7. נא לדייק, לא "תושבי המושבה הגרמנית" אלא "תושבים מהמושבה הגרמנית" יש לא מעט תושבים מהמושבה הגרמנית שתומכים ורוצים את מעבר הרכבת בעמק רפאים, הם פשוט הרבה פחות רועשים. זו פשוט הזיה שאחרי כל הבדיקות פותחים את הנושא מחדש. טוב, למה כבר אפשר לצפות ממי שהכי מעניין אותו זה להוסיף כמה שיותר חניה ובחינם. סנופי | 17.09.19 (ל"ת)
6. הקו הכחול יהרוס את עמק רפאים וסביבותיו זו לא בעייה רק של הסוחרים. מדובר בנרס בלתי הפיך של המושבה הגרמנית והיונית. הקו מיותר וכל ההליך לאישורו היה בלתי תקין ובניגוד לשכל הישר. הועדה התעלמה מדברי התושבים ומעדויות מומחים. המתנגדים מנסים להציל את המושבות ואת הפארק שיפגע גם כן. לא הציעו קו בפארק. אמרו דאם חייבים את הקו אז רק מתחת לפארק במנהרה עם פתח קטן וגם הציגו של מומחים. הקו מיותר בכל מקרה כי מדובר התחנה אחת בין צ אורנים לתחנה הישנה. זו כפילות כי קו מקביל יעבור מצ אורנים לתחנה הישנה דרך דרך חברון. אפרת אסף | 17.09.19 (ל"ת)
5. מרתיח איך כמה אנשי ממון שגרים בסמיכות לקו מצליחים שוב ושוב לעכב את ההחלטה ורק כדי שתהיה להם גישה עם הרכב עד הדלת...וישרפו כל עשרות אלפי השאר מתגורר באזור | 17.09.19 (ל"ת)
4. עוד קבוצת לחץ קטנה הורסת את איכות החיים ירושלים שקטה יותר, נקיה יותר, מהירה יותר, נגישה ונוחה יותר בגלל הרכבת הקלה. ירושלמי | 17.09.19 (ל"ת)
2. הרכבת הקלה מחסלת את האופי העירוני המסורתי ברחוב יפו בירושלים היו מאות עסקים ייחודיים של משפחות ותיקות. שנים של עבודה על הרכבת הקלה חיסלו את העסקים והביאו לרחוב םיצוציות, רשתות המבורגרים וחרשתות אופנת םח אשפה בשקל. בדיוק אותו הדבר קורה עכשיו בשדרות ירושלים ביפו. שנים של עבודה וסגירת אזורים עירוניים הם מתכון בדוק להרס המרכז העירוני הייחודי בכל עיר. רונן | 17.09.19 (ל"ת)
אחרי כל האישורים: הקו הכחול ברכבת הקלה בי־ם ייבחן שוב
7 תגובות לכתיבת תגובה