אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מיזוג ענק בהייטק הישראלי: אאוטבריין וטאבולה מתאחדות

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
אחת מהדוגמאות לחברות הלא מעניינות ב adTech
מייצרים כסף או שמוכרים חלומות...יש אנשים שיודעים לעבוד ולייצר תוצאות... איירוןסורס, NI, ראונט פורסט, וליס, פאבפלוס וכו...שיצרו הרבה מיליונרים.... כל הטבולות מייצרים בינתיים הרבה משרות על לא יותר מידי תכלס....13 שנה אאוטבריין קיימים ומה עכשיו? כמה רעש אפשר מטבולה בלי להבין שזה הולך לשום מקום?
ירון | 03.10.19
5.
כשלון של אאוטבריין וניסיון להאריך את החיים של טאבולה
שתי החברות האלו תלויות בדבר אחד שבלעדיו הם כבר לא היו קיימות, הסכם עם MSN. אין להם מדיה משמעותית חוץ מזה, ולא קיימים בעולם המובייל אפ. המודל העיסקי שלהם גם ככה תחת לחץ כי כל הבעלי אתרים ידחפו ליותר כסף והם יצטרכו לשלם... זה מודל לא מעניין מבחינה עיסקית ולא יכול להיות מונפק או אקזיט אמיתי. מכירה ב250 מיליון דולר אחרי השקעה של 150 מיליון דולר היא לא הצלחה, העובדים והמייסדים אחרי כל הזמן הזה לא יראו כמעט כלום. עובדים שעדיין נמצאים בטבולה צריכים לחשוב טוב טוב לאיפה הם חושבים שהחברה הזו יכולה ללכת(רמז כנראה שמאד לא רחוק), ובעצם החברה תמשיך להתקיים, תרוויח קצת, תתפלל שMSN לא יסגרו אותם ויקוו למצוא את הדבר הבא כל עוד יש כסף בקופה(ויש לא מעט)...אבל אקזיט? שינוי מהותי בפרסום באינטרנט? רק מי שאוכל את הלוקשים שמספרים בתוך החברות יאמין לזה...הלאה
נועם | 03.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת