46. איפו המזגן? הרי אנחנו במדינה חמה ובכל הכתבות על חשמלית לא הוזכר קרור תא הנוסעים ואיך זה משפיע על צריכת הסוללה. היהודי | 19.01.20 (ל"ת)
45. צריך לחייב את תחנות הדלק להוסיף תחנות טעינה לפחות שתי תחנות הטענה חשמליות בכל תחנת דלק רוני | 19.01.20 (ל"ת)
43. mg zs החשמלית בהרבה , הרבה , הרבה יותר טובה , מחיר הגון , בטיחות , מבחן ריסוק , הכל !!!! MG ZS החשמלית בהרבה , הרבה , הרבה יותר טובה , מחיר הגון , בטיחות , מבחן ריסוק , הכל !!!! יגאל מרום | 17.01.20 (ל"ת)
42. ליסינג על ליף חשמלית עשיתי עיסקת ליסינג על ליף חשמלית . פטרתי את עניין הערך ומה יהיה אחר כך . אני משלם די קרוב למה שהוצאתי על דלק קודם רק שזה משולם על הרכב במקום . יש אופציית רכישה בסוף אבל זה בכלל לא מעסיק אותי בלי סיכונים | 16.01.20 (ל"ת)
40. מכונית קומפקטית במחיר סביר אני מחכה למכונית חשמלית קטנה (מיני) וחסכונית במחיר שהוא מחצית או פחות ממחיר שתי המכוניות בכתבה ולפרישה ארצית של תחנות טעינה מהירות. לא בכל בניין יש אפשרות לטעינה בחנייה. כל עוד אין התנאים הנ"ל, אסתפק בתחבורה ציבורית... נירה | 11.01.20 (ל"ת)
39. חשמלית יש לחשב מחיר של תיקון סוללה או סוללה חדשה. נוסע עם היברידית ארבע שנים, הסוללה שבקה חיים. קניתי רכב חדש מאותה חברה ומאותו סוג. נהנה מהנסיעה (נוסע יחסית הרבה), מהבטיחות, מהנוחות ותצרוכת הדלק נמוכה כל אחד והשיקולים שלו. הכתבה , לא פותחת הכל, כך שמי שלא מכיר לא יוכל להחליט על פי נתוני הכתבה. בהצלחה יעקב | 10.01.20 (ל"ת)
37. אפשר להרגע במחירים כאלה (ועוד כאשר מס קניה רק 10%, שיעלה בעתיד) לא יהיה לחשמליות ביקוש בארץ. טווח נסיע מאוד מוגבל. מה שתחסוך בהוצאות דלק תפסיד בגדול בירידת ערך. בתום האחריות מכונית כזאת שווה אפס. מי מוכן להפדיד 170 אלף שקל ב 8 שנים? מיזר | 30.11.19 (ל"ת)
36. המחיר של שתיהן מופרז ולא כדאי בהתחשב במס קניה של 10% בלבד -היבואנים די גרידיים פה. בכל מקרה, לא שווה להוציא 170 אלף על האוטו עם טווח נסיעה מוגבל כזה. יבגני | 28.11.19 (ל"ת)
35. מכונית חשמלית סינית בסין נמכרות מכוניות חשמליות בעלות טווח נסיעה של כ 600 ק"מ וטעינה מהירה ל 80% בשעה ורבע מסוללה ריקה....... רמי | 29.10.19 (ל"ת)
34. ל מגיב 2 מכוניות מימן הם מכוניות חשמליות, כאשר החשמל מופק מתאי מימן על ידי תהליך כימי.... רמי | 29.10.19 (ל"ת)
32. ניסן ליף על הכבישה עם סוללת הטענה 185000,מחירה של ניסן ליף עם סוללה ל-380 קמש בחו"ל עוד 2000 דולר יופי של מכונית בתנאי שהסוללה היא עד 380 קמש. תוך שנה שנתיים 2500 תחנות טעינה. בחו"ל מחיר סוללה חדשה 20 אלף דולר. החודש טסלה הרוויחה. כל רואי השחורות יכולים להירגע. מחירה בארץ יהיה כ-200 אלף שקל . ישראל | 25.10.19 (ל"ת)
31. מדהים איזה אוסף של שטויות כתוב פה בתגובות. מישהו בפאניקה מהרכב החשמלי א. שום קרינה ושום נעליים. מיליוני משתמשים ברכב חשמלי בעולם, די עם האגדה הזו. ב. עלות סוללה קרובה ל-100$ לקוט"ש ולא 250$ שמישהו קישקש פה. ג. רוב היצרנים לא מרוויחים על רכב חשמלי, אלא מוכרים אותו בגלל תקנות זיהום. טסלה מוכרת ברווח קטן כל רכב אבל עדיין מפסידה כחברה בגלל הוצאות פיתוח ותפעול גבוהות. ד. טעינה בתעריף חברת חשמל עולה חמישית עד שמינית ממילוי דלק ובלי שצריך לעצור לתדלק אף פעם אלא אם נוסעים לצפון או לאילת. מי שמסתמך רק על תחנות טעינה מהירות יחסוך הרבה פחות, לכן הקונים בהתחלה יהיו כאלה שיש להם חשמל בחניון של הבניין או המשרד. ה. ברכבים יותר נורמלים (טסלה) הטווח האמיתי כמעט 400 ק"מ, ולא 200-250 של המכוניות שבכתבה. לא הייתי קונה אף אחת מהן. ן. הסוללה בטסלה מחזיקה מעמד ל 500,000 ק"מ. בניסאן היא נגמרת במהירות, בגלל היעדר מערכת קירור. ז. אתמול הודיעו שעוד שנה טסלה תיכנס לישראל. זה יהיה תחילת הסוף של הזיהום ושל היבואנים השודדים. ח. החסכון בעלות דלק הוא כ-10000 ש"ח לשנה, לא כמו שכתב הטמבל שטען שזה ייקח 10 שנים. בטסלה שהיא יותר יעילה העלות היא 10 אג' לק"מ במקום 80 אג' לק"מ ברגיל. אורן | 18.10.19 (ל"ת)
30. חיוב במיסים לפי שימוש בכביש ולא מס על הדלק. ככל שיתפשט השימוש בחשמליות והיברידיות יוסרו כל המיסים על הדלק למכוניות ובמקומם יוטל מס על השימוש בכביש.זה הכיוון בכל העולם לפי איתור לווייני.בסוף כל חודש המחשב של האוצר יחייב ישר את חשבון בעל הרכב בבנק. ש.א. | 16.10.19 (ל"ת)
29. סוללה משפחתית לא ברור מדוע יקרות ככ . המנוע ומערכת ההנעה פשוטים וזולים יותר מבנזין ודיזל בן גדעון | 15.10.19 (ל"ת)
28. בדיקת קרינה ושדה מגנטי משהו בדק את השפעת הקרינה והשדה המגנטי לבעלי קוצב לב? מאיר | 14.10.19 (ל"ת)
27. ₪28,000 סוללה לאיוניק = מבהיל בארף הממשלה שודדת את בעלי הרכב 70% מיסים מחירי הדלק שוד, מחירי הטיפולים באחריות קריעת ים סוף ,יוקר המחייה במזון ,יוקר הדיור ,מי יעצור את השודדים א.צ | 13.10.19 (ל"ת)
26. סוללה לרכב אני רואה שבקרב הבגיבים לא הושקעה מספיק מחשבה בנוגע לטעינה בדרך, ניתן להשתמש בתאים סולרים בגג ומכסה המנוע ולהפיק עוד זמן/מרחק נסיעה שפס | 12.10.19 (ל"ת)
25. היכן הכדאיות הכלכלית. לפי חישוב גס שלי של 10,000 ש"ח בשנה צריכת דלק יקח 10 שנים להחזיר את ההפרש במחיר הרכב. לא ברור לי מדוע כדאי לרכוש רכש חשמלי. אזרח וותיק | 11.10.19 (ל"ת)
24. ל7, מחיר הסוללה מעל ל250$ לקוט"ש אנליסטים שחוקרים את דוחות טסלה (ייצרנית סוללות הרכב המובילה) מראים כי המחיר שעולה לה הסוללה הוא מעל ל250$ לקוט"ש, כלומר כ1000 שח. לכן באיוניק מדובר על כ28 אלף ש"ח, ובליף על כ40 אלף ש"ח. אם נניח כי שאר הרכב עולה כ50 אלף ש"ח ליבואן, אזי המחיר לפני מס ולפני רווחי יבואן הוא בין 80 ל90 אלף. אחרי מס זה עולה ל90 עד 100 אלף, עם נוסיף מעמ אזי המחיר הסופי הוא בין 115 אלף ל125 אלף. מכאן שהרווח של היבואנים הוא כ45 אלף, רווח מוגזם לכל הדעות, לו רצו יכלו בקלות למכור ב145 אלף ועדיין להרוויח יפה, ואפילו להשאיר מרווח להנחות גדולות לחברות הליסינג. ציניקן | 02.10.19 (ל"ת)
23. כמה אנשים נוסעים יותר מ-200 ק''מ ביום ? זה יותר ממספיק ולא צריך לחשוש מהטווח כל הזמן יותם | 02.10.19 (ל"ת)
22. רק למשוגעים רק משוגע יקנה אוטו חשמלי משומש בן 3-4 שנים בגלל מחיר סוללה אסטרונומי. זה אומר שאוטו כזה לא יהיה שווה כלום בתור משומש. משוגע שיקנה אחד חדש יצטרך להחזיק אותו עד הסוף המר. מיזר | 01.10.19 (ל"ת)
21. אוטו חשמלי לא שווה כלום אחרי שפגה האחריות על הסוללה. להחליף סוללה עולה כמו אוטו חדש. סוללות אלה לא יחזיקו יותר מ 7-8 שנים במצב אידאלי. יבגני | 01.10.19 (ל"ת)
20. הליף לא מתאימה לתנאי הארץ. נקודה. רכב בלי מערכת קירור אקטיבית זה גורם לכך שהסוללות תמיד מתחממות ובמקרה של טעינה מהירה המחשב מוריד דרמטית את מהירות הטעינה בגלל ההתחממות. לחנות לדורות יותר מתקדמים. לזואי יש לפחות מאוורר לקירור. צביקה החשמלי | 01.10.19 (ל"ת)
19. לא קרינה, לא טווח ולא בטיח העתיד כבר פה, סוך סוך רכבים חשמליים ללא תלות בדלק, ללא טיפולים יקרים. מנוע חשמלי (מגנטים), בקר ומצערת, זהו. שלומי | 30.09.19 (ל"ת)
18. לי יש זואי חשמלית כבר יותר מחצי שנה סוללה של 41 KW מה שנותן טווח של עד 300 רשמי, בפועל פחות ותלוי בנהיגה, תואי השטח ושימוש במזגן. עד היום טענו פעמים בודדות בעמדות טעינה מחוץ לבית, לדוגמא, בנסיעה ארוכה לצפון, במצב רגיל הסוללה מספיקה לכל הצרכים שלנו לאחר טעינה של לילה, כמו סלולארי. עשינו כבר 30 אלף ק"מ בלי מוסכים וטיפולים ועד שנה, אין שום טיפול מתוכנן. הנסיעה חלקה ושקטה, ממש כיף. אורן | 30.09.19 (ל"ת)
17. רכב חשמלי יש לי מכונית על שלט שביצועיה טובים מהניסן ומהיונדאי. והיא עולה 100 שקלים חדשים דנדשים בלבד המחשמל | 30.09.19 (ל"ת)
16. על מי אתם עובדים גם מחיר מכונית בשמים, גם תלות בטעינה ,והבדל מחיר שממש לא מפצה על מחיר יקר של הרכב ,וזמינות הדלק במכוניות בנזין אהרון | 30.09.19 (ל"ת)
15. כמה תגובות ממומנות על כתבה אחת.... מבין שאתם בלחץ מהחשמליות אבל אין מה לעשות, זה העתיד תתרגלו לא יודע דבר | 30.09.19 (ל"ת)
14. הסוללה קודם כל קרינה דבר שני כל היום לחפש טעינות והמתנה ארוכה ודבר שלישי אחרי 7 שנים צריך להחליף סוללה ומי שלא יודע הסוללות ליתיום אין איך להשמיד אותם ומה שיקרה בעתיד זה זיהום גדול של סוללות כי אין איפה לזרוק אותן זה מזהם מאוד יש בעיה גדולה שתיווצר עוד מעט אסף | 30.09.19 (ל"ת)
13. קרינה תפחדו מהקרינה מוחהחהחה, סתם צוחק על טיפשים שאין להם מושג בפיזיקה וזורקים מושגים שנשמעים קשוריםð ירון | 29.09.19 (ל"ת)
12. קרינה מה לגבי הקרינה על זה לא מדברים אצלי ברכב יש 20 מילגאוס והצלחתי להוריד לאפס על ידי חוסמי קרינה מה שלטיוטא יש וליונדאי אין אז כדי לבדוק לפני הקניה חיים | 29.09.19 (ל"ת)
11. "אגסים" לא נעלמים, רק מתחלפים. עוד חזון למועד עם רכב חשמלי. אנחנו בישראל לא בנויים לזה תשתיתית, ולאף אדם נורמלי אין כח וחשק לתכנן מסלולים ולכסוס ציפורניים מול מצבר מתרוקן. נשלם עוד כמה גרושים (אם בכלל, גם החישוב לא ברור) ונחיה כמו בני אדם. מי שמתקמצן על עצמו ועל השקט הנפשי שלו, יקנה אותם וישב בבית. פרנסקי | 29.09.19 (ל"ת)
10. ליונדאי יש את הקונה החשמלית שהיא עדיפה ליונדאי יש את הרכב היותר מענין שלא מביאים לארץ שהוא הקונה החשמלית יניב | 29.09.19 (ל"ת)
9. בטסלה המצברים מחזיקים 5 שנים ויותר מכוניות של טסלה שנמכרות מ 2012 עדיין נוסעות והטווח לא ירד משמעותית. ל7 | 29.09.19 (ל"ת)
8. מחיר לא מציאותי לא ברור למה מערכת הנעה שהיא וסתים ומנועים חשמליים גם אם נחשב את יוקר המצבר צריכה לעלות כל כך הרבה ניראה לי שהמחיר יצנח כמו הטלפונים והטלביווזיות. בן יעקוב. | 29.09.19 (ל"ת)
7. אולי מישהו יספר לנו פעם אחת מה עלות המצבר וכמה זמן (בממוצע כמובן) הוא מחזיק? זה הרכיב המשמעותי ביות שבעל רכב יצטרך לתחזק וחובה להוסיף את זה לעלויות בהשוואות מול רכבי בנזין HarCo | 29.09.19 (ל"ת)
6. המשותף הוא שאת שתיהן היבואנים לא מעוניינים למכור שני הרכבים הובאו לצרכי יחסי ציבור בלבד והיבואנים לא באמת מעוניינים לקדם אותן ולנסות למכור כמויות גדולות שלהן. נדב | 29.09.19 (ל"ת)
4. הכתב לא כותב ברור הניסוח של הכתבה לא ברור דיו , לדעתי יש חוסר הבנה לי מי יש יתרונות ואיזה. כתבה מבולגנת אלון יצחק | 29.09.19 (ל"ת)
3. לכל מי שמעוניין לבצע יבוא אישי של ניסאן ליף קישור להסברים אודות יבוא אישי של ניסאן ליף https://bit.ly/2mOofGK נדב | 29.09.19 (ל"ת)
2. תחסכו שקלים בודדים ותתענו בטווח ובסוף תקבלו קרינה שעלולה להביא אותכם לבית חולים. רק מימן כל החשמליות זה בדיחה תחסכו מחיר של ארוחה במסעדה בחודש וכל הזמן תחשבו מתי הרכב יתקע. ארי | 29.09.19 (ל"ת)
1. עלויות תחזוקה הכתב ציין נכון שהבלמים במכונית חשמלית כמעט לא נשחקים. הייתי מוסיף (מניסיון) שעלות טיפולי השגרה נמוכה דרמטית מאשר במכוניות בעירה פנימית (תחשבו על מנוע בו אין שמן, פילטר, תזמון וכו') וגיר הילוך אחד אריאל | 29.09.19 (ל"ת)
סוללה משפחתית: ניסאן ליף מול יונדאי איוניק EV
46 תגובות לכתיבת תגובה