אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי כל האישורים: הקו הכחול ברכבת הקלה בי־ם ייבחן שוב

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
נא לדייק, לא "תושבי המושבה הגרמנית" אלא "תושבים מהמושבה הגרמנית"
יש לא מעט תושבים מהמושבה הגרמנית שתומכים ורוצים את מעבר הרכבת בעמק רפאים, הם פשוט הרבה פחות רועשים. זו פשוט הזיה שאחרי כל הבדיקות פותחים את הנושא מחדש. טוב, למה כבר אפשר לצפות ממי שהכי מעניין אותו זה להוסיף כמה שיותר חניה ובחינם.
סנופי | 17.09.19
6.
הקו הכחול יהרוס את עמק רפאים וסביבותיו
זו לא בעייה רק של הסוחרים. מדובר בנרס בלתי הפיך של המושבה הגרמנית והיונית. הקו מיותר וכל ההליך לאישורו היה בלתי תקין ובניגוד לשכל הישר. הועדה התעלמה מדברי התושבים ומעדויות מומחים. המתנגדים מנסים להציל את המושבות ואת הפארק שיפגע גם כן. לא הציעו קו בפארק. אמרו דאם חייבים את הקו אז רק מתחת לפארק במנהרה עם פתח קטן וגם הציגו של מומחים. הקו מיותר בכל מקרה כי מדובר התחנה אחת בין צ אורנים לתחנה הישנה. זו כפילות כי קו מקביל יעבור מצ אורנים לתחנה הישנה דרך דרך חברון.
אפרת אסף | 17.09.19
2.
הרכבת הקלה מחסלת את האופי העירוני המסורתי
ברחוב יפו בירושלים היו מאות עסקים ייחודיים של משפחות ותיקות. שנים של עבודה על הרכבת הקלה חיסלו את העסקים והביאו לרחוב םיצוציות, רשתות המבורגרים וחרשתות אופנת םח אשפה בשקל. בדיוק אותו הדבר קורה עכשיו בשדרות ירושלים ביפו. שנים של עבודה וסגירת אזורים עירוניים הם מתכון בדוק להרס המרכז העירוני הייחודי בכל עיר.
רונן | 17.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת