אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ברקת מקפיא עוד 2 רפורמות להפחתת דמי ניהול הפנסיה

76 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

68.
חיסכון פנסיוני זה לא חבילת סלולר
חברים בחירה היכן לנהל את הכספים היא לא רק על דמ"נ. יש לקחת בחשבון פרמטרים של שירות, חדשנות , גודל החברה והאיתנות הפיננסית שלה. לא מבין מדוע מנסים לייצר שוק סלולר משוק החיסכון ארוך טווח זה לא יעבוד בצורה הזו. מציע לא לנייד ולשחק עם החסכונות הפנסיונים בכל שבוע/חודש/שנה. צריך לוודא שדמ"נ המשולמים הם בממוצע ומטה ומשם שאר הפרמטרים שציינתי מעלה.
חוסך ארוך טווח | 18.10.19
66.
פשוט קנו אותו הסבר בפנים.
חברות הביטוח בממשל תקין אמורות להתחרות בשירות ומחיר ללקוח ( בדיוק לשם סלינג'ר כיוונה) המפקח הקנוי מאפשר חזרה לעולם של מוצרים מסובכים לא ראויים ויקרים שהציבור לא בהכרח צריך. בשנות השמונים סוכן היה מוכר 4 פוליסות בחודש ובונה וילה בסביון - מדינה של מושחטים. הפיתרון לצערי נוצר מעצמו כברירת מחדל - חברה שאחד לשני זאב - כי אם לא אתה לא שורד.
אבי לוי | 18.10.19
50.
הוא כבר מתכנן את תפקידו הבא-פשוט חוצפה ואין מי שיגיד מלה נגד
מהלכים כאלה שאמורים "להגן" על החוסכים לא מוצאים חן בעיניי אנשי הוועדה כי זה לטובת האזרח אבל כשהוא מסתכל מעט קדימה לתפקיד הבא זה אחרת ולא מקובל עליו. כך פוגעים בניבעריי הציבור שאנחנו בחרנו - חוצפה וניצול האמון.
דוד | 17.10.19
47.
פקיד פחדן! דואג לג'וב הבא שלו
סלינגר הייתה Civil servant אמיתית שטובת הציבור מונחת לפנייה. המחליף שלה חלש, הססן ועושה דברם של חברות הביטוח, לא ניתן להבין את צעדיו מלבד העובדה שהוא פוחד להקים עליו את הגופים האימתניים. מדובר בפקיד פחדן! שדואג לג'וב הבא שלו. מי שישלם את המחיר הוא האזרח הפשוט שבמשך שנים נעשק ונחלב עד תום ע"י חברות הביטוח. זה רק מראה את האומץ הציבורי הרב שהיה לסלינגר שלא פחדה להתעמת עם הגופים החזקים במשק.
קוקו שאנל | 17.10.19
20.
לצערי הרב, התגובה של מספר 2 היא נכונה.
נגמרו הימים, ונכון להגיד את זה כבר לפני עשור לפחות שאנשי הממשלה, או אנשי שמונו על ידי הממשלה לדאוג לאינטרס הציבורי נוהגים כך. המנטרה היום היא איש-איש לכיסו! לאף אחד לא באמת איכפת מאנשי הממשלה, כל המדינה מתנהלת בקונפיגורציה של מערכת שחיטות אחת גדולה שאין לה סוף. מתפלל לימים טובים, שייבחרו אנשים טובים, והגונים יותר שדאגת הציבור, היא נר לרגליהם. מועדים לשמחה לכולם.
נחום | 17.10.19
11.
הרפורמה של סלינג׳ר
כלה נעשתה לטובת הצרכנים, שהם בפרוש ״החלשים״ במערכת היחסים שבינם לבין חברות הביטוח. לא היתה ולא תהיה עוד מפקחת קשובה ומבינה את צרכי הלקוחות כדורית סלנינג׳ר. לא מבינה מדוע אירגוני הצרכנים בישראל שותקים במקום להקים קול צעקה כנגד החלטותיו התמוהות של ברקת.
מרים, גבעתיים | 17.10.19
6.
האומנם איזון בין טובת הציבור לטובת חב' הביטוח?
הציבור הרחב נשם נשימת רווחה בתקופתה של הגב' סלינג'ר ביודעו שסוף סוף יש מי שדואג לרוב הגדול בציבור שאינו יכול להבין את האותיות הקטנות שחב' הביטוח כל כך אוהבות לעמעם בעזרתן את תכניות הביטוח שלהן. זה לא שאחרי הרפורמה חב' הביטוח עמדו בפני קריסה. הן בסך הכל עמדו בפני תחרות שהיתה עוזרת להן להתייעל והציבור הרחב היה נהנה מהוזלה שהיתה ע"ח "התעשרות גדולה של בעלי החברות" ולא ע"ח איתנותן הכלכלית. כנראה שהפעולות של הנגיד החדש הן בבחינת "הכלב האחרון שמשתין על העץ" כדי שיידעו מי מחליט ולא מי צודק. כאילו שהגב' סלינג'ר לא הבינה את מהות תפקידה. הנגיד החדש יהיה חייב להזיע קשות להגיע לרמתה של קודמתו בהבנת תפקידו!
האופטימיסט | 17.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת