אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

קידום הפריפריה: הכסף אינו חזות הכל

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
"המוחות" תמיד יעברו למרכזים המטרופולינים
בסופו של דבר בכלכלה המודרנית חברה עסקית צריכה להיות ממוקמת באיזור בו ניתן לגייס מגוון עובדים מוכשרים ומנוסים במגוון דיספלינות שונות. כאשר לא ניתן מראש לחזות את כל הדיספלינות שאת המומחיות בהן יצטרכו בעתיד החברה. לכן חברה כזאת תמקם את משרדיה במרכז מטרופוליני בו יש כמות גדולה של מומחים ממגוון דיספלינות רחב ככל האפשר. מצד שני גם העובדים רוצים לחיות באיזור בו יש להם הרבה אפשרויות להתנייד בין חברות שונות, הן לצרכי קידום והן כדי למצוא עבודה במקרה וקורה משהו למקום העבודה הנוכחי. בנוסף ברוב המקרים לעובד/ת יש בן/בת זוג שגם צריכים למצוא עבודה בהתאם לתחום התמחותם. לכן גם העובדים יבחרו ברוב המקרים לגור בתוך או בקרבת מרכז מטרופוליני גדול בו יש מגוון רחב של מקומות עבודה מתאימים.
ציניקן | 22.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת