אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חמש ההשפעות הראשונות של הרכב האוטונומי על חיינו

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
יש בעיה - המאמר מיושן - תחזירי את המפתחות
מה שכתבת כל כך מריח הייפ 2017 שלא ברור מי אישר לך את המאמר. הרכב האוטנומי כבר לא נראה כל כך קרוב. אולי למשאיות שעובדות במחצבות זה עדיין רלוונטי אבל לכל השאר - לא רק שלא חידשת, את מטעה את ציבור הקוראים כי המומחים היום הרבה יותר סקפטיים לגבי מהירות מימוש החזון הזה ואת מייצרת רושם של אופטימיות שאין מאחוריה דבר ביזבוז זמן והטעייה - כלכליסט, אנא התעדכנו בחידושים בתחום לפני שאתם מאשרים מאמרים כאלו
יוסטון | 18.09.19
5.
ניתוח תאורטי ומאוד לא ממוקד
מניעת מוות - לא נכון, רכב אוטונומי ימשיך לחיות לצד רכב רגיל - שלא לדבר על זה שתחזיות החדירה של הרכב האוטונומי כבר נדחות ל 2050. שיפור חיי בעלי מוגבלות - אלה שאכן זקוקים למוביליות כן משתמשים בשרותי תחבורה- למשל מוניות, אובר וכו. ומדובר בסקטור זניח. חסכון כלכלי- למעשה עלות הנסיעה ברכב אוטונומי תהיה יקרה בגלל עלויות פיתוח. ויתור על שרותים נלווים - יוחלף בשרותים חדשים שיפלו על משתמשי הרכב האוטונומי בתשלום - ר ערך שריפת זמן ברכב, תשלום על בידור וכו. זמן במתנה: אולי במאה הבאה, ועד אז הזמן יוקדש לעבודה. סליחה- אבל ניכר שהכותבת לא עוסקת בתחום.
אחד שכן מהתחום | 13.09.19
3.
כמו כל בוגרת סנגולרטי, אין לך התייחסות למימד האנוש
נכון להיום אין שום רגולציה משפטית, מדינית וכו' שתומכת בחידוש. בנוסף, לא מעט אנשים אוהבים לנהוג או מפחדים מדי מהשינוי כך שיכול להיות שעד שיקרה (אם בכלל) תהיה טכנולוגיה משבשת אחרת בנמצא (רחפנים?) או סטגנציה או חזרה לאחור לרכב הבטוח במעין שלב ביניים. כך או כך, התעשייה מכוונת כרגע יותר למשאיות מאשר לרכבים פרטיים וכנראה הם יודעים למה.
הכל נכון אבל  | 13.09.19
2.
ההבדל בין אנשי אקדמיה לאנשי תכלס
רוב התאוריות האלה הופרכו מזמן ובנתיים לנוכח דחיית הדדליינים לישום רכב אוטונומי אמיתי הפכו ללא רלוונטיות. החל בזמן הפנוי (אנשים פשוט ישארו בבית. פקקים רק יחמירו) וכלה בקשישים ונכים (לוקחים אובר ויוצאים מהבית). עדיף שאנשי מטריקס ידבקו במה שהם יודעים ולא מה שהם חושבים.
אוטונומיה. | 13.09.19
1.
ניתוח מעניין אך קצת שטחי
אני לא בטוח שהנסיעה במונית אוטונומית תהיה זולה יותר. חיסכון ב: 1. שכר עבודה של הנהג, 2. עלויות אחזקה (טיפולים). אל מול 1. רכב יקר משמעותית (עלות פחת גבוהה יותר) 2. עלויות אחזקה (נקיונות, נזקים) לדעתי, לא יהיה חיסכון בעלות האנרגיה והמיסים לממשלה אין ולא רואים בשלב זה חלופה להכנסות הנ"ל. כך שאני קצת פחות אופטימי
אוטומובילה | 13.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת