אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כל הטעויות שעשתה סלקום בדרך לתוכנית ההתייעלות הדרמטית

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
העיקר לפטר עובדים
אנשים רושמים פה אנחנו לא צריכים לממן את העובדים למקרה שאתם לא יודעים אתם ההכנסה של סלקום לא אפאחד אחר ואתם משלמים לכולם את המשכורות ובנוסף אם יפטרו עובדים לא יוכלו לעמוד בחוק החדש של 6 דקות המתנה של המדינה אז מצד אחד המדינה פוגעת בחברה מצד שני החברה פוגעת בחברה ובאמצע העובדים נפגעים הכי הרבה וסתם
שם | 26.09.19
11.
תגובה ל-1
שלום וברכה, "המתנה של פרטנר מאורנג' העןלמית" היא לא טעות של סלקום, ולכן לא רלוונטית לטור. אתה מוזמן לקרוא על ההסדר של פרטנר עם אורנג' ועל סיבות נוספות שהביאו לפער בהיקף החוב הפיננסי נטו בין שתי החברות בניתוח שפורסם בכלכליסט לפני שלושה שבועות: https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3769716,00.html שנה טובה ושינה ערבה
יניב רחימי | 25.09.19
10.
גאונים בניהול
כרגע מצב החברה לא מזהיר, בעתיד הקרוב עם כניסת הiot האינטרנט של הדברים , כשבכל תנור וכל מקרר יהיה סים, כשבכל רכב אוטונומי יהיה סים, כשמתחת לכל בלטה ברחוב ובכל עמוד תאורה יהיה סים. לכל חברה תהיה לא כמה מיליוני סימים פעילים אלא מילארד סימים פעילים והחברות יחזרו להרוויח מילארד שקל בשנה יהיה בלתי אפשרי לזרוק אלפי עובדים. ניהול מאוד חכם וניצול של הסיטואציה.
קר | 25.09.19
7.
ניר שטרן = ארז ויגודמן
שיעקלו לדטרן עכשיו את הבית המפואר שלו ושיחזיר אחורה עשרות מיליוני שח שהרוויח על חשבון העובדים המפוטרים ועל חשבון גזלת צרכנים מסכנים וחסרי ישע. איזה עיוות חברתי האיש הזה עם המשכורת השערורייתית בחברה שבקושי שורדת. יש להקים ועדת חקירה נגדו ונגד עוד חברות במשק בהם קיים עיוות כזה.
חי | 25.09.19
6.
כשהחברות יבינו שהן חברות שרות ולא טכנולוגיה.
חברות הסלולר לא הפנימו שתפקידן הוא אך ורק לתת שרות ללקוחות והן לא חברות טכנולוגיות. ספקי הציוד הם העוסקים בטכנולוגיה ובחברות הסלולריות יש גדודים של מהנדסים מיותרים שעולים לחברות סכומי עתק. ומי משרת את הלקוחות? עובדי קבלן.
בני | 25.09.19
5.
חוסר הפנמה שהשוק במקום אחר - לא הכל קשור לרפורמה
החברות האלו היו כל כך מנופחות .. פריסומים בכל מדיה, מרכזי חוויה, אימוץ קבוצות ספורט מרכזי ענק ואלפים רבים של עובדים. מערכות בילינג מטורפות שהיו צריכות לחשב כל מיני פטנטים כמו שעות שפל, מספרים נבחרים, בתוך הרשת / מחוץ לרשת. היו משאבות מזומנים שניפחו טייקונים ואפשרו מינופים לשווקים אחרים. היום הכל כלול (וזה לא רק בישראל). וחברות האלו לא הפנימו שהן בסך הכל מספקות שרותית סלולר .. זהו. ובשביל זה לא צריך רעש כל כך גדול. אולי המחירים צריכים לעלות קצת אבל זה עדין לא יצדיק העסקה על אלפי עובדים. עצוב מאד בשביל העובדים אבל מתפתחים שווקים אחרים. הציבור לא צריך לממן
n | 25.09.19
2.
סלקום - הנהלה חלשה והססנית
במקום לעשות תחזית הכנסות ראלית, לבנות מולה תוכנית פעולה והעיקר לבצע, הסמנכלים והמנכל החובבניים והעייפים של סלקום תמיד ניצחו במלחמה שהיתה ולא בנוכחית, השקיעו בטלוויזיה ונכנסו במחיר השקה ששחט את השוק ואת הרווח שלהן מהיום הראשון - חובבנות,השקיעו בסיבים כשברור שאין שם רווח ( הרי לבזק רשת "רדומה" שתפיל את המחיר ביום שירצו), והכי חשוב הצורך בהורדת כמות העובדים שלא בוצעה בכמות הנכונה כבר 4 שנים, ועכשיו שצריך להוריד בבת אחת חצי כדי להתאזן - יורידו אולי רבע, יחטפו, ולא יתאזנו, נראה כמו סתם הצגה למשקיעים.
ח | 25.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת