אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אינטל חושפת את "הבניין הכי חכם בעולם" בפתח תקווה

102 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

94.
ממש חכם יודעים מתי איפה איך העובד נמצא 1984 זה כלום לעומת השליטה של החברה בעובדים
צריך להכניס רק שבב לתוך המוח והפין ואז יש לנו בוטים מושלמים שליטיה חולנית : יודע מתי איפה חונה מה אוכל כמה משתין יופי ללמוד חשמל 4 שנים להיות מנהדס בכדי שבסוף אתה בורג במכונה ארורה , אין לך חיים אתה ערום לגמרי להביט במסך לראות את האתר של הילד מבית הספר או מהבנק אתה לא יכול. לכו תמותו החברות הגדולות
האח הגדול יודע הכול  | 14.09.19
82.
סך הכל מאכזב
יש בבניין דברים נחמדים, לדוגמת החדר כושר, ספקיות המזון, ריבוי חדרי הישיבות, שולחן העבודה עצמו ונוף. אבל, בקומות יחסית מלאות הרעש בלתי נסבל כתוצאה מהאופן ספייס המטופש, גם בקומה יחסית ריקה כמו שלי הרעש לא קטן. עוד דבר, זה הנזילות, המון מקומות סובלים מנזילות (ראיתי כבר בחדרי ישיבות ובחדר אוכל למשל), זה מדהים בעני שזה קורה במקום כזה. בכלל איכות הבנייה נראית לא משהו, וגם כבר היו שירותים וידיות שנשברו. לגבי ה"חכם", אין לי מושג על מה מדובר כי כל הפיצרים הללו לא עובדים. יחצ עצבני
עובד בבניין | 13.09.19
67.
פתח תקווה המקום הבא של המשרדים - רק שישאר אוורירי
ל -47, לאנשים נמאס מתל אביב, צפוף, רעש וצלצולים. תראו את הבניינים הסמוכים לו לדוגמה בנייני המרטון, הכל עם פיתוח מסביב אוויר צח והמון!!! ספייס... אל תשכח שגם הרכבת הרגילה וגם הקלה קרובות מאוד ככה שזה נוח מאוד לאנשים. התחבורה הציבורית לשם היא מאוד נוחה אומנם בשעות השיא. אך בשעות הערב טעון שיפור. סך הכל אחלה מקום. ממליץ לכל משרד להקים את הספייס שלו באזור.
תל אביבי | 12.09.19
65.
ל-45, נסעת ברכבת לאחרונה? כאוס מוחלט. עולם שלישי. צפיפות, דוחק, עומס. בנוסף, המעברים חסומים
ע"י עגלות ילדים, מזוודות ותיקים ענקיים (למרות שיש מקום מיוחד מעל הראשים לשים מזוודות, אנשים לא מוכנים להתאמץ מעט ולהעלות את המזוודה למעלה) קורקינטים ואופניים. בארה"ב יש קרון מיוחד לקורקינטים, אופניים ועגלות ילדים ואת התיקים והמזוודות צריך לשים במקום המיועד מעל לראש. בישראל, כל אחד עושה מה שהוא רוצה. אין סדר. אין אכיפה. אם הפקח מבקש להעלות מזוודה למעלה, הישראלי החצוף שנוסע לשדה התעופה, אומר לו- "תרים אתה את המזוודה". אז הפקחים כבר לא מעירים. הנסיעה ברכבת בכל שעות היום הפכה לסיוט ועל אחת כמה וכמה בבוקר. כתבתי לסמנכ"ל חטיבת נוסעים, בועז הירש. אפילו לא טרח להשיב. כשיש תחבורה ציבורית ברמה של עולם שלישי, אנשים מעדיפים לנסוע ברכב פרטי, גם אם זה אומר לעמוד בפקקים.
גליה | 12.09.19
59.
הכל מפואר, העיקר שהעובדים לא ירגישו שהם עבדים.
במעבר לבניין החדש סביבת העבודה השתנתה מקיוביקים (שזה נסבל איכשהו) לקומה פתוחה עם שולחנות של סינים. ואם זה לא מספיק, יש מקומות חניה רק ל-40% מהעובדים. תחבורה ציבורית? לא ממש... המטרה היא שהעובדים יסכלו לעצמם מנטליות של עבדים. הפינוקים מסביב נועדו להסתיר את זה.
מידע פנימי | 12.09.19
58.
אין אין אבל אין על אינטל
אחלה בניין וחרא בניין אחלה עיר פתח תקווה וחרא עיר פתח תקווה אחלה אופן ספייס וחרא אופן ספייס אחלה ארוחת בוקר, צהריים ערב בחינם וחרא ארוחות בחינם. אחלה צריכה בחשמל וחרא צריכה בחשמל אחלה שירותים בבניין וחרא שירותים בבניין אחלה אנשים באינטל וחרא אנשים באינטל אחלה מעבדים באינטל וחרא מעבדים באינטל אחלה חניה באינטל ואחלה חנייה באינטל 1200 חניות זה המון כי לא כולם חייבים להגיע ברכב, והאמת שגם לא כולם מגיעים כל יום
ירוק בנפש | 12.09.19
57.
הקנאה וצרות העין זועקות מרוב התגובות
מתי תהיה התייחסות עניינית ומפרגנת בתגובות ולא רק כאסח? זה לא טוב למערכת החיסון ולא לבריאות. למרות שאיני עובדת הייטק כי אם פנסיונרית אני מברכת על כל מקום עבודה שנפתח ומספק פרנסה לאנשים. ועוד יותר אני שמחה שמשתדלים להיות ירוקים. אם יש בעיות צריך לציינן עניינית ולפותרן. בצעדות שלי באזור אני רואה שהציבו במקום תחנת אוטובוס זה אומר שניתן להגיע גם בתחבורה ציבורית ולא רק ברכב פרטי. אכן היה חכם יותר לפתוח יציאה לכביש 4 ולא להסתמך רק על הגשר המחבר את המקום לתל אביב. אבל חוכמה תחבורתית לא בדיןק חזקה בארץ.
מזל | 12.09.19
56.
מס 45: נכון. אם יש תחבורה ציבורית.
לידיעתך, לא כל העובדים מגיעים מהרחובות הסמוכים ברמת גן או פתח תקווה. כשגרתי ברמת גן, הגעתי גם באופניים. כשתהייה תחבורה ציבורית סבירה, אפשר יהיה לבוא בטענות לאנשים שמגיעים לעבודה ברכב פרטי. כל זמן שהגעה לעבודה או בחזרה לוקחת לי שעה באוטו או שעתיים בתחבורה ציבורית, מה ההיגיון בתחבורה ציבורית?
עובר | 12.09.19
54.
בזכות בינה מלאכותית ...
... גם מחלקת משאבי אנוש מתנהלת באופן אוטונומי, ביעילות / רוחב-פס גבוהה ב־37% מחברת הייטק רגילה. לפחות 16% מכוח האדם מועברים כל שנה במעליות החכמות כפסולת למחזור ירוקה במתקנים תת-קרקעיים, לאחר סיווג וסינון על בסיס הרגלי העובדים הנלמדים באופן שוטף באמצעות מערכת מבוזרת של 128,000 חיישנים.
פליט מספר 83629 | 12.09.19
50.
בעיות קשות
כמו שכתבו פה לפני, המעבר לחצי אופן ספייס חצי קיוביקים מוכח מחקרית שמוריד את התפוקה של העובדים ויוצר סביבת עבודה לא נעימה. מה שמפוצץ את המח זה כמה שטח מת יש בכל קומה, אם זה מסדרונות או פינות ישיבה לא מנוצלות, דונמים של שטח מת ואנחנו צפופים פה כמו מפעל ליצור טלפונים בסין. בכלל עיצוב הפנים, הוציאו עליו הון עתק בשביל שיראה "מזניב" ולחלוטין לא פונקציונלי. טלויזיות ענק מיותרות לחלוטין בכל פינה, מלא ספות לא נוחות ולא מנוצלות, וראבק!!! 8 תאי שירותים לכל קומה? כמעט כל היום תפוסה 100%. חיבור לווי פי בלבד, ולא קווי, כי זה מזניב (אבל מקרטע). חניות, זו עוד צרה נוראית! בשורה התחתונה אני חושב שצריך להודות בטעויות הקשות, לפתוח את הארנק ולעשות רידזיין לכל עיצוב הפנים שיהיה נח ואפקטיבי!!! לעבוד בו, ולהוסיף קומת חניה אחת או שתיים. לטווח הארוך זה ישתלם.
דני | 12.09.19
46.
21, אין לך מושג עד כמה אתה צודק
היום קיוביקים כבר נחשבים מותרות, לאט לאט עוברים לאופן ספייס מוחלט בלי קירות אפילו ובלי שום דבר מאחורי הגב. אצל המנהלים זה נחשב צעיר ורענן, ואף אחד לא טורח לשאול את העובדים שסובלים (כולל הצעירים שלכאורה אותם זה מיועד למשוך). היום עובד היי טק חושב 20% על העבודה, ו-80% על מי עובר מאחוריו או על מה מדבר השכן שלו בטלפון או אם רואים לו את החריץ כשהוא יושב...
קיוביסט | 12.09.19
45.
מס 39 ו 40 . הפקקים זה בגללכם. 90% רכבים מליסינג על הכביש
כל אחד פה רוצה הגה צמוד לעבודה. רכב זה לפנאי ולא לעבודה!!! אין שום סיבה שעובד במשרג מ 8 עד 5 יסע עם רכב לעבודה כל יום שיש תחבורה ציבורית. כל עוד העבודה שלך לא מצריכה רכב וזה לא כלי עבודה שלך אין סיבה שתסע עם רכב לעבודה. רכב זה לפנאי לסופ"ש ליציאות בערב באמצע שבוע או לאירועים בערב וזהו
שלומי | 12.09.19
30.
בנייה ירוקה אלק. כל המחשוב והמסכים האלה מזהמים יותר מנייר
התחממות כדור הארץ קשורה המון בכל המחשוב אינטרנט וכל המסכים האלה והכבל התת ימי למיניהם. סיפרו לכם סיפורים שנייר מזהם ושנגמרים העצים. אבל מה שייגמר לכם זה החיים שלכם ודור הארץ מהתחממות גלובלית בגלל כל האנרגיה "הירוקה הזו"
שלומי | 12.09.19
28.
ושאלת השאלות - האם עובדים בקיוביקים או במשרדים?
כי כל מי שמבין עניין והספיק כבר לעבוד בכמה מקומות, מבין את ההבדל התהומי. מבחינתי - ברגע ששמים את העובד בקיוביק זה כבר מסגיר את העובדה שמדובר במשימות אוטומטיות שלא מצריכות ריכוז, או לחילופין שהיחס לעובד הוא כזה שמאותתים לו שתמיד צופים בו (ראה ערך תרבות הפוקל..).
אלגוריתמיקאי | 12.09.19
8.
בניה ירוקה?!
איך הבניין נבנה בבניה ירוקה עם המסך המטורף שהתקינו על החזית? רואים היטב את הוידאו המוקרן במסך גם באור יום מכביש חמש המרוחק קילומטרים מהמבנה - מעניין כמה אנרגיה ירוקה מתבזבזת על המסך הזה? בנוסף - אני לא מבין איך בעלי הבניינים הסמוכים לא תובעים את אינטל על הפגיעה המטורפת באיכות החיים של דיירהם בעקבות הפעלת המסך.
קובוש | 12.09.19
2.
בתור עובד אינטל בבניין הזה כתבת היחצנות הזו מרגישה כמו יריקה בפרצוף
הבניין הזה הוא הכל חוץ מ"סביבת עבודה אולטימטיבית". הרעש באופן ספייס, המטבחונים הדלים, הדוחק בארוחות הבוקר, המחסור בחניות, התריסים שנפתחים ונסגרים מתי שבא להם וחלק לא עובדים, חדרי הישיבות המחניקים ועוד ועוד ועוד אבל מה, העיצוב יפה ויש מסכי מגע בכל קומה! בדיחה ואף מלה על הפקקים :(
משה | 12.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת