אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התחבורה הציבורית עושה מתיחת פנים באמצעות תשלומים חכמים בניידים

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
מצויין. אנשים פה לא מבינים
דווקא האוכלוסייה הצעירה שיש לסה סמארטפונים, תטה להשתמש בשירות אם זה יהיה בשפה שלה. רב קו, הטענה מראש מסורבלים ומיושנים עבור הדור המהיר והטכנולוגי, ונסיעה מזדמנת אפשרית רק כך. האוכלוסייה המבוגרת ממילא בקושי מכירה אפילו את הרב קו. אוכלוסייה חרדית - יש לה את הרב קו - מה הבעיה? בגלל זה לעכב התקדמות לכל יתר האוכלוסייה? אין שום סיבה לא להנגיש את השירות בכל האפשרויות הקיימות. ארנק חכם זה העתיד.
יששש | 12.10.19
3.
מקור לניצול לרעה מצד אגד ופגיעה באוכלוסיה
1 כל הטכנולוגות הללו פוגעות דוקא במי ששבוי בתחבורה ציבורית. מה הסיכוי שמי שאין לו כרטיס אשראי וטלפון חכם הם מי שחייבים תחהורה ציבורית? 2 כבר היום נעשות טעויות וחיובים כפולים במכונות באוטובוס. מי שלא מקבל קבלה מניר לא רואה אותן.אבור לסמוך על אפליקציות של חברת התחבורה שאכן ישמרו כביכול על החיובים שלנו בצורה הנכונה.
אפרת אסף | 19.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת