137. החלטה נכונה אבל צריך לדאוג לעמדות השכרה של אופניים ביציאה מתחנות הרכבת ובנוסף לאכוף את ההחלטה ולמגא את תופעת האופניים ברכבת ממש בלתי נסבל. שלומי | 29.10.19 (ל"ת)
136. החלטה שעוד ישלמו עליה עכשיו לא יהיו יותר מקומות חניה ברכבת יותר פקקים בדרכים מה זה לעזאזל תיק יעודי לאופניים ולמה אתם חושבים שזה לא יעכב את הרכבת עוד ,רק להוריד אותם ככה יקח ים זמן אבל למי אכפת גם בלי האופניים הקרונות בשעות העומס הם קרונות עמידה במקום להוסיף קרונות מה עושים מורידים נוסעים פוטנציאלים של הרכבת רוכבי האופניים. אני אישית נוסע נגד רוב העומס בבוקר ובערב . בשביל מה יש פקחים ברכבת מי שעולה לקרון לא מתאים יורד מי שלא מקפל את האופניים יורד ומי שלא מזיז אותם לשם מעבר חופשי של בעלי מוגבלויות יורד. אלי | 23.10.19 (ל"ת)
135. מדינת ישראל שועטת אחורה בקצב מהיר אין מלים לתאר את הטמטום. בכל מקום תקין בעולם מעודדים תחבורת אופניים. תוסיפו קרונות איל | 22.10.19 (ל"ת)
134. ההפקרות של מדוושי האופנים שקשרו את האופנים בכניסה לקרון גרמה להחלטה הנכונה של משרד התחבורה ורכבת ישראל. הרכבת צריכה להסיע נוסעים בעדיפות ראשונה. ולא אופנים על חשבון מקום לנוסעים. אין קרונות כי האוצר לא מתקצב, אז זה הפתרון נכון לעכשיו. אלדד | 21.10.19 (ל"ת)
133. סוף סוף החלטה נכונה לנוסעי הרכבת סילוק מפגע האופנים בבוקר ברכבות הרכבת שסובלת ממחסור קשה בקרונות נוסעים, שיבוש נסיעות בעלי מוגבליות וחוסר התחשבות של רוכבי האופניים שחוסמים את המעברים והכניסות לקרון לקחה צעד נכון ומתבקש. בעלי האופנים שרוצים להעלות אופניים לרכבת בשעות של העומסים ידרשו לקפל את האופנים ולהכניסם לתיק נשיאה מיוחד כמו שהיה בעבר. אפשרות אחרת להעמיד את האופנים במתקן האופנים מחוץ לתחנות הרכבת. אין לרכבת קרונות מיותרים והעדיפות היא לנוסעים ולא לאופנים. מוני | 21.10.19 (ל"ת)
131. מדינת חלם! טימטום. רוע. אינפנטיליות.חלם! מכעיס בטירוף. 1. עידוד רכיבה על אופניים חשמליות שמסוכנות לכולם. 2. עידוד כאוס ברחובות ועל המדרכות.3. ביטול היכולת להגיע מהפריפריה עם האופניים למקומות שונים ...עיר או פריפריה אחרת.4. הרי האופניים תופסות מקום אנכי ולא מקום אופקי....מה משנה גודל הגלגל? 5.אופניים רגילים ואופניים מתקפלים הם אותו האורך...רק הגובה שונה...6. אופניים מתקפלים או עם מנוע "עבים"יותר מאופניים"רגילים" 7. אופניים "רגילים" ספורטיבים נקיים לא מסוכנים. חלם!!! נורית עגור | 19.10.19 (ל"ת)
129. רכבת חלם רכבת ישראל בושה לכם. אין שירות אין עמידה בלוחות זמנים. יחס מחפיר של העובדים. צריך לפטר את כולכם מה מנכל ועד אחרון הלא עובדים. לכו תלמדו איך עובדים בחול חלמאים 𤮠אריה | 18.10.19 (ל"ת)
128. תוסיפו קרונות האופניים מסייעים לכושר, לצמצום רכבים, להפחתת דלק ואפשר להוסיף המון פלוסים לטמטום של המדינה אין סוף. שלהבת | 18.10.19 (ל"ת)
127. מה דעת משרד התחבורה להגדיל את מספר הקרונות במקום? אפשר לגבות מחיר על אופנים אבל לא לאסור כל עוד אין תחבורת המשך. אני | 18.10.19 (ל"ת)
126. להוריד עומס ? אפשר לחלק לנוסעים כרטיסי נסיעה לשלושה ימים לסירוגין. על ידי כך להוריד את העומס בחצי. איזה שטות זו ? אלה עם האופניים הם הנוסעים שכבר הורידו עומס בכבישים, הנהל החדש יחזיר אותם לכביש. רוכבי האופניים הם לא הבעיה...הצרה איתכם שעדיין לא למדתם לנהל רכבת צעצוע... דוד מור | 18.10.19 (ל"ת)
125. איסור בעייתי של אנשים שלא חושבים קניתי אופניים 20 אינץ מתקפלים שתופסים בדיוק אותו אורך , אותו רוחב ואותו משקל כמו אופניים רגילים. אז מה הועילו חכמים בתקנתם ? אנחנו , רוכבי האופניים נתחכם להם בחזרה. אני לפחות לא אפסיק לנסוע עם אופניים ברכבת. מה שאעשה זה פשוט. אסע יותר עם האופניים המתקפלים ופחות עם האופניים הרגילים. לגבי שעות העומס , גם ככה אני מעדיף לנסוע בשעות השקטות יותר. אצטרך לתכנן שבשעות 6 בבוקר עד 9 בבוקר לא אוכל לנסוע ברכבת , ושעלי לעלות חזרה עד שעה 15:00 . אחרת אצטרך לחכות רק ל 19:00 ואילך. לחילופין , אעבור לנסוע באוטובו שלמה | 18.10.19 (ל"ת)
124. .שבוע הבא יאסרו עליית נוסעים עד גובה 1.50 בכל העולם יש מקום לאופניים.ברכבת רק פה בחלם אין מוקי | 18.10.19 (ל"ת)
123. הגיע הזמן הביאו את זה על עצמם בצדק... חלק גדול שמו את האופניים בכניסות דבר שהפריע וגם הקורקנייטים מפרעים. מרדכי | 18.10.19 (ל"ת)
120. אם אני עובר לעיר אחרת ? במידה ואני משתמש בשני תיקים ענקיים וחוזר מהשדה לעזריאלי בבוקר זה לא שווה ערך לתפיסת נפח כמו אופניים וסתם אם אני עובר דירה אורז תיקים ולוקח איתי את האופניים במונית ספיישל ישר לתחנת רכבת ושמה בתחנה יאסרו עלי להמשיך עם האופניים כמו תיק נשיאה או מזוודה או שניים? זה לא פגיעה בחופש התנועה?עיסוק? 1 סתם בא לי | 18.10.19 (ל"ת)
119. ביום שלישי ב800 יורדים בתחנת השלום וחוסמים את נת ביום שלישי ב800 יורדים בתחנת השלום וחוסמים את נתיבי איילון שיבינו מה יקרה כשעוד רכבים יחזרו לכביש הפגנה | 18.10.19 (ל"ת)
118. בעיה פשוט העביר את הבעיה להיות של מי שהוא אחר במקום לפתור אותה עד שורש העניין אני | 17.10.19 (ל"ת)
117. זה עוד קש שנשבר ויגרום לצעירים לעזוב מדינה הזויה בכל אספקט לרדת מהארץ ההזויה הזו | 17.10.19 (ל"ת)
116. זאת רק ההתחלה זה מתחיל עם אופניים. ממשיך לקורינטים. ימשיך לתרמילים של חיילים. ימשיך למזוודות לשדה התעופה וממנו.ימשיך לתיקים לעבודה ותיקים לתלמידים. ימשיך לשקיות קניות של נשים מהקניון וכך עוד ועוד ועוד. והכול כי אין מספיק קרונות. כה פשוט.והכל כי שר התחבורה(הנוכחי ולשעבר ) אינם מסוגלים לפתור בעיה קטנה של תחבורה ציבורית ומפילים את התוצאות עלינו. איזו בושה שאלו הנציגים שלנו. הם פוגעים בנו, בואו נפגע בהם. לא מצביעה עבורם בבחירות הקרובות. וכן נאלץ לנסוע לעבודה ולצבא ברכבים שלנו ושיסתמו הכבישים במדינה. ד"ר אייליג ישראל | 17.10.19 (ל"ת)
114. הגיע הזמן. חוסמים את המעברים ותופסים מלא מקום פעם האופניים האלה טינפו לי בגד נוסע ברכבת | 17.10.19 (ל"ת)
113. מה הבעיה להוסיף קרונות נכים? למה בכל רכבת יש 6+ קרונות רגילים ורק קרון אחד לנכים?? למה לא להוסיף קרונות כאלה במקום לבנות בכל עיר מתקנים לא רלוונטים, אנחנו משלמים על כרטיס בדיוק כמו נכה וכמו נוסע רגיל אזרח משלם | 17.10.19 (ל"ת)
112. במקום להתאים את הרכבת לצרכי האדם כופים על האדם דרישות שיעשו למנהלי הרכבת חיים קלים אנחנו כבר מזמן לא חלם. דפי | 17.10.19 (ל"ת)
111. עוד כישלון מבית שר התחבורה מר סמרטוט במקום לעודד תחבורה ציבורית דפקתם את הציבור עם הגזרות האלו הפיתרון הכי טוב זה להוסיף קרון במיוחד לאופניים חשמליים וקורקינטים! מר סמרטוט ישלם מחיר כבד על ההחלטה המטומטמת הזאת ישראלי | 17.10.19 (ל"ת)
110. רוצים להוריד כמות הנוסעים? תגבילו נסיעה למי שאין לו עיניים כחולות, ירוקות ושחורות. אורח | 17.10.19 (ל"ת)
108. ומה עם אכיפה בקרון שקט ורגלים על המושבים כמות רעש מטורפת אנשים שמים רגלים על מושבים, בעצמי ראיתי את הפקחים עוברים לידם ורואים בעיניים ולא מעירים בכלל, צריך להתחיל לקנוס אנשים כאלו וגם את הצעירים שמתפרעים ועושים רעש כמו 20 גני חיות. תראו איזה שקט יש ברכבות בחו״ל מביש שזה המצב כאן! שי | 17.10.19 (ל"ת)
107. ומה עם כל המטיילים והחיילים שזורקים את התיקים במעברים ובכל חור, תופסים מושבים ולא טורחים לפנות לאנשים קשישים. שי קצין במיל׳ | 17.10.19 (ל"ת)
106. שיפסיקו לתת להתפלל כל בוקר בקרונות הנכים ויש מקום התפללות ברכבת, מנהג מטופש שמבזה את הדת, הם מתכווננים תמיד לכיוון ירושלים שהיא מסתובבת? מספיק להיות יפיי נפש, רק הם תופסים את המקומות שאפשר להעמיד שם את כל האופניים בלי בעיה, אבל חלילה שמשהו יגע בקדושים המעונים האלה! שי | 17.10.19 (ל"ת)
105. החלטה מצוינת נסעתי לפני שבוע ברכבת לשדה התעופה ונוסע אחד עם זוג אופניים אחד חסם את המעבר ואמלל את כל הנוסעים בקרון. יואב | 17.10.19 (ל"ת)
104. האופניים והכלים החשמליים זה הפתרון לצפיפות בערים ופה נלחמים בהם??? תוסיפו קרונות ותעשו שיהיה מאוד קל להגיע לתחנה עם הכלים האלה כולל קלנועיות קטנות של זקנים ותורידו כבר את המכוניות מהכבישים איש | 17.10.19 (ל"ת)
103. נדרש מרד נהגים שיפרו את כל התקנות המטורפות האלה שיגיעו למשפט ושיקום השופט שלא מצליח להגיע לעבודה ויקבע, שאלה תקנות שהציבור לא יכול לעמוד בהן ולכן הן בטלות ומבוטלות. גלי | 17.10.19 (ל"ת)
102. תגובה ל 76 באירופה אתה יוצא מהתחנה ישר לפתח האוטובוס שמוביל אותך למרחק מקסימום 200 מטר מלאן שאתה צריך. פה תחכה רק חצי שעה לאותו אוטובוס שכמובן אינו מסונכרן עם הרכבת כי את המערכת מנהלים פוליטיקאים או לשעבר יוני | 17.10.19 (ל"ת)
101. בואו ונראה אם האכיפה תהיה כמו שאוכפים איסור עישון בואו ונראה אם האכיפה תהיה כמו שאוכפים איסור עישון ומניעת הנחת נעליים על הכיסאות. משה | 17.10.19 (ל"ת)
100. חוק מבורך מכת האופניים ברכבת כל כך גדלה שאיכות הנסיעה יורדת, מסוכן יותר ולא בטיחותי מקווה שתהיה אכיפה בנוסע יש הרבה רוכבים חצופים שנוסעים בתוך תחנות רכבת וקניונים כלי מסוכן שהשלכותיו הרסיניות שיהיה בהצלחה סלבה | 17.10.19 (ל"ת)
99. כל רוכבי האופניים צריכים לצאת נגד המדינה רומסים אותם בכביש ובכל מקום צאו להפגין אל תלכו לצבא אל תמחזרו כל דבר שיפגע במדינה לעשות צריך ללמד אותם לקח את מקבלי ההחלטות דוד | 17.10.19 (ל"ת)
98. אופניים ברכבת הנסיעה ברכב לת"א והיציאה ממנה בשעות העומס היא סיוט. כמו כן החנייה בת"א בעייתית מאוד. הרכבת נועדה לפתור חלק מהבעיות הנ"ל. הפתרון הנכון לרכבות עמוסות הוא להוסיף רכבות ולא לגזור גזרות שמחמירות את המצב. Asher | 17.10.19 (ל"ת)
97. מה הקשר מתקנים לקשירת האופניים? אנשים לוקחים את האופניים איתם כדי להשתמש בהגעה לעבודה מתחנת היעד שלהם.... אריק | 17.10.19 (ל"ת)
95. אני כבר לא מבין מה המדינה רוצה מאיתנו האנשים. זהו, הרמתי ידיים. כל נושא הרכבת והנתיב 2+ הרג אותי | 17.10.19 (ל"ת)
92. החלטה מטומטמת שתגרום לעוד אנשים לנסוע ברכב פרטי במדינה נורמלית מעודדים נסיעה בתחבורה ציבורית ובאופניים. במדינה נורמלית אם יש צפיפות ברכבות מוסיפים רכבות וקרונות. יורי | 17.10.19 (ל"ת)
91. צריך תדירות רכבת כל 5 דקות וחוץ מזה, חלק מהתחנות כל כך רחוקות ממרכזים, אז איך יגיעו? ברור שלא עם רכב. אופניים הכי טוב. חבל שמונעים מהם. הם פשוט לא ישתמשו ברכבת ויקנו אוטו... ש | 17.10.19 (ל"ת)
90. קורקינטים עולים עם קורקינט בכל קרון בכל שעה של היום חוסמים את כל המעברים . את אלה צריך להגביל. עכיגגיל | 17.10.19 (ל"ת)
89. מיום ליום מסתבר שאנחנו האזרחים נותרנו לבד לדאוג לעצמנו אז הגיע הזמן שנראה לשניים וחצי "מקבלי החלטות" מעאפנים איך הדברים צריכים להראות, ונתחיל לדרוש את מה שמגיע לנו! מגיע לנו טוב יותר!!! רוני | 17.10.19 (ל"ת)
88. זה מה שקורה כאשר מקבלי ההחלטות הם כלומניקים שמקבלים שכר כאילו שהם ממציאים תרופה לסרטן ונוסעים כל אחד ברכב הפרטי שלו כל היום. מנותקים שאין להם מושג! מיקי | 17.10.19 (ל"ת)
87. במקום לעודד את האנשים האלה, אתם תוקעים להם מקלות בגלגלים? המטרה היא שאנשים ישתמשו פחות ברכב הפרטי - אנחנו האזרחים מצפים שהמדינה תתנהג בהתאם למטרה שהיא הציבה ולא נגדה ולא נגדנו! אז תסדרו את העניינים ביניכם ותתחילו לנהל את המדינה ולתת לנו שירות כמו שצריך! מיקי | 17.10.19 (ל"ת)
85. איזה טמטום! כמעט לכולם יש קורקינט כמעט ואין אנשים שעולים עם אופניים רגילים! יש המון שעולים עם קורקינטים ואופניים חשמליים!! שיאסרו על הכלים ההמונעים לעלות ולא על אופניים רגילים! שגיא | 17.10.19 (ל"ת)
82. בוקר טוב לרכבת ישראל. מי שרוצה להיות עצמאי בשטח שיקנה קורקינט, אני רוכב אופניים "מכור" בעצמי, אבל מה שקורה בקרונות זו הגזמה פראית מישו | 17.10.19 (ל"ת)
81. מעולה - קרונות עמידה, בלי אופניים. חייבים לחשוב על עוד עינויים למה אין מכות חשמל דרך הרב קו ? קצת מאמץ בבקשה. במדינת הגיהנום | 17.10.19 (ל"ת)
79. בדיחה ושמה רכבת ישראל מה יהיה השלב הבא, אנשים שמנים שתופסים יותר מקום מרזים? אבי | 17.10.19 (ל"ת)
77. ובקיצור דופקים אותך מפה אבל גם מספקים פתרון משם ולך תתנהל בחור הת*ת הלח הזה שנקרא ישראל. בדרך לאירופה | 17.10.19 (ל"ת)
76. לא זוכר שראיתי באירופה שעולים עם אופניים לרכבת... כן ראיתי באירופה חניוני ענק לאופניים ליד כל תחנת רכבת מרכזית, וחניונים קטנים יותר בתחנות הפריפריה מוות לקורקינטים | 17.10.19 (ל"ת)
75. מצויין, עמדתי מת"א לבנימינה צפוף ואליי דבוקים אופניים שהשאירו לי סימנים כחולים נמאס משתלטנות רוכבי האופניים | 17.10.19 (ל"ת)
73. אז תוסיפו קרונות יעודיים לאופניים!! לי ברור שצריך לאסור העלאת אופניים לקרון עם בני אדם ובטח לקרון של הנכים, אבל במקום להתעלם מהפיל בקרון, תבנו לו קרון!! קרון יעודי שבעליו יכולים לשבת בכיסא מתקפל בצד אחד שלו והאופניים במתקן מולו. מה הבעיה? מחפשים פטרונות באויר כשהפיתרון מול העיניים! תבנו קרון ייעודי!! אורית | 17.10.19 (ל"ת)
70. רוכבי האופניים חייבים להפגין בנחישות מול הטימטום הזה! אסור לשתוק! לא יאומן איזה אפסים יושבים במקומות של מעצבי המדיניות בישראל. במקום לעודד תחבורה בריאה ולא מזהמת - מערימים עוד ועוד קשיים. מה אמורים לעשות אלפי אנשים שחיים מחוץ לתל אביב ומסתמכים על האופניים ככלי תחבורה בתל אביב? למה עושים הכל הפוך? הולכים ומתרחקים מאירופה | 17.10.19 (ל"ת)
67. אין ברירה, צריך לקחת קורס ללמוד לעופף (אפשר למצוא את המומחים בדיזינגופה וצפון תל אביבה) מי צריך בכלל אופניים | 17.10.19 (ל"ת)
66. בכל העולם הולכים קדימה. רכבת ישראל הולכת אחורה. בשעה שבעולם מבינים שהצרוף של אופניים ורכבת חשוב לאיכות החיים, אצלנו הרכבת חוזרת 20 שנים אחורה. אני קורא לשר סמוטריץ' לא להיות זה שחתום על ההחלטה האומללה הזו. נוסע זועם | 17.10.19 (ל"ת)
65. פשוט בושה וחרפה. קבעתי מקום מגורים ועבודה בהסתמך על אופניים+רכבת אני קורא לשר סמוטריץ' לא להתעלל באזרחי הארץ. קבעתי את מקום מגוריי ואת עבודתי בהסתמך על כך שאוכל להגיע ברכבת ובאופניים בכל יום. אי אפשר לעשות שינוי כזה שהורס לי את החיים. האם רכבת ישראל מחפשת פתרונות קלים במקום לתת שירות? יואב | 17.10.19 (ל"ת)
61. מבלבלים את המוח בקושי ראיתי נכים ברכבת וגם מי שתמיד טופס מקום בקרונות של האופניים זה חרידים אביחי | 17.10.19 (ל"ת)
58. סמוטריץ נו מה.. התחיל בכבישי פלוס לא לדוגלגלי.. ממשיך באיסור עליה לרכבת..ככה זה כשהשכל בתחת.. ואחלה כסף ממיסים על מכוניות ימשיך לזרום .. מדינת פח.. תמשיכו לבחור ביבי.. אליהו הנביא | 17.10.19 (ל"ת)
56. דפקו את כל אלו שיוצרים לטייל עם אופניים אסור להעלות בכלל אופניי שטח, אפילו לא ב5 בבוקר כשגם ככה הרכבת ריקה. פשוט הזוי אלעד | 17.10.19 (ל"ת)
55. היידה סמוטריץ וזה נעשה חודש אחרי שלקחו נתיב תחבורה כדי לגרום לאנשים לרצות לעבור לתחבורה ציבורית. ביבי | 17.10.19 (ל"ת)
54. נסיעה באופניים ברכבת בכל העולם מאפשרים נסיעה ע ם אופנים ברכבת ורק ברפוהליקת הב ננות הידועה בשם ישראל- לא מאפשרי ם. בושה צביקה | 17.10.19 (ל"ת)
53. במקום לרכוש קרונות יעודיים לאופניים, הממשלה מעודדת עליית עוד מכוניות על הכבישים רכישת קרונות יעודיים לאופניים הייתה מורידה אלפי מכוניות מהכביש. במקום זאת הרכבת, באישור משרד התחבורה, עושים צעד הפוך וגורמים לאלפי רוכבים שהגיעו לעבודה עם אופניים עד היום לעבור למכונית. הצעד הזה יגרום להחמרת העומסים בכבישים, בזבוז הרבה שעות עבודה, הגדלת הוצאות הרכב שמשלמים המעסיקים ופגיעה בפריון העבודה. יגרום לפקקים ויפגע בפריון העבודה | 17.10.19 (ל"ת)
52. נתיב פול לרכבת אני מציע לעשות נתיב פול לרכבת שקרונות שיהיו בהם יותר מארבע אנשים יוכלו לנסוע בנתיב פול מהיר שיקצר את זמן ההגעה ויוריד עומסים ברכבת וכך השר ישפר את התחבורה הציבורית לבלי הכר ואז יהיה אפשר להעביר אופניים טוסטוסים ואפילו פילים Sho | 17.10.19 (ל"ת)
51. ההפך גוטה ההפך אל תגביל ותעניש.... ההפך גוטה ההפך - תוסיף קרונות ,תגביר תדירות ,תוסיף מקומות לאופניים, תקטין את מושבי הכורסא הגדולים במושבים חוסכי מקום תעודד ותן הנחה למשתמשים באופניים על שחסכו לך מקום בכביש וזיהום אוויר. רוכב | 17.10.19 (ל"ת)
50. הפוך גוטה הפוך במקום לתת פתרונות ובטח יצירתיים, מטילים רק איסורים. ברור שמשתלם למדינה ייבוא של רכבים, כי גדלה הקופה, אבל המחשבה על האזרח שנדרש להגיע לעבודה YOK. חג שמח להתעורר | 17.10.19 (ל"ת)
49. מעולה, אנשים נכים ומבוגרים - לא צריכים לסבול ולקחת מחיר כרטיס פי 5 יותר לקורקינטים שלמה | 17.10.19 (ל"ת)
47. בדיחה , בכל העולם יש נם קרונות לאופנים , מתוך הבנה שזה הפרון הנכון לאנשיםשגרים מחוץ לעיר וצריכים להגיע למרכז הערים. צריך לקנוס אישית את מנכלי הרכבת שהביאו אותנו למצב הזה א | 17.10.19 (ל"ת)
43. שקרנים!, הקרונות היו מיועדים לאופניים! שקרנים!, במקור הקרונות היו מיעדים לאופניים, לא לנכים, לנכים יש מקומות אחרים ברכבת, נימעס משרי תחבורה חלשים ופופוליסטים! ניקולס | 17.10.19 (ל"ת)
40. זוועה ונזק כלכלי בלי האפשרות ליסוע ברכבת עם אופניים העלויות של הנסיעות שלי ישלשו את עצמן אם אל יותר. זה או יותר כסף בגלל מוניות מהתחנה לעבודה וחזרה או זמן כפול בגלל אוטובוס אחד או שניים שצריך לקחת. אני שוקל לקנות קטנוע. פשוט זוועה! יותם | 17.10.19 (ל"ת)
38. כל הכבוד הגיע הזמן הגיע הזמן שכל אותם אופניים שתופסים מקומות עמידה לא יהיו. מי שרוצה לרכב על אופניים שיקשור אותם בתחנת הרכבת וישתמש בו, אם מפחדים מגניבות שיעשו ביטוח נגד גניבות, לא הגיוני שאנשים יצטופפו כמו סרדינים כי יש אנשים אגואיסטים צבי | 17.10.19 (ל"ת)
37. הבעיה שלוקחי ההחלטות בישראל אין להם מושג בתחום הגל גך חשוב הזה, רין להם את הידע, הניסיון או את המעוף להבין מה לקח לנו ללמד את עם ישראל להחליף לאופניים ככלי הסעה אולטמטיבי. הבורות הבלתי נתפסת של לוקחי ההחלטות יוצרים את הברירה הכי שפויה וטבאית לבלתי אפשרית. אנשים קטנים בהילטות כל כך גדולות, השאלה הם היו בעולם, למדו את הנתונים במדינות נאורות אשר רוכב הרופניים במעמד ראשון אחריו הרכב? הם מבינים את הראייה הכוללת לארכיה ? אנשים מטומטמים שממנים מטומטמים כמוהם בתפקידים כך כך חשובים. כמב כמה עצוב וכואב, כמה ליאור | 17.10.19 (ל"ת)
31. קודם כל שימו את חניות האופניים. אחרי זה האיסור! איפה לעזאזל החניות האלו? כמה זמן מדברים עליהם טטטט | 17.10.19 (ל"ת)
30. רק אם מקבלי ההחלטות יבואו ברכבת יבינו כמה זה מעשה חלם אין הגדרה אחרת. אופניים חוסכים פקקים, זיהום ומקומות חניה. הפיתרון היחיד מר סמוטריץ זה קרונות אופניים. ניר | 17.10.19 (ל"ת)
29. החלטה בזויה והזויה ככה לא מעודדים תחבורה ציבורית. כהנ לא מעודדים נסיעה באופניים, כלי תחבורה עדיף על כל אמצעי ממונע אחר. חלם גיל | 17.10.19 (ל"ת)
28. חוצפה אין תחבורה ציבורית טובה לרכבת וממנה שיעשו את העבודה שלהם יארגנו תחבורה ציבורית טובה ואז יגדילו אותנו יאיר עמית | 17.10.19 (ל"ת)
26. הליכוד שולט בתחבורה ומענה את הרוכבים לטובת הקבלנים מי צריך את העמסת האופניים הרובוטית הזאת? רק קבלנים של הליכוד. סדרו חניות פשוטות ופתרונות פשוטים וחכמים לעידוד אופניים ונסיעה ברכבת. אתם אסון לאומי רוכב עירוני | 17.10.19 (ל"ת)
24. אחלה פתרון צריך לבטל לאלתר את עליית האופניים לרכבת בכל שעה ולכל סוג אנשים חסרי תרבות מעלים בכל קרון לא מקשיבים לכללים קושרים על המדרגות של העלייה לרכבת ןנעלמים כל הכבוד ההישראלים הם ברברים יואב | 17.10.19 (ל"ת)
23. האמת שבצדק אני לא בעד עונש קולקטיבי אבל מרבית האופניים בקרונות הרכבת פשוט זרוקים ליד הדלת ולרוכבים פשוט לא אכפת א.ר. | 17.10.19 (ל"ת)
21. הגיע הזמן בשעה טובה. שילמדו רווכבי האופניים לקפל את האופניים ולתת מעבר . חושבים שקנו את הרכבת . חוסמים מעברים ולא מתחשבים, תאכלו את מה שבישלתם נוסע קבוע | 17.10.19 (ל"ת)
20. איפה שר התחבורה. במקום לעודד תחבורה ירוקה הוא עושה ההפך אני מגיע כל יום לרכבת באמצעות אופניים ומשם למקום העבודה. מה מצפים שאעשה: מונית ? רכב פרטי ? האם למישהו שם למעלה לא נשארה מעט תבונה. לשלוח דחוף את הנהלת הרכבת ומשרד התחבורה כולל השר שמתעניין בעיקר בנושאים פוליטיים לסיור באירופא, שילמדו. אלי | 17.10.19 (ל"ת)
19. אופניים בקרון הרכבת סיוט אחד גדול אי אפשר גם קרחת וגם תלתלים או נוסעים או אופניים . יצחק לוי | 17.10.19 (ל"ת)
18. מאוכזב מאוד, זה היה מועיל לאיכות הסביבה ומטיב ומטיב עם הציבור, ליבי ליבי עם האזרחים בארץ שמי שיושב בכיסאות הגבוהים מקבל החלטות נגד ההציבור והסביבה אזרח מודאג | 17.10.19 (ל"ת)
16. חוצפה ממש התעלמות מהצרכים , גם אין חניה בקרבת הרכבת וגם זה כלי תחבירה בסיסי במרכז נוסע קבוע | 17.10.19 (ל"ת)
15. רציתם רכבת לירושלים קיבלתם חצי רכבת בחצי דרך וצפיפות ומחסור קרונות בשאר הארץ, כי בליכוד אוהבים לגזור סרטים, והנזק לא משנה. ככה זה בליכוד | 17.10.19 (ל"ת)
14. יופי. מה אני אמור לעשות עכשיו? אי אפשר להגיע בקורקינט כי רחוק מדי ויש עליות. איך אני אמור להגיע לעבודה עכשיו? גאונות ווו | 17.10.19 (ל"ת)
13. חייבים לארגן הפגנות על מסילות רכבת ! חייבים לארגן הפגנות על מסילות רכבת ! חייבים לארגן הפגנות על מסילות רכבת ! | 17.10.19 (ל"ת)
12. בעד. זה מפגע ברכבת. הרוכבים מתנהגים כחוליגנים אני נוסע שנים רבות ברכבת. רוכבבי האופניים עולים בכל קרון ובלי לקפל האופניים. והרבה פעמים הם עולים ממש, פשוטו כמשמעו, על אנשים שעומדים. דוחפים ולוחצים בכח. במצב הלחוץ של הקרונות וחוסר המשמעת של בעלי האפניים -החלטה נבונה. כשהרוכבים יתנהגו כאירופאים אז יש לשקול לשנות איל | 17.10.19 (ל"ת)
8. תעודת עניות לרכבת במקום לעודד נסיעה באופניים ולנסעה ברכבת אז עושים הפוך. לקנות עוד קרונות שמיועדים לאופניים להגביר את הרכבות אז מעמיסים על התחבורה אחד | 17.10.19 (ל"ת)
7. מזל שעברתי לקטנוע. אי אפשר לסמוך על תחבורה ציבורית בישראל חוץ מלהתעלל בנוסעים לא עושים כלום לשיפור השירות ישראלי | 17.10.19 (ל"ת)
5. הגיע הזמן, נמאס מרוכבי האופניים מכניסים את האופניים, לא מקפלים אותם סוגרים את היציאות והכניסות נוסע מתמיד | 17.10.19 (ל"ת)
3. כמעט בהכל חחח איפה אנחנו ואיפה שאר שאר העולם בהרבה מאוד דברים... אנחנו כלום ושום דבר לעומת מה שיש להם שם. ככה זה במדינה מושחתת. ישראל | 17.10.19 (ל"ת)
2. כישרון מדהים כמה נזק יכולים עוד ליצור במשרד התחבורה. הרי אם לא יבואו בעזרת אופניים, יגיעו ברכב, ובמקום להקל על העומס יעלו אותו. זק | 17.10.19 (ל"ת)
1. די להתעלל ברוכבים !!! היכן משרד התחבורה ? תחבורה ציבורית חייבת להתחשב באופניים אחרת לנצח בישראל ישתמשו ברכבים פרטיים בלבד ! אופניים הם כלי תחבורה אקולוגי ומתחשב בסביבה בכל מדינה מתוקנת מעודדים רכיבה ורק רכבת ישראל מתעללת ומתעמרת בציבור הרוכבים. שי | 17.10.19 (ל"ת)
אחרי החגים: איסור גורף על העלאת אופניים רגילים לרכבת
137 תגובות לכתיבת תגובה