אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"שיווקו אותי כמישהו שאינו רוצה לקדם אלא רק להרוס"

93 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

92.
תיקון 116
יש ךבטל את התיקון מיד!! דרך האכיפה מזכירה את הטיפול ביהודים באירופה בתקופת השואה כמוכן הביטויים נגד החקלאים בכל המערכות פוליטי ומשפטי תוקפים קיבוצים ומןשבים בשפה שמזכירה את השפה שבה האנטישמים תוקפים את היהןדים,מתארים חקלאים כישירי הארץ וכמי שסוחטים את הקופה הציבורית,בשעה שהמציאות הפוכה.
רודי | 02.10.19
89.
הרבה מושבניקים חדשים קנו את הנחלה במיחיונים רבים
איש לא נתן בחינם. קנינו בשנים האחרונות בכסף מלא. (מיליונים רבים) את הנחלה. ועכשיו בא קמיניץ ואומר שזה לא שלנו. לא מאפשרים לעסוק בחקלאות ואז טוענים שאנו לא חקלאים. הוא מבלבל בכוונה בין המושגים חלקה ב ו חלקת המגורים. במקום לומר חלקה א כולה. יתר על כן. בנינו בהיתר וברישיון שני בתים בנחלה ולא מאפשרים להשכיר את הבית. לא מדובר בשימוש חורג או תלא היתר. אנו המושבניקים אריסים. ברי רשות חסרי זכויות. המגזר הכי מופלה במדינה
חקלאי פיקח | 02.10.19
87.
הגינות שלטונית
צריכים להיות הגונים כאן - חלק מהמתיישבים רכשו את האדמות לפני קום המדינה, זה שעד כה בתי המשפט לא מכירים בזה מסיבות שונות ומשונות (התיישנות, המתיישבים "תרמו את האדמות שרכשו" התושבים כבר קיבלו את ההטבות על רכישת הקרקע) אין כאן צדק.יש כאן שיקולים כמו " השלכות רוחב" או "צדק חלוקתי" וכל מיני פילפולי משפטנים שממש לא עושים צדק עם מי שרכש את הקרקע כשהיתה אדמת טרשים, עיבד אותה לאורך מאה שנים, ועכשיו לוקחים לו את האדמה . בדיוק כמו משטרים קומוניסטים שצריכים את האדמות . לא מקשיבים לאף אחד. מחליטים החלטות ב"מועצת רמ"י" ולא מקיימים אותם, וקק"ל, הארגון שתרמנו לו כל חיינו עובד נגד ההתיישבות בהסכמה שקטה עם רמ"י
משלם מיסים | 01.10.19
86.
קמיניץ חתום על חיסול ההתיישבות
30% ירידה בכמות החקלאים בישראל תוך 10 שנים! למעלה מ 162 ועדות גיאוגרפיות למושבים וקיבוצים. מיצוב ההתיישבות כ'אויב העם'. יש צורך להמשיך?? ממשיך את מדיניות כחלון לחיסול ההתיישבות ועל הדרך מכשיר את עברות הבנייה החמורות במגזר הערבי - כל דאלים גבר!! בושה!
רוני | 01.10.19
81.
יש מחסור חמור ביחידות דיור במרכז. מחירי הדירות והשכירות כל כך גבוהים משום שיש כביכול מחסור בקרקעות.
החזרת הקרקע ששייכת למדינה על ידי המושבים והקיבוצים שיושבים על קרקעות באזורי הביקוש במרכז הארץ ויש הרבה כאלה, תעזור לפתור את משבר הדיור בארץ ולהוריד מחירים. ולא לשכוח לקדם גם תוכניות לשכירות ארוכת טווח בכל מתחם. יש לתקן עוול היסטורי זה במלוא התנופה והמרץ ויפה שעה אחת קודם ולהתחיל עם המושבים והקיבוצים במרכז הארץ.
עדי | 01.10.19
80.
ישר כוח
כותב שורות אלה נמנה עם בוגרי עיירות הפיתוח שרכש השכלה גבוהה ועובד כשכיר המשלם המון מס . ויתור לקבוצות לחץ וכוח עלולות לגרום לרוב השקט ״לשחק״ לא לפי כללי משחק הוגנים . בני המושבים אינם אדוני הארץ יותר ואופן התגובות מעיד על אי השלמה עם המציאות.תמשיך בעבודתך הנאמנה והיה בטוח שהצדק נראה ומורגש .
מאיר -לא מאדוני הארץ | 01.10.19
78.
לשקר אין רגליים
"בנכס המרכזי, חלקת המגורים, אנחנו מאפשרים רכישה בסכומים מאוד נמוכים ואפילו סמליים," כך מבלי למצמץ משקר ארז קמיניץ ובעצם מסית נגד בעלי הזכויות בקרקע חלקת המגורים בהתיישבות החקלאית. גם אם נתעלם לחלוטין, ונמחק את מה שניתן לייחס לחקלאים, ואת ערך תרומתם ניתן לבחון בקרקעות שהמדינה הפקירה לידי פולשים בכל הארץ, נשאלת השאלה: למה מקופחים החקלאים בזכויות על הקרקע למגורים בשיעורים של מאות אחוזים לעות מקביליהם בעלי זכויות בקרקע למגורים בסקטור העירוני? יתכבד השקרן ויציג השוואות אמת כמה גבתה המדינה על זכויות דומות העיר, וכמה היא תובעת בעבור אותן זכויות בכפר. ההשוואה תלמד שישראל דומה לצפון קוריאה, סין, רוסיה, וונצואלה ודומותיהן, וזה תחת שלטון ימני קיצוני, ולא שמאלני רחמנא ליצלן, כמו במדינות אלה. יוסי שפלה
יוסי | 01.10.19
75.
יש קרקע חקלאית שהמדינה שדדה מהבעלים, ויש כאלה שנקנו בדם
הוזכרו בכתבה המקרים שבהן נטען כי הקרקע הייתה של התושבים והועברה למדינה - הדבר אמיתי, ישנם לא מעט מקרים בהם יהודים עשירים שגרו בעיקר בחו"ל לפני קום המדינה קנו אדמות מקק"ל כדי שתיישב עליהם את קרובי משפחתם שהפכו פליטים אחרי פרעות באירופה ומה שעשתה קק"ל השאירה את הבעלות של המדינה והחכירה את הקרקע לעולים שלא ממש הבינו את העוקץ. נכון, ביה"מ דחה את רוב הטיעונים אבל בעיקר בגלל ...התיישנות. בנוסף, המדינה עודדה את החלוצים להתיישב במקומות בעייתיים ולשמש בשק לתותחים בדיוק כמו שהיום מעודדים הקמת חוות בנגב כדי לעצור את הבדואים - ולאחר שהאזור נרגע והערך הנדלני עלה , פתאום מתעוררים פקידים שמנסים לקחת את הקרקע שנקנתה בדם.
עירוני שחושב אחרת | 01.10.19
72.
עוכר דיו חול(ו)ני קמיניץ ושאר היהודונים מתומכיו כאן בתגובות ובמדינה בכלל
רק במדינת היהודים רוב האדמות הן בבעלותה.בשאר המדינות המפגרות רוב האדמות הן בבעלות פרטית.החוק משקף ערכים של החברה.תחילת ההתישבות במושבות התבססה על קניית האדמה-כמו קניית מכונית.אלו אדמות פרטיות כמו בראשון ועוד.מ-1905 הקק"ל קנתה אדמות וחיפשה מי שישמור עליהן.שיטת החכירה נועדה למנוע מכירתן חזרה לערבים.אבללללל-בעולם מקובל שאדמה חכורה עוברת לבעלות החוכר לאחר מספר שנות חכירה.ובכן,מר קמי,האדמות שסבא ואבא שלי ואני עיבדנו מ-1910 חייבות,מזמן מזמן לעבור לבעלותנו.סדר הדברים הנכון-יש מדינה בזכות החוכרים ומשקמה המדינה,זכותם הבלעדית להפוך לבעלי האדמות שעיבדו.דבריך נשענים על הסתה פראית ומרושעת של ערבים יהודים כנגד מייסדי המדינה האשכנזים הם פשוט חסרי בסיס של צדק טבעי,הגינות אנושית ויהודית,שכל בריא ולב טוב.רק העברה של כל האדמות שבחכירתנו לבעלותנו תשחרר את המדינה והחברה מלפיתת הקינאה והשינאה שהטמיעו כאן הקשת הערבית הלא דמוקרטית עם השקר של "צדק חלוקתי".אין מושג כזה בשום קודקס חוקים של בני אנוש.
מושבניק | 01.10.19
71.
סבא שלי בנה מושב על אדמה שלא שייכת למדינה
הסבא שלי הקים מושב בעמק כשההורים של קמיני עוד לא נולדו על אדמות שלמדינה (שלא הייתה) לא היה שום חלק. עם הקמת המדינה פנו למושבים (ולקיבוצים) להעביר את האדמות לניהול המדינה ואז התחיל העושק הגדול. והטענה המיתממת של קמיניץ שזה לא התקבל בבית משפט מתעלמת מהעובדה שהשופטים מייצגים את המדינה. ואנשי הקשת המזרחית - מה לעשות סבא שלי היה פה הרבה לפני שהביאו את הוריכם ושילם על האדמה בעבודה ובדם ככה שממש לא ״מגיע״ לכם למרות פסיקת העושקים מירושלים. שנה טובה
יואל | 01.10.19
68.
בשעה טובה קם צדיק בסדום ועצורה שעוצר את הפארטיה
כל הקיבוצים והמושבים קיבלו אדמה בחכירה לחקלאות. כל שימוש של בניה ספסרות או מתנות לילדים יש למסות ולהלאים חד צדדית ומיידית. מה זאת ההפקרות הזאת לקחת אדמות מינהל של כל עם ישראל ולחלק לצורך בניה מסחר וקומבינות. זה גם שלנו חבורת אוכלי חינם
קמינץ צדיק בסדום | 01.10.19
65.
מושבניק בתגובה
אחרי 70 שנה שהחקלאים והמושבניקים הקריבו את חייהם למען המדינה ותקומתה ושמרו על מרבית אדמותיה, "שומרי הסף שלה", לא יתכן שהכושי עשה את שלו והכושי יכול ללכת".... קם אדם כמו קמינץ וממנה עצמו לדיקטטור שמחליט למחוק את המושביניקים ואת הנחלות שלהם ומתחנף למגזר הערבי, כי הוא "הרים ידיים מהם",הוא לא יכול עליהם וקל לו לפנות למגזר היהודי, שומר החוק, "החלש" ולשלוח שוטרי יס"ם שמכים ילדים ונשים חסרות ישע מבוגרות. מטיח אישה חסרת ישע על בטון...ומאשפז אותם ולא מאפשר אפילו לאמבולנסים להגיש עזרה.. לאן הגענו??
מושבניק בתגובה | 01.10.19
64.
שקרן קמניצר
לא. מדובר אל חלקה ב מדובר אל מבנים שקיבלו היתר והם בחלקה א לחקלאות אבל מה לעשות המדינה לחקלאות להעלם מה הפשע אם מבנה שהי פרנסה ואנשים בני 60 70 מנסים לחיות בכבוד במקום שירקבו ויעלה חלודה ולא לשכוח אף אחד לא רצ ה לבוא לגור במושבים אם החלטתם אל דבר חדש תבוא לדון ולא להפוך אותנו לעברינים
מגן | 01.10.19
57.
מושבניק, קיבוצניק - זכית !!
צדק חברתי: עירוני בעל עסק נחנק בחובותיו ולא יקבל סיוע לעולם. נחלאות היום זה עסקי נדלן מטורפים של מושבניקים וקיבוצניקים שקבלו חינם קרקע לעיבוד חקלאי והפכו אותה לשלהם, ללא תמורה. משפיים וגעש עד לגן חיים ויתר הישובים במרכז - כולם מיליונרים כבדים על חשבון רוב הציבור. בין גדרה לחיפה. תחזירו או תרכשו הזכויות בכסף מלא
די לקיפוח | 01.10.19
54.
את השאלה הכי חשובה לא שאלתם!
מתי יחוקקו חוקה בישראל? לא היגיע הזמן אחרי 70 שנה לחוקה? כמו שיש בכל הארצות הנאורות בעולם? יש מישהו שרוצה שמדינת ישראל תמשיך להיות מדינה חסרת חוקה! זאת אומרת מדינה לא מתוקנת לחלוטין וחבל מאוד! זה יוצר ממשלה חסרת עמוד שידרה וחוליות וראש ממשלה שסרח יכול להמשיך לשבת על הכסא והורס את המדינה במשך שנה ויותר כי זה לא ניגמר ואיש לא יודע מתי זה יגמר הפארסה הזו!!
אני | 01.10.19
53.
לאביב (13) - למה הדבר דומה
בהמשך לאנלוגיה שלך - הדבר דומה למישהו שרוכש רכב פרטי מכספו שלו, מוכן להשתמש ברכבו הפרטי לצרכי העבודה על חשבונו מתוך אמונה בחשיבות הדבר ובסוף, כשהוא יוצא לפנסיה, הבוס גם דורש ממנו להחזיר את מפתחות הרכב. כל המושבים שהוקמו לפני 1948 לא הוקמו על אדמות שרכשה המדינה מהסיבה הפשוטה - שלא היתה מדינה!
סתם | 01.10.19
52.
חוסר ידע המחפה על בורות
בכל העולם הקרקעות מועברות לידי מי שהחזיק/חכר אותן ועיבד אותן. כך קרה בקולחוזים ברוסיה וכך קורה באנגליה שאדמות הלורדים מוקנות לחקלאים במחיר סמלי. ראו את המחקרים המשווים של פרופ' אלתרמן רחל מהטכניון בנושא זה. אצלנו המצב הוא הפוך על הפוך. ככל שאתה מחזיק יותר שנים בקרקע נגרעות ממך יותר זכויות. השטחים החקלאים מולאמים ע"י המדינה - בדיוק כמו בצפון קוריאה. כדי לרכוש זכויות בחלקת המגורים משלמים פי 10 מאשר בעיר שם כמעט מכריחים את החוכרים לקבל את הקרקע לבעלותם. היכן היו העירוניים כאשר בשנות ה - 50 פורסמה התנועה מהעיר אל הכפר - אז חילקו נחלות בחינם ? אז המושבניקים והקיבוצניקים עמדו בפני ההתעמרות של התורכים ופעלו נגד הספרים הלבנים של השלטון הבריטי. ברור שהעוול ההיסטורי כלפי ההתיישבות בכלל וכלפי הוותיקה בפרט - יתוקן בקרוב. ושם משפטפטן או פקידון קנאי של רמ"י יוכל לנמק ולבסס את פעילותו העוינת כלפי ההתיישבות
שמאי | 01.10.19
51.
אפס אכיפה של חוקים נותן ל >>>אפסים<<< לחוקק חוקים
השלטון יודע שחסרים 70,000 שוטרים ולמה לא מגייסים אותם ? תנחשו ??? נכון צודקים הגנבים ומקבלי השוחד מוחאים לכם כפיים !!!!!!!!!!!!!!!! (לידיעה בלבד : בניו יורק 9 מיליון תושבים = 100,000 שוטרים בישראל 9 מיליון = 35,000 שוטרים כולל משמר הגבול )
חילוני אדוק | 01.10.19
50.
זו ממש בדיחה. למנהל מקרקעי ישראל אין מה לעשות עם אלפי דונמים "חקלאים" שיוחזרו לו.
פרט לאחוז קטן של קרקע חקלאית במרכז הארץ שהציבור זקוק להמירה כעתודות קרקע לבניה ושבעצם קמיניץ עצמו מודה שרוב הצורך כבר נלקח, לכ - 95% מהקרקע החקלאית מנהל מקרקעי ישראל לא יודע מה יעשה בה וגם לא רוצה לשמור על הקרקע במקום החקלאים. למעשה הציבור צריך לשלם לחקלאים על שהם שומרים למדינה על הקרקע שאחרת הייתה הופכת הפקר לפלישות והשתלטות זרה. כדאי שכל החכמולוגים שלא נטעו עץ בחייהם ידעו שאם חקלאי ישראל לא מצליחים להתפרנס מחקלאות אף גאון אחר לא ישלם כסף במכרז עבור קרקע חקלאית שאין סיכוי שיוציא את פרנסתו ממנה. משטר הנחלות הוא גרוע אבל לא בגלל הדיון על זכויות החקלאים בקרקע אלא בגלל שמעולם לא נעשה דיון עם מדינת ישראל בכלל רוצה חקלאות וחקלאים!!!
גידי | 01.10.19
48.
רוב הקרקעות של הקיבוצים והמושבים שייכות לאזרחי המדינה ולכן יש להחזירם למדינה.
כל מי שחכר קרקעות מהמדינה לצורך חקלאות המדינה יכולה לבטל את החכירה בתום החוזה ולקחת אותם בחזרה ללא פיצוי .זה כמו אזרח רגיל שמשכיר נכס ולאחר 50 שנה הוא מחליט שהוא שותף האם זה הגיוני
שושו | 01.10.19
47.
לערבים מסדרים תוכניות למצב קיים ולמושבניקים נותנים קנסות במיליונים
השמאל הקיצוני השתלט על הפרקליטות, אין טיפת צדק, הפקיד העלוב הזה (שבטח יהפוך לשופט בבית משפט עליון) מכשיר לערבים את הבנייה הלא חוקית ובאותו זמן שולח מאות שוטרים נגד מושבניקים שנלחמו מלפני קום המדינה ועד היום להגן על אפסים כמוהו. דיקטטורה במיטבה. ולא שיש לי בעיה עם הערבים, הגיע הזמן שיכשירו את הבנייה שלהם ויתחילו בתכנון מסודר, אבל לא ייתכן שאם אתה ערבי יש לך דין מסויים ואם אתה יהודי הדין הוא אחר!!! איילת שקד תזכר לדראון עולם כטפשה שנתנה לזה לקרות במשמרת שלה.
נכה צהל | 01.10.19
46.
הקיבוצים חייבים להחזיר את הקרקעות שהופקו בידם!
קיבוץ געש, שפיים וכו' העשירים כקורח על חשבוננו.... נא להחזיר את הקרקעות חקלאות=ציונות - משוואה לא רלבנטית כיום. עדיף ליבא עגבניות מיוון ולא לגדל בארץ באמצעות מיים יקרים ועבודה של תאיילנדים.... בישראל אין חקלאים יש אריסים...
ומהקיבוצים | 01.10.19
43.
ארז קמיניץ מוכיח שהוא מנותק מהמציאות
היכולת לבצע deepfake מטילה ספק על האותנטיות של סרטוני וידאו והקלטות קול. בשילוב העובדה שנדיר מאוד שאנשים אינם יודעים קרוא וכתוב, הבחירה הנבונה היא לדבוק בצוואות כתובות שהופקדו אצל עורך דין. ירושה לאחר המוות פותחת מגוון בעיות שארז קמיניץ התעלם מהן. לדוגמא, הקפאת זרע מותחת את הליכי הירושה עד לתום ההריון מטיפת הזרע האחרונה, מה שימתח את תהליך ביצוע הצוואה על פני שנים ארוכות, מה שידרוש ניהול של הנכסים (לכל הפחות שמירה על ערכם) עד שידעו בין כמה אנשים מחלקים אותם.
יובל, תל אביב | 01.10.19
36.
ד
תנו לפקידים ובעיקר למשפטנים לנהל את המדינה ותקבלו חורבן בית שלישי. מדובר בפקיד בעל אג'נדה מסוכנת אשר בכסות של מתק שפתיים מקדם אושיות מסוכנות . פקידים מסוג זה יכולים לתפקד רק בישראל. להזכירכם כולנו משלמים מיסים שמשלמים שכר לגרוטאות מהסוג הזה. צריך לעשות חריש עמוק ... .
י | 01.10.19
35.
אין קיום ללא חקלאות
עדיף לייבא עגבניות מתורכיה וביצים מפולין??! המדינה חיסלה ומחסלת את החקלאות בשיטתיות !! מעלים את מחירי המים, אין הקצאות עובדים זרים , אין סבסוד וכו. למה ?? כדי לקחת את הקרקעות !! זהו !! לקחת את הקרקעות שסבי עיבד סמוך לכפס ואבי ממשיך דרכו. תתביישו במיוחד הליכוד לאורך השנים ואתם האזרחים המנותקים וצרי העין שמסתכלים בצורה רדודה ורעה על המצב וניזונים משקרים של אנשים כמו קמיניץ ורעיו . חקלאי שהחקלאות שלן נהרסה עי המדינה !! מבקש שישאירו לו 2 -3 דונם לבנות מחסן לפרנסתו כדי שלא יהיה נטל על המדינה זהו.!!
דורון | 01.10.19
34.
כלכלנים ומשפטנים לא מבינים כלום
באף מקום בעולם חקלאים לא מוותרים על האדמות שלהם מרצונם. המרואיין חושב שזה פוליטי אבל לא, זה פסיכולוגי ולכן הכלים לפתרון הם מתחום הפסיכולוגיה ולא חוקים או כסף. כשתבינו- תצליחו יותר. ביוון רוב הכפרים נטושים, אבל הבית והאדמות עדיין עוברים בירושה ואפילו אם הילדים עזבו את המדינה, הם חוזרים ומתלכדים כל שנה בקיץ מכל קצוות תבל באדמות של רבא סבא. עו"ד או כלכלן שמעולם לא היה חקלאי או בן של חקלאי פשוט לא מבין את זה.
קמיניץ בור וחסר הבנה | 01.10.19
33.
כמה אחוז קרקע מהמדינה
נמצא אצל אנשי המושבים קיבוצים וכמה אחוז קרקע נמצא אצל צהל וברובו ללא שימוש כלל ????? כ80 אחוז נמצא אצל צהל ואם רוצים קרקע לתושבים ולחקלאות יש להתחיל מהגוף שמחזיק הכי הרבה בהם... כל השאר זה כסף קטן... כל השאר זו כבשת הרש... והמקרה כאן הוא מקרה בו ניתן לראות שהפקידים עוסקים בכבשת הרש.... בחלקים הקטנים של הקרקע... מישהו מכוון אותם לזה... ואת האינטרס הזה יש לחשוף ובגדול.....
גורג | 01.10.19
31.
פופוליזם זול נגד המושבים
בתור התחלה תפריד בין מושבים שהוקמו לפני קום המדינה ומושבים שקיבלו נחלות בשנות השישים והשבעים. בנוסף, כיוון שהמושבים רכשו את האדמות, כל שמדובר פה היא צרות עין שכן אין הבדל בין העירוני והמושבניק מהבחינה הזו חוץ מהיכולת שלך לרדוף בצע. ניתן לעשות המון טוב ביחס הוגן למי שהקימו את המדינה בדמם ובזעתם. ניתן גם לדבר בכבוד ולא בזלזול.
רון | 01.10.19
26.
בתחום הנחלות החקלאיות מר קמיניץ, איך נגיד בעדינות, לא ממש נצמד לאמת
דבר ראשון - ה"רכישה בסכומים מאוד נמוכים ואפילו סמליים" היא האפשרות שלי להוון ב-48% את הנחלה שסבא שלי כבר קנה פעם ואח"כ שלושה דורות השביחו, על פי הערכת שמאי (של המנהל) שתמיד גבוהה מהערך האמיתי. על חתיכת ביצה שהסיבה היחידה שיש לה ערך כלשהו זה שמשפחתי השקיעה בה הון עתק מזה 90 שנה אני צריך עכשיו לשלם למדינה כמה מליונים טובים, "מחיר סימלי" אולי אצל החברים של ההוא מבלפור. דבר שני - בתי המשפט, ואת זה המשפטן בטח יודע, מעולם לא סתרו את טענת הבעלות על הנחלות. בתי המשפט באופן עקבי מאוד חזרו וקבעו שכל עוד מסגרת החכירה שווה (או קרובה מאוד) לבעלות מבחינת הזכויות, הרי שאין כרגע סיבה לדון בעניין. ברגע שאדון קמניץ ישנה מהותית את מסגרת החכירה, תשתנה גם מהותית עמדת בתי המשפט, ואת זה גם הוא יודע. דבר שלישי והכי חשוב - ואם באמת יצליח המשנה ליועמ"ש לאלץ את המושבניקים "לוותר על כל היתר", לאן ילך כל היתר? למסעודה משדרות, או לחברים של החבר של הבוס?
אחד | 01.10.19
24.
לפי התגובות אני מבינה שהוא צודק! קרקע חקלאית מיועדת לחקלאות
ולא לספסרות. אכן קבלתם קרקע לשמור עליה ועל גבולות המדינה, עבדתם אותה שנים והתפרנסתם ממנה. רוצים להמשיך להתפרנס מחקלאות? מצויין. רוצים להתפרנס מקבלנות? תרכשו את הקרקע במחיר מלא ותהיו קבלנים. הרעיון שהסבא עיבד את הקרקע שקיבל למשמרת והנכד רוצה להיות קבלן על אדמה שהיא לא שלו, לא מקובל, לא הגיוני ולא חוקי. הבעיה היא שבמקום להרוס מוותרים כל הזמן. מה הרעיון שקיבוץ געש קיבל קרקע חקלאית והפך אותה למתחם מסחרי? ברגע שוויתר על חקלאות המדינה היתה אמורה להוציא את הקרקע למכרז לכל המרבה במחיר, כך גם אולם החתונות בקיבוץ חולדה וכך עוד הרבה מאוד עסקים שהוקמו על קרקע חקלאית.
יעל | 01.10.19
22.
אדמות המושבים והקיבוצים אדמות של המדינה
צודק קמינץ ב 100% אדמות המושבים והקיבוצים שניתנו להם לשימוש לצורכי חקלאות הם אדמות מדינה ב 100% ושייכים לאזרחיה. אם אני אשב על קרקע מנהל לא במושב או בקיבוץ מיד יפנו אותי, למה ? כי זו לא קרקע שלי. למה הדבר דומה לעובד שמקבל רכב מהעבודה ובסיום העסקתו טוען שהרכב שלו הרי הוא מסע בו ושמר אותו לחברה - אבסורד נכון, כך גם טענת הקיבוצים והמושבים לגבי האדמות. הגיע הזמן שהמדינה תאכוף ויפה שעה אחת קודם. קמינץ חזק ואמץ ואל תרתע לכוחות הפוליטיים
אביב | 01.10.19
18.
תיקון היסטורי מתבקש.
אין זכות אבות. כבן קיבוץ לשעבר עלי לציין את התרומה האדירה של ההתיישבות העובדת להקמת המדינה. אך, הקרקע שנקנתה על ידי המדינה הוחכרה למתיישבים משני טעמים : שמירה על הקרקע, והפרחת השממה היינו, טיפוח גידולים חקלאיים. כאשר החקלאים (בעיקר המושבניקים) חיסלו את החקלאות הם בעצמם ביטלו את הסכם החכירה עם המדינה. לכן, למדינה יש זכות (ואפילו חובה) לקחת את הקרקעות ולחלקם באופן שווה לכלל הציבור שגם תרם את חלקו להגנה ושמירה על המדינה.
גור | 01.10.19
16.
הנחלות למדינה, נכון.
כן , מושבים צריכים להחזיר נחלות למדינה ולא לתת הקלות לבנים, זאת על מנת שמושבניק שגדל על שורשיות ועבודת אדמה ייאלץ לרכוש לעצמו מקצוע הייטקי או או עו"ד או משהו אחר ויחיה בעיר או שיחיה בשכירות כל החיים ויעבוד כמו עבד. לעומתו מי שיקנה את הנחלה הוא הייטקי או נובוריש או עבריין עם כסף שעאלק רוצה "איכות חיים" כפרי וקהילתי שממש אין לו מושג מה זה. בינתיים "אוכפים" עבירות בניה. כן. כל תל אביב משכירים חלקי דירות בעבירות בניה וממש אין סיכוי שאפשר יהיה לאכוף את כל זה ,אבל את זה לא יכשירו כפי שמכשירים במגזר ערבי.
בניה בניון | 01.10.19
15.
תבדקו את האכיפה בישובים הערביים בארץ כולל דרוזים. לגבי נחלות במושבים - ההפקרות אפילו יותר גדולה
מי שחקלאי שיקבל סובסידיות מפה ועד קצה העולם. אבל מי שמעסיק תאילנדים בגידולים ויושב ב״נחלה״ וסופר את הכסף - שישלם! וד״א, ה״נחלאים״ עוד צדיקים גדולים מול ברוני זיקוק הגז והנפט שצצו במדינה ומתעשרים ע״ח הבריאות של כולנו.
המסתובב | 01.10.19
12.
קצת בושה קמינץ
איזה אדם מנותק.עשרות שנים של עבודה קשה ותובענית באדמה לא נועדו רק לצורך אישי אלא לתרומה לאומית ואזרחית. עבודת פרך בעיבוד אדמה שמירה מפני פורעים מלחמה עם מזיקים גם ביושבים במרכז המדינה. רובם לא עשירים ולא נדלניסטים פשוט רוצים להתפרנס בכבוד ובטח לא יכולים לשלם מליוני שח להסדרה. תגלה אמפטיה ותעודד חוקים המקלים על אוכלוסיה מבוגרת זו מלח הארץ. תצלם מצב קיים ותכשיר חלקות א. גם בזכותם אתה קיים פה. תתבייש
נחלה | 01.10.19
11.
רגולטורים ללא ערכים
קמינקס וזולתו הינם רגולטורים שרואים חוק ללא שום ראיה של צדק.חוק קבעו יועצים משפטיים על ידי ניצול כוחם הרגולטורי האם עין תל קציר שקבעו קו גבול צריכים להחזיר את אדמותיהם בחזקת הכושי עשה את שלו. יש מקום ליצור רפורמה מקיפה הלוקחת גםמאת הזכויות ההיסטוריות של ההתישבות. ההתישבות היא לב ליבה של המדינה אז לפני שחורצים הרגולטורים גורל אנא לימדו את ההיסטוריה. איםה שלא היתה התישבות לא היתה מדינה יהודית......
יוסי | 01.10.19
10.
בתים חוקיים שאסור להשכיר
בוקר טוב לכתבים אמיתי גזית ודותן לוי. בהמשך לתגובתי הקודמת(6) אשמח אם תבדקו את אמיתותה. יש 32 אלף נחלות במושבים וכמעט בכל אחת מהן עומד בית ישן וחוקי שאותו אסור להשכיר ובו רשאי לגור רק צאצא ישיר של בעלי הנחלה אבל בתנאי שהוא נשוי כדת וכדין. בימים אלה, ובלחץ הפקחים של קמיניץ קבלו אלפי דיירים הודעות מהמשכירים שעליהם לארוז את הילדים והמטלטלים ולהצטרףלתור הארוך של מבקשי הדיור. המשנה ליועמ"ש רשאי להשכיר את דירתו שעומדת על אדמת מינהל - אני לא. נשמע פסיכי לגמרי, לא?
יוני | 01.10.19
9.
האכיפה
הכול פשוט רמאות אחת גדולה,, למדינה היה ויש את כול הכוח לקחת איזה אדמות שהיא רוצה לפני החוקים החדשים, בישובי שהוא על קיו התפר, היו צריכים את כביש שש לקחו מאות דונמים ולא היה לנו שום כוח להתנגד, רצו לשים צינור גז חקחו עוד עכשיו רוצים רכבת לאורך כול המדינה לקחו,, זה במיזרח, ובמערב צריך כביש וצומת גדולה לקחו כמאה חמישים דונם,, כול החלקות. מעובדות לחקלאות, אבל כימעט לא נישארו חלקות לעיבוד, המדינה לוקחת מתי שהיא רוצה הכול, ואפשר להבין את הצרכים של הציבור, אבל אדם שמשכיר את ביתו נחשב עבריין,,
רובי | 30.09.19
6.
קנס על השכרת בתים חוקיים
קמיניץ מדבר על מה עבירות בניה אבל מטיל קנסות אוסר להשכיר גם את הבתים החוקיים שבנחלות. אסור לי להשכיר בית הורי שנבנה בכספם (לא, הם לא קבלו אותו מהסוכנות). יש סעיף ארכאי שאוסר השכרה. אז מי יכול להתגורר שם? צאצא ישיר של בעל הנחלה אבל בתנאי, שימו לב, שהוא נשוי. אם יתפשו נכד רווק בבית סבו יטילו על אביו דמי שימוש 7 שנים לאחור. בוא תגן על העוול הזה עו"ד קמיניץ או לחילופין תעשה רפורמה, תבטל את הסעיף ותקל לא רק על המושבניקים וגם על שר האוצר שמתחנן בפני הקבלנים שיבנו דירות להשכרה.
יוני | 30.09.19
2.
ארז קמיניץ מטיל סכומיי כסף
שום אדם נורמלי מהישוב אינו יכול לשלם סכומיי כסף אדירים כמו שהפרקליטון העלוב הזה משית על העלי הנחלות ועוד אומר "בכומים נמוכים וראויים" תתבייש לך פקידון שאתה רוצה ממני שאקנה את ביתי פעם אחר פעם.ממה עשית אתה בחייך - פרט לקבלת משכורת עטירה? תתבייש
שבירו | 29.09.19
1.
פשיטת רגל של מערכת המשפט
ארז קמיניץ מייצג את הסיאוב ופשיטת הרגל של מערכת המשפט ואכיפת החוק. מבית המשפט העליון ועד אחרון שופטי השלום. הפרקליטות שדואגת למקורביה ראה פרשת רות דוד שהיא קצה הקרחון של השחיתות בפרקליטות. הציבור מאס בכם. פרקליט המדינה שמגונן על המשטרה בפרשת זדורוב שבה ראיות חשובות נעלמו ולא נבדקו. ובטח קיימות עוד פרשות כאלו שלא הגיעו לתקשורת. ארז קמיניץ לא יצר בחייו דבר. לא הקים משק חקלאי שתושביו הובאו אליו ברמי. באישון לילה ובבוקר גילו הפלא ופלא שהם לא בירושליים אלה על הר טרשים שצריך לסקל אותו בידיים.
ש | 29.09.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת