11. למה מכרז עם זוכה יחיד? תעשו רישיון עם כללים לכל המעוניין, ושהאפליקציה הטובה תנצח שוב הקונספט הכושל של מכרז עם זוכה יחיד? איך מישהו ידע מראש מה האפליקציה שמתאימה לכל האנשים? במקום מכרז, שיפתחו API ויתנו רישיון בתשלום ועם תנאים להשתמש בו, כל אחד מששת המתחרים יוכל לפנות לציבור והמוצר הטוב והזול ביותר בחוויה המתמשכת של המשתמשים ינצח. האזרח הלא מצוי | 16.09.19 (ל"ת)
10. סוף סוף.. אבל התחבורה ציבורית בישראל במילא מגעילה עם הרבה השקעות לא נכונות.. אני מוכן אפילו לשלם יותר (נניח 25%) רק כדי שלקבל תחבורה ציבורית יותר איכותית, בתידרות גבוהה ויותר קווים ישירים. כי המצב של היום פשוט בלתי נסבל ברוב הקווים. מישהו | 16.09.19 (ל"ת)
7. תגובה ל 4 גם אינטרנט אתה צורך אצל השכנים? אתה יודע איזו שנה עכשיו??? כבר נגמרו שנות השמונים משה | 15.09.19 (ל"ת)
5. היי חצופים, אין לי כרטיס אשראי וסמארטפון, רק מזומן איך ואיפה משלמים במזומן? פרטיות ונוחות הם מעל להכל. רון | 15.09.19 (ל"ת)
4. שכונה לצערנו האוצר גרם נזק במיליוני שקלים עקב כך שהנוסעים עולים מדלת אחורית ולא משלמים בכלל שלא לדבר שעם פעם אחת יחדור מחבל וייבצע םיגוע התאבדות יבינו שהמהג היה גם מאבטח גם קופאי וגם נהג . אבידן | 15.09.19 (ל"ת)
3. מדהים זה טוב שייבחרו שלושה זוכים ולא אחד, זה ימנע אופציה למונופול. אני מאוד מקווה שזה יפשט וישפר את השימוש בתחבורה ציבורית בארץ, הגיע הזמן שזה יקרה:) מנחם המעניין | 15.09.19 (ל"ת)
2. מוביט היחידים שיכולים להביא שינוי זו האפליקציה היחידה עם מליונים של משתמשים בארץ ואם יש למיזם הזה סיכוי , זה רק אם יצליחו להעביר את רוב המשתמשים לתשלום מובייל. השילוב של מוביט עם פאנגו נראה לי קטלני... המומחה | 15.09.19 (ל"ת)
שישה מתמודדים על אפליקציית התשלום לכלל התחבורה הציבורית
12 תגובות לכתיבת תגובה