15. 4 השקיע בפוסט כדי לטנף על סמוטריץ. בתכלס רק הוכיח מיהו ומה הוא - קשקשן חסר מושג. אא | 10.11.19 (ל"ת)
12. ל4 קשקוש כל ההסבר שלך יפה מאד לטרקטורון מונע שרשרת או כל כלי אחר שמניע 2 גלגלים אבל כמו שכתבו פה, לגלגל של הסירה אין הנעה והוא מסתובב בחופשיות כך שאין שום צורך בדיפרנציאל. בעיית היציבות קיימת מסיבה אחרת - חוסר היכולת להטות (להשכיב) את האופנוע. מה שקורה הוא שבסיבוב פנימה (לכיוון הסירה) הסירה שואפת להמשיך ישר ולכן תתרומם, ובסיבוב החוצה, תפריע לאופנוע להסתובב ויווצר תת היגוי. לכן במירוצי אופנועים עם סירה, יש רוכב על הסירה שרוכן פנימה החוצה בסיבובים. ראיתי פעם סירה שנחה על ציר ונשכבה עם האופנוע כפתרון לבעיה. אריה | 07.10.19 (ל"ת)
11. אז יהיה אופנוע אחד שימכרו עם סירה? אז מה שאתם אומרים זה שישנו את החוק בשביל הזקנים העשירים שקונים הארלי דוידסון? את יורל לא מוכרים פה ואין אף אופנוע אחר שנמכר עם סירה באישור היצרן אייל | 07.10.19 (ל"ת)
8. ממש לא מסוכן בשנת 95 כסטודנט רכשתי וספה עם סירה כלי זול קל לאחזקה וכיפי. מאז ועד היום אני רוכב להנאתי ומעולם לא התהפכתי או הייתי קרוב לזה לא בסיבוב ימינה ולא שמאלה...מה הסוד? אני פשוט נוסע בזהירות. חלפו השנים וילדיי גדלו על הווספה הסו, לגן,לים לבית הספר או סתם לטייל בעיר . היום אחרי כמעט 25 שנה עם הוספה המופלאה אני מחשיב עצמי בר מזל להיות הבעלים של כלי רכב זה. מדובר בכלי נהדר כיפי, זול בעל כושר נשיאה גדול בגלל הסירה ופשוט לאחזקה. Yaron | 06.10.19 (ל"ת)
7. בשנות ה-70 גם הייתה תנועה כמו היום? יכול להימכר בתור רכב לסופ''ש,בתור אמצעי תחבורה לאמצע השבוע לא פרקטי בעליל.מי ירצה לעמוד בפקק ועוד בלי מזגן,בלי גג ובלי משענת שמאפשרת לנוח באמת? איתי פלר | 06.10.19 (ל"ת)
5. יציבות בסיבובים. למה להעיר אם לא מבינים? אין שום בעיה בסיבובים מבחינת דפרנציאל. קודם כל, ל 99% מהאופנועים עם סירה אין הנעה לסירה, וזה כולל את כל הווספות, BSA שעוד נוסעות פה, גאווה וכולי.הכלי מונע מהגלגל האחורי של האופנוע בלבד. באוראל למשל, ניתן לשלב ידנית הנעה לסירה לטובת עבירות בשטח, ושם החול או הבוץ משמש מעין קלאץ' המאפשר לגלגל הפנימי בסיבוב להחליק. BSA | 06.10.19 (ל"ת)
4. הבעיה שהיתה וכנראה נותרה - יציבות הכלי בסיבוב זאת מכיוון שאין לכלי הזה דיפרנציאל המסנכרן את מהירות סיבוב הגלגלים - כאשר האופנוע מסתובב ימינה, גלגלי האופנוע עוברים מרחק גדול יותר מגלגל הסירה - וכאשר האופנוע מסתובב שמאלה, גלגל הסירה עובר מרחק גדול יותר, אבל מהירות הגלגלים לא מסתכרנת בהתאם דבר שגורם לבעיית יציבות קשה ומחייבת נהגים בעלי מיומנות וניסיון רב ואף תיאום רב בין הנוסע לבין נהג האופנוע. בקיצור.... מתכון לתאונות - קשות. במיוחד תאונות עם פגיעות ראש אצל ילדים. סמוטריץ' פשוט מ ט ו מ ט ם יובל | 06.10.19 (ל"ת)
אחרי עשרות שנים: קאמבק לאופנועים עם סירה בשנה הבאה
17 תגובות לכתיבת תגובה