אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קצא"א לבג"ץ: הקפיאו את קו הרכבת הסגול

57 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
אין חדש תחת השמש
אין גבול לתאוות הבצע חבורת עילגים עובדים בקו צינור אילת אשקלון עכשיו זה כבר דור שני כלומר הבנים של אלה שעשו לביתם חבורה חזקה כמו הנמל באשדוד משפחות פשע לכן לדעתי רכבת קלה תישאר חלום ציוני לעוד דור שתיים אנשים קטנים ירמסו כמו בעבר תגידו תודה שכבר לא מרססים אותכם ב ddt
ניס | 17.10.19
54.
לתכנון הרכב יש פתרון העברת הקו מעל קו הנפט, אבל
לתכנון הרכבת יש פתרון העברת הקו מעל קו הנפט, אבל זה דורש מקצא"א תכנית יקר. הבעיה שחתימה על תכנית הרכבת היא כנירא עם חברה קודם או ממונה קודם. ואז, יש אפשרות להיתנער מהתחייבויות. זה פשוט טריק,- על חשבון המדינה לשים עליה את כל הנטל. עכשיו ל34 היקר! יש הבדל בין לקבל סחורה בנמל חיפה ולקבל אותה בנמל אילת. זה, בעצם תעלת סואץ קטנה! ההבדל הוא גם מחיר, איכות וגם אפילו אפשרויות לישראל.
יבגני | 17.10.19
52.
פנו לבג"ץ לתבוע את המדינה נו אז מה ...
קו הרכבת הקלה הירוק יחצה ויעבור מעל לצינור הנפט מן הסתם יש עשרות כבישים שנסללו עוברים מעל הצינור כשהחברה הייתה ציבורית אז מה הבעיה למה שתקו אז הכבשים ? ,ברור שטכנית בימינו המתקדמים ניתן לבצע את סלילת קו הרכבת בלי חסמים . נראה שהם מנסים סתם לסחוט מהמדינה הטבות לחברה ולמנהליה . כדאי אולי למנהליה של החברה לבדוק ולערוך מחדש בעזרת מומחים סקר סיכונים שבוחן את השפעות קו הדלק העובר באזור רווי מגורים ותשתיות ציבוריות (חשמל,מים,גז,וכו') ואת ההיתכנות של הסכנות הקיימות לפגיעה באוכלוסיית גוש דן הצפופה. אולי כדאי גם לבחון דרכים להקטין את הסכנות הברורות במציאת אלטרנטיבות להעברת הדלק מאשקלון לחיפה דרך הים?
קצאאל | 16.10.19
34.
למה קצאא עדיין קיימת
חלם למה לעזאזל צריך חברה שתקלוט נפט בנמל בדרום ותעביר לצפון כשבתי הזיקוק של חיפה נמצאים מטר מנמל חיפה. צריך לבטל את החברה המיותרת הזאת ולהוביל דלק ישירות לנמל קווי הדלק קורעים את המדינה לכל אורכה, תופסים שטחי קרקע עצומים בשווי נדלני מטורף ולא מאפשרים בנייה ותוקעים פרויקטי תחבורה מהותיים על ימין ועל שמאל. וסוחטים עלויות של מיליארדי דולרים לטיפול בקווים בכל פרויקט תחבורה במקום לבטל את הקווים
עבדתי איתם | 16.10.19
19.
לדחות את העתירה על הסף
קצאא בעיר אילת קו צינור אילת אשקלון . תכננו אשררו את תוואי הרכבת הקלה יש להמשיך בתוכנית. ככלל חברת קצאא בעיר אילת תושבי אילת לא מחבבים בלשון המעטה ביותר. חופים לא נחוצים החזיקו עשרות שנים חפרו צינורות בערבה ללא תכנון ומבלי להתחשב בטבע או מגורים ואף אדם .אזי שלא יבלבלו את המוח
ויזמן יוסף | 16.10.19
2.
אטירת קצאא נגד הקמת הקו הסגול
ראיה צרה וחסרת מעוף, דינה להכשל כמובן. במקום לתרכז בדרכים להתגבר על הקשיים הנובעים מן הצורך בקו הכחול. אנטרסנטים, בוחרים להתנגד לו. כנראה שהארגון מחדש של החברה, לא השיג את מטרתו. כל זה פועל יוצא של חולשת הממשלה - זה בוודאי ככה בכל מגזר החברות הממשלתיות… . לצער הציבור
גג | 16.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת