אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בגלל המחסור בנהגים: חברת דן מעסיקה בן 86 שהיה מעורב בתאונה

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

71.
נהג אביר הדרכים
אני מכירה את הנהג הזה יש לו תעודה של אביר הדרכים כל השנים שעבד על הכביש לא פגע באף אדם אתה לא מתבייש תראה אך הצעירים של היום נוהגים פחד להיות בכביש כל הזמן תאונות קטלניות אתה צריך ללמוד מנהג ותיק מה ללמד נהגים צעירים הלואי וכל הנהגים ינהגו כמוהו צריך להודות לנהג שעדיין אוהב את העבודה שלו מוכן לנהוג ולשרת את הציבור קח לצומת ליבך
ר | 26.10.19
67.
״מורה נהיגה״ עלק
לא מצליח להשתלט על התלמידים שלו אז מאשים את הנהג אוטובוס המבוגר שלא אשם בכלום. הכי קל לבכות בעיתונות ולהרגיש צודק, כשאתה אתה יודע שאתה אשם. לי מרגיש שנהג בגיל 86 ממשיך לעבוד כנהג בזכות העבודה הטובה שלו, ולא בגלל מחסור. המשיכו להעסיק את הנהג, ואם כבר, שיקלו לקחת ל״מורה״ הנהיגה את רשיון המורה, כנראה שהוא מורה לא כלכך טוב.
מאיר | 26.10.19
66.
הפשע של משרד התחבורה
אם משרד התחבורה מאשר לנהג אוטובוס לעבוד לאחר הפסקה של שבע שעות בלבד בין משמרת למשמרת מה הפלא. לדוגמא אם נהג סיים את יום עבודתו בשעה עשר בלילה, אז אפשר לזמן אותו לעבודה בעוד שבע שעות ברוטו .זאת אומרת בחמש בבוקר מה נשאר לו לשון? אולי חמש שעות במקרה הטוב כן וזה קורה. עכשיו לך תנהג ותסיע ילדים ,תינוקות, אנשים מבוגרים,בני אדם בכלל לאחר שאולי ישנת חמש שעות. וכל זאת באיור משרד התחבורה.
איציק | 26.10.19
61.
הנהג המדובר נהג מספר 1 בעולם
כנוסעת בקו באופן סדיר עם הנהג רוצה לומר כי נהיגתו הטובה והזהירה נותנת תחושת ביטחון, הנהג עוצר בכל תחנה, מכבד את הנוסעים וגם עוזר לאנשים כאשר זקוקים לעזרה הלוואי שיהיו לנו נהגים כמותו ולא הצעירים שמתפרעים בכביש חשוב שחברת דן תדע. ותעריך את הנהג
נוסעת מתמידה הקו עם הנהג | 26.10.19
53.
רמת גן
בכלל הנהגים הפכו להיות חסרי סבלנות אי אפשר לשאול אותם שום דבר..הן תוקפנים לא מתחשבים..היום שיש להם רק ללחוץ על הגז והברקס..יש כאלה שנוסעים כמו משוגעים..נוסעים נופלים מכל באקס.. מבחינתי הנסיעה באוטובוס היא סיוט..שלא לדבר על העומס ועל ההמתנה בתחנות...במקום להשתפר רק הולך ונעשה יותר גרוע..ולשמוע שמקבלים נהגים בגיל הזה..עם כל הכבוד..זה פשוט הפקרות..לתת את גורל הנוסעים בידי אדם כל כך מבוגר..עם כל ההשלכות של הגיל..לא יעזור הוא לא מתאים..פשוט לא.
ללי | 25.10.19
52.
תגובה מנוגדת לאלה שטוענים שחסרים להם נהגים וחברת ד
אני מחזיק ברישיון של אוטובוס אוטומטי . מזה כשלוש שנים וכתושב באר שבע מזה כשנה וחודשיים והצעתי מועומדות עד 150 שעות חודשיות בגמישות שזה אומר גם ניתן למלא את החסר שם והחברה דחתה את הצעתי גם לשלושה ימי עבודה מלאים בשבוע או 4 שעות ליום הם מעדיפים משרות מלאות ומהמרכז הסכמתי שזמני הנסיעות מבאר שבע למרכז עלי אבל לקבל נסיעות הלוך ושוב סורבתי חהצעות הלאה אתם תשפטו אם באמת חסר להם נהגים וככה זה גם ביתר החברות אם אכן היה באמת נכון היו עושים הכול גם לגיוס כמלאים כדוגמתי
יעקב בן משה  | 25.10.19
47.
לפחות בדן הנהגים עוברים התלמדות לפני שמתחילים
יש להם יותר נהגים מחברת מטרופולין שכל חג מוסלמי גורם לצמצום שעות הפעילות וזמני המתנה ארוכים מהרגיל לאוטובוסים וזה לא שחברת מטרופולין מושלמת יש להם נהגים שמדלגים על תחנות, יש כאלה שלא יודעים את המסלול שלהם כמו שצריך ואוטובוסים שלא מתוחזקים טוב פשוט חברה של חלם הם רק יודעים להשתלט על קווי אוטובוסים של חברות אחרות ולהסיבם למטרופולין הגרועה
אלון | 25.10.19
46.
הגיל לא אומר כלום. הכתבה לא במקום
אני מכיר נהגים צעירים שה' ישמור.כל הכבוד לדן ולנהג. הרי ידוע שיש דעות גם לגבי נשים ונית להראות מחקרים זהים על התנהגות נשים בכביש ותגובה דומה הייתה מתקבלת מהחברה.אך הייתכן בימים מתוקנים אילו שהייתם מוצאים כתבה כזו על נהגת אישה שעשתה תאונה...מי שהו טוב שינהג מי שלא שלא ינהג ללא הבדל גזע מין או גיל.
גיל | 25.10.19
40.
נהיגה באוטובוס
כנהג אוטובוס ,מציע לכל המבקרים לקחת שיעור נהיגה אחד או יותר באוטובוס ולהבין, נהג אוטובוס ציבורי שלא מתנגש ב10 מכוניות במשמרת ולא דורס אנשים הוא אשף, רק מי שנוהג ברכב כזה יכול להבין את המורכבות של נסיעה בעיר עם צפיפות גדולה,נוסעים עצבניים והצורך להסתכל במראות כל הזמן למנוע הפתעות.
אברהם ישראלי דן | 25.10.19
27.
סתם כתבה מגמתית, הגובלת בגילתנות
אדם בן 82, שעבר את כל הבדיקות הרפואיות, בטוח הרבה יותר על הכביש מאשר בן 18-20. אוטובוסים מעורבים יותר בתאונות קלות, בשל גודל הכלי ובשל הקילומטראז'. כל הכבוד לדן על כך שהם מעסיקים פנסיונרים. גילוי נאות: אני עובד עבור המתחרה (אגד). אבל יודע לתת כבוד
רן | 25.10.19
20.
דמגוגיה באגורה !!!!!!!!!
אם הוא בן 86 ומשמש כנהג ציבורי ,סביר להניח שהוא נוהג עשרות שנים ואם במשך כל השנים הללו ביצע את התאונה הקלה הזאת כפי שרשום בכתבה ,אז על מה מלינים??? ישנם צעירים ממנו בכל קשת הגילאים שעושים אין ספור תאונות גם ברכבם הפרטי וגם כנהגים ציבוריים, כי בישרעהלללל אין חינוך ואין תרבות וכתוצאה מכך אין תרבות מוטורית והנהגים רובם רעים ואינם מבינים את האחריות הכרורה בנהיגה!!! ההטפלות לנהג בן ה86 שבהנחה שעברו נקי ,היא דמגוגיה במקרה הטוב טמטום במקרה הרע ובישרעההההל יודעים רק להטפל למי שלא צריך ולמי שצריך באמת, לא נטפלים. מדינה אבודה!!!!!!!!!!
גיא | 25.10.19
19.
אוייי בוקר טוב דן..באמת
אכן..נהגים מבוגרים מאוד. אני מופתעת כל פעם מהנהגים שלכם. ולא רק מבוגרים..גם צעירים חצופים..נוהגים בפראות ולא עוצרים. נסעתי אתמול עם נהג ששם מוזיקה בפול ווליום ולא רצה להחליש..לא עצר לבחור נכה למרות שהוא עמד בתחנה ודפק על הדלת..נסע מהר כמעט נכנס באוטו אחר...פשוט זוועה הנהגים של דן
לילך | 25.10.19
14.
יש מחסור בנהגים ולכן חברות ההסעה מעסיקות כל אחד. חברת קווים ממשיכה להעסיק נהג אלים בשם
דרור אלבז, (שמסתבר בדיעבד שהוא גם פעיל ליכוד ואולי גם בגלל זה הוא ממשיך לעבוד שם), שתקף אותי באלימות ושבר לי את הטלפון, תוך כדי נסיעה וסיכון כל נוסעי האוטובוס. כל זאת, בגלל שניסיתי לצלמו משסירב למסור את פרטיו (בניגוד לחובתו על פי הנחיות משרד התחבורה) והחל לקלל ולגדף. בסך הכל רציתי פרטים כיוון שלא הגיע קו 55 לתחנה בגבעתיים במשך לפחות 40 דקות ורציתי לבדוק במי נעוצה האשמה. בחברת קווים העלימו את הסרטון שתיעד הכל והערימו קשיים על חקירת המשטרה, תוך העלמת ראיות. כשקראתי בגוגל על החברה ומייסדיה לא התפלאתי. הדג שם "מסריח מהראש" והמבין יבין.
גליה | 25.10.19
12.
מה קשור הגיל?
לא הבנתי את הכתבה ??? מה שמשתמע ממנה שהנהג בover תפקוד , למרות ועל אף גילו. ותאונה קלה ?! כי מה ?! הוא הנהג היחיד שעושה עשה ויעשה תאונות, נו באמת. אבא שלי בן 82 מסיע ילדים מוגבלים, והוא הרבה יותר שקול רגוע ומקצועי מעשרות אם לא אלפי נהגים אחרים. אני מציעה שלא תקברו כל כך מהר אנשים מבוגרים שעדיין רוצים לעבוד ולהיות מועילים לחברה. זה הדרך הקצרה המהירה והבטוחה להרוג אותם וגם על זה יש מחקרים !!!
שחר | 25.10.19
10.
מה קשור הגיל לנהיגה ולחברות הביטוח יש אינטרס לממן מחקרים
מה קשור הגיל לנהיגה? ההקשר היחיד כמו לכל מוביל ציבורי גם אם הוא טייס הכל תלוי בכשירות. יש כשירות? עונה על הקריטריונים? אדרבא שיבואו עוד 3000 נהגים לנהוג . הנתון היחיד הנכון הוא שנהגים מבוגרים לא ממהרים לשום מקום סבלניים יותר גם כלפי הנוסעים שמגיעים אליהם עם הלחצים שלהם וגם על הכביש. חברות הביטוח שממנות מחקרים יש להם אינטרס והוא גביית תשלומי פרמיות גבוהות יותר זה נקרא מחקר מטעם. זה לא הופך זאת לעובדה. צודק כותב תגובה 3 היכן הקישור למחקר ולא סתם לזרוק מחקר ולחשבו שזהו זה מגובה וזוהי עובדה. תוחלת החיים במדינת ישראל קפצה מ78 ל84 זאת משום שהמבוגרים של היום אלו לא המבוגרים של דור מלחמת השניה. לני לא הרבה שנים גיל 60 היה נחשב זקן היום בני שישים חיים אורח חיים אחר והם פעילים יותר. ישנו נהג בן70 שמנהיג את המדינה האם לפסול גם אותו על שום הגיל? לקחת את כל ניסיון החיים של המבוגרים ולזרוק אל הפח במקום להנחיל זאת לדורות האחרים? שמח על התגובה העינינית של חברת דן ולעיתונאי שכתב זאת יש לי לאמר....סליחה לא הפעם...אין פה סיפור
בן 64 ועדיין מטיס  | 25.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת