6. רוב הציבור גר בערים וחונה ברחוב מי שחונה ברחוב שזה רוב הציבור יראה עמדות טעינה רק בטלוויזיה. עכשיו כל תעשיית הרכבים החשמליים היא במימון ממשלתי, במשבר כלכלי יסגרו את כל התעשייה. העמדות האלה לא כלכליות, מי שיתקין אותן יפסיד כסף אם הממשלה לא תממן אותו אייל | 11.09.19 (ל"ת)
5. כל התפיסה שבשביל לטעון את הרכב צריך לסוע למקום יעו במקום לטעון בחניית לילה או במקום העבודה, יכולה להתחרות ברכב חשמלי ושאנשים יעדיפו רכב בנזין, היא מוזרה, ולא ברור על מה היא מסתמכת. אחד שיודע | 11.09.19 (ל"ת)
4. מי צודק? הלמ״ס או משרד האנרגיה? ״על פי נתוני משרד האנרגיה לסוף שנת 2018 עולה כי מספר כלי הרכב החשמליים בכבישי ישראל הינו פחות מאלף, בזמן שישנם כ-100 אלף רכבים היברידיים״. על פי נתוני הלמ״ס לשנת 2018, לעומת זאת, נעו בכבישי הארץ 1930 חשמליות ו-122,268 היברידיות אחד שיודע | 11.09.19 (ל"ת)
3. ל-ג׳ מתוך 24 שעות ביממה ,כמה האוטו שלך נוסע? כל שאר הזמן הוא זמן שבו הרכב יכול להטען. אחד שיודע | 11.09.19 (ל"ת)
2. זה נכון רוב הטעינה תהיה בלילה - שבו אין לזמן משמעות כי המשתמש לא לחוץ ליסוע לאף מקום ( הוא ישן בד"כ) . מעבר לכך יש את מושג "טעינה ב 5 דקות" . אם ניתן בטעינה כזו להגיע ליעד (ויש שם נקודת טעינה) , אז היתרון של בנזין מצטמצם משמעותית . חיים ישראל | 11.09.19 (ל"ת)
1. כל התפיסה שטעינה שאורכת יותר זמן מ מתדלוק, יכולה להתחרות ברכב בנזין, ושאנשים יעדיפו רכב חשמלי, היא מוזרה, ולא ברור על מה היא מסתמכת. ג | 11.09.19 (ל"ת)
שניידר אלקטריק נכנסת לתחום עמדות טעינה לרכבי חשמל בישראל
6 תגובות לכתיבת תגובה