61. תיק מנשא לאופנים בעקבות החוק שהיה אמור לצאת בדצמבר (הכנסת אופנים מתקפלים למנשא במהלך נסיעה ברכבת) ,בתור אזרח שומר חוק,הזמנתי מנשא "מעלי אקספרס"(עלה לא מעט)...סוף סוף היגיע...אך אין לי צורך בו.... טוב מי יחזיר לי את הכסף?? ניר איילה | 07.02.20 (ל"ת)
60. הנהלת רכבת ישראל גם כך אין גישה לרכבת עם אופניים בגלל האיסור לרכב בשטח התחנה רכבת ישראל לא נותנת מענה לאזרח המבקש להגיע עם המתען שלו חיבים קרונות ונתיב אופניים חופשי לכיוון הקרון המיועד לכך ארנסט ארז נברו | 18.11.19 (ל"ת)
59. צדק, אנשי הפריפריה בוחרים בסמוטריץ' וכץ ובעיקר אנשי הפריפריה יסבלו מההחלטה הזו, יש צדק אליהו | 20.10.19 (ל"ת)
58. לא הבנתי מה הבעיה. האופניים מתקפלים מה הבעיה לא אמרו לכם לסחוב אותם מקופלים קמ בסהכ רוצים לוודא שהם לא יפריעו בקרון יותר ממזוודה בגודל הזה. למה עושים סיפור מכל דבר שמיועד להכניס קצת סדר למדינה המבולגנת שלנו? לשים אותם בתיק לפני העליה לרכבת ולהוציא בירידה | 20.10.19 (ל"ת)
57. מדינת המפגרים אנחנו - בעלי הדו גלגלים דורסים את כל מי שמסביבם... הוד גלגלים דורסים ללא רחם את העולים לרכבת, מי שנוסע כל בוקר מרגיש את הנגע הזה על בשרו. המאבטחים כסילים ואדיוטים ברמות, רק מביטים ומצחקקים - כך בתחנת הרכבת ההגנה בתל אביב. לפעמים בא לצרוח איך מאפשרים את הזוועה הזו להעלות אופניים וקורקונטים לרכבת וכך להתעלל בכל הנוסעים חסרי ההגנה מפניהם...צריך לתבוע את הרכבת שמאפשרת את הצרה צרורה הזו דו גלגלי | 20.10.19 (ל"ת)
56. חחחחחח 54 מה עוזר רכב צמוד בפקקים גם לי יש רכב צמוד אבל בקושי משתמש כי לא סובל את הפקקים האלו. נג | 19.10.19 (ל"ת)
55. מדינה צריכה לעודד בטיחות, בריאות של ציבור איך אנו קמים בכל בוקר ומגלים שמדינה פונה לכיוונים של הרעת תנאים לאזרחיה. במקום לפתח שבלים לאופניים, לנקות פעם בשבועיים את שוליי כבישים מכל זכוכיות, לצאת בהסברה ותמיכה בנסיעות בדו גלגליים הכל הפוך. חושבים איך להוציא כסף ולהנחית עוד גזרות. הנבחרים שכחו את מי הם צריכים לשרת צריך להוזיל כרטיסים לרכבת ואוטובוסים למי שמשתמש באופניים כדי לעודד להשתמש בהם וכך לשמור על סביבה ירוקה ואנשים בריאים יותר. אבל מה לעשות אנו נמצאים במציאות -לגבות כסף מתרופות, אוכל עם חומרים משמרים המסרתנים ועוד. אנשים תתעוררו רוכב | 19.10.19 (ל"ת)
54. כל עוד מקבלי ההחלטות מקבלים רכב צמוד הם לא יבינו את הפיתרון הגאוני של האופניים. פקקים, זיהום אויר, מקומות חניה, אוכלוסיה יותר בריאה. ניר | 19.10.19 (ל"ת)
52. צריך תאום בין רכבת והמשך תחבורה ואז לא צריך אופנים צריך לתת מענה מהיר ומקצועי לכלל האוכלוסייה. רוני | 19.10.19 (ל"ת)
51. בחול יש קרונות שרק אליהם ניתן להעלות אופניים ובתשלום נוסף או לחלופין לסמן קרונות מונגשים לכסאות גלגלים. צריך למצוא פתרון פחות קיצוני. ציפי | 19.10.19 (ל"ת)
48. אני חי במדינה שסופה קרוב. כל יום הזיה אחרת רכבת ישראל חייבת לתת מענה לכל האפשרויות ולהוסיף קוים כדי לשרת את הציבור. עד שזה חא קורה אני נוסע ברכב פרטי. מסהם את האויר. מוסיף כח לפקקי הדרך וסותם את החניונים ... היום זה אופניחם, מחר זה תיק גב, מחרתיחם כל מי שהוא מעל משקל 75 קג . זה מה שמצפה לנו ,אנחנו בדרך לחורבן ,לא צריך אוייבים מסהיב רק אנשים קטנים שלא מוכנים לפנות את מקומם לאנשים חושבים עם ראיה רחבה ורצון עז לתכנון ארוך טווח . דודו | 19.10.19 (ל"ת)
47. 15-20 ק"ג זה לא ממש הרבה בתיק נשיאה ששמים על הגב עדיף שקודם הרקבת תסיים עם המחדל שבימי שישי סוגרים את התחנות של "השלום" ו-"ההגנה" WD | 18.10.19 (ל"ת)
46. טוב מאד מגיע להם רוכבי אופניים מסכנים את הולכי הרגל ומנצלים את הכלי התמים למראה הזה כדי לעשות עשרות עבירות תנועה ביום דורסים רוכבים מהר עולים על המדרכה נוסעים באדום ועוד ועוד לתת להם קנסות גבוהים להחרים אופניים כולל קורקינטים ולהכניס אפילו למאסר את השרמוטות.. יוסי | 18.10.19 (ל"ת)
45. מה רע בשני זוגות אופניים? יש לי זוג אחד בבית, שאותו אני מחנה ליד תחנת הרכבת בעיר מגורי. זוג שני חונה ליד תחנת הרכבת בתחנת היעד. איתו אני נוסע לעבודה. לא קניתי אופניים יקרים. כל זוג עלה 400 ש"ח. הם מכניים ולא חשמליים. כן, צריך ל"פדל" קצת. יותר בריא. ניסיתי פעם אחת לנסוע ברכבת עם זוג אופניים. זה היה לא נוח לי ולא הוגן לסובבים אותי. במקרה שבו אדם לא נוסע בכל יום לאותו מקום זה אכן לא פתרון מושלם. משה | 18.10.19 (ל"ת)
44. אני לא סופר אף אחד ממטר, אני אכניס לרכבת גם עזים. האגו הכוחניות של מנהלים שלא נוסעים ברכבת ואוטובוסים, מראה עד כמה המנהלים והמנהיגים דפוקים במדינה הזאת, אני אעלה אופניים איך שבה לי ואף אחד לא ימנע ממני, מחמד | 18.10.19 (ל"ת)
43. אלטרנטיבה אחרת אולי לאסור בכללי העלאה של אזרחים לרכבת, ככה לא יווצר עומס והרכבת תצא בזמן. ועכשיו ברצינות נא לפתוח וועדת חקירה על הטיפול של משרד התחבורה והעומד בראשו ישראל כץ שמנע את הרכישה של עקרונות, האדם אינו ראוי לשרת כשר תחבורה אני לא מבין איך הוא ניהיה שר החוץ... שר התחבורה הקודם אשם אישית במחדלי התחבורה בארץ 8 שנים בתפקיד אפס מעשה לטובת האזרח . רק בת 71 | 18.10.19 (ל"ת)
42. מה שאגיד לא ימצא חן בעיני אף אחד אתם עושים סטטיסטיקות. גיליתם שיש כ 5000 עד 6000 רוכבי אופניים שבאים יום יום ברכבת. עבורם אין פתרון ערכי. אבל האם עשיתם סטטיסטיקה לגבי קרונות אחרים ? מה השימוש של קרונות ייעודיים אחרים ? האם כמות הנוסעים בהם קטנה או גדולה ? הפתרון שלי הוא אחד ויחיד. קרון אחד בכל רכבת אך ורק לרוכבי אופניים. קורקינטים. עגלות. בקרון זה אסור יהיה לנוסע רגיל להכנס. קרון זה לא יצוייד במושבים אלא בפתרון לעמידה ורצועות אחיזה. רק ככה פותרים את הבעיה. שלמה | 18.10.19 (ל"ת)
41. סמוטריץ אתה עיוור אין מצב שהחוק הזה יעבור ממשלת גנץ לא תתן למתעללים לנצח ,עם כל הכבוד לנכים הם אולי 100 איש בלבד מול 10000 רוכבים להשיג פרנסה חן | 18.10.19 (ל"ת)
40. צריך לחייב את בעלי הקורקינט והאופניים בכרטיס יקר יותר.ככה מגדילים רווחיות. לא מגבלות כאלו ואחרות. אני | 18.10.19 (ל"ת)
39. המדינה מרוויחה מכלי רכב ורוצה גם לעשות סיבוב מרוכבי האופניים להוריד אותם מהרכבות לכלי רכב כדי לגבות מס דלק / רכישה / דו"חות. לרוכבי האופניים מנסים לארגן לוחית רישוי, אכיפה, טסט יעודי לרכיבה על אופניים, דו"חות קיצור כל דבר שמעביר כסף מהאזרח למדינה כדי שתוכל לעמוד בתשלום המשכורות ובהסכמים הקואלציוניים. אפס חשיבה על להטיב עם האזרח והסביבה. נמאס כבר - צריכים הפגנה!!!!!!!!! | 18.10.19 (ל"ת)
38. מדינת חלם איזה טעות איומה. מעניין אח של מי מהרכבת הוא יבואן של תיקי נשיאה תמיד לעקוב אחרי שביל הכסף... אפרסק | 18.10.19 (ל"ת)
37. העלאת אופניים לרכבת תכנון פנים הקרונות כל כך דפוק לכן, אני מציעה לאסור גם על העלאת מזוודות קידבקים ועגלות ילדים, כך שיהיה נוח יותר לדחוס עוד יותר נוסעים בתוך כל קרון... נירה | 18.10.19 (ל"ת)
34. כמה אתם בכינים כול הבכינות שלכם והתלונות שלכם בבקשה תשלחו אותם למשרד העוצר בגללם אתם סובלים. וגם תמשיכו לסבול. עם היו רוכשים עוד 500 קרונות. המצב שלכם היה בסדר. הבל אתם טמבלים ומטומטמים. אתם באים בתלונות רק לרכבת ישראל. הסרטן זה משרד העוצר ומשרד התחבורה. אתם צריכים לעשות בלגן במישרד העוצר ובמישרד התחבורה . בקצב העומס שיש לרכבת היום במשך כול השבוע בשעות העומס.אני מתפלה שברכבת ישראל חשבו על הפיתרון הזה רק רק בזמן האחרון זה היה צריך להיות כבר מיזמן עם קשה עורף ððð+|'æ+|'æ+x מלך הרכבת | 18.10.19 (ל"ת)
33. סוף סוף צדק גילוי יש לי גם אופניים והפסקתי לבוא איתם לרכבת חונה מחוץ לתחנה כי ראיתי איך זה פוגע בנכים והזקנים מה שתגידו לא יצדיק את הפגיעה בנוסעים החלשים נקודה מהלך טוב של הרכבת דניאל | 18.10.19 (ל"ת)
32. ומה עם אלו עם התיקים הענקיים ורגלים על המושבים? חוסמים מעברים, תופסים מושבים, רגלים על המושבים. אני בעצמי כל יום נתקל התופעה הפקחים עוברים ולא אומרים מילה! מאיר | 18.10.19 (ל"ת)
31. לכל אותם האנטי-דו-גלגלי מה שאתם לא מבינים שהדו גלגלי הוא הפיתרון לכל התחלואות הבירוקרטיות. כל בנאדם היום נהנה מפיתרון הדו גלגלי החשמלי. אם אתה נוהג בכביש אז זה משתמע בזה שירדו עשרות אלפי כלי רכב מהכביש ומצבך יותר טוב. אם אתה הולך רגל+ תחבורה ציבורית הם ירדו מהתחבורה הציבורית. ואם בכלל, זה הפיתרון האוטימטיבי למטרופולין. במקום לנדות אותם לשולי הכביש ושולי הרכבת ולשולי החיים, תבינו שהם חלק מהאקוסיסטם ושלכל אחד יש אינטרס בטובתם. לכל אחד יש מכר/ילד שלבסוף יסע בדו גלגלי. תתעוררו, אתם יורים לכולנו ברגל בגלל קומץ פרוע כמו ברכב ד ח | 18.10.19 (ל"ת)
30. יש החלטה המדינה מפסידה מיסים בגלל האופניים החשמליים הם קיבלו החלטה לעשות *הכול* כדי להוריד אותם מהכביש מחפשים כל דרך אפשרית להחזיר מאות מכוניות לכביש על ידי גזרות מידי יום בסופו של דבר הם יצליחו לשבור את הרוכבים. רק עם יקומו ויהיה פה הפגנה נגד המציאות הדפוקה שלהם דן | 18.10.19 (ל"ת)
29. טמטום אין לי מילה אחרת לתאר את המצב. פשוט החלטה מטומטמת ללא כל היגיון. ניתוק מוחלט של המערכת מהציבור אין לי מושג איך בכלל חשבו על רעיון כזה מטומטם וחסר כל היגיון פשוט הזייה כבוד השר למה שלא תתעסק בדברים שאתה מבין בהם ככה לא תבזה את עצמך בהחלטות לא הגיוניות ופתרונות לא ריאליים יש לבטל לאלתר את ההחלטה הזו. גיא | 18.10.19 (ל"ת)
28. ל10. מזה תשלום נוסף לאופניים? מי יעקוף את זה? נניח באתי עם אופניים. מי מוודא שרכשתי כרטיס לאופניים? אני יכול לרכוש כרטיס רגיל ואף אחד לא ידע. אפילו אם מישהו יבדוק את הכרטיס בתוך הרכבת אני יכול להגיד שלא באתי עם אופניים. מה הבודק יעשה? איך הוא ידע שהאופניים שלי? מה הוא יחכה עד שאני אצא מהרכבת לוודא? צצצ | 18.10.19 (ל"ת)
27. בעלי אופניים, "הרכבת לא רוצא אותכם" המגבלות החדשות נועדו להקטין מספר רוכבי האופניים שנכנסים לרכבת . | 18.10.19 (ל"ת)
25. האופניים והקורקינטים ברכבת-מטרד. חוסמים מעברים תופסים מקומות ישיבה. התרומה שלהם ל"חירטוט הסביבה " אפסית . אנשים משתמשים בהם ל"מייל האחרון"- מקטע הדרך בין התחנה למשרד-שיילכו ברגל. יא-צק | 18.10.19 (ל"ת)
24. ממשלה של שרים ברמה נמוכה ומביישת. הבולדוזר השמן ברח ממשרד התחבורה והשאיר פיגור של 10 שנים של קידום התחבורה הציבורית.מחליפו גרוע ממנו.הציבור אשם בכך שבוחר בלא יוצלחים לכנסת ומשם הם מגיעים לממשלה.כששמים פתק בקלפי צאיך לראות את רמת המועמדים של המיפלגה שאתה בוחר וגם את הקואליציה שתקום.יש למנות שר תחבורה מיקצועי ולא למנות חבר כנסת שאין לו שום הבנה בתחבורה.השר הקודם היה עגלון והנוכחי כנראה רוכב על חמור לבן וחי בהזיות. עוזי | 18.10.19 (ל"ת)
19. תיק לאופניים מי בכלל חשב על הרעיון... איך אפשר לתאר דבר כזה? האופניים אמורים לשאת אותי? או להפוך בין רגע למעמסה בת 20 קג ? בעל אופניים | 18.10.19 (ל"ת)
15. ממשלה כושלת אשר רוצה לשרוד על חשבונינו כבוד שר התחבורה היוצא והנכנס - צפויה לכם מלחמה עיקשת עם הפגנות וחסימות של עשרות אלפי סטודנטים,עובדי הייטק ואנשים מן הישוב אשר מייעלים את יומם תוך שימוש באופניים חשמלים. הטמטום אשר נוזל ממשרד תחבורה כושל, אשר מגיב באיחור לכל חדשנות זועק לשמיים. גם כך מסורבלת ההתנהלות בגוש דן ובהגעה אליו - גם כך פקקתם את כל הכניסות לתל-אביב. מה אתם רוצים להשיג. בשפע פשוטה - גוש טמטומת (תחברו את התואר לכל העוסקים בתחבורה מתקדמת בארץ) ליאור | 18.10.19 (ל"ת)
13. עידוד קניית רכב ורצוי עם מנוע מיושן ולא חסכוני כדי שנקנה רכבים בעלות של פי 3 ונשרוף בפקקים דלק כולל את ה70% מס שלהם בגלל זה מעלים עכשיו מס על היברידיות וחשמליות ומעלים את מחיר הדלק כי לא מספיק שעולה פה פי 3 זה גם מסביר למה התחבורה הציבורית פה נראית ככה כולל שבתות וחגים ולמה מתעללים ברוכבי אופניים וקורקינטים מה שמעניין את המדינה הזאת זה להרויח עלינו כסף ולהתעלל במי שמעיז לחסוך איפהשהו תתעוררו | 18.10.19 (ל"ת)
10. במקום לקנות קרונות אופניים ולעודד נסיעה ברכבת ... הרכבת צריכה לעודד נסיעה בא. העובדה שהיא עושה ההיפך מעידה על כישלון. מדוע הרכבת לא תקנה קרון אופנים ובמידת הצורך גם תחייב תשלום נוסף על נוסעי האופניים ? אזרח מודאג | 17.10.19 (ל"ת)
7. מחר-סובב תל אביב, קו הרכבת מערי השרון נפסק בבני-ברק בזיון אחרי בזיון, מוציאים מיליארדים, חצי מהם כספי שוחד ושלמונים ותשתיות של מדינת עולם שלישי (בקושי). זאת התחבורה בארץ | 17.10.19 (ל"ת)
6. וחשבנו שהשר התחבורה הקודם היה גרוע זה כבר עובר כל גבול. לפחות השר התורם לא הרס. מט | 17.10.19 (ל"ת)
4. פתרון פתרון טוב הוא למצב הוא להכין רכבת מיוחדת אחת או שתים בבוקר ואחת או שתיים בערב שבה יהיו 3-4 קרונות אחסון ייעודיים לאופנים או רכבת יעודי רק לבעלי אופנים שי | 17.10.19 (ל"ת)
3. יש פתרון למקום, שלא יתנו לחרדים להתפלל בקרון מנהג מטופש להתפלל ברכבת כדי לצאת פתור מחובה, צריך רב שיתן פסק הלכה שיפסיק עם המנהג המבזה הזה! הקרונות מפוצצים ואין מקום להכניס אופניים בגללם שי | 17.10.19 (ל"ת)
2. מישהו יכול לפרסם קבוצה להפגנות של זה אני רוצה להצטרף. הפתרון הוא לשים חניות לאופניים או עוד קרונות. לא פאקין למנוע העלאת אופניים ששש | 17.10.19 (ל"ת)
גזירות האופניים החדשות: הנוסעים זועמים על הרכבת, ונערכים לפנייה לבג"ץ
61 תגובות לכתיבת תגובה