22. דוח מבקר המדינה, האם ועדת היישום עיינה לעומק בדוח מבקר המדינה מ 2012והתייחסה להשלכות העתידיות במידה וההתנהגותצכלפי כסף ציבורי ביחס לכיס הפרטי תחזור על עצמה? הישר | 05.02.21 (ל"ת)
21. נותנים לחתול לשמור על שמנת.... אתה צריך להיות מקושר ולא טהור ולא איכותי, לצערנו זה המצב עכשיו והכל מתחיל מהראש המסריח.... המומה | 08.12.20 (ל"ת)
20. אחריות נושאי משרה ופוליטיקאים ראו הוזהרתם!!!! שרי האוצר והתחבורה, ורשות החברות. מדובר באדם שצמח בתוך מערכת שרות בתי הסוהר עד לתפקיד בכיר שהסתיים בנסיבות לא ברורות. מבקר המדינה קבע שהוא מושחת ולכן הופסקה העסקתו באוניברסיטת בר אילן. בשנים הספורות שעברו מאז, הועסק בשלשה תפקידים בכירים שכולם הסתיימו בנסיבות שראוי לבדוק. מכובדי שר האוצר, שר התחבורה: לאור הנסיבות לא תוכלו להסתתר מאחורי התרוץ שמבקר המדינה החדש לא פסל את המינוי על הסף. רשות החברות הממשלתיות: מבקר המדינה קבע בצורה ברורה כי חיים גליק כמנכ"ל אוניברסיטת בר אילן "פעל תוך כדי החלשת הפיקוח והבקרה על פעולותיה. מצב זה פגע בכוחה של האוניברסיטה לפעול על פי כללי מינהל תקין, על יסוד שיקולים ציבוריים, על פי עקרון השמירה על הקופה הציבורית ובאופן המבטיח הגנה על האינטרסים שלה." והוסיף בלשונו הזהירה: "ממכלול הממצאים המתוארים בדו"ח זה, על חומרתם, כמותם והיקפם, עולה תמונה קשה המלמדת על התנהלות בלתי תקינה של מנכ"ל האוניברסיטה גליק, עד כדי חשש לפגיעה בטוהר המידות", לשון הדו"ח. חברי דירקטוריון נת"ע: רם בלינקוב (יו"ר הדירקטוריון) יצחק בן צבי | 16.10.19 (ל"ת)
19. מנכל מושחת לחברה מושחתת כדאי לשים לב. לאחר מנכלים של חברה זו שהואשמו בשחיתות וכתבי אישום... מביאים מנכל דעננה על ראשו, מדינת חלם מושחתת... הציבור מטומטם לכן הציבור משלם!!! דרור ראשלצ | 05.10.19 (ל"ת)
18. לתפקיד טכנאי ביקשו ממני נסיון קודם ורקע טכני לתפקיד כל כך חשוב ומשמעותי בסכומים של מליארדים ומשמעות כזאת... כלום.ממשלת הימין החולה הזאת חייבת להעלם יונתן | 05.10.19 (ל"ת)
17. חבל שחברות ממשחתיות לא יודעות להביא אנשים מהסקטור הפרטי . כל הלשעברים המקומבנים מתקדמים בקרב החברות הממשלתיות והציבור משלם את מחיר החוסר מקצועיות . אדם | 05.10.19 (ל"ת)
13. מינוי לא ראוי ולא מפתיע בין כל המועמדים שהקשר בינם לבין ניהול פרויקט הרכבת אינו קיים בלטה מועמדת צעירה ומבטיחה שגם מגיעה מתוך המערכת מה שמבטיח פחות עיכובים ויותר עבודה והתקדמות תכלס. אבל בחרו למנות גבר בן 64 שלא קשור לכלום. מריח כמו מינוי פוליטי לחלוטין פלוס קצת מיזוגניה לקינוח. את הסירחון מריחים עד לפה... אורלי | 04.10.19 (ל"ת)
12. כרגיל נותנים לחתולים לשמור על השמנת מינויים של אנשים מקורבים במקום אנשים עם כישורים אנשים עם קשרים רון | 04.10.19 (ל"ת)
11. עצוב ששוב לא ממנים אישה וזה שיש עוד מועמדת מעולה מבית שמכירה את החברה עצוב ששוב לא ממנים אישה וזה שיש עוד מועמדת מעולה מבית שמכירה את החברה. מרגיש כמו עוד מינוי פוליטי בתקופה שבה אפילו לא מצליחים להקים ממשלה הגיע הזמן לשיקולים ענייניים ומקצועיים. Dan Halperin | 04.10.19 (ל"ת)
8. גרון עמוק עיתונאים?מישו מחפש סקופ?תתחילו לנבור. הבחור מתאים לתפקיד כמו שהשמן והרזה התאימי לסרטי היצ'קוק. מי שמצוי בתחום בישראל יודע שהמועמד האידאלי הינו אבישי כהן. נ.ק.ו.ד.ה גאון | 03.10.19 (ל"ת)
7. מניהול אקדמיה לניהול טכני ברמה הגבוהה ביותר ??? מה הקשר, החלטה מטופשת . אה כן ,על חשבון משלם המסים ונשלם בגדול על דמי הלימוד והכשלונות, היה לנת"ע מנהל מצויין שלא התאים ליושב ראש, ואולץ ללכת הביתה. אכן קבלת החלטות במיטבה בחברה ממשלתית. אנחנו נשלם ובגדול. קפי | 04.10.19 (ל"ת)
6. גליק נכשל גם בתפקידו בעיר הבהדים היה כל כך גרוע עד שנאלצו להחליפו-בתקופת ההקמה. אם לא היו מפטרים אותו-עד היום עיר הבהדים לא היתה קמה. לא מבין איך איש כזה נהייה מנכ"ל נתע. תוסיפו 4 שנים פיגור להקמת הקו האדום, משאר הקוים אפשר לשכוח. דני | 04.10.19 (ל"ת)
4. אני מבין שמדינת ישראל ממנים אנשים ללא רקע בתחום ? אין שום מנכ"ל עם נסיון בתחום הרכבות והבניה ? מה קשור התפקידים בעבר שהינם תחום ציבורי לרכבת קלה שמצריך ידע הנדסי ?? כרגיל אין הגיון תוצר | 03.10.19 (ל"ת)
1. למה? למה צריך מנכל בן 64 ??? למה לא לתת לצעירים הזדמנות??? הביאו איש משלהם כמובן שלמה | 03.10.19 (ל"ת)
מראשל"צ לרכבת הקלה: מנכ"ל נת"ע החדש - חיים גליק
22 תגובות לכתיבת תגובה