אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

גינדי החזקות מכרה את שרונה מרקט לביג ולמגה אור ב-160 מיליון שקל

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
אין להם מה לעשות איתה
תקשיב, הם קנו את המתחם נטו כדי להפעיל אותו או לשנות את יעודו... אין ספק שמדובר במתחם רווחי, וכך או כך - זוהי המומחיות של חברת ביג - מתחמי קניות בקרקע, לא ניתן לבצע כלום, מכיוןן שמתחתיהם יש חניון, ומעליהם קופלקס ענק של 3 מגדלים שכוללים משרדים ומגורים עם 324 יחידות דיור... אינני מאמין בחשיבתך...
תגובה ל-28 | 24.03.20
28.
אתם לא מבינים כלום
ביג ומגה אור לא מתעניינים להפעיל במחם הזה - הם מעוניינים בנדלן שהוא יושב עליו. הם קנו חתיכת אדמה במרכז של תל אביב, באחד האזורים הכי מבוקשים ויקרים מבחיר יחסית נמוך. על הדרך יש עליו במקרה מתחם אוכל כרגע שמכניס להם כסף בלי השקעה נוספת - אבל הם קנו את המקום בגלל הקרקע לא בגלל העסק שיש עליה. יש להם מספיק כסף לחכות שלוש שנים שהערך של המקום יעלה ואז למכור אותו שוב ברווח.
רוני | 14.10.19
20.
פוטנציאל אדיר מבוזבז. חמדנות: מחירים יקרים מאוד וצפיפות ומחירי חנייה מוטרפים
מחירים סבירים יותר פחות צפיפות היתה מביאה תנועה גדולה יותר של קונים גם באמצע השבוע. המודל העיסקי צריך להיות יותר על פי אחוזים מהמחזור ופחות דמי שכירות קבועים שבטח יקרים להחריד. ואם החניון נותר בידי חמדני גינדי והמחירים ישארו מוטרפים אנשים פשוט לא יבואו. אי אפשר לבסס מקום כזה על סופי שבוע
michael | 10.10.19
16.
כדאי שאנשים יתחילו לקרוא
מכרו ללא החניון שהוא שווה בדיוק את ההפרש בין ה 160 מיליון לבין ה 400 מיליון....עזבו את זה שהזוי שהחניון שווה הרבה יותר מהמתחם שזאת שיטה ידועה של גינדי לניפוח הערכות שווי (ראו את הערכת השווי של tlv). בכל מקרה לא מבין את ביג ומגה אור איך קונים מתחם בלי החניון שלו?? אם גינדי יחליטו להעלות את המחיר כי בא להם מה הם יעשו???
טל | 10.10.19
14.
אף פעם לא חשבתי על מבקר אה הוא מראשון או מהרצליה או מ אפקה .. חיים !
קצת מיושן אייטיז לכנות כאלו או אחרים כחוצנים. כל תל אביב מבחינת הבילוי שלה תלויה באוכלוסיות שמגיעות מכל המרחב וגם מרחוק , בגלל זה העיר מצליחה והיא מרכז לאומי מעבר לזה שהיא העיר העברית הראשונה. אני ממש לא יודע היכן מבלים "תל אביבים" שמשלמים ארנונה לחולדאי.
רוני, תל אביבי | 10.10.19
4.
פרייארים לא מתים. איזה מתחם שווה 160 מיליון שקל?
כל המתחם הזה צפוף להחריד, מסריח ורועש. חסר תאורה, איוורור ואיזושהיא חשיבה על אנשים אלא רק על איך אפשר למקסם את הרווחים מהשוכרים. הקונים יצטרכו להעיף חצי מהשוכרים בשביל ליצור אווירה נעימה, ואחרי זה גם להשקיע הון בשיפוץ וביצירת חוויה. בינתיים האנשים היחידים שמגיעים לשם זה הפריפריה חולון בת ים ראשון ולא תל אביבים שמבחינתם מדובר באזור לחוצנים. פשוט דוגמא ומופת איך אפשר לקחת אזור במיקום הכי מרכזי שיש ועדיין שיהיה חרא
חיים | 09.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת