תקוע. ביזיון לרכבת ישראל. אלון | 08.09.19 (ל"ת)
8. עמודי חשמל שמכערים את הנוף יש כיום פתרונות חשמליים ואחרים שיעילים יותר מהפתרון המכוער של עמודי וחוטי חשמל. תומר | 08.09.19 (ל"ת)
6. זהירות,ברכבת החשמלית יש קרינה אלקטרומגנטית בכמות א חישמלו רק את הקו לירושלים כי הקו עובר במנהרה ואי אפשר לנסוע במנהרה עם קטר דיזל. אם היו דואגים לאיוורור במנהרה אז לא היו צריכים לחשמל את הקווים הזה. משה | 08.09.19 (ל"ת)
5. נקווה שהפעם יעמדו בלו"ז עדיף מאוחר מאשר אף פעם... ואלה בשורות טובות לתחבורה הציבורית, שאחרי למעלה משבעים שנה, תהיה רכבת ישירה בין שתי הערים המרכזיות במדינה..... בועז | 08.09.19 (ל"ת)
4. הקו שלא נשלם לעולם הציבור כבר מזמן איבד אמון בכל מה שקשור להודעות הרכבת ומשרד התחבורה על השלמת הקו לת"א (הגנה). שלא לדבר על כך שההמשך ליתר תחנות ת"א והרצליה בכלל לא נראה באופק. ניתן רק להתפלל שהפעם יעמדו במועד העמום משהו שקבעו מיוממם קבוע | 08.09.19 (ל"ת)
3. למה שהרכבת לא תמשיך לנסוע בכל תחנות ת"א? במקום להחליף רכבת בתחנת ההגנה? נוסע בקו י-ם ת"א | 08.09.19 (ל"ת)
2. שלא יתפלא שהם מבצעים באיכות הכי נמוכה פשוט בושה שבחרו הספרדים חסרי הנסיון מי שבוחר במכרז את החברה הזולה ביותר | 07.09.19 (ל"ת)
1. החברה הספרדית סוף כול סוף יש רכבת נרמלית לירושלים. החברת החישמול הספרדית עובדים כמו צבים. צריך לחליף אותם באופן דחוף. הם שווים לכפרות . מלך הרכבת | 07.09.19 (ל"ת)
שנה אחרי ההשקה: רכבת ישראל השלימה נסיעה ראשונה בקו החשמלי מירושלים לתל אביב
11 תגובות לכתיבת תגובה