27. מי שילם על הוודקה הזולה שסמוריץ שתה בזמן שהוציא את שסמוריץ שתה בזמן שהוציא את השטות הזאת מהפה ה | 20.11.19 (ל"ת)
25. סמוטריץ וקרן טרנר לקחו פח צבע ושוטר ללא מערכות תומכות ללא תחבורה אלטרנטיבית וחסמו את המדינה גזירות אנטיוכוס | 27.10.19 (ל"ת)
24. נתיב 2+ רעיון מטומטם לגמרי. הרי מה קורה שם? עד עכשיו הנתיב הימני היה לרכבים איטיים \ משאיות. עכשיו המשאיות שנוסעות עם נהג אחד נוסעות בנתיב האמצעי, כי יש שם נהג אחד. וזה הפך לנתיב האיטי. לעקוף מימין אי אפשר כי זה הפך לנתיב המהיר, לשנים פלוס. לעקוף משמאל אי אפשר כי כל השאר שם. טמטום נטו. ישראל ישראלי | 24.10.19 (ל"ת)
22. החלטת חלם החלטה נוראית שיוצרת פקקים בלתי סבירים. במקום לקדם רכבות ותחבורה ציבורית טובה מקשים עוד יותר על נהגי הרכבים. מציע ולו ליום אחד לחכמי החלם לנוע בתחבורה ציבורית ולספר על החוויה. גל | 02.10.19 (ל"ת)
21. דו גלגלי שייסע רגיל כל בעלי הדו גלגלי צריכים לתפוס נתיב פעם אחת ולנסוע כמו רכב רגיל ואז המדינה תתעורר שייראו איזה פקקי ענק יהיו פה.הקרבה של יום אחד מבחינת רוכבי הדו גלגלי ותראו איך הכל ייסתדר.יתנו לכם ואפילו ייבקשו ממכם לנסוע בנתיב תחבורה ציבורית.מדינת חלם. ארז | 02.10.19 (ל"ת)
20. חבל שלא משפרים את התחבורה הציבורית.... למה שמישהו ירצה לקחת איתו עוד מישהו ברכב, אם אסור לנוסע להשתתף בהוצאות הדלק, על פי חוק, במדינה הזו? למה לא לשפר את התחבורה הציבורית, לייעל ולהוזיל אותה? השר הנכבד אומר לנו "מצאתי פתרון נהדר אתם תיקחו אנשים ברכב הפרטי שלכם, ששילמתם עליו מלוא התמורה ומיסיו, תשלמו על הדלק והמיסוי הגבוה שלו, תיקחו עוד אנשים ברכב, אבל אל תגבו מהם את עלות הדלק והבלאי ואנחנו נעשה לכם טובה ונאשר לכם לנסןע בנתיב שהיה עבר קיים, רק שהפכנו אותו מנתיב של נחלת הכלל לנתיב לרכבים מסויימים .... " ובעלי דו" ג, אותם נדפוק גם קנגל | 28.09.19 (ל"ת)
19. הגיע הזמן שבנוסף להפגנות וחסימות ה אתיופים והנכים גם בעלי הדו גלגלי יחסמו את הכבישים. קל מאד לעשות זאת, כמה מאות רוכבי דו גלגלי ישתקו את המדינה בנהיגה לפי הספר. ויל | 27.09.19 (ל"ת)
18. איש עם שכל קטן מתכנן קטסטרופה גדולה ניסוי בבני אדם אסור ללא תהליך מבוקר. להוריד אופנועים לזיג גז בתוך פקק ענק משול לניסיון לרצח בכוונה תחילה. המקרה הראשון של אופנוען שיהרג בעקבות ההנחיות החדשות, צריך להוביל לתביעה יצוגית כנגד סמוטריץ אישית. טמבל Rationall | 27.09.19 (ל"ת)
17. אין שוטרים בכבישים לא שווה כלום כל עוד המשטרה המפגרת שלנו לא אוכפת את החוק .לא רואים שוטרים כבר שנים בנתצים בכביש ראשון בית דגן בית דגן צומת חולון צומת חולון לחיל השריון ועוד הרבה דוגמאות. האזרח הקטן | 27.09.19 (ל"ת)
16. ל-12. ממש ממש לא. אופנוע תופס פחות שטח מרכב פרטי, גם בעת הנסיעה ובמיוחד, הרבה פחות, בעת חנייה. לא לא לא | 27.09.19 (ל"ת)
15. ליצר פקק יש מאין בכביש החוף הכביש היחידי שלא היה עמוס עד כה בפקקים בבקרים (מצומת כפר שמריהו דרומה) ועכשיו בכח, יהפכו אותו לפקוק.. שרון | 27.09.19 (ל"ת)
14. שמע שר תחבורה נחמד - פול גז חוסכים בדלק, בזוהמה, בעצבים...ימישכו לנסוע בכל הנתיבים וכדאי שתשנה את החוק המטומטם הזה ותעודדו אופנועיםפול גז סמוט | 26.09.19 (ל"ת)
13. מהלך לא הגיוני השינוי בתחבורה משפיע על כל איזור המרכז. אני בכלל מתגורר בגבעתיים ועובד ברמת החייל, השינוי משפיע עלינו כך שנסיעה של 20 דק הפכה להיות שעה פלוס. בנוסף אנשים שהנתיב הוא עבורם אלה אנשים דמתגוררים במקום ללא תחבןרה ציבוקית וללא אנשים נוספים שעובדים בקרבתם כך שיוכלו לנסוע יחד. אני מבין את המהלך אך הוא רק גורם סבל לכלל האוכלוסייה ניר | 26.09.19 (ל"ת)
12. צודקים - תבדקו את התמונות אופנוע שנוסע תופס אותו מקום בכביש כמו מכונית כי הוא צריך את אותו מרחק לפניו ואחוריו. מבחינת האורך יוצא אותו דבר. מבחינת הרוחב - שני אופנועים גם לא יכולים לנוע על אותו נתיב. מיקי מאוס | 26.09.19 (ל"ת)
11. ואם אני מרכיב....? ואם אני מרכיב מישהו על הקטנוע, כך שאנחנו 2 אנשים ב'רכב', זה מותר...? מיקי | 26.09.19 (ל"ת)
8. לא לרכב דו"ג בישראל רכב דו גלגלי הוא סכנה הישראלים לא מצליחים לנהוג מספיק טוב ברכב, אז קטנועים ואופנועים זה כבר נורא ואיום בכל מקרה תהליך הוצאת רישיון אופנוע ורכישת אופנוע בישראל הוא כל כך יקר ומסובך שזה לא שווה את זה. א | 26.09.19 (ל"ת)
7. לא הבנתי, יש ביקורת על המהלך בכתבה?? זה מהלך מצויין וטוב שכבר עכשיו אנשים מפנים את הנתצ ככה אוטובוס שמסיע 50 אנשים יכול לעבור 50 רכבים שמסיעים איש אחד בדקה אנחנו נגד הטבות לנהג הרכב הפרטי, ובעד יתרונות מהירות לתחבורה ציבורית, זו הדרך להפסיק את הפקקים. אנחנו בעד שהרכב הפרטי ליוממי בודד יתקע בפקק והאוטובוס יהיה מהיר גם בשעות שאינן שעות העומס, כדי שכל היוממים יבחרו באוטובוס וברכבת, ושאלה האחרונים ישקיעו יותר בתשתיות , דיוק ונוחות בנסיעה נוסע באוטובוסים | 26.09.19 (ל"ת)
6. כל הכבוד לא אוהב אותך סמוטריץ' ולא הצבעתי או אצביע לך, אבל מהלך מעולה נתיבי תחבורה ציבורית הם הפיתרון המיידי לפקקים, ובהכרח על חשבון הרכב הפרטי כעט יש להאריך את הנתצ בכביש החוף עד מחלף ינאי ועד חדרה לאחר מכן, להוסיף נתצ בדרכים עירוניות כמו דרך השלום-אלוף שדה, דרך ז'בוטינסקי, שדרות ירושלים, ועוד ועוד, להוסיף נתצ בכביש 4, כביש 1, כביש 5 וכביש 6, להעלות בעתיד הקרוב את מספר האנשים ברכב בנתצ ל4, וזאת כדי לא לפגוע באוטובוסים על ידי עומס רכבים פרטיים בנתצ. ובלי אגרות גודש כבול לתחבצ | 26.09.19 (ל"ת)
4. סופסוף צעד היגיוני במדינה הזו כישראלים אנחנו לא מתים על תחבורה ציבורית (ובצדק) אז מה רע בקרפול? למה דינו של אדם שהחליט להשאיר את הרכב בבית ולחסוך למדינה פקק (אם זה בתחבצ או פרטי) צריך להיענש כמו המפונק בגיפון שנוסע לבד? ישר כוח ירדן | 26.09.19 (ל"ת)
3. אודי עציון שלום פעם אחת נשמח לקרוא גם דיווח על התחבורה הציבורית. האם זמני הנסיעה השתפרו בזכות הנת"צ? האוטובוסים מדייקים יותר? אתה כמו חבריך כתבי הרכב מדווח רק על בעלי הרכב ועבור בעלי הרכב, "פה תעמדו בפקקים", "פה תחטפו דוחו"ת", אבל הם לא היחידים בעולם. דוד | 26.09.19 (ל"ת)
2. דו"ג? לא במדינת ישראל כרגיל עושים הכל הפוך להגיון, תחבורה ציבורית אין, אבל להקשות עוד עלהאזרחים יש ויש. ליאור | 26.09.19 (ל"ת)
1. לא יאמן מי שלא ראה פקק מימיו לא ראה פקק מכל נתיבי היציאה מהעיר, זוהי גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. מירה | 26.09.19 (ל"ת)
שיעמדו בפקק: דווקא אופנועים וקטנועים מחוץ לנתיבי התחבורה הציבורית החדשים
27 תגובות לכתיבת תגובה