38. זאת אותה חברה שבשנת 2019 עדיין מכריחה את הדיילות לקבל את הנוסעים בעקבים ולהתאפר בצורה מוגזמת? וזה אחרי כל ה METOO? חדשנות זה לא קשקוש שמדביקים לאיזה סמנכל משועמם שהיה צריך לדחוף לו תפקיד. חדשנות זאת באמת לשנות את הדנא הבסיסי של החברה כדי להתאים לעידן החדש. לא נראה שאלעל עם התרבות המיזוגנית שלה ושלל הוועדים ההסתדרותיים באמת על הדרך לשינוי. ירון | 30.09.19 (ל"ת)
37. מדבר גבוה גבוה ולא מספק את הבייסיק החברה רק הולכת אחורה מבחינה דיגיטלית, פשוט ביזיון האתר, האפליקציה , תהליך הצ’ק אין. מסורבלים להחריד . שלא לדבר על השירות , איזה ai ואיזה נעלים לא צריך בינה מלאכותית כדי להחזיר 140 יורו שנגבו בטעות בשדה התעופה באופן מיידי ולא להיות מטורטר במשך שבועיים ואז להגיד לי שזה לוקח חודשיים להחזר- בי ז י ו ן נגה ברי | 24.09.19 (ל"ת)
36. חברה שלא מצדיקה את הקיום שלה ושורדת רק בגלל מצב ביטחוני בישראל שחייבת חברת תעופה אחת לפחות ממי | 17.09.19 (ל"ת)
35. המילה "חדשנות" נשמעת מאוסה וחסרת משמעות כאשר מנסים לחבר אותה לחברה כושלת כמו אל-על. למה להגיע עד ללונדון בשביל לעשות מעצמו בדיחה? אריק | 17.09.19 (ל"ת)
33. כן, חכמה ביותר ללא נוסעים , זה הכיוון , כל מי שטס איתכם אידיוט ,, אולי תימכרו כבר , חברה איומה ,, מחיר מופקע , הונאה ( מחלקת עסקים ) , שרות 0, מטוסים מתפרקים חיים על זמן שאול ,, ללא כספי המיסים שהחברה הזו מקבלת בהונאה מהמדינה ( הוצאות ביטחון ) היתה נעלמת מזמן יעל | 16.09.19 (ל"ת)
31. מציע להתרכז בבסיס יפה שיש חלומות בדיגיטל אבל קודם כל צריך לשלוט בבייסיק: להמריא בזמן, לתת חוויה סבירה לנוסע ולנחות בזמן. אלעל לא מסוגלת לבצע אף אחד מאלו אז מה יעזור הדיגיטל? וספציפית לגבי הדיגיטל - לפני שאתה מרצה, לך תשווה את האתר שלכם לזה של חברות כמו איזי ג'ט וריינאיר. יש לכם גם בדיגיטל גאפ עצום. ליאור | 15.09.19 (ל"ת)
29. מציע להנהלה להתמקד בכלל פעילות הליבה אחר כך, אם יהיה זמן, אפשר להוסיף ״חדשנות״ דיגיטלית. מעבר לדיגיטלי בפעילויות הליבה יכול לעזור אם הוא נעשה כמו שצריך, אבל דיגיטל לבד לא מספיק. אסי | 13.09.19 (ל"ת)
27. דבר בסיסי יותר מחדשנות זה אור, במיוחד בטיסות שקיימים בהם עדיין פרייארים שרוצים לטוס ישירות ללא קונקשיין לדוגמא טיסות לתאילנד, טיסות חשוכות לחלוטין במטוסי אספנות, קודם תתנו תשובה על כך (תשובה שבעוד כמה חודשים יוחלפו המטוסים לדרימליינר, היא איננה תשובה) אזרח | 13.09.19 (ל"ת)
25. כל הכבוד על החזון והכיוון בטוח שזה לא פשוט לעשות את זה בחברה כמו אל על. מעריך את זה שיש שאיפות ורואים שיפור באפליקציה ובאתר החדש של הנוסע המתמיד אבל הדרך עוד ארוכה משה | 13.09.19 (ל"ת)
24. צריך להפריט את אל על דחוף מתפקדת על חשבון משלם המי ידוע שזו חברה שמיועדת בעיקר לחרדים עושים בא כרצונם ולא טסה יום וחצי בשבוע וכל העובדים זו מאפייה בסוף תתמוטט וזה יהיה על חשבוננו .. דוד | 13.09.19 (ל"ת)
23. הכל הולך לכיוון אחד חידלון החידלון של היהודים באירופה הובא למזרח התיכון טבע הלכה, אל על בדרך | 13.09.19 (ל"ת)
22. קודם התדמית לפני שתשקיע בעתידנות על אל על לטפל בהווה..בלקוחות שבזים לחברה,שמקללים ונשבעים לא לטוס איתה לעולם בגלל שירות גרוע במשך שנים בנתה אל על לעצמה שם רע רע רע מאוד.היא לא מדורגת אפילו בין 100 החברות הראשונות.כמה חבל. יאנה ברנע | 13.09.19 (ל"ת)
20. אל על היא חברה לדתיים שמוכנה להטיס גם חילונים אם החילונים יתנהגו לפי חוקי ההלכה, כולל שוביניזם קשה נגד נשים. בתור בן לאמא, אח לאחות, נשוי לאישה, אבא לילדות, אני לא אטוס אל על עד שלא יתייחסו אל נשים וחילונים כאל נוסעים שווי זכויות אורי | 12.09.19 (ל"ת)
19. טיסה לונציה זו טיסה של שלוש שעות , ואילו כוס שתייה חמה לא מחלקים. לא ידענו שאל על הפכה לחברת לוטו קובי. בושה להם. M | 12.09.19 (ל"ת)
18. הם רציניים או מתבדחים? מה חדשני באלעל בדיוק ? כמעט באף מטוס קטן אין וויפי בעוד לחברות האחרות יש ? האוכל בטיסות שכמעט ואינו מתחלף ? תפריט האלכוהול שעכשיו התחלף אחרי עשרים שנה ? הלאונג העייף בנתב״ג שלא ראה שיפוץ כבר מי יודע כמה שנים ? איפה אלעל ואיפה חדשנות .... ניר | 12.09.19 (ל"ת)
17. האדם מול המחשב כנוסע מתמיד של אל על - לצד שירות אנושי יוצא דופן לטובה בטיסות עומדת טכנולוגיה טעונה שיפור דרמטי החל מאתר אל על עבור דרך שירות הסטרימיניג של עבד בטיסה האחרונה . הלוואי שאכן החזון יבוא לידיי מימוש והייתי מתחיל מהדברים הפשוטים . אתר חברה נגיש עם ממשק משתמש פשוט ונוח לתפעול ( אתר של united למשל ) בהצלחה ליאור | 12.09.19 (ל"ת)
14. חחחחח עם מערכת הזמנות ברמה של דרום סודן ??? רק תוציא שם רע ל"מדינת ההייטק" .... יוסי פ | 12.09.19 (ל"ת)
13. חכמה? חברה חכמה, הצחקתם אותי? קודם שיעמדו בלוחות זמנים. מלאה כרימון בתירוצים על איחורים ושרות. משתדל לא לטוס אילה שנה טובה לכולם חברה חכמה? | 12.09.19 (ל"ת)
12. אני מחרים אותם כבר כמה שנים "בזכות" השירות המחורבן שלהם. אשתי אחראית אצלנו על הזמנת הנופשים בחו"ל ואני אוסר עליה בקביעות להזמין דרכם, אפילו אם הם זולים יותר אחד | 12.09.19 (ל"ת)
11. אתר האינטרנט שלהם זוועה אין מולטי סיטי, בחירת התאריכים מסתתרת בתחתית המסך. שלוחצים על היעד, נפתח פתאום חלון חדש. חרא של אתר. אלי | 12.09.19 (ל"ת)
10. כנראה שהוא לא זכה לטוס לתאילנד בבואינג 747 מטוס שכלום לא עובד בו, אוטובוס יותר טוב ממנו וצוות שלא נותן שירות משה | 12.09.19 (ל"ת)
9. מגוכח - החברה לא מסוגלת לבנות אתר נורמלי לא שאני טס עם אל על אבל לעיתים רחוקות כשאני פונה לאתר שלהם לשם השוואה אני לא מאמין שזה אתר של חברת תעופה. אבל כל דבר באל על הוא בזיון כך שזה לא מפציע. אבי | 12.09.19 (ל"ת)
7. הסמנכ״ל מביא משב רוח רעננה לאל על נהניתי מהחזון שהוצג על ידי הסמנכ״ל , אכן הוא מביא רוח חדשה לאל על נוסע מתמיד | 12.09.19 (ל"ת)
5. עוד רעיונות נתחיל משירות. מושג שאינו קיים כלל באלעל. חיוך לנוסעים, אכפתיות. צוות ענק במטוס וכולם מחפשים איך להעלם מהעיניים של הלקוחות. פלייט | 12.09.19 (ל"ת)
2. באמת החברה הכי מתקדמת בעולם מכירים עוד חברה שהמטוס הופך באורח פלא לבית כנסת באמצע הטיסה? נוסע | 12.09.19 (ל"ת)
1. החברה הכי טיפשה בינתיים אלעל היברה הכי טיפשה .. שרואה בישראלים לקוחות שבויים.. המירווח בין הכסאות הכי צפוף.. את העתיד של החברה כבר רואים במחיר המניה איציק | 12.09.19 (ל"ת)
אל על רוצה למנף את החדשנות, להפוך לחברת התעופה הכי חכמה
38 תגובות לכתיבת תגובה