9. פיאט טיפו רכב אמין. זול. חסכוני.המחיר שהתרסק בישראל ביד 2 מאפשר מציאות אמיתיות. מי שמחפש להחזיק ולא למכור,יכול לקנות ב40 אלף רכב עם קמ נמוך ואחריות יצרן. קניתי ונהנה מכל נסיעה. גיר יפני 6 הילוכים פלנטרי אמין. מנוע 1.6 מיושן וקצת חלש אבל אמין.ביקורות טובות בחול. רכב מבוזבז שהעדר הישראלי פיספס. יונדאי אקסנט חדשה להשוואה, עם גיר 4 הילוכים ונחות בכל פרמטר מפיאט טיפו,אבל העדר הישראלי קונה אותו בכמויות כי זה יונדאי. יוסי | 28.03.21 (ל"ת)
8. קח פרסומת חינם- מיכל אנסקי בפיאט, חיים בסובארו, אהרוני בריקשה ואייל בחללית- מה הפיתה שלכם? פיתה ארצישראלית | 10.10.19 (ל"ת)
7. כישלון ידוע מראש מרוב מותגים שיש לסמלת הכישלון ברור מראש ,החברה הזאת בנפילה חופשית ,מסכן הילד למה אבא מתאכזר אל הילד?????? דוד | 07.10.19 (ל"ת)
5. היתי רוצה להיות זבוב על הקיר בדירקטוריון "והנה בני בן ה37, ילד שמילא תפקידי מפתח רק בחברה שלי, הרס את המכירות של פיאט וגם את סובארו חיסל". כ | 06.10.19 (ל"ת)
3. לא נשמע מבטיח מותגים פח מחירים לא תחרותיים... בהצלחה ! בקיצור בית קברות של מותגים | 06.10.19 (ל"ת)
2. פיאט זה זומבי. סובארו, מהרס על ידי לוי שירות רע, חוסר השקעה בשווק, אפילו לא תומכים בספורט המוטורי בשקל למרות שהיה להם סיכוי. היום כבר כמעט אף אחד לא קונה אימפרזה אסתי למרות שעד לפני כמה שנים הרכב הזה היה רכב מנצח. כאמור, לוי ובניו היו יהירים ורק גבו סכומים בלתי סבירים על חלקים וטיפולים ולכן מצאו פתרונות אחרים. ק | 06.10.19 (ל"ת)
1. פיאט וסובארו מותגים מתים לפיאט יש את ה500 וזהו. הרכב הכי חמוד ומקסים בשוק. אבל הכי גרוע. לסובארו אין שום רכב אטרקטיבי במחיר או בעיצוב או ביחודיות. דני | 06.10.19 (ל"ת)
מיכאל לוי מינה את בנו עומר ליו"ר יבואנית פיאט וסובארו
9 תגובות לכתיבת תגובה