אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נתיבי איילון יפעילו נתיבים מהירים מצפון לתל אביב עבור מכוניות עם טרמפיסטים

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה
הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה למי שחשוב/ת לו העתיד של הילדים, הסביבה , והמחר יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-WAY אנחנו הרי נוסעים כולנו ביחד "באותה הדרך" בעזרת אפליקציית SAM-.WAY אנחנו מודעים לסביבה, לעתיד ילדינו ,ולגודש בכבישים אז מהיום לא רק מדברים אלה עשים ומורידים את אפליקציית שיתוף התחבורה ומשתמשים בפתרון הכולל והחינמי לנסיעה משותפת לאנשים, וסחורות. קדימה לנסיעה משותפת
אכפטניק | 25.09.19
15.
אנחנו סובלים מפקקי ענק בגלל הנתיב הארור הזה
אפילו במדינות עולם שלישי יש יותר מ2 נתיבים בכביש בין עירוני מתנצל שאלו שעובדים איתי לא שכנים שלי ולכן אני לא יכול להסיע אותם לעבודה. גם ככה אני סובל משעתיים ביום נסיעה בכביש כדי לממן את המיסים הגבוהים, מעדיף עבודה ליד הבית - אבל אין. ניסיתי רכבת + אוטובוס, יצא שכמעט 3 וחצי שעות ביליתי בדרכים. מדינה דפוקה
הצילו | 25.09.19
13.
רעיון מעולה עובד בחו"ל כבר המון זמן
סוף סוף רעיון מעולה להורדת העומס בכבישים לצד זה יש רעיונות אחרים שיגבירו את העומס בכבישים וזה גם מוכח. הכנסה של אפליקציות להסעת נוסעים כמו הובר אשר אין עיקרן להורדת העומסים בכביש אלא למעשה הצטרפות של אלפי מכוניות שעד היום עמדו בצד הכביש ללא יצירת עומסים מיותרים... מרגע כניסת אפליקציה כזו אותם אלפי רכבים "רדומים" יהפכו לרכבים בעלי יכולת הכנסה והם יצטרפו ויגבירו את העומסים בכבישים לאין שעור. זה אומנם יחסוך כמה שקלים למשתמשים בשרות אבל אתם יכולים לדמיין מה יקרה מבחינת עומסי התנועה?
איציק | 21.09.19
11.
יש אצלנו וזה עובד מעולה
ראיתי כאלה נתיבים בטורונטו, לוס אנג'לס, וושינגטון ועוד. בדרך כלל מגבילים את הנתיב רק לשעות העומס (6 עד 9 בבוקר הלוך, 3 עד 7 בערב חזור). אני ואשתי טסים ביחד בנתיב השמאלי, בעוד כל הפראיירים תקועים בפקק לידנו. האנשים כבר רגילים שלפני שנוסעים הביתה, עוברים בבניין ושואלים מי רוצה טרמפ! בכניסה לוושינגטון הקימו טרמפיאדה מיוחדת למי שנוסע סולו ורוצה לקחת טרמפיסט כדי לעבור בנתיב המהיר - עובד יופי. שיטת האכיפה היא באכזריות - מי שנתפס משלם קנס של 1000 שקל.
אמריקני | 19.09.19
10.
יפה אבל בכלל לא מספיק
צריך כבר היום לבנות נתצ מופרד באמצעות קו הפרדה בנוי לאוטובוסים ציבוריים בלבד, בכביש 2 עד מחלף ינאי לפחות (או אפילו עד חדרה) בכביש 20 לכל האורך, בכביש 6 עד עירון ואפילו עד עין תות בצפון, וגם בכמה קטעים לדרום, בכביש 1 עד ירושלים, בכביש 4 עד מחלף אשדוד ואולי עד אשקלון, ו4 לצפון עד מחלף מורשה, בכביש 5 כדאי גם לעשות מקסם עד גלילות. רק ככה התחבורה הציבורית תוכל להתחיל להתעלות על הרכב הפרטי. בשלב הבא יש לנהל את האוטובוסים כמו שצריך, להגדיל תדירויות וקווים, לבטל תחנות, ולבנות את המסלול קצר ביותר
משתמש בתחבורה הציבורית | 19.09.19
6.
אוה, חדשות נהדרות
כבר כמה שנים שהנתיב באיילון נמצא שם , פנוי לגמרי בזמן שעות העומס. אז עכשיו יהיה אפשר לנסוע בו גם ברכב פרטי עם נוסעים? טוב מאד, יקל קצת על העומס לכל השאר. השאלה איך יאכפו את זה - אם נהג נוסע עם שני ילדים במושבים האחוריים, המצלמה לא תראה את זה. זאת אומרת שקנסות יהיה אפשר לתת רק עם אכיפה פיזית.
אהרל'ה | 19.09.19
3.
לפני כמה חודשים הייתי צריך להשתמש בתחב"צ לאיזו תקופה
היו צריכים להגיע 5 אוטובוסים בהפרש של כ 5 דקות, כשכולם מגיעים ליעד (קווים שונים, אבל כולם עוברים ביעד שאליו הייתי צריך להגיע). תמיד, תמיד, תמיד, ובכל המקרים - כל האוטובוסים הגיעו ביחד, וכ 5 דקות לאחר השעה שבה היה אמור להגיע האוטובוס המאוחר ביותר. מעבר לזה - נסיעה שלוקחת כ 10 דקות ברכב פרטי, לוקחת כ 40 דקות באוטובוס, שנוסע בסיבובים ברחובות נידחים, ועוצר כל כ 150 מטר. כך א אחד לא יהיה מוכן לעבור לשימוש בתחבורה ציבורית.
המגיב | 19.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת