אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"לית דלתא ישראל: “אין משבר בשוק האופנה, צריך לדעת להשתנות"

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

39.
הדבר הראשון שצריך לשנות ואינו קשור בזמן הוא כיבוד התחייבויות והבטחות ללקוחות!!!
כאשר חברה שולחת הודעת SMS ללקוחותיה וכשהם מגיעים לחנות דלתא נציגי החברה בחנות אינם מכבדים את הודעת המבצע לחברי מועדון כלשונה ולאחר מכן "מוציאים את הנשמה" ללקוח ולא מחזירים לו כסף השייך לו, מנסים להתחכם ולהציע זיכוי כזה או אחר ומתנערים מהצורך לפצות לקוח - זו תחילת נפילתה של החברה. אז עד שלא תתקנו את זה - שום מחשבה קדימה לא תסייע...
GB | 15.10.19
34.
דלתא מוכירם באינטרנט "בזול" ואז משווים באמצעות דמי משלוח. עובדים על כולכם בעיניים
בוסף מי שקונה דלתא היום יכול רק לחלום בנוסטלגיה על האיכות של העשורים הראשונים. החברה מתהדרת במחלקת פתוח וכל הבולשיט הז האבל בסופו של דב רהמוצרים נחותים ולא מחזיקים מעמד או שומרים על איכותם ונמכרים במחירים חצופים. אני אתם גמרתי מזמן.
achy | 14.10.19
24.
זה שהן בוחרות לחיות בהכחשה -בעיה שלהן
מי שמכור מוצרים במחירים מופקעים בהשוואה לעולת בשער המפעל כי בא לו או שהוא חשוב דלתא עוד מוכר משהו בזכות השם או בזכות העבר- שיישכח מזה . מוצריםשמיובאים מסין וממדינות שלא מקיימות בכלל יחסים תקניים עם ישראל כמו בנגלהדש -במחירי רצפה ובתנאי עבדות -ואחר כך מוכר אותם בלי בושה במאות אחוזי רווח -שלא יתבכיין שהמכירות בריצפה. אז יש לי גם חדשות לשתי הליידיז - המכירות עוד ימשיכו לרדת והעסק לא ישרוד אם תמשיכו להיות חזירים. הישראלים נוקמים ונוקמים חזק.
שביט | 14.10.19
18.
לא חשוב מה היצרן אומר, חשוב מה הצרכן חושב
1. זה שנשאר לכם רווח נקי של 5.9% זה לא בגלל איכות החומרים, זה בגלל חוסר יעילות בהוצאות. או שיש לכם אבטלה סמויה, או שיש לכם הוצאות נדל"ן מנופחות, או שיש לכם הוצאות הנהלה גבוהות מדי וכו. את הצרכן לא מעניין כמה נשאר לכם רווח נקי, מעניין אותו באיזה מחיר הוא יכול להשיג מוצר דומה אצל המתחרים. 2. אם אתם מוכרים בחנויות פיזיות ובאונליין באותו מחיר - אז אתם עובדים על הצרכן. באונליין אין לכם הרבה הוצאות שישנם בחנויות הפיזיות.
צרכן | 14.10.19
10.
ל-2 תבדוק שוב, המניה עשתה לא רע בס״כ בהשוואה לבורסה בארץ
מדובר בתחום קשה בעידן משתנה. מעניין לאיפה היא תוביל את החברה. לדלתא יש מוצרים נפלאים - אם היה קל לרכוש אותם און-ליין בקלות ובזול זה היה יכול להיות נחמד. המנכלית נראית ודוברת לא רע בכלל. צריך לראות אם היא גם יודעת ללכת את ההליכה...
עמהארץ | 13.10.19
7.
אין מה להתרברב כאשר השירות לקוחות של החברה הזאת ממש לא משהו
מבט אחד בדף הפייסבוק מראה תמונה עגומה ממש... גם אני חוויתי התנהלות עקומה לאחר הזמנה באתר.. ההזמנה נשלחה ללא מוצר קריטי עבורי בתואנה כי "לא היה במלאי", שלחו בלי לדווח על חוסר של אותו מוצר לפני המשלוח (שכן הייתי מבטלת את ההזמנה...), רשמו שיזכו, הייתי צריכה לרדוף אחריהם 3 חודשים כולל לערב את פייפאל כדי לקבל את ההחזר. טוב לדעת שפיקס גם שייכת לדלתא, גם שאם אני לעולם לא אקנה.
שיר | 12.10.19
6.
תגובה 5 . צודק בסופו של דבר שירות לקוחות שהוא פונ
חשובה התנהלות כושלת. חוץ מזה לי כלקוחה בת 40+ שאוהבת מאוד לבנים כלומר תחתונים וחיות אין לי מה לקנות . חברה שפונה רק לשנים בנות 15- 20 ומשאירה פלח אוכלוסיה ללא מענה למתחרים אחרים...תחתונים נורמלים אין שם למעט תחתונים מסורתיים סבתא סטייל.
רחלה | 12.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת