56. אין חדש תחת השמש אין גבול לתאוות הבצע חבורת עילגים עובדים בקו צינור אילת אשקלון עכשיו זה כבר דור שני כלומר הבנים של אלה שעשו לביתם חבורה חזקה כמו הנמל באשדוד משפחות פשע לכן לדעתי רכבת קלה תישאר חלום ציוני לעוד דור שתיים אנשים קטנים ירמסו כמו בעבר תגידו תודה שכבר לא מרססים אותכם ב ddt ניס | 17.10.19 (ל"ת)
54. לתכנון הרכב יש פתרון העברת הקו מעל קו הנפט, אבל לתכנון הרכבת יש פתרון העברת הקו מעל קו הנפט, אבל זה דורש מקצא"א תכנית יקר. הבעיה שחתימה על תכנית הרכבת היא כנירא עם חברה קודם או ממונה קודם. ואז, יש אפשרות להיתנער מהתחייבויות. זה פשוט טריק,- על חשבון המדינה לשים עליה את כל הנטל. עכשיו ל34 היקר! יש הבדל בין לקבל סחורה בנמל חיפה ולקבל אותה בנמל אילת. זה, בעצם תעלת סואץ קטנה! ההבדל הוא גם מחיר, איכות וגם אפילו אפשרויות לישראל. יבגני | 17.10.19 (ל"ת)
53. הקו האדום חצה את תוואי המוביל הארצי, מה שנראה כאתגר הנדסי גדול יותר! בעל הקושיות | 16.10.19 (ל"ת)
52. פנו לבג"ץ לתבוע את המדינה נו אז מה ... קו הרכבת הקלה הירוק יחצה ויעבור מעל לצינור הנפט מן הסתם יש עשרות כבישים שנסללו עוברים מעל הצינור כשהחברה הייתה ציבורית אז מה הבעיה למה שתקו אז הכבשים ? ,ברור שטכנית בימינו המתקדמים ניתן לבצע את סלילת קו הרכבת בלי חסמים . נראה שהם מנסים סתם לסחוט מהמדינה הטבות לחברה ולמנהליה . כדאי אולי למנהליה של החברה לבדוק ולערוך מחדש בעזרת מומחים סקר סיכונים שבוחן את השפעות קו הדלק העובר באזור רווי מגורים ותשתיות ציבוריות (חשמל,מים,גז,וכו') ואת ההיתכנות של הסכנות הקיימות לפגיעה באוכלוסיית גוש דן הצפופה. אולי כדאי גם לבחון דרכים להקטין את הסכנות הברורות במציאת אלטרנטיבות להעברת הדלק מאשקלון לחיפה דרך הים? קצאאל | 16.10.19 (ל"ת)
50. אתם רוצים לומר שמתחת לגוש דן יש צינור שמזרים כמויות אדירות של נפט? הרי מדובר באסון נורא שצפוי לקרות. יסגר הצינור לאלתר. ישראל יכולה לייבא דלק מזוקק ובאותה מכה נסגור גם את בתי הזיקוק ופתרנו שתי בעיות במכה. שכל ישר | 16.10.19 (ל"ת)
47. קצא״א קצא״א פרושו קוו צינור אילת אשקלון ולא אירופה אסיה או כל שטות אחרת , נא לדייק משה | 16.10.19 (ל"ת)
46. קודם שישלמו על האסון בשמורת הטבע אף מילה בכתבה על פיצוץ הצינור בנגב ועל הנזק האדיר שגרמו לטבע? כתב פח בעיתון פח, על חברה פח של אנשים פח ירון כהן | 16.10.19 (ל"ת)
45. שיסגרו את קצא"א אם צריך, וגם את בז"ן אנשים לא מבינים את האסון התחבורתי שבפתח. הפקקים המחרידים של היום יתארכו לרמת בנגלדש. הרכבת הקלה מגיעה באיחור של 20 שנה, היא הכרחית לחלוטין לתפקוד מינימלי של המדינה וחשיבותה גבוהה בסדרי גודל על זו של צינור הנפט. דוד | 16.10.19 (ל"ת)
42. ואיפה הייתם עד עכשיו? הרי את הנתיב פרסמו כבר לפני כמה וכמה שנים. איך לא נזכרתם עד עכשיו? קצצו את קצאא | 16.10.19 (ל"ת)
36. לסגור גופים מיותרים תגובת המדינה לבג"ץ צריכה להיות סגירת החברה המיותרת לייצור ג'ובים למקורבים. ובא לציון גואל שרון | 16.10.19 (ל"ת)
35. לעצור מעבר נפט באמצה עיירות 1 אין תכנון מוקדם ? בעיה נורמלית בממשלת ישראל עם שרי "חבריו" של מר נתניהו = בקטע של מסילת רכבת תל אביב ירושלים; רוברטו | 16.10.19 (ל"ת)
34. למה קצאא עדיין קיימת חלם למה לעזאזל צריך חברה שתקלוט נפט בנמל בדרום ותעביר לצפון כשבתי הזיקוק של חיפה נמצאים מטר מנמל חיפה. צריך לבטל את החברה המיותרת הזאת ולהוביל דלק ישירות לנמל קווי הדלק קורעים את המדינה לכל אורכה, תופסים שטחי קרקע עצומים בשווי נדלני מטורף ולא מאפשרים בנייה ותוקעים פרויקטי תחבורה מהותיים על ימין ועל שמאל. וסוחטים עלויות של מיליארדי דולרים לטיפול בקווים בכל פרויקט תחבורה במקום לבטל את הקווים עבדתי איתם | 16.10.19 (ל"ת)
33. צינור למינויים פוליטיים, פעילויות בעייתיות והשתנה מהמקפצה. אין שום הצדקה לחברה הזו חוץ מזה גיל | 16.10.19 (ל"ת)
32. אם זה נכון, לערוף את ראשי השרים, חייבים לבדוק ולוודא את זה לפני שממשיכים, אם נכון יש לערוף ראשים. אמסלם | 16.10.19 (ל"ת)
31. חברת שוחד שחיתות ופשע הקצאא האלו מזהמים את המדינה, גנבו כסף מאיראן ולא החזירו, נתנו שוחד, מינו מושחתיהם לראשיהם. די לכו הביתה ע | 16.10.19 (ל"ת)
30. כל החברות דלק קצאא וקמד תשן יושבים שם בטלנים אוכלי חינם כל היום תוקעים פרוייקטים לכולם ומבקשים כספים לפיקוח . דרישות לא הגיוניות שהולכות ומחמירות והציבור משלם . מהו צריך לעשות שם סדר ביחוד בקמ"ד תשן אנחנו סובלים חברות התשתיות והפיתוח | 16.10.19 (ל"ת)
29. קן ציפורים אפריקה אמריקה יאללה, מתחילים לחפש שמות מטורללים לא פחות מזה של הכתב. אלן | 16.10.19 (ל"ת)
28. מפה מצורפת למה אין קו המראה צינור הנפט במפה? מיגע בטחוני!? אם כן, למה כתבה. מועד טוב. גבריאל | 16.10.19 (ל"ת)
26. צא זה צינור השפע למקורבים שיטת השקשוקה של המדינה צינור הנפט הזה. תסתכלו על הפרצופים שלהם... קומבינה | 16.10.19 (ל"ת)
25. נאס - רע לה עוד סיבה - כאילו לא היו מספיק - להעביר את בתי הזיקוק בחיפה. ו... אויביינו ביקשו למסור תודה רבה על אספקת הקואורידנטות של מה שמוגדר כדבר “שאין לו תחליף והוא חיוני למשק האנרגיה של ישראל” אורי | 16.10.19 (ל"ת)
22. קצאא גם תוקעת את היציאה במחלף הרצליה בנתיבי איילון המנכ"ל החדש צריך להבין שהוא כפוף לבעלי המניות שהם אזרחי מדינת ישראל, להפסיק עם הדמגוגיה הבטחוניסטית , ולהתחיל לתכנן תוואי חדש לצינור שעוקף את מרכז הארץ. צביקה החשמלי | 16.10.19 (ל"ת)
21. אני רק שאלנ למה קו דלק שמעביר 80 אחוז מהדלק לחיפה עובר בתל אביב? משהו לא מסתדר צפוני | 16.10.19 (ל"ת)
20. יותר זול להוביל דלק לחיפה במיכליות מאשר להחזיק קצא בהובלה במיכליות לא ניתן להעלים מיליוני ליטרים כמו בצינורות שפרוסים על כל המדינה מאפיה | 16.10.19 (ל"ת)
19. לדחות את העתירה על הסף קצאא בעיר אילת קו צינור אילת אשקלון . תכננו אשררו את תוואי הרכבת הקלה יש להמשיך בתוכנית. ככלל חברת קצאא בעיר אילת תושבי אילת לא מחבבים בלשון המעטה ביותר. חופים לא נחוצים החזיקו עשרות שנים חפרו צינורות בערבה ללא תכנון ומבלי להתחשב בטבע או מגורים ואף אדם .אזי שלא יבלבלו את המוח ויזמן יוסף | 16.10.19 (ל"ת)
18. יש פיתרון - להומיא את בתי הזיקוק ממפרץ חיפה (ואפילו מקינזי תומכים בכך) וכנרשת את הארץ בקולטים סולאריים, גם בנפט הזה כבר לא יהיה צורך... אבל אוי, ממה ירוויחו תשובה, עופר וטייקוני האנרגיה המזהמים??? יורחקו אסדות הגז | 16.10.19 (ל"ת)
17. KKKKK זו התוצאה של מערכת חינוך הישראלית העלובה. ניחא אנשי מדעי הטבע והנדסה לא יודעים כלום על העולם וההיסטוריה. אבל אנשי התקשורת... זו ממש בושה. "מיזם משותף של רפובליקת איראן וממשלת ישראל" - באותם שנים אירן לא הייתה רפובליקה | 16.10.19 (ל"ת)
15. הגיע הזמן גם אם באחור רב "לפרק" את החברה "הסודית" והמיותרת בלשון המעטה דברים כהוויתם | 16.10.19 (ל"ת)
13. שינו את השם - אז חושבים שנשכח את העבר ? קו צינור אילת אשדוד לשעבר מי נתן את הדין על זיהום השמורה בערבה ? מי נותן את הדין על אחזקת נדלן יקר (חוף באילת) בלי צורך ממשי כי נפט מאיראן כבר לא מגיע 40 שנה אזרח | 16.10.19 (ל"ת)
9. הלוואי היה צינור אירופה אסיה זה קו צינור אילת אשקלון, ויש לו שלוחות לירושלים לגלילות ולחיפה רועי | 16.10.19 (ל"ת)
7. הרכבת בת-א והנפט........... צודקים העותרים ב-100% !!! - אבל איך נזכרו רק כעת ????? לא ידעו ששם עובר צינור אספקת הנפט - מוזר מאוד !!!! אורה | 16.10.19 (ל"ת)
6. במקום לתקוע את התחבורה הציבורית, הגיע הזמן לעבור לרכבים חשמליים וככה ניפטר מקצא"א מנסים לשמר את עצמם בכל מחיר. לגמור איתם ועם בתי הזיקוק המזהמים ועם מדינות הנפט העוינות במכה אחת, רק רכבים חשמליים. אורן | 16.10.19 (ל"ת)
5. החכם התורן כדי לפרסם את המינוי מכתיבים כותרת צעקנית, במקום להתחיל לייעל ולייצא , עכשיו יבזבזו את כספי הציבור על עורכי דין, פקידות וניירת, רפי | 16.10.19 (ל"ת)
2. אטירת קצאא נגד הקמת הקו הסגול ראיה צרה וחסרת מעוף, דינה להכשל כמובן. במקום לתרכז בדרכים להתגבר על הקשיים הנובעים מן הצורך בקו הכחול. אנטרסנטים, בוחרים להתנגד לו. כנראה שהארגון מחדש של החברה, לא השיג את מטרתו. כל זה פועל יוצא של חולשת הממשלה - זה בוודאי ככה בכל מגזר החברות הממשלתיות… . לצער הציבור גג | 16.10.19 (ל"ת)
קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול
57 תגובות לכתיבת תגובה