אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

השיעור של Peloton: חדי הקרן רוכבים באושר אל התהום

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
תל אביב
ל-3: שווי של חברה לא שווה לגובה הרווח השנתי שלה. לשיטתך, חברה שמרוויחה מיליון דולר בשנה שווה מיליון דולר. כלומר, אם היתה לך חברה שכזו, היה מאוד כדאי לך למכור אותה ב-2 מיליון דולר. ואז מי שקנה את החברה ב-2 מיליון ייצר מיליון דולר נוספים כל שנה, ואתה תאפסן את ה-2 מיליון שקיבלת בפק"ם ותייצר לעצמך 20 אלף דולר בשנה...
דני | 12.10.19
12.
לפי המודלים הללו, חברת שואב רובוטי חדשה יכולה למכור רובוט
אבל עם דמי מנוי חודשיים וקהילה של בעלי רובוטים זהים אותם יוכלו לקחת לפארק בסוף השבוע ולהתחרות באג׳יליטי של רובוטים (אמממ.... נשמע מעניין...). גם מוכרים מוצר, גם טכנולוגיה, גם חוויה וגם טחנתם לנו את המוח. במחיר אבסורדי של 35 דולר למניה...
מוטי | 11.10.19
10.
תגובה ל 2
החלפת מכשיר כושר אחת לארבע שנים זה אופטימי ליצרן ופסימי מאוד לצרכן שבוודאי עשוי לבחור מותג אחר במקומו או סתם שימאס לו מהצעצוע. לגבי מחיר המנוי...אם יש מנוי ב 19$ סביר להניח שהרוב יקחו אותו ולא את הפרמיום והכי חשוב שאם הקונספט הוא טוב יכנסו מתחרים ואז המחירים עם הזמן יצנחו. הניתוח שלך היה הכי מעניין ומקצועי אבל השווי למנייה להערכתי נמוך יותר.
ירון | 11.10.19
9.
מוכרי האשליות
היום השווקים מונעים ע"י מכירת אשליות לרוב. לאחרונה מוכרי האשליות הולכים ומתרבים מיום ליום, כשכל אחד בדרכו, מבטיח אושר, עושר, אחדות ושינוי פני החברה האנושית. ההבדל בין שקר לאשליה: שקר הוא דבר מכוון ומתוכנן, אשליה: שכנוע עצמי שהכול נכון באמת ובתמים. לשני הדברים אין כל אחיזה במציאות.
דביר | 11.10.19
5.
אנחנו רחוקים מאוד מהמצב בימי בועת הדוט-קום.
1. השווי של חברות הבלון האלה ביחס לשווי ה-nasdaq נמוך בהרבה מהמצב שהיה בזמן בועת הדוט-קום. עבור המשקיעים המוסדיים הגדולים מדובר בטיפה בים- והם מרשים לעצמם לפזר קצת כסף על חברות "חלום" שרובן הגדול כנראה יקרסו תוך כמה שנים, אבל עם קצת מזל מאחת או שתיים מהן תצא ענקית טכנולוגיה נוספת. 2. השווי של החברות הגדולות בענף מגובה במספרים וברווחים, והמחיר של המניות ביחס לרווחים שלהן אינו חריג ביחס למניות בענפים אחרים. 3. הכישלון הצפוי של הנפקת wework מדגיש שאי אפשר למכור לשוק כל זבל במחיר מופקע.
מישהו | 11.10.19
3.
יועצים שעפו על עצמם, מנהלים שהיו רוצים להיות מבשרים של צרכן אחר ממה שקיים, הכשילו
למרות השינויים הענקיים בכל התחומים בחמישים שנה האחרונות כמו גם בשיטות ניהול ושיווק (עצם השינויים הטכנולוגיים במדיה הכתיבו שינוי גישה גדול, אבל גם השינוי המפתיע של חזרה לשוק מוטה בחלקו טכנולוגיה משוק מוטה שוק לחלוטין) למרות זאת הצרכן נשאר מכוון לתועלת של עצמו. הוא לא מונע בעוצמה להשתתף בשינוי העולם או חיי האנשים על הכדור, או עוד הגדרות גרנדיוזיות כאלה. את זאת ניתן לראות אחרי המהפכות, שאמנם חלו שינויים כאלה, אבל זה לא מה שהניע את הצרכן. הגדרת "אושר" מתקרבת כי כול אחד מחפש אותו, אבל יש לתת לו קונקרטיזציה כגון "אושר ע"י בריאות משופרת ומראה מושך".טוב, "הגאונים" בעיני עצמם הללו יקבלו כמה מכות, הם אינטליגנטים וילמדו את השיעור תוך עשור.
אילן | 11.10.19
2.
מסתכלים על מכפיל הכנסות לא רווח
בחברות צמיחה מסתכלים על מכפיל הכנסות , מכפיל הכנסות הוא 1 הוא אפילו שמרני . עכשיו , נבדוק את המספרים : יש לה כבר 0.5M מכשירים ומדובר בחברה צמיחה שעדיין לא מוכרת בעולם , קח שצפי של 1M מנוים הינו שמרני . מכשיר כושר של פלוטון עולה - בין 4295 ל 2295 , ניקח את האמצע וקיבלנו 3295$ בוא נאמר שמחליפים מכשיר אחד ל4 שנים . 3295:4 = קיבלנו 823.75 הכנסה שנתית ממוצעת עבור מכירת מכשירים פר לקוח (לפני שהיא תצא עם סדרת מכשירים נוספות , ציוד נלווה וכו' ). 823.75 כפול 1M מנוים 823.75M$ הכנסות עבור מכירת מכשירם בלבד . בוא וניקח את עלות המנוי בין 19 ל39 , האמצע הוא 29 כפול 12 חודשים = 348$ 348 כפול מליון מנוים = 348M$ הכנסות שנתיות מהמנויים בלבד . 348M + 823.75M$ = 1.17175B. 1.171B - זה צריך להיות שווי השוק של החברה. או מחיר מניה 6.3$
שלום טרדניג | 11.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת