אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הניסוי של משרד התחבורה: 6 מיליון נוסעים ישראלים במעקב

48 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

38.
הגיע הזמן שהמדינה תתחיל להגן על הציבור מחברות הביטוח
ותחוקק חוק שלפיו כל אדם מבטח את עצמו ולא את כלי הרכב שלו. מי שמחזיק רכב וקורקינט לא צריך לקנות שני ביטוחים כי הוא לא משתמש בהם ביחד ובאותו הזמן. כנ'ל לגבי כל סעיף ביטוחי אחר. לכל אחד מאיתנו יש כל כך הרבה תשלומי ביטוח שונים ומשונים שכל תפקידם הוא להעשיר את חברות הביטוח. אם תסכמו את סעיף הביטוח בהוצאות השנתיות שלכם תגיעו לסכום מטורף שלמרות גובהו לא ממש מכסה אתכם באופן מלא, תמיד יש עוד סעיף ועוד מחלה ועוד השתלה או תאונה שלא מכוסים בפוליסה שלכם. על המדינה לקבוע שכל אדם יקנה פוליסה אחת שמכסה אותו ולביטוח הזה יהיה אפשר לעשות הרחבות שונות בהתאם למצב הבריאותי, הגיל, הסיכון וכדומה. חלאס לגנוב לציבור כסף.
שמעון | 03.10.19
30.
חייבים ביטוח ורישוי נהיגה לקורקינטים ואופניים חשמליים
הברדק שקיים היום פוגע בכל מי שנפגעים מקורקינטים או אופניים חשמליים. רבים מרוכבי הקורקינטים והאופניים החשמליים לא יודעים בכלל את חוקי התנועה או מתעלמים מהם ולא מבינים עד כמה הם מסכנים את עצמם או אחרים. הדבר זה חייב להפסק. חייבים להגביל פיזית את מהירות הקורקינטים והאופניים החשמליים כל זמן שהם רוכבים על המדרכות או בשבילי האופניים. חלקם פשוט דוהרים ללא בקרה על המהירות שלהם ומסכנים את כולנו. תאונות פגע וברח משאירות את הנפגעים ללא פיצוי. פשוט שערוריה!
אלי | 03.10.19
29.
למי שמשתמש בוויז ומפות בסלולרי - כבר עוקבים אחריכם באופן פרטי
אני פחות דואגת ממה שהממשלה תעשה עם המידע הזה (שום דבר לפי מה שהם עושים עכשיו) - אבל יש דרכים לנצל את זה לרעה. כמובן - הנוחות של ניווט מסביב לפקקים גוברת על החשש מפני שימוש לרעה במידע הסלולרי שלי - פלוס אני לא נוסעת למקומות שאנשים לא צריכים לדעת שהייתי שם (לדוגמה לבית של מאהב או לזירה של שוד בנק)...
יסמין | 03.10.19
24.
יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-WAY
הפתרון היעיל הזול והמהיר לכל בעיות התחבורה למי שחשוב/ת לו העתיד של הילדים, הסביבה , והמחר יבחרו לנסוע אתנו בנסיעה המשותפת. מאתנו שנוסעים באותה הדרך עם SAM-WAY אנחנו הרי נוסעים כולנו ביחד "באותה הדרך" בעזרת אפליקציית SAM-.WAY אנחנו מודעים לסביבה, לעתיד ילדינו ,ולגודש בכבישים אז מהיום לא רק מדברים אלה עשים ומורידים את אפליקציית שיתוף התחבורה ומשתמשים בפתרון הכולל והחינמי לנסיעה משותפת לאנשים, וסחורות. קדימה לנסיעה משותפת
אכפטניק | 03.10.19
17.
ביטול תחבורה פרטית
לא מובן בדיוק מה מטרות המחקר ומה הוא נועד להשיג ,לדעתי המצב הפקוק במדינה כל כך חמור שלא יעזור לבדוק הרגלים כי בבופו של דבר כולם מתנקזים לאיזה צוואר בקבוק .הבעיה העיקרית היא שאין מקום לכל כך הרבה רכבים כי אין מספיק כבישים ..וזה ילך ןיגדל ויגדל ויגדל ..זה כמו למלא כוס מים עד הסוף ולהגיד שיש עוד מקום לכף אחד, הרי בסוף זה יגדיש את הסאה, לדעתי אין מנוס מלהוציא לאט לאט את התחבורה הפרטית מחוץ למשחק ולהגיע למצב שאנשים נוסעים רק בתחבורה ציבורית ..זה לא נתפס לנו בהיגיון אבל זה מה שיקרה בעתיד בכל העולם,
נהגוס | 03.10.19
16.
מס הליכה וביטוח חובה להולכי רגל-השלב הבא
המשרד לתחבורע, כהרגלו ממשיך לפגוע בזכויות האזרח, וממשיך להעמיס מס על מס על מס לא הגיוני שאנחנו משלמים הכי יקר גם על רכבים גם על דלק גם על ביטוח גם על רישוי גם על חלקי חילוף ותחזוקה וכל זאת לא שום אלטרנטיבה ראוייה ובכוונת מכוון ועוד רוצים למסות ולמסות שוב ושוב על אופניים וקורקינטים וכד' שוחטים את האזרח
אלי | 03.10.19
7.
תפסיקו לפחד על הפרטיות ותדאגו לחיים שלכם
חסר נתיב דו גלגליים כמו שמתחילים ליישם באירופה. קורקינט ואופניים שנעים במהירות של כ-25 קמ"ש לא יכולים להמצא לא על הכביש ולא על המדרכה. חייבים מרחב משלהם. הפרטיות שלכם כבר אבדה מזמן. לכל אחד פרופיל ברשת ממנו ניתן להסיק כמויות עצומות של מידע אז לא צריך להשתמש בסיסמאות כמו האח הגדול אם בסופו של דבר המטרה היא לייעל תהליכים
דניאל | 03.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת