אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התוכנית לשכונת ענק בר"ג קיבלה אור ירוק

145 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

141.
ומה עם רכבת?
מה עם רכבת?! ואני לא מדבר על תחנת הקצה של קו הרכבת הקלה השלישי העילי עם 40 תחנות עד תל אביב. המינימום שבמינימום לבעיות התחבורה בבקעת אונו זה: 1. שלוחת רכבת מקו תל אביב ירושלים ממחלף שפירים לאור יהודה ויהוד צמוד לכביש 412. 2. שלוחת רכבת ממחלף גנות לתל השומר ובר אילן צמוד לכביש 4. 3. החיאת המסילה המזרחית ראש העין-לוד והקמת תחנות עבור תושבי שוהם אלעד (כמו גם דרום פ"ת גני תקווה בית אריה...). 4. מחלף באזור שוהם להתחברות לכביש 6. 5. שידרוג מחלף שפירים שהתחבורה הציבורית והרכבים הפרטיים יוכלו להשתלב לנתיב המהיר ולחניון שלו. 6. וגם הקו השלישי של הרכבת הקלה.
עלי עבדו | 28.09.19
140.
מסריח אבל לא בגלל חיריה
זה בדיוק אותו שמה שאמר שהקופה ריקה וכל תוספת דירות למגורים מעמיקה את הגרעון ולא כלכלית לעיר. זה כשמדובר בתמא וכש דובר בשכונה שמאחוריה עומדות החברות החזקות כמו שיכון ובינוי אז פתאום זה כלכלי. מעניין מה יוצא לו מזה...האיש לא אפוי והחלק הטוב שעוד 3 שנים החא יעוף...
כרמל לא תמא | 27.09.19
114.
רמת אפעל עוברת מהפך רציני
הרבה יזמים לוטשים עיניים לבניינים בתוך השכונה כולם מתחילת שנות ה 70 ובלי ממדים. רשות מקרקעי ישראל רוצה לעשות פינוי בינוי אבל יש מתנגדים מקרב בעלי הוילות שחלקם עם 3 קומות בגובה של בניין כרגע מתחם ענק 10 דונם אטד אגמון ארזים לקראת הריסה אפרידר חזק שם
הרבה יזמים | 26.09.19
112.
עוד הצפפה אלימה ועוד שמלת בטון מחניקה
עיקר ראשי של דת הצרכנות הוא שהצווילזציה חייבת לצמוח כל הזמן בישראל זה מתחבר ללאומנות הקורבנית והפרנואידית השקרים האלה כבר הופכים את החיים לגיהנום והם מתקתקים הכחדה אבל גם אנשי המקצוע וגם קהל המאמינים המסומם לשקרים , כולם בהכחשה
די לגידול הסרטני | 26.09.19
110.
6% להשכרה . תודה באמת .
דירות לרכישה באמת גורם מהותי בשוק וצורך קריטי של רבים, לא מזלזל, אבל לרוב האנשים אין 1 מליון שח. בישראל יש תרבות של רכישת דירה -- בעולם בדרכ שוכרים יותר -- ויש לכך הרבה עדיפויות. אבל לפחות שחררו את הלחץ בשוק עם שכירויות זולות. תבנו דירות קטנות. אין מה לעשות. לישראלי עיניים גדולות. רוצים שיהיה מטבח גדול, מרפסת גדולה, סלון גדול.. יצטרכו לוותר, עד שיירגע השוק. גם ככה המרפסות נופלות :)
א.ד. | 26.09.19
96.
לפחות הבניה מחוץ לגוש הצפוף ולא כמו בשכנה גבעתיים
רמת גן עברה פרויקטי תמ"א בהיקף ענק ללא קשר לתשתיות . התוצאה פקקי ענק ברחוב הירדן וסבל לתושבים . זה לא חיזוק מבנים ,זה תאוות בצע וגרדיות. שאפו לראש העיר שעצר את הטירוף ובונה מעבר לכביש 4 . בשכנה ליד גבעתיים התקנאו והחלו בבניה בהיקף עצום . שדה בוקר ,הכנסת גולומב נראים כאתר בניה .מישהו חשב על התשתיות . איפה המכוניות ייסעו בחסימת ציר גולומב וציר עוקף הכנסת . איפה יחנו ( די עם הבדיחה על חניה עוקבת ) .חניה כפולה טורית בפועל מכונית אחת בחניה השאר ברחוב . איפה ילמדו . איפה ישחקו .
שלומי | 26.09.19
93.
קודם הוא הורס עם חולדאי את פארק הירקון ותוקע את השכונות בפקק ואז הוא חונק אותנו גם בדרום
עריית תל אביב מחליטה לבנות חניון על חלק מפארק הירקון ומתרצת ב״חניון אקולוגי״ (קצת אוקסיומורון) ואז שאמה מחליט להיות המשרתת של חולדאי ולקבל את התוכנית ואת העובדה שהיציאה והכניסה לחניון הנפלא של תל אביב היא דרך שכונות חרוזים וותיקים ברמת גן. ועכשיו הוא מתעלה על עצמו וחונק אותנו גם מדרום תוך רווח לחברות המסחריות שהקרקע בבעלותן. מעניין כמה אחוזים הוא מקבל מכל דבר....
דנה | 26.09.19
83.
ילד, זה אפילו לפי פרסומי העיריה והלמ"ס
למי שלא יודע אוכלוסית ישראל תוכפל במזל טוב בתוך 25-30 שדנים ותשתולש בתוך 60-70. ראשי העיריות הם אבן על צוארינו כי לא רוצים להתיעל ולעבוד. ומחפשים פופוליזם אצל ילדים שאינם מבינים בין ימינם לשמאלם. כמו 59. הם המנוף הגדול של עלית מחירי הדיור. וכרמל ? הוא כחלון בקטן.
חחח 59 | 26.09.19
78.
כל הכבוד לשאמה. העיר משוועת ליחידות דיור. לא לשכוח להקצות גם דירות להשכרה ארוכת טווח.
לכל האגואיסטים שכבר חיים בעיר ומתלוננים על צפיפות מציעה לעבור לאוסטרליה, ניו זילנד או לגליל. כל אחד עושה מינימום 3 ילדים בכל "פרק" (וזה אצל החילוניים) ובנוסף הכניסו הנה מיליוני עולים מכל מיני מדינות, מבלי לדאוג לפיתוח מתאים של תשתיות. מה חשבתם שיקרה? מה זה חשוב? העיקר נקבל את ביבי שוב כראש ממשלה והמדינה תמשיך לקרוס.
גלי | 26.09.19
68.
אל חשיבה על הדיירים
הבתים יהיו קטנים כדי להגדיל רווח ליזם וערייה. כול האזור יתנהל ברכב ולא ברגל. אין חשיבה על פרטיות ואנושיות. לא יהיו שבילי אופניים החיבור לעיר לא יהיה קיים . לא יבנו רחובות עם חניות כמו פעם אלא מרכז מסחרי שוב על מנת להגדיל רווחים. עוד מתחם שינה בלי חיים .כול הכבישים יהיו דו נתיבי וזה יעשה הרבה רעש מסביב . לא יהיו הצללות ובכלל לא יהיה נעים ללכת ברגל כי אין ממש לאן.
אלון | 26.09.19
67.
להילחם על פארק מטרופוליני לאורך כביש 461
כרגע נמצאת בסכנה תכנית פארק הנחלים.יוזמה משותפת ומבורכת של מחוז ת"א ומחוז מרכז. מכביש 40 צומת הטייסים ועד פארק אריאל שרון, מתוכנן פארק מטרופוליני בשארית השטחים הפתוחים צפונית לנתבג ולאור יהודה, הגובלים בתכניות רמת גן באזור תל השומר וצומת מסובים. כביש 46 האימתני ותכניות בצפון נתבג, מאיימות על פיסת הקרקע שתספק שטחים פתוחים מטרופולינים לכל בקעת אונו. בכייה לדורות. זאת במקביל להרחבת כביש 461.כפילות מיותרת, הרכב הפרטי במקום הראשון וכל הדיבורים היפים על חיזוק התחבורה הציבורי אינם עומדים במבחן המעשה.
יוד | 26.09.19
60.
אין צורך לארגן שם חניות או כבישים אי אפשר לזוז ממילא
כביש 4 חסום במשך כול שעות היממה 461 הוא סיוט כול בוקר אז תוסיפו לברוך הזה עוד 5000 רכבים של תושבים וכמה אלפים של עובדים שיגיעו למקום. והעיקר תספרו לכולם שבעתיד הלא ידוע אולי אם יצליח תהיה שם רכבת קלה שמובילה משום מקום לשום מקום
רמי | 26.09.19
56.
מספר 1 זה עוד מישהו שרוצה תמ"א ושתשרף כל העיר מסביבו
מי אמר שאם האוכלוסיה תכפיל את עצמה אז כל מי שנולד בעיר גם צריך לגור בה (ומה עם תמותה?). לפי החישוב שלו אפשר פשוט לנצל את הרווח בין הבניינים ולחבר את כל הבניינים בכל רחוב לבניין רכבת אחד גדול כי עוד כמה עשורים האוכלוסיה תשלש את עצמה ואז מה?
רמת גני | 26.09.19
52.
המדינה משתנית ללא היכר. לא חושב שזה טוב בכלל
צפיפות שתהרוג אותנו. אני חושב שצריך להגביל ילודה ולהפסיק לאפשר עליה לכל מי שמצהיר שהוא יהודי. חייבים לצמצם את האוכלוסיה או לחלופין לתת למרזל, בן ארי וחברי עוצמה יהודית להקים ממשלה ולקחת בחזרה שטחים מעבר הירדן המזרחי. אין דרך אחרת אנחנו לא הונג קונג.
ישראלי צבר | 26.09.19
46.
הכל אפשר לעשות-בתכנון נכשלתם והביצוע -עגום
בעיות תחבורה יש בעיר הזאת כאילו מדובר בניו יורק,יש ים?אין,בתי מלון?אין שגרירויות,מרכזי תרבות עשירים?אין ברמת גן ,למה יש כאן פקקים כל היום? הירדן פקוק לכל אורך היום,מ 11 בלילה עד 6:40 בבוקר הכל זורם אבל בבוקר אי אפשר לצאת מאלוף שדה, אני לוקח כל יום שיריון ועדיין נפצע בנפש.
יניב תושב רמת גן | 26.09.19
33.
צודק
מי צריך תמ"א ?? זה רק לנפח ליזמים את החשבון בנק . פה יש לכם שכונה חדשה , מדהימה , שממילא תמ"א כבר מיותרתתתתתתתתתתת נ.ב רצוי להשאיר את המבנים בתוך העיר כמו שהם ע"מ לשמר אותם ,וכך לשפר את האיכות חיים , תשתיות נראות חזותית וכו' . תהילים תקרא בבית . תמ"א תעשו בתילאנדדדדד
בני | 26.09.19
29.
פשוט לחנוק את תושבי רג בבטון גם מדרום
זה הולך להיות אסון אקולוגי, לקחת את הפארק היחידי שעוד נשאר בו מקום לנפוש ולהפוך אותו לשכונות מגורים, זה לגמרי לחנוק את תושבי רג בבטון. הפארק הלאומי עמוס עד אפס מקום. ופארק אריאל שרון הסב הנאה להמון תושבים, ועכשיו גם אותו סוגרים ובונים, שלא לדבר על הפקקים העתידיים...
סיון | 26.09.19
14.
כמובן שהכי קל לקחת קרקע בתולה ולהפוך אותה לגושי בטון
איזה ערך זה מייצר עבור שאר העיר המזדקנת ומתפוררת? רק יאיץ את הפיכתה של ר"ג לסלאמס. ראשון לציון עשתה דבר דומה כשבנתה את השכונות החדשות ממערב לכביש 4. זה לא תרם דבר עבור מרכז העיר ממזרח לכביש 4. יוצר עיר מחולקת ומנותקת עם פערים שאי אפשר לגשר עליהם. רק פינוי בינוי של מתחמים במרכז העיר, תשתיות חדשות והתכנות לתחבורה יעילה יעזור. כל השאר זה בכיה לדורות.
קלוד לוי | 26.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת