אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שופרסל מתכוננת לאמזון: מחזירה לחיים את אמריקן אאוטלט

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
שירות גרוע של האינטרנט של שופרסל
קניתי. מוצר באתר האון ליין של השופרסל , המוצר הגיע לא תקין ואף ללא הוראות בעברית כנדרש בחוק, אך שירות הלקוחות של החברה, עובד כמו בעולם השלישי. מעבירים מנציג לנציג, הנציג הרלוונטי לא זמין . כאשר הם מתעלמים מהדרישה לביטול העסקה. במקום להצהיר על הרחבת הפעילות, שיתרכזו במתן שירות ללקוחות הקיימים
מוטי בן ארצי | 16.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת