אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנובמבר: מספרי רישוי לקורקינטים שיתופיים בתל אביב

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

18.
עיריית תל אביב תתעסק בדברים אחרים
כמו להקים נתיב אופניים יעודיים, רחוב אלנבי לא מכיל כלל נתיב יהודי לאופניים, צומת השלום אם כל רוצה המדרכה שבה לא קיים כלל נתיב אופניים מסודר , וזה הקטע שעיריית פח אביב עושה הכי הרבה כסף המורכבי. עלה לכל האוכל חינם בעריכת תל אביב, תתחילו לפתח נתבי תחבורה ציבורית נורמליים
פח אביב  | 25.10.19
17.
יותר שבילי אופניים יפתור את הבעיה
רוכבי הקורקינטים, שרבים מהם תיירים מהארץ ומהעולם לא נוסעים בכוונה על המדרכה, אין להם כל כך אפשרות אחרת .. במקביל לזה שלא מעירים להם לנסוע על שבילי אופניים (אם יש , כמו בטיילת) ובמקביל לזה שאין מספיק שבילי אופניים.. ואבן גבירול למשל זה לא שביל אופניים זה בדיחה וגם סכנה להולכי הרגל מסמנים שבילי אופניים על המדרכה ואחר כך מתפלאים למה נוסעים על המדרכה נו באמת...
הבוררת | 25.10.19
13.
לחייב קיפול ותליית הקורקינט השיתופי
כיום הקורקינטים השיתופיים, בניגוד לפרטיים, לא מתקפלים. לכן הם תופסים המון מקום על המדרכות ויוצרים מפגע סביבתי גדול. לו העירייה/המדינה היו מחייבות את חברות הקורקינטים להשתמש רק בקורקינטים מתקפלים ולחייב קיפול הקורקינט כתנאי לסיום הנסיעה, אזי בעיית המקום הייתה קטנה בהרבה. לו בנוסף היו מחייבים להתקין אפשרות תלייה ולחייב את תליית הקורקינטים על מתלים ייעודים שיפרשו ברחבי העיר, אזי בעיית הקורקינטים על המדרכות הייתה נעלמת לגמרי. את התקנת המתלים ייעשו בעלי העסקים/בתים משותפים שירצו שהלקוחות/דיירים יוכלו להגיע אליהם. יתרון נוסף הוא שניתן לטעון את הקורקינט בזמן שהוא ממתין לבמתקן התלייה וכך גם בעל העסק ירוויח וגם יחסכו עשרות השקלים לטעינה שהחברות משלמות היום
ציניקן | 24.10.19
10.
צריכים להוציא את כל חברות הקורקינטים מתל אביב. המצב נהיה כבר בלתי אפשרי
אין יום שאני לא רואה אנשים שנפגעים מקורקינטים במדרכה. חינוך וקנסות לא יעזרו בארץ רק איסור. כמות מקומות החניה שבוטלה היא גם מגוחכת וחבורות של בליינים שנעמדות מתחת לבית באמצע הלילה ודנות בצעקות איזה קורקינט לקחת
מיכאל | 24.10.19
8.
קסדות
מדוע העירייה לא מחייבת את החברות לספק קסדות, מדוע אין דבר וביצוע. שתיות רכיבה ורציפות כהנחמחות ועליה בין שביל קיים לכביש ובכך לפתור את בעיית הרכיבה על המדרכה, עשרות פצועים מגיעים מידי יום לאכילוב, נדמה כי עניין מספרי הרישוי לא קשור לבטיחות, יותר לאגרות וביטוחים ולבסוף מדוע לא מסמנים על המדרכה בין הכביש אליה שטח שרות שיאפשר חניה שיתופית
מתי עלה | 23.10.19
7.
העיריה צודקת
אם העיריה היתה רוצה להוציא את הקורקינטים, כבר יכלה לעשות מזמן. היא מבינה היטב את היתרון, ולכן מנסה למצוא דרכים לשלב גם אותם במערכת התחבורתית הקיימת. וזה לא פשוט לאור הרפיסות הכללית של הממשלה, ומשרד התחבורה בפרט, שלא עושים כלום בנושא כבר הרבה זמן. לעיריה יש כלים מוגבלים והיא פועלת בהם. אבל האחריות העיקרית היא על הרוכבים שנוהגים בצורה מסוכנת גם על המדרכות, גם בכבישים וגם בחציית צמתים. חייבים לעשות רישוי מלא לקורקינטים, וגם לחייב בביטוח. גם את חברות ההשכרה וגם את הפרטיים. זה צריך לעלות לאנשים בכיס,
אחד שרוכב | 23.10.19
2.
עריית תל אביב
צריכה לעשות הכל על מנת לעודד את הנסיעות בכלים החשמליים כמה שיותר. זה חוסך בפקקים, זה הרבה פחות מסוכן מאוטו או אופנוע, יש פחות תאונות עובדתית ופחות הרוגים זה בטוח. זה ירוק יותר ושקט יותר. כל היתרונות קיימים ועדיין רק מחפשים איך להגביל את העניין. בושה
דניאל | 23.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת