47. טסלה תיצור אפשרות באפלקציה לגרור את הרכב ולהזמין לך מונית באפלקציה. גם מכוניות אחרות באפלקציה באייפון בלבד בפטנט של אפל. מנכ״ל אפל | 04.10.19 (ל"ת)
45. אוי, הפומפוזיות. יפה ומבורך, אבל הכל מתחיל בחינוך הנהגים. כשנהיה אירופה פקקים יופחתו בחצי מקרקנט בקורקינטו | 04.10.19 (ל"ת)
43. חוצפנים, לשרוף את משרד התחבורה אזרחים בואו להתאחד לתביעה יצוגית כנגד המדינה ומהר ישראל סיבוטרו | 04.10.19 (ל"ת)
42. מבחינתי קורקינט הוא ״ תחבורה חכמה ״ ישר לכיוון הקבר גם לילדים ולנכדים אני לא מרשה קורקינט אני בת 60 ולא מוכנה לסוע בקורקינט | 03.10.19 (ל"ת)
41. אמר הכתב, ונתן את כל המידע שלו לחברות שיושבות בקליפורניה , כולל האתרים בהם הוא גולש. אחד | 03.10.19 (ל"ת)
40. נראה שמתחילים להתכונן ליום שיהיו פה רכבים חשמליים היברדיות כמו קיה נירו מצליחות פה יפה, ברור שבקרוב נתקדם לרכבים חשמליים. רק צריך לסיים להכין את השטח וזה יגיע נדב | 03.10.19 (ל"ת)
39. זה לא סוד. זה רק מידע לאילו שלא יודעים זאת. אני מאמין שיש יותר מאלף גופים שעוקבים אחרי כל אחד מאינו. יוני | 03.10.19 (ל"ת)
38. הגיע הזמן שהמדינה תתחיל להגן על הציבור מחברות הביטוח ותחוקק חוק שלפיו כל אדם מבטח את עצמו ולא את כלי הרכב שלו. מי שמחזיק רכב וקורקינט לא צריך לקנות שני ביטוחים כי הוא לא משתמש בהם ביחד ובאותו הזמן. כנ'ל לגבי כל סעיף ביטוחי אחר. לכל אחד מאיתנו יש כל כך הרבה תשלומי ביטוח שונים ומשונים שכל תפקידם הוא להעשיר את חברות הביטוח. אם תסכמו את סעיף הביטוח בהוצאות השנתיות שלכם תגיעו לסכום מטורף שלמרות גובהו לא ממש מכסה אתכם באופן מלא, תמיד יש עוד סעיף ועוד מחלה ועוד השתלה או תאונה שלא מכוסים בפוליסה שלכם. על המדינה לקבוע שכל אדם יקנה פוליסה אחת שמכסה אותו ולביטוח הזה יהיה אפשר לעשות הרחבות שונות בהתאם למצב הבריאותי, הגיל, הסיכון וכדומה. חלאס לגנוב לציבור כסף. שמעון | 03.10.19 (ל"ת)
37. אני נמצא במנהטן אין פה קורקינט אחד. אופניים חשמליות רק בשבילים מיועדים על הכביש ולא על המדרכה. מדרכה היא להולכי רגל בלבד וזה קדוש. 110/220 | 03.10.19 (ל"ת)
33. לא נראה לי שאוספים מיידע שכזה - אני לא אישרתי למדינה לאסוף את המיידע מהטלפון שלי והמדינה לא ביקשה ממני לקבל את הנתונים. רז | 03.10.19 (ל"ת)
32. למה לא לגבות ביטוח גם מהולכי רגל? למה לא לחייב חוצי מעבר חציה בקסדה? הרבה יותר הולכי רגל נפגעו פגיעות ראש במעבר כביש מאשר רוכבי אופניים וקורקינטים ישראל | 03.10.19 (ל"ת)
31. לנסיעה שיתופית קוראים תחבורה ציבורית ולא צריך לעקוב אחרי האזרחים כדי לדעת שצריך תחבורה ציבורית נורמלית - כולל בשבת חיים | 03.10.19 (ל"ת)
30. חייבים ביטוח ורישוי נהיגה לקורקינטים ואופניים חשמליים הברדק שקיים היום פוגע בכל מי שנפגעים מקורקינטים או אופניים חשמליים. רבים מרוכבי הקורקינטים והאופניים החשמליים לא יודעים בכלל את חוקי התנועה או מתעלמים מהם ולא מבינים עד כמה הם מסכנים את עצמם או אחרים. הדבר זה חייב להפסק. חייבים להגביל פיזית את מהירות הקורקינטים והאופניים החשמליים כל זמן שהם רוכבים על המדרכות או בשבילי האופניים. חלקם פשוט דוהרים ללא בקרה על המהירות שלהם ומסכנים את כולנו. תאונות פגע וברח משאירות את הנפגעים ללא פיצוי. פשוט שערוריה! אלי | 03.10.19 (ל"ת)
29. למי שמשתמש בוויז ומפות בסלולרי - כבר עוקבים אחריכם באופן פרטי אני פחות דואגת ממה שהממשלה תעשה עם המידע הזה (שום דבר לפי מה שהם עושים עכשיו) - אבל יש דרכים לנצל את זה לרעה. כמובן - הנוחות של ניווט מסביב לפקקים גוברת על החשש מפני שימוש לרעה במידע הסלולרי שלי - פלוס אני לא נוסעת למקומות שאנשים לא צריכים לדעת שהייתי שם (לדוגמה לבית של מאהב או לזירה של שוד בנק)... יסמין | 03.10.19 (ל"ת)
27. מי נתן אישור למשרד התחבורה לגשת לנתוני חברות הסלולר בזמן אמת לצורך מעקב ? הנושא אינו חוקי ודורש הסכמת בעלי הסמארטפון יעקב | 03.10.19 (ל"ת)
25. במילים אחרות מחפשים לעשות עלינו כסף.. עלק דואגים לאזרחים... דואגים למלא תכיס דניאל | 03.10.19 (ל"ת)
24. יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-WAY הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה למי שחשוב/ת לו העתיד של הילדים, הסביבה , והמחר יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-WAY אנחנו הרי נוסעים כולנו ביחד "באותה הדרך" בעזרת אפליקציית SAM-.WAY אנחנו מודעים לסביבה, לעתיד ילדינו ,ולגודש בכבישים אז מהיום לא רק מדברים אלה עשים ומורידים את אפליקציית שיתוף התחבורה ומשתמשים בפתרון הכולל והחינמי לנסיעה משותפת לאנשים, וסחורות. קדימה לנסיעה משותפת אכפטניק | 03.10.19 (ל"ת)
22. למסור בכפיה מידע ביומטרי לשלטונות אין לכם בעיה? אז למסור מיקום זאת בעיה? אפשר בשקט להשתיל לישראלים צ'יפ מאחורי האוזן כמו לכלבים ואף אחד לא יצייץ. העם הזה מאולף לגמרי. זה עם עם תודעה של עבדים. בקטנה | 03.10.19 (ל"ת)
21. לסגור מרכזי ערים למכוניות. רק מיניבוסים וכלים חשמליים. מי העירייה הראשונה שתהיה חכמה? עדי | 03.10.19 (ל"ת)
20. מס' 6. יותר מדי ערסים פוגעים בהולכי רגל וזו התוצאה הסיבה לכל זה חוץ מכסף כמובן היא שניתן יהיה לעקוב אחרי כל העבריינים האלה שפוגעים ובורחים וגם שהולך רגל שנפגע יהיה לו את מי לתבוע לפיצויים ושלא יהיו נטל על ביטוח לאומי שלומי | 03.10.19 (ל"ת)
18. ביטוח חובה לקורקינטים..חבורת פקידים מטונפים, כמה עוד רגולציה אפשר להחיל פה?! פטריוט | 03.10.19 (ל"ת)
17. ביטול תחבורה פרטית לא מובן בדיוק מה מטרות המחקר ומה הוא נועד להשיג ,לדעתי המצב הפקוק במדינה כל כך חמור שלא יעזור לבדוק הרגלים כי בבופו של דבר כולם מתנקזים לאיזה צוואר בקבוק .הבעיה העיקרית היא שאין מקום לכל כך הרבה רכבים כי אין מספיק כבישים ..וזה ילך ןיגדל ויגדל ויגדל ..זה כמו למלא כוס מים עד הסוף ולהגיד שיש עוד מקום לכף אחד, הרי בסוף זה יגדיש את הסאה, לדעתי אין מנוס מלהוציא לאט לאט את התחבורה הפרטית מחוץ למשחק ולהגיע למצב שאנשים נוסעים רק בתחבורה ציבורית ..זה לא נתפס לנו בהיגיון אבל זה מה שיקרה בעתיד בכל העולם, נהגוס | 03.10.19 (ל"ת)
16. מס הליכה וביטוח חובה להולכי רגל-השלב הבא המשרד לתחבורע, כהרגלו ממשיך לפגוע בזכויות האזרח, וממשיך להעמיס מס על מס על מס לא הגיוני שאנחנו משלמים הכי יקר גם על רכבים גם על דלק גם על ביטוח גם על רישוי גם על חלקי חילוף ותחזוקה וכל זאת לא שום אלטרנטיבה ראוייה ובכוונת מכוון ועוד רוצים למסות ולמסות שוב ושוב על אופניים וקורקינטים וכד' שוחטים את האזרח אלי | 03.10.19 (ל"ת)
15. רכב אוטונומי רק לנסיעה שיתופית ??? קוראים לזה תחבורה ציבורית , דההה.. במקום לאגור מידע עלינו , לבזבז כסף שלא לצורך , תשפרו את התחבורה הציבורית תומר | 03.10.19 (ל"ת)
13. "חברת נתיבי ישראל עושה זאת מזה כשבע שנים עבור משרד התחבורה" זו הסיבה שבכל תערוכת שיווק אינטרנטי גדולה בעולם ב 3 השנים האחרונות מתרוצצים 2 ישראלים ומציעים לכל דורש מצגת על "השירות" שלהם שמאפשר שליחת הודעות ואאטסאפ או סמס לכל מי שעמד בפקק היום בישראל..... קובי רייטר | 03.10.19 (ל"ת)
12. לפרק את המשרד הכושל ביותר במדינה. כמות הפקקים פה לא תאומן. גב קרן טרנר אייל שימי המפתחות | 03.10.19 (ל"ת)
11. ל 6: אם לא הייתם משתוללים על המדרכות והכבישים, אם הייתם רוכבים לפי החוקים אף אחד לא היה מדמיין לבטח את הקורקינטים. אבל, בישראל כמו בישראל - כשהבבונים חוגגים, גם הממשלה רוצה להצטרף ואיכשהו לפחות לכסות את התחת של עצמה ממפגעים על שני גלגלים "הירוקים". אא | 03.10.19 (ל"ת)
10. מדינה פח, להתחיל לכבות טלפונים בנסיעה ואם אי אפשר אז לשנות מסלולים, להוסיף סיבובים מיותרים, העיקר לשבש את הניסוי הפושע הזה סנודן | 03.10.19 (ל"ת)
9. זה לא דיסוננס? למסור לחברת פחים כמו גוגל את המידע ללא אישור מפורש, אבל לכעוס שהמדינה רוצה לשפר את מצב הכבישים? לפחות כאן השינוי לטובתנו האזרחים, ולא לכיסים פרטייים. אלף | 03.10.19 (ל"ת)
8. מצוין, זה לא פוגע בפרטיות ומשפר את תכנון התחבורה הנתונים נאספים אגרגטיבית, זה שירות שחברות הסלולר מציעות, הם לא כוללים פרטים מזהים. וזה לגיטימי לחלוטין. ארי | 03.10.19 (ל"ת)
7. תפסיקו לפחד על הפרטיות ותדאגו לחיים שלכם חסר נתיב דו גלגליים כמו שמתחילים ליישם באירופה. קורקינט ואופניים שנעים במהירות של כ-25 קמ"ש לא יכולים להמצא לא על הכביש ולא על המדרכה. חייבים מרחב משלהם. הפרטיות שלכם כבר אבדה מזמן. לכל אחד פרופיל ברשת ממנו ניתן להסיק כמויות עצומות של מידע אז לא צריך להשתמש בסיסמאות כמו האח הגדול אם בסופו של דבר המטרה היא לייעל תהליכים דניאל | 03.10.19 (ל"ת)
5. שבע שנים כבר אוספים מידע אז איך הגעתם למסקנה שלהוריד נתיב בכביש החוף זה לגיטימי ?? אודי | 03.10.19 (ל"ת)
3. ברור שייצא חוק לגבי ביטוח לכלים הללו אחרת מי יישלם על כל ההרס שקורה איתם ? מרמורקי בדם | 03.10.19 (ל"ת)
הניסוי של משרד התחבורה: 6 מיליון נוסעים ישראלים במעקב
48 תגובות לכתיבת תגובה