אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפיצוי של נת"ע לדניה סיבוס בפרויקט הרכבת הקלה: 170 מיליון שקל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
כך עובדת השיטה
משרד האוצר והתחבורה רבים על נחיצות של פרוייקט, ורק כאשר מגעים לנקודת משבר מחליטים על תקצוב וביצוע תוך זמן לא סביר. כתוצאה מכך יוצאים פרוייקטים למכרז כאשר התכנון לא בשל, זוכה קבלן, מגלה את כל הכשלים ומדןרש פיצוי, בדרך כלל מופרז לחלוטין ובסופו של יום מגיעים לפשרה על חשבון הציבור. בנת"ע זהלא היה אמור לק רות.המדינה התכוננה לפרוייקט הזה שנים, העסיקה את מסילות ב 300 מליון ש"ח לטובת תכנון, ופינוי תשתיות, עשתה מכרז בה ודניה ו CCECC שהיו שותפות ב MTS שהיה הזכיין הפרטי שנבחר בעבר להקים את הקו האדום, כך שהיתהלהם היכרות מעמיקה עם הפרוייקט בטרם ניגשו למכרז, היכרות שהתבטאה ב מחיר זכיה עבור ביצוע 4 התחנות הללו בעלות של כ 70% מהעלות שבו MTS זכתה בכלל הפרוייקט בעבר,ועדיין זו הפשרה שמגיעים אליה, ואף אחד לא נותן את הדין.
אבי | 15.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת