13. 1 , 3 , 6 תגובות מאירות עיניים. תודה מניח שגם האסונות האלה יהפכו לפרקים מרתקים בסדרה המופתית תעופה בחקירה בערוץ נשיונל גאוגרפיק אויר | 10.10.19 (ל"ת)
11. שאלה של לא מבין כמו במקרה של האירבס הצרפתי שנפל לאוקינוס, מדוע אין כפתור חרום שמעלה את המטוס מכל סיטואציה אפשרית לגובה 6000 רגל? בלאגן בקוקפיט איבוד שליטה לחיצה על הכפתור והמטוס עולה למעלה אחד העם | 09.10.19 (ל"ת)
10. שיתחילו לבדוק איך אישרו למטוס כזה לטוס אחרי זה יטיפו לנו על גורמי בהלה .. מטוס בלאי ישתבח שמו | 07.10.19 (ל"ת)
9. למטוסים שהתרסקו היה פיטו אחד בלבד בכל המטוסים יש שני פיטו למדידת מהירות. המטוסים שהתרסקו דווח שהתרסקו אחרי שציפור השתפדה על הפיטו. יש אומרים שההנהלה הצעירה החליטה למכור כסטנדרט מטוס עם פיטו אחד, ומי שרוצה פיטו נוסף צריך להוסיף מיליון דולר. ההנהלה פושעת, לא רוצה ללכת לכלא ורוצה להחזיר לשירות מטוס עם פיטו אחד. (פיטו מודד מהירות. במהירות נמוכה מדי המטוס מזדקר ונופל, במהירות גבוהה מדי מתפרק לחתיכות) שמועתי | 07.10.19 (ל"ת)
8. תידרש מודעות לטייסים שמטיסים סוגי מטוסים שונים ? טייסים יצטרכו לזכור ולהיות מודעים להתנהגויות מוזרות באופן קיצוני של סוגי מטוסים שונים אותם יטיסו... או ש ל-737 מקס יהיו טייסים יעודיים שיטיסו רק אותו ? מפחיד לאלללה תוהה | 07.10.19 (ל"ת)
7. לפי ההיגיון שהיצגת, כולם היו רצים לקנות רימדיה אבל כולנו יודעים איך נגמר עניין רימדיה. העניין הוא שעלויות פיתוח מטוס חדש הן אסטרונומיות, ולכן ינסו בבויינג בכל זאת למכור את המטוס, בייחוד שאלפי יחידות כבר יוצרו. הבעיה תהיה לשכנע אנשים ,מדובר במטוס לגיטימי ולא בארון קבורה מוטס. למגיב 3 | 06.10.19 (ל"ת)
6. הבעייה ששינו שם את מנגנון ביטול המערכת מצד הטייס בד"כ, כמו לכל טייס וגם לכל נהג המערכות האוטומטיות למהירות והיגוי מתבטלות מעצמן ברגע שהטייס\נהג מסיט את ההגה או משנה את כוח המנוע, והבקרה עוברת מיידית לטייס. ב 737 מקס הביטול לצלילה אוטומטית לצורך הוצאה מהזדקרות הוזז מההגה אל מפסק סתמי באמצע לוח השעונים, שחיבל בפעולה האינסטינקטיבית של הטייסים. כל טייס יתבלבל מזה בשעת חירום ישראלי שקורא | 06.10.19 (ל"ת)
5. ל-1, אני מוכן! אחרי הטירוף הזה זה יהיה המטוס הבטוח בעולם. בדקו אותו כמה גופי רישוי בינלאומיים ביתר קפידה. אף מטוס לא עבר את מה שה-MAX עבר. לא יודע מה איתך, אותי זה מספק ת | 05.10.19 (ל"ת)
4. מה המחיר האישי ששילמו בכירי בואינג למרות התראות והתרסקות ראשונה לא נקראו מטוסי החברה לקיקרוע. מה המחיר האישי ששילם הרגולאור שויתר על הבקרה והסמיך את בואינג לבקר את עצמה? מייק | 06.10.19 (ל"ת)
3. חייבים לגרוט את המטוסים האלו. כולם Patch על פשע. לחזור לשולחנות השרטוט. הפכו מטוס נוסעים למטוס קרב - ואני אסביר - מטוס קרב, בתכנון ובמכוון, הוא מטוס לא יציב, שמערכות המחשב דואגות לאזן בכל רגע ורגע. זה טוב ומתאים לתמרונים חדים ופעולות פתאומיות. מטוס נוסעים לעומת זאת - אמור להיות מתוכנן כך שבמצב סטטי - הוא יציב, כמו דאון. במטוסי המקס למיניהם, משיקולים של הפחתה מזערית (כ 2-5 אחוז) מצריכת הדלק, שינו את המנועים, מה שגרר שינוי במיקומם, מה שדרש שינוי מבני בכנפיים, שהביא לכך שהמטוס, במצב סטטי, אינו יציב (או על סף אי יציבות), ומערכות המחשב נדרשות לאזן אותו כל הזמן. המגיב | 06.10.19 (ל"ת)
1. כל הצפצופים רק מפריעים לתפקוד במצב חירום מפני שלא תמיד אתה מבין מה מפעיל אותם ומהי התקלה ככה זה ברכב שלי, מערכת הבטיחות כל הזמן מצפצפת ולפעמים בהיסטריה ואתה לא מבין מה אתה אמור לעשות. יש בעיה עם מערכות הבטיחות החדשות אשר מבוססות AI. הן לא אינטואיטיביות ולא מתמשקות עם הנהג טוב. בעייתי מאוד | 05.10.19 (ל"ת)
רגולטורים בוחנים "גורמי בהלה" העלולים לפגוע בתפקוד הטייסים של הבואינג 737 מקס
13 תגובות לכתיבת תגובה