אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיעמדו בפקק: דווקא אופנועים וקטנועים מחוץ לנתיבי התחבורה הציבורית החדשים

27 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
נתיב 2+
רעיון מטומטם לגמרי. הרי מה קורה שם? עד עכשיו הנתיב הימני היה לרכבים איטיים \ משאיות. עכשיו המשאיות שנוסעות עם נהג אחד נוסעות בנתיב האמצעי, כי יש שם נהג אחד. וזה הפך לנתיב האיטי. לעקוף מימין אי אפשר כי זה הפך לנתיב המהיר, לשנים פלוס. לעקוף משמאל אי אפשר כי כל השאר שם. טמטום נטו.
ישראל ישראלי | 24.10.19
20.
חבל שלא משפרים את התחבורה הציבורית....
למה שמישהו ירצה לקחת איתו עוד מישהו ברכב, אם אסור לנוסע להשתתף בהוצאות הדלק, על פי חוק, במדינה הזו? למה לא לשפר את התחבורה הציבורית, לייעל ולהוזיל אותה? השר הנכבד אומר לנו "מצאתי פתרון נהדר אתם תיקחו אנשים ברכב הפרטי שלכם, ששילמתם עליו מלוא התמורה ומיסיו, תשלמו על הדלק והמיסוי הגבוה שלו, תיקחו עוד אנשים ברכב, אבל אל תגבו מהם את עלות הדלק והבלאי ואנחנו נעשה לכם טובה ונאשר לכם לנסןע בנתיב שהיה עבר קיים, רק שהפכנו אותו מנתיב של נחלת הכלל לנתיב לרכבים מסויימים .... " ובעלי דו" ג, אותם נדפוק גם
קנגל | 28.09.19
13.
מהלך לא הגיוני
השינוי בתחבורה משפיע על כל איזור המרכז. אני בכלל מתגורר בגבעתיים ועובד ברמת החייל, השינוי משפיע עלינו כך שנסיעה של 20 דק הפכה להיות שעה פלוס. בנוסף אנשים שהנתיב הוא עבורם אלה אנשים דמתגוררים במקום ללא תחבןרה ציבוקית וללא אנשים נוספים שעובדים בקרבתם כך שיוכלו לנסוע יחד. אני מבין את המהלך אך הוא רק גורם סבל לכלל האוכלוסייה
ניר | 26.09.19
7.
לא הבנתי, יש ביקורת על המהלך בכתבה??
זה מהלך מצויין וטוב שכבר עכשיו אנשים מפנים את הנתצ ככה אוטובוס שמסיע 50 אנשים יכול לעבור 50 רכבים שמסיעים איש אחד בדקה אנחנו נגד הטבות לנהג הרכב הפרטי, ובעד יתרונות מהירות לתחבורה ציבורית, זו הדרך להפסיק את הפקקים. אנחנו בעד שהרכב הפרטי ליוממי בודד יתקע בפקק והאוטובוס יהיה מהיר גם בשעות שאינן שעות העומס, כדי שכל היוממים יבחרו באוטובוס וברכבת, ושאלה האחרונים ישקיעו יותר בתשתיות , דיוק ונוחות בנסיעה
נוסע באוטובוסים  | 26.09.19
6.
כל הכבוד
לא אוהב אותך סמוטריץ' ולא הצבעתי או אצביע לך, אבל מהלך מעולה נתיבי תחבורה ציבורית הם הפיתרון המיידי לפקקים, ובהכרח על חשבון הרכב הפרטי כעט יש להאריך את הנתצ בכביש החוף עד מחלף ינאי ועד חדרה לאחר מכן, להוסיף נתצ בדרכים עירוניות כמו דרך השלום-אלוף שדה, דרך ז'בוטינסקי, שדרות ירושלים, ועוד ועוד, להוסיף נתצ בכביש 4, כביש 1, כביש 5 וכביש 6, להעלות בעתיד הקרוב את מספר האנשים ברכב בנתצ ל4, וזאת כדי לא לפגוע באוטובוסים על ידי עומס רכבים פרטיים בנתצ. ובלי אגרות גודש
כבול לתחבצ | 26.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת