5. עובדי מדינה חסינים מתביעה ולכן לא נושאים באחריות ניתן רק להגיש בגץ נגד המדינה על נזקים, אבל לא לתבוע עובדי מדינה. מישו | 16.10.19 (ל"ת)
4. כך עובדת השיטה משרד האוצר והתחבורה רבים על נחיצות של פרוייקט, ורק כאשר מגעים לנקודת משבר מחליטים על תקצוב וביצוע תוך זמן לא סביר. כתוצאה מכך יוצאים פרוייקטים למכרז כאשר התכנון לא בשל, זוכה קבלן, מגלה את כל הכשלים ומדןרש פיצוי, בדרך כלל מופרז לחלוטין ובסופו של יום מגיעים לפשרה על חשבון הציבור. בנת"ע זהלא היה אמור לק רות.המדינה התכוננה לפרוייקט הזה שנים, העסיקה את מסילות ב 300 מליון ש"ח לטובת תכנון, ופינוי תשתיות, עשתה מכרז בה ודניה ו CCECC שהיו שותפות ב MTS שהיה הזכיין הפרטי שנבחר בעבר להקים את הקו האדום, כך שהיתהלהם היכרות מעמיקה עם הפרוייקט בטרם ניגשו למכרז, היכרות שהתבטאה ב מחיר זכיה עבור ביצוע 4 התחנות הללו בעלות של כ 70% מהעלות שבו MTS זכתה בכלל הפרוייקט בעבר,ועדיין זו הפשרה שמגיעים אליה, ואף אחד לא נותן את הדין. אבי | 15.10.19 (ל"ת)
3. לא הבנתי. הם עוד מקבלים כסף מהמדינה? כל פעם שאני חושבת שישראל לא יכולה להגיע לשפל חדש. אני | 15.10.19 (ל"ת)
2. מחלקים את כספי המדינה מעניין שיש פיצוי כמעט חצי מיליארד שקל ואין אף אחד שנושא באחריות .. הכסף הזה אפשר היה לעזור לניצולי שואה ..קשישים וחולים ..שערוריה איציק | 15.10.19 (ל"ת)
1. עליות הרכבת ישלמו אזרחים בגלל נהול כושל. חרדים שמונעים עבודה 24/7 לחס7ך ולצמצם הפסדים למשק. מדינה שחרדים שולטים ומקשים עבודה בשבת וחג הרי הסינים הנם גוי של שבת הדאגה לשבת באה על חשבון עלות הפרויקט שגדל ותופח. במקום להשקיע בחינוך תרבות ואוכלוסיה חלשה. דליה | 15.10.19 (ל"ת)
הפיצוי של נת"ע לדניה סיבוס בפרויקט הרכבת הקלה: 170 מיליון שקל
5 תגובות לכתיבת תגובה