18. טכסיבוט ל14 ו17 אני עבדתי בפיתוח ובפרויקט.הרתימה של הטרקטור למטוס נעשית עי הנהג בנסיעה לאחור ואז הכן נסע הקדמי מתיישב על פלטה שהיא שם המשחק. מכאן ואילך הטייס שולט על הטרקטור ומסיע את עצמו לקצה מסלול בשליטה מוחלטת.הטיס מניע אך ורק את הEPU.לא את המנועים הראשיים. הטרקטור עצמו מונע עי מנועים חשמליים שנטענים עי מנועי דיזל. יוסי פ. | 15.12.19 (ל"ת)
17. ליוסי צתגובה 14 2 אופציות יש מוט ברזל שמחברים לגלגלי המטוס הקידמי ( קן נסה עם אני זוכר נכון ) או שיש מערכת הידראולית שמרימה את הגלגלים הקדמים ואז דוחפים ( השם של הטרקטור נקרא פושבק ). את המטוס גוררים לנקודת שחרור ואז המטוס נוסע עד למסלול ההמראה ומשם ממריא. תהליך זה נקרא טקסי מטוס נוסעים קטן שורף 300 טון דלק ומטוס גדול 600 קילו דלק אייל | 29.10.19 (ל"ת)
16. תעשייה אווירית העולם הגלובלי ניזון מהאמצעות של עובדי התעשייה האווירית כבר שנים רבות והנה סוף סוף גם הודו הענקית הבינה שכאן בתעשייה שלנו טמון פוטנציל אנושי אדיר על מנת לשפר את חייהם וזאת בעקבות הביקור ההסטורי הראשון של ראש ממשלת הודו בישראל ....ברכות נועם ראובן באר יעקב | 27.10.19 (ל"ת)
15. ועכשיו השאלה עולה- גם בלי רכב היברידי וחצי רובוטי, מה מנע את השימוש עד היום בטקסי על מנת להזיז מטוסים עד למסלול ההמראה? הרי רק החסכון בדלק היה מצדיק את התשלום מצד חברות התעופה על זמן העבודה של הנהג והרכב. אהרל'ה | 27.10.19 (ל"ת)
13. כבוד גם להודו, המעצמה הירוקה בהתהוות בשורה זו מגיעה לאחר הוצאת חד"פים מהחוק במדינה. גורי | 24.10.19 (ל"ת)
8. גאוה ישראלית הודו כקליינטית ראשונה, זו גם הצלחה לפיתוח המוצר וגם הצלחה שיווקית.עכשיו צריך למכור לסינים, ואנחנו מסודרים... דנינו | 24.10.19 (ל"ת)
7. הרצליה , בת שבע 5 לרני ולכל הצוות איחולים לבבייים כל הכבוד צוות לעניין רצים למרחקים ארוכים בני מנס | 24.10.19 (ל"ת)
גורר המטוסים ההיברידי של תע"א החל לפעול בהודו
19 תגובות לכתיבת תגובה