אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אל על רוצה למנף את החדשנות, להפוך לחברת התעופה הכי חכמה

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
זאת אותה חברה שבשנת 2019 עדיין מכריחה את הדיילות לקבל את הנוסעים בעקבים
ולהתאפר בצורה מוגזמת? וזה אחרי כל ה METOO? חדשנות זה לא קשקוש שמדביקים לאיזה סמנכל משועמם שהיה צריך לדחוף לו תפקיד. חדשנות זאת באמת לשנות את הדנא הבסיסי של החברה כדי להתאים לעידן החדש. לא נראה שאלעל עם התרבות המיזוגנית שלה ושלל הוועדים ההסתדרותיים באמת על הדרך לשינוי.
ירון | 30.09.19
37.
מדבר גבוה גבוה ולא מספק את הבייסיק
החברה רק הולכת אחורה מבחינה דיגיטלית, פשוט ביזיון האתר, האפליקציה , תהליך הצ’ק אין. מסורבלים להחריד . שלא לדבר על השירות , איזה ai ואיזה נעלים לא צריך בינה מלאכותית כדי להחזיר 140 יורו שנגבו בטעות בשדה התעופה באופן מיידי ולא להיות מטורטר במשך שבועיים ואז להגיד לי שזה לוקח חודשיים להחזר- בי ז י ו ן
נגה ברי | 24.09.19
31.
מציע להתרכז בבסיס
יפה שיש חלומות בדיגיטל אבל קודם כל צריך לשלוט בבייסיק: להמריא בזמן, לתת חוויה סבירה לנוסע ולנחות בזמן. אלעל לא מסוגלת לבצע אף אחד מאלו אז מה יעזור הדיגיטל? וספציפית לגבי הדיגיטל - לפני שאתה מרצה, לך תשווה את האתר שלכם לזה של חברות כמו איזי ג'ט וריינאיר. יש לכם גם בדיגיטל גאפ עצום.
ליאור | 15.09.19
17.
האדם מול המחשב
כנוסע מתמיד של אל על - לצד שירות אנושי יוצא דופן לטובה בטיסות עומדת טכנולוגיה טעונה שיפור דרמטי החל מאתר אל על עבור דרך שירות הסטרימיניג של עבד בטיסה האחרונה . הלוואי שאכן החזון יבוא לידיי מימוש והייתי מתחיל מהדברים הפשוטים . אתר חברה נגיש עם ממשק משתמש פשוט ונוח לתפעול ( אתר של united למשל ) בהצלחה
ליאור | 12.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת