24. יבוא מקביל צעד מבורך צודק מוסרי ביבוא מקביל ניתן להנות מרכבים הרבה יותר איכותיים מאותם כלים שהיבואן הרשמי מוכר בענף המשאיות אם תהיה הקלה דומה.נקבל ציוד הרבה יותר איכותי היות והיבואנים בישראל מזמינים רכבים מקו היצור האפריקאי ציוד פחות מושקע .למעשה קו יצור הכי זול. היבואים ידאגו תיכף להבהיל ולהפחיד את הציבור. לא להתרגש מאוד טבעי.כל מי שמפסיד כסף מצעדים שבאים להטיב עם העם.מתחיל ליילל ולשקר. יוסי ארגואן | 18.09.19 (ל"ת)
23. מחזיק את המכונית שלי עד שהיא תתפורר ומזמין לה חלקים מחו״ל! רכב אמור לנסוע לפחות 300 אלף קילומטר אם מטפלים בו בזמן ולא נוסעים איתו כמו מטורפים צחי | 17.09.19 (ל"ת)
22. ישראל לא עולה על הדעת שאני וכל אזרח מיבא רכב מחול למשל בשובי 50000 דולר ומשלם על זה 120 אחוז כלומר רשות המסים מרביחה יותר מהיצרן של הרכב .יצרן זה שמעצב את המכונית ומשקיע בכל האוזור ובכל הפרסום ו ו ו ו מוכר גיפ ב 50000 דולר ורושות המסים לוקחת 70000 דולר ללא שו התערבות ביצור כאילו מרביחה יותר מהיצרן והמפעל של יצור המכוניות וזה רק במדינת ישרא אני כותב את זה מנסיון שלי נשמח מאוד להקלות ברשות המס Elias | 16.09.19 (ל"ת)
21. פצצות מתקתקות על הכביש אומנם היוזמה תביא הורדה במחירים. אבל היוזמה לא מחייבת את היבוא הקביל בפתיחת מוסכים ובמלאי חלפים. והטיפול הנעשה במוסכי היבואן הרשמי לוקה בחסר עד כדי רשלנות ופשע . והם מוציאים מהמוסכים רכבים עם ליקוים במכווון על מנת ליצור שם רע ליבוא המקביל. וכך עולים לכביש אלפי מכוניות של יבוא מקביל כפצצות מתקתקות. דוד | 16.09.19 (ל"ת)
19. הכניסו עז לתקנות החדשות 150 ק"מ? תכנסו לסוכנות רכב חדש בארהב, ולרכבים יש הרבה פעמים 200 או 300 מיל, כפול מ150 קמ. ביחוד עם הרכב הוא בין שנה. Victor | 16.09.19 (ל"ת)
18. תעניקו הקלות לכול אזרח שרוצה ליבא את ריכבו בעצמו וכך תשברו את קרטל היבואנים מסתדרים בניהם בקומבינות של מחירים משוריינים..כמובן גם הורדת מכס על יבוא אישי... דני | 16.09.19 (ל"ת)
17. ביבי, כץ, ממשלת הליכוד, כולם שקרנים וגזלנים הגוזלים את אזרחי המדינה. הכל בלוף משה | 16.09.19 (ל"ת)
16. לא רוצה הטבות, לא מחפש תחרות (כי אין ולא תהיה), רק תבטלו לחלוטין את ה- 114% מס על רכבים!!!!!!!! איתי | 16.09.19 (ל"ת)
14. להגדיל את גיל הרכב ל-3 שנים כולל משומש ותראו איך המחירים יהפכו לאטרקטיבים משרד התחבורה "משתק" את הענף | 16.09.19 (ל"ת)
11. חארטה בארטה ,תפתחו יבוא חופשי על כל רכב מכל שנה כולל כל חלקי החילוף ותורידו את המס המטורף על הדלק מדינת הגנבים בראשות ראש הגנבים עוזי | 16.09.19 (ל"ת)
9. פניקה כלדבר היום ישר קופצים הלבנת הון כמה מכוניות אפשר כבר לרשום על שם אחד הרי היום הכל ידוע ורשום אז מה הפניקה ישר פתח להעלמות מס מתי תהו כמו בארה"ב תן לאנשים להתפתח וכשתתפוס אותו מעלים תן לו עונש למען יראו ויראו אז לא יהיו פה הלבנות מיותרת | 16.09.19 (ל"ת)
7. תופרים פה איזה חוק שייטיב עם אלבר או איזה מקורב/חברת ליסינג השחיתות במשרד התחבורה - ללא גבולות אנחנו לא נהנה מזה | 16.09.19 (ל"ת)
6. מגיב 1 - וואו, יש לך את זה בפחות מוסווה? רואים שאתה מטעם מישהו לך תמצוץ איצטרובלים | 16.09.19 (ל"ת)
5. עד שלא יפרקו את היבואנים לפי יצרן וישללו יצוג של יותר מיצרן אחד לא יקרה כלום לפרק את המגזר הזה לפירורים שביט | 16.09.19 (ל"ת)
4. "הגורם המקורב" שמדבר על פתח להעלמות מס לכאורה, בעצם מקורב ליבואני הרכב ומשקר כי הם רוצים להמשיך לסחוט את הציבור בלי תחרות ובלי פתח | 16.09.19 (ל"ת)
3. בשביל מה? בשביל מה כל המאמץ הרגולטורי הזה ? אנחנו גם ככה עמוסים בכלי רכב, אז לאפשר עוד? שמוליק | 16.09.19 (ל"ת)
2. חבל שלא נתנו גם סוכריה ליבואנים האישיים בדמות חצי שנה נוספת לגיל הרכב בעת הגעתו ארצה.. לירן | 16.09.19 (ל"ת)
1. ציוד מכאני הנדסי כבד ביבוא אישי? הפקידים מנותקים!!! אף אחד לא יקנה כלי צמ"א בייבוא אישי. מדובר בכלי עבודה. כל שעה שהוא לא עובד היא הפסד של אלפי ועשרות אלפי שקלים. בלי כלים חלופיים, חלקי חילוף בזמינות מיידית, טכנאים מנוסים וניידות שירות שמגיעות לאתר - אף אחד לא יגע בכלים האלו. לא סתם יש 3-4 יבואנים חזקים (זוקו, מאיר, קומסקו, מכשירי תנועה) ואף אחד לא סופר את האחרים (כמו חברת קרסו הכושלת) דוד | 16.09.19 (ל"ת)
הטבות ליבוא רכב מקביל: גיל הרכבים יועלה והרישוי יוקל
24 תגובות לכתיבת תגובה