9. כל דבר שאדם ניומן אומר כולם מאמינים לו לא טעיתי בכתבה, שני ליצנים שמקפיצים את המניה שלהם בלי שום גיבוי מעשי. טסלה פותחים עכשיו מפעל בסין שהם מחוייבים לעמוד ביעד מכירות אחרת הלך עליהם, יש להם חוזה עם ממשלת סין שהם צריכים לעמוד ביעדים או למכור את נשמתם לשטן. רוב הסיכוי שממשלת סין תשתלט על טסלה כי הם לא יעמדו ביעדים איתן | 29.09.19 (ל"ת)
8. ל-7.מה בדיוק העתיד אם בכיבוש שוק המכוניות עסקינן,אתה אולי צודק. האם זהו פתרון לשיפור תנאי איכות הסביבה-מסופקני. את חוקי השימור של הטבע עדיין אף אחד לא ביטל, והחשמל לא בא בחינם. ואני לא מתכוון לכסף, אלא מחיר שתמורתו הפקתו נשלם בפגיעה באיכות הסביבה. והאמן לי ערך הפגיעה הזו לא יהיה נמוך יותר מזה הקיים היום. המפוכח | 28.09.19 (ל"ת)
7. דגם 3 כרגע דגם שלש נמכר בשלושים וחמש אל דולר ואפשרי גם לקבל דגם 3 בשש אלף מקדמה עם ארבע מאות דולר בחודש לשלש שנים ללא רכישה בסוף דידי | 28.09.19 (ל"ת)
4. האנליסטים מעריכים שהחברה תדווח על הפסד נוסף? לא יכול להיות! הרי טסלה בחיים לא הפסידה! (הם הרוויחו אי פעם בכלל? הכוונה האם היו זמנים אי פעם שלא הפסידו?) טט | 28.09.19 (ל"ת)
1. אין לטסלה עתיד ברגע שיצרניות כמו אאודי, פורש, bmw ומרצדס מוציאים דגמים חשמליים זולים מהטסלה x, לדעתי שאלה של זמן שטסלה תקרוס אייל | 28.09.19 (ל"ת)
מאסק מציב יעד שאפתני - מכירת 100 אלף מכוניות ברבעון הנוכחי
9 תגובות לכתיבת תגובה