אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יו"ר ההסתדרות: "פיטורי עובדים לא יפתרו את הכשלים בענף הסלולר, אלא רק יחריפו אותם"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
חברות הסלולר שכחו את יעודן וכית הגיע יום התשלום.
החברות מסרבות להבין שהן חברות להספקת שרותים סלולרים ולא חברות טכנולוגיה. ברגע שיפול האסימון הם יבינו שאפשר להסתדר בלי הנדסה מנופחת שכל תרומתה לחברה הוא אפסי. חברה חיצונית אחת יכולה לספק את השרותים הטכנולוגיים לכל החברות ואלו יתםנו אולי לענות ללקוחות
גרי | 24.09.19
11.
חברות צריכות להיות להצדיק את קיומם
כל חברה שלא מצליחה צריכה לעשות בדק בית מה הם עושים לא נכון ואם צריך לפטר אז עם כל הצער מפטרים. לא הגיוני שכל חברה שמפסידה אז צריכים להעלות מכירים שהיא תרוויח השוק נע מהר בשנים האחרונות ומי שלא מבין את זה אז הוא מהר מאוד נשאר מחוץ למשק
הגיון בריא | 24.09.19
8.
תחרות חופשית ומשוכללת
תחרות חופשית ומשוכללת אפשרית עם מספר רב של חברות. השאלה העקרונית היא, האם יש מספיק צרכנים בישראל לספק לחברות רווחים נורמליים כדי לאפשר תחרות משוכללת. לדעתי, מספר הצרכנים בישראל מוגבל ולכן מגביל את מספר החברות המשתתפות בתחרות. לכן במדינת ישראל לא תתאפשר תחרות משוכללת בענף הסלולר. תאוריה מול מציאות.
כחלון נכשל | 24.09.19
7.
כל עסק חייב לעבוד ביעילות מקסימלית
אם סלקום העסיקה במשך השנים 600 עובדים מיותרים, העוול שנגרם לבעלי המניות שלה הוא עצום. חברה אינה שייכת לעובדים. עובדים נמצאים בחברה כדי לייצר רווחים. עובדים מועסקים על בסיס כלכלי. הטעות הניהולית הייתה לנפח את מצבת העובדים כך שרבים מהם מיותרים. מנהלי החברה שניפחו את מצוות כוח האדם בחברה, עודדו בטלנות ובזבוז. ככה קרסו כל מדינות הגוש הקומוניסטי.
אל לעובדים להלין על שהעסיקו אותם שנים סתם ! | 24.09.19
3.
ליו"ר הסתדרות.. במקום לדבר בלה בלה בלה... תעשו כבר
כל הזמן הסתדרות רק מדברת, כבר מזמן אף הנהלה לא פוחדת ולא נרתעת מכם, כי אתם אפסים ואתם אלה שמוכרים עובדים.. במקום לדבר תעשו, תשביתו.. תעשו מהפכות.. שכל מעסיק ידע שברגע שהוא פוגע בעובדים התגובה תהיה חריפה, שכל הנהלה תדע שקודם כל מפתרים בחירים לפני שנוגעים בעובדים.. ואז סדר יחזור... עד אז בלה בלה בלה
א. א | 24.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת