16. ל 14-טויוטה בשקט כבר מכרה 10000 ושנה הבאה דגם 2 בקשת רכב סדרתי על מימן: https://ssl.toyota.com/mirai/fcv.html http://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/טויוטה-חושפת-את-המיראי-החדשה-2020-מכונית-מימן-דור-שני א | 22.10.19 (ל"ת)
15. המגמה אומנם ברורה ואכן העולם יעבור למכוניות חשמליות ללא נשמה וללא הנאה מהנהיגה. אבל כמו שעד היום מי שרוצה להנות ממוזיקה קונה פטיפון כך גם בעתיד ישארו מכוניות אמיתיות למביני עניין. מרק | 22.10.19 (ל"ת)
14. ל-10 אף אחד לא מעוניין לשבת ולנהוג על חבית חומר נפץ. גז המימן חומר דליק מאוד, על כל צורותיו. אם זה היה קל כל כך, מזמן כבר, היו משווקים מכונית הנוסעת על גז מימן. אמנון | 22.10.19 (ל"ת)
13. עוד חמש שנים יגמר חומר גלם ליתיום ויעברו למימן. דלק וסולר בזיקוק נקי. חבל על ההשקעות והבריאות. חלומות מלאים קרינה | 21.10.19 (ל"ת)
12. זה לא סותר הערכות וולבו ויגואר - בהתחשב בקצב גידול הרכבים במדינות כמו סין,הודו וכו' 15% מהמספר הכולל שיהיה- זה עדין הרבה . / | 21.10.19 (ל"ת)
11. זה בסדר כך חשבו גם ממציאי האינטרנט ויוטיוב קודם כל טוני סבא טוען שצריך רק 20 אחוז מכוניות אוטונומיות כדי שהשימוש הטכנולוגיים יחסל את תעשיית הרכב ותעשית הנפט כפי שאנו מכירים ושנית רוב ממציאי טכנולוגיות חזו שהטכנולוגיות שלהם ייעלמו תוך חמש שנים כך ממצאים של יוטיוב אינטרנט ועוד המצאות שחזור להם תוחלת חיים קצרה וראו לאן הם הגיעו היום סין מייצרת הכי הרבה מכוניות חשמלית כולל וולבו ו gm וגם אחרות כ100 אלף אוטובוסים בשנה llg chem גמד בין כ עשר עד עשרים יצרני סוללות ליתיום יון כשטויוטה התעוררה סוף סוף פולקסווגן מושקעת בחצי מיליארד יורו :) עמוס בירן | 21.10.19 (ל"ת)
10. שאלה של כדאיות. ככל שמס' המכוניות החשמליות עולה, כך יורד מחיר הנפט. אם כך כדאי להישאר עם מכונית הבנזין, המחיר יגיע לשקל לליטר. בכל מקרה, המכונית החשמלית מזהמת, באותה מידה כמו מנוע בעירה. טובי | 21.10.19 (ל"ת)
9. העתיד הוא בתא דלק מימני.... טויוטה מיראי ויונדאי נקסו מראים את הכיוון אין צורך בהטענה. אין בעיית טווח. צריך רק לוודא את בטיחות נשיאת המימן... רוני | 21.10.19 (ל"ת)
8. אם מערכות ההטענה תהיינה מהירות אצלנו, להערכתי בתוך כשנתיים נגיע לכמות גדולה יותר אבי הורוביץ | 21.10.19 (ל"ת)
7. סוללת ליטיום מה יעשו עם הסוללות ליטיום?? אין להם פיתרון הם מזהמות נורא אי אפשר לקבור אותם או לשרוף אותם ממש מעניין מה יעשו עם זה לדעתי תהיה בעיה רצינית מאוד עם החשמליות בעתיד אסף | 21.10.19 (ל"ת)
6. מי רוצה סוללות? רוצים תאי דלק מימן!! סוללות וכריית מחצבים הרבה יותר מזהמים ולא פחות שלא לדבר על מיחזורם, ויעילותם אחרי שנה של נסיעה. יואב | 21.10.19 (ל"ת)
5. מעל 50 אחוז מהמכוניות תוך 5 שנים יהיו חשמליות זאת עובדה אף אחד לא רוצה בנזין יותר חברות הדלק בכוננות התרסקות צחי | 21.10.19 (ל"ת)
4. כתבה מוזרה- אין כאן שום סתירה. קודם כל הטענה ש"מחצית מהדגמים יהיו חשמליים" לא שקולה לטענה ש-50% מהמכירות יהיו של דגמים חשמליים. הרי יכול להיות שיהיו הרבה דגמים חשמליים, שהמכירות שלהם נמוכות משל הדגמים הסטנדרטיים. חוץ מזה, כמו שמזכירים גם במאמר- ליצרניות של מכוניות יוקרה קל בהרבה לעבור לרכבים חשמליים מאשר ליצרניות של רכבים סטנדרטיים כי ברכבי יוקרה העלות של הסוללה מתוך העלות של הרכב נמוכה מאשר עבור רכבים עממיים, והיתרונות שבמנוע חשמלי (ביצועים טובים יותר, 0 זיהום ופחות רעש) יותר משמעותיים עבור רוכשי מכוניות יקרות מאשר עבר רוכשי מכוניות עממיות שמסתכלים בעיקר על המחיר. חוץ מזה, גם 15% תוך 5 שנים זה יעד שאני בכלל לא בטוח שיעמדו בו. השאלה העיקרית היא האם יצרניות הסוללות ברחבי העולם יצליחו לעמוד בביקוש כ"כ גבוה לסוללות- הכפלת היצור פי בערך 6 תוך 5 שנים זה יעד מאוד משמעותי. מישהו | 21.10.19 (ל"ת)
3. כדאי להבין פוליטיקה פנימית בתוך LG למרות שותפויות שלה עם יצרנים אחרים, LG אינה ערוכה לזינוק מהיר יותר מזה בצריכת סוללות. מנסים לכסת"ח | 20.10.19 (ל"ת)
2. 15% תוך חמש שנים זה עליה משמעותית היום כ3% מכלל המכונית הנמכרות בעולם הן חשמליות ככה ש15% מכלל המכירות בהנחה שמספר הרכבים הכללי שנמכרו נשאר זהה זה עליה של פי 500% שזה מרשים תוך חמש שנים ככה ש30% ומעלה ב2030 נשמע הגיוני לגמרי בחור | 20.10.19 (ל"ת)
1. קים ג'ונג יון הוא בן דוד של קים ג'ונג און? מעניין איך הוא חי עם השם הזה? כמו דולף היטלר או מאו צ'ה בונג... עומר | 20.10.19 (ל"ת)
"רק 15% מהמכוניות בעוד חמש שנים יהיו חשמליות"
16 תגובות לכתיבת תגובה