אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל סלקום לעובדים: "הוועד מסרב למו"מ, ההשבתה בלתי חוקית"

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
כחלון צודק
אנחנו רוצים חשבונות זולים. מדברים 10 דקות בלודש למה שנשלם יותר מכמה עשרות שקלים? כדי שהבטלנים האלה יחגגו ? יקבלו הופעות וימי כייף ?? מוקדי שירות? למה אני לא נזקק למוקד שירות? כולה מוצר בסיסי שצריך לעלות גרושים. שילכו לעבוד איפה שצריכים אותם לא תחת מטריה של רגולציה וע'ח הציבור.
לקוח | 25.09.19
10.
תגובה ל6
אז בוא תגיד מה עדיף לסגור חברה או לקצץ בהוצאות ובסלקום עד היום הם היו מקבלים תנאים מאוד טובים ותמיד התחשבו בעובדים אבל כשיש חובות אי אפשר להמשיך להיות פזרניים כי בסופו של דבר האדם הקטן יפגע מקריסה של חברה מאשר קיצוצים בחברה,וכל שכיר צריך לדעת ביטחון כלכלי זה מושג שגוי
תגובה ל6 | 25.09.19
4.
לניר אין ברירה
הוא עושה מה שהוא חייב לעשות כדי שהחברה תוכל לשרוד ולהמשיך להתחרות. הצרכנים לא יחזרו לימי החשבון הסלולרי בעלות 300 ש"ח. אף רגולטור או מנכ"ל או אפילו יו"ר ועד העובדים לא יודעים כמה "חשבון סלולר הוגן" צריך לעלות - השוק יקבע את המחיר. רגולטור - אל תתערב - אתה רק תעשה נזק!!!
מדורו | 25.09.19
2.
פחלון האיש והחדלון
פחלון הפופוליסט חיסל את חברות הסלולר כך שבקרוב לא יהייה לכולנו סלולר בגלל הרגולציה של המחירים. במקום לתת תעריף מקסימלי של 120 ש"ח ללקוח, הפך את השוק לזונה של 25 ש"ח ללקוח עם כל מיני רמי לוי שאין להם בכלל תשתית ורוכבים על התשתיות הפיזיות של החברות הוותיקות.
דודי | 25.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת