13. ירון, שים לב שכל המומחים בכתבה אומרים שהמתחרים יותר יעילים. אלקטריאון מפגרים אחרי המתחרים ביעילות ובכלכליות. דור | 12.11.19 (ל"ת)
12. כתבה שמריצה מניה זה חוקי? כתבה כזו מקפיצה את המניה . מעניין עם זה חוקי ? ועם מי שידע על תוכן הכתבה לפני רכש מניות . ובבקשה שלחו לי הודעה לפני הכתבה הבאה שגם אני ירוויח . מדינת קומבינה חזי | 20.10.19 (ל"ת)
11. דור תקרא .. כתבה משלשום בעיתון החזק בעולם. https://www-nytimes-com.cdn.ampproject.org/c/s/www.nytimes.com/2019/10/07/business/energy-environment/electric-roads-cars-israel-sweden.amp.html ירון | 11.10.19 (ל"ת)
10. דור אתה שוב מטעה .. זה לא 10מיליון דולר לק"מ וחצי אלא 12.5 מיליון דולר מענק לפילוט. הפרויקט עולה 12.5 מיליון אבל לאורך כל הפילוט. המחיר לק"מ אחד יהיה הרבה פחות ורק ילך ויירד ביצור המוני. ירון | 11.10.19 (ל"ת)
9. גאווה למדינת ישראל שיש לנו מדענים ברמה כזו. לא רק שיש שוק ,לא תהיה מדינה בעולםצשלא תשתמש בטכנולוגיה המתקדמת של אלקטריאון. גם מפחיתה את הצורך בבטריות גדולות ונותנת פתרון לרשת החשמל. ירון | 30.09.19 (ל"ת)
8. ירון, תשווה מחירים. אלקטריאון - 10 מליון דולר לקילומטר וחצי. המתחרים - מליון דולר לקילומטר. אין להם שוק. הטכנולוגיה שלהם לא טובה. מבזבזים חשמל בהעברה אלחוטית ומבזבזים כסף על תשתיות של סלילי נחושת כבדים ויקרים. המתחרים כבר סיימו את השלב הנסיוני בשוודיה. איפה אלקטריאון? אולי יסיימו עוד שנה, אולי עוד שנתיים... בינתיים שותים את הכסף של המשקיעים. דור | 29.09.19 (ל"ת)
7. טיפה פרגון מדהים שאף אחד לא יודע לפרגן, דור כבר כתבתי לך צא מהשורט אתה פאתטי. תקרא את ההודעה של החברה ותראה מי מגיע תחילת אוקטובר לארץ ממשרדי הממשלה השבדים לחברת התשתית הגדולה בעולם.ואתה מבלבל את המוח על טעינה ממסילה,אתה צוחק עלינו?? צא כבר מהשורט שלך. כל הכבוד לצוות המוכשר של אלקטריאון שהגיעה להישגים מרשימים ברמה עולמית וזה רק ההתחלה. ירון | 28.09.19 (ל"ת)
6. המתחרים בשוודיה כבר מזמן סללו והפעילו את הכביש, אלקטריאון עוד לא זזו לאלקטריאון יש מתחרים בשוודיה שזכו באותו "טרום מכרז" וכבר הפעילו את מקטע הכביש שלהם. אלקטריאון עוד מתעסקים באורך של 20 מטר והספק של 8.5kW בזמן שהמתחרים כבר הטמינו לאורך כביש של קילומטר והספק של 170kW - פי 20 מאלקטריאון. המתחרים פועלים בטעינה דינאמית במסילה, בלי סלילי הנחושת היקרים של אלקטריאון ובלי האיבודים הנלווים של טעינה אלחוטית. דור | 23.09.19 (ל"ת)
4. חוגגים? סבבה. אך תמיד יש לזכור... ששום הספקת אנרגיה לא מגיעה בחינם וחוקי השמור של הטבע אף אחד עדיין לא ביטל. ואני תכוון לקטע של איכות הסביבה. מכוניות חשמליות-יופי. אוויר לא מזוהם מפליטות גזים-נהדר. אך האם זה יספק סביבת מחייה בריאה ובטוחה יותר. לא בטוח . יותר מזה - מסופקני. המפוכח | 22.09.19 (ל"ת)
3. שליטה, שם המשחק כל כך מגוחך.. טכנולוגיה ליצול אנרגיה סולארית, אנרגיה תרמית, רוח ובכלל המרת אנרגיה קינטית לחשמל נמצאת בזמין ואופציונלית להתקנה בכל כלי תחבורה, אך מעדיפים במקום זה להפוך היצרות, לתקוע הדרכים ולהכניס טכנולוגיה גסה ומסורבלת שבוודאי גם שייקחו עליה מחיר לא מועט, ומה מאחורי הכל? כסף.. בואו ונקרא לעניין בשמו, לא -אנרגיה חשמלית, לא הפחתת הזיהום, אלא - המשך השליטה בבני האדם ומיסןד השליטה הזאת, פשוטו כמשמעו בצורה של סלילים משוייכים מתחת לכביש, אגב קטן, מישהו בכל שואל מה יהיה על עובדי וסטודנטי האונברסיטה עם כל הפקקים האלה שיווצרו משך תקופת בניית ה"פיילוט"? ישראל | 22.09.19 (ל"ת)
1. 20 מטר? בחייאת? כשיסללו 20 קילומטר (כן, 20 אלף מטר) - אז ורק אז תוציאו הודעה לעיתונות נראה כמו כתבה ממומנת עידו | 22.09.19 (ל"ת)
אלקטריאון חישמלה בהצלחה מקטע כביש באורך 20 מטר
13 תגובות לכתיבת תגובה