אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

התחזית ל-2020: כלי הרכב יתייקרו באלפי שקלים

125 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

121.
רכב חשמלי
תשתית תחנות הכח בישראל אינה מסוגלת לספק את כמות החשמל שתידרש לטעינת הרכבים החשמלים , כבר היום מערך יצור החשמל בישראל בתפוסה של כ100%, זמן הקמת תחנת כח חדשה כ10 שנים בעיקר בגלל רגולציה ומוסדות התיכנון,בנוסף תשתית ההולכה אינה מתוכננת ואו מסוגלת להעביר את החשמל הנידרש לתחנות הטעינה המתוכננות( גם לא ל3000 עמדות הטעינה במיסגרת המיכרז) כך שכל הקונה רכב חשמלי שם את כספו על קרן הצבי מאחר ולאיש בממשלה אין את האומץ להצביע על כך לשיקולכם. מיצרן חשמל פרטי.
א.א | 03.11.19
116.
שיעלו עוד את המחירים - ממה הרבה
זה אולי מה שיכול להפסיק את השיווק של חברות הליסינג משקי בית לוקחים הלוואות שלא יכולים לעמוד בהם וקונים מחברות ליסינג כלי רכב והיום הן יותר דומות לסוכנויות רכב מאשר חברות ליסינג זה יעורר את שוק יד השניה שנמצא בתרדמת עמוקה אין שום בעיה ברכב יד שניה ושלישית יש כלי רכב מצויינים בפחות מחצי מחיר של חדש
המבקר | 29.10.19
113.
אם לא תקנו רכבים חדשים...
נדאג להעלות בעשרות אחוזים את ביטוח החובה שלכם וגם המקיף (ככה נקבל יותר מסים מחברות הביטוח), את רישיונות הרכב, נדאג להעלות את המכס על הדלק, על הצמיגים, על החלפים לרכב, נהפוך את הכבישים הבינעירוניים לכבישי אגרה, נייקר את החשמל לכל מי שיש לו עמדה לטעינת רכב, נדאג להטיל מס נפרד על כל מערכת בטיחות ברכב, על כל צבע שאינו לבן, נעשה קומבינות עם היבואנים שכל רכב יעבור טיפול כל 10000 ק״מ ולא על 20 אלף או 25 אלףֿ, נדאג להטיל מס חנייה על כל בעל רכב, מי שקונה יד שנייה ישלם מס רכישה בהתאם לערכו ועוד ועוד.... אל תנסו אותנו, בסדר!? בהצלחה לכם וחבל על כל תגובה
משרד האוצר | 29.10.19
111.
הישראלי אומנם אוהב פוזה אבל המדינה רק מחפשת מאיפה לחלוב אותו
מתי מדינת ישראל תפסיק להיות מדינה שחולבת במקום שמעודדת חשיבה נכונה שיכולה לתרום לכולם. במקום שיסתמכו רק על המס ברכבים ויעודדו קניית רכבים היברידיים שמזהמים פחות סטייל הנירו אז הם הולכים להטיל מס דרקוני אליהם. ואילו על הדיזל שמאפיין את הרכבים המשפחתיים עם הפוזה עליהם ההטבה תישאר, הטמטום לא מפסיק אצל מקבלי ההחלטות..
חשיבה נכונה | 28.10.19
107.
מדינה מטומטמת שרי תחבורה המתעמרים באזרחים
במקום לעודד רכבים קטנים חסכוניים אמינים שאינם פולטים מזהמים. עוזרים להביא לכאן רכבים שנפלטים ממדינות אירופה שבמקום לגרוס אותם מביאים לכאן. הפכנו לפח האשפה של עולם הרכב בעידוד המדינה.
עידוד מכונית הברידית הוא חובה לאומית. | 28.10.19
103.
יכול להיות שכלי הרכב החדשים יתייקרו בשנה הבאה...
אבל הבעייה העיקרית שעלולה להיות היא איזה מיתון קטן. שיגרום לפחות קניה של חדשות, יותר היצע של יד שניה, ויותר רכבים שיצאו ממעגל הליסינג בשל אי אפשרות לתשלום. אז יכול להיות שהחדשות יהיו יותר יקרות ועם זאת המשומשות יהיו יותר זולות והיקף המסחר יהיה קטן יותר.
רואהשחורות | 28.10.19
89.
צריך לבטל את כל עניין הליסינג
לא לתת אישורים והקלות מס לכל עובדי הממשלה/עובדי הייטק והזכאים ל"רכב מהעבודה" מקסימום שיוסיפו את בגילום במשכורת. לא מספיק מקבלים משכורת ענקית ורכב ודלק כמעט חינם מי שבאמת צריך רכב - קרי טכנאים, לאפשר פריסת תשלומים והלוואות בריביות אפסיות נמאס כבר מכל המגלומנים והגנב.ם שגונבים רכב ודלק וכל זה מתגלגל על חשבון האזרחים הפשוטים
רון | 28.10.19
82.
להלן עיקרי השיטה: תחסכו - נייקר או נעלה מיסים.
אם תחסכו בצריכת החשמל או המים - מחירם יעלה. תרכשו מכוניות חשמליות או היברידיות המיסים עליהם יועלו ויוטל מס נסועה. תחסכו בדלק-מחירו יעלה. תקנו פחות מכוניות חדשות-יוטל עליהן מס גבוהה יותר. המסקנה היא אחת תחסכו או תתנהגו בפזרנות המחיר יהיה זהה. כי הסכמים קואליציונים הם מעל לכל. בהם אסור לפגוע. כמו שאמר הקבצן לגביר שנתן לו תרומה קטנה מהרגיל: "אם לך היה שבוע רע אז למה אני צריך לסבול"?
רום | 28.10.19
79.
כתבה מופרכת מוזמנת
ניתוח חסר בסיס ל"עליות מחירים " מתעלם מתחרות פרועה ושוק מוצף מכוניות וירידת שערי המטח. עוד כמה מכוניות דיזל שנשלחות לישראל מאירופה יגרמו למחיר לעלות .בדיחה . יש גבול למחיר שהיבואן יכול להעלות יעדיף או יאלץ למכור בהנחהה ולא לא להתקע עם מלאי גם ככה מרוויח רווח אסטרונומי על המכירה בנוסף לשרות ותחזוקה. אז אל תפחידו את הקונים לרוץ ולקנות ואם רוצים השוק מפוצץ במכוניות יד שניה חדשות וקצת ייבוא מקביל. חשמלי זה מעולה כשתהיה תשתית מתאימה . ניתוח חסר הגיון מבוסס על השערות . שכונה
כתבה מופרכת | 28.10.19
76.
כתבה בלוף, לא יתייקר ולא נעליים
מאיימים עלינו בעליות בכל תחום, כל הזמן כדי שנרוץ ונקנה עכשיו, זו הונאת צרכנים לא רק שלא יעלה - הכל צפוי לרדת, מי שלא יהיה תחרותי לא ימכור, תראו את מותג מאזדה מי שזול מוכר - יונדאי וקאיה, וכמה דגמים נבחרים של יפניות, כל השאר ימשיכו לחפש
סמי | 28.10.19
73.
יתייקר? אז לא נקנה...
מגרשי יד שנייה מתפוצצים מהיצע ואפשר לצאת היום עם רכב 2017 (!!) עם 0 ק"מ אם מחפשים טוב. סתם מנסים להפחיד כדי שהחגיגה לא תיפסק, אבל אנחנו על סף מיתון ושאלוהים יעזור כשבועת האשראי המטורפת כאן תתפוצץ. אבל הי!, לפחות יהיה אפשר לקנות מכוניות נוצצות וחדשות ישירות מהכונס נכסים
י | 28.10.19
72.
עפ''י הכתבה יבואני הרכב אחראים ישירות לזיהום האוויר הגבוה בארץ
באירופה מחפשים חשמל שמיוצר ללא זיהום כלל ובארץ מחפשים דיזל. המיסוי על דיזל צריך להיות גבוה ב-30 אחוזים מהמיסוי כיום,ואולי אז היבואנים יתחילו לשווק בנזין ,חשמלי או היברידי. גם גז הרבה יותר טוב מדיזל,משאיות ומוניות נוסעות גם על גז 2.5 שקל לליטר .תתחילו למכור גז.
יוסי | 28.10.19
68.
הבעיה מתחילה בממשלת נהנתניהו ונגמרת בממשלת נהנתניהו
הם מרוויחים מהמס על המכוניות ומהמס על הדלק, ולכן יעשו הכל כדי לדפוק את הציבור. אפשר היה כבר מזמן להקים תשתית אדירה של עמדות טעינה ולעביר את כל המשק לרכבים חשמליים, אבל בשביל זה צריך להפסיק לממן חרדים, את המטוס והבית של ביבי, את הפנסיות מגיל 45 לאנשי הקבע ואת כל הג'ובים למקורבים. הם לא יעשו את זה ולכן אנחנו נמשיך לשלם יותר על פחות. כן, גם על הקו טלפון של בזק.....
דוד | 28.10.19
60.
איך המדינה תסגור את הבור בתקציב? כמובן עוד ועוד מס
עוד מס לאחד הדברים הכי יקרים שיש בארץ שהוא גם בין הכי יקרים בעולם. רכב מסכן הופך להוצאה פסיכית וחסרת פרופורציה לגמרי, הכל כדי לממן את הריקבון של הממשלה ואת הבור שהיא לא מפסיקה להגדיל. לנהוג בכיף בארץ זה ביטוי גס מאוד שקשה מאוד ליישם.
אבי | 28.10.19
50.
חוזרים אחורה בזמן
אני זוכר כילד, רק העשירים היו נוסעים במכונית. היו מעט מאוד מכוניות בכביש. אגב, מי שחושב שזה יגמר רק בשוק הרכב, טועה מאוד. מאות אלפי משפחות חיות מהלוואה להלוואה. בקצב הזה, בעוד לא הרבה זמן גם בן גוריון ילך ויתרוקן, כנ"ל הקניונים והמסעדות. זה רק עניין של זמן. נראה שבסוף נחזור לזמנים ההם. ואתם יודעים מה ? זה הרבה יותר טוב. יותר רוגע ופחות טירוף דעת ומירוץ אינסופי על ניוטרל.
מישו | 28.10.19
47.
חושבים כמו מפגרים...
כולם פה מדברים על שוק יד שנייה, על רכבים יפניים בני 5 שיחזיקו עוד 10 שנים כי הם אמינים, בעוד שרכבים כמו בסיסיים כמו מאזדה 3 וטויוטה קורולה נמכרים בחצי מחיר באירופה ושלא נדבר על ארה"ב... רכבי פרימיום וולבו S60, במוו סדרה3 נמכרים במחירים של מאזדה 3 בארץ עד מתי יעשקו אותנו? עד מתי המדינה תגבה 100% מס? ראתה המדינה כי טוב וכעת צריך לסגור בור תקציבי ומאין יגיעו הכספים? כמובן, שוק הרכב לא נושא בנטל מס גבוה דיו, נעשוק עוד... עכשיו המטומטמים רוצים לזהם עוד יותר את האויר אותו אנו נושמים ולמסות את הרכבים ההיברידיים - כואב להם לחלאות שאנחנו מצליחים לרכוש רכבים ירוקים במחיר מס מופחת. דייייייייייי לעושק!!!!! יש אנשים שגם אוהבים לנהוג ורוצים להנות מהנהיגה!!!!
ממשלת סמרטוטים | 28.10.19
46.
רק אתם אשמים
המדינה היקרה בעולם שרכב עולה בה פי 3 ומאבד 20% מערכו כל שנה ודלק שעולה בה פי 3 וכמובן גם כל השאר לא מסתפקת בזה וממשיכה לשבור שיאים של חוצפה ניצול והתעללות באזרחים שלה . עד שלא ניקח את עצמנו בידיים ונצא לעשות בלגן (ואני לא מדבר על פסטיבל אוהלים ברוטשילד) ימשיכו לשים עלינו zain.
זהזמןהבלגן | 28.10.19
44.
צרכנים מטומטמים
גם מי שקונה משומשת ב-40 אלף, משלם 20 אלף מיסים. תחשבו על זה. מי שחושב שדפק את המערכת בזה שלא קנה רכב חדש, טועה. אנחנו נאנקים תחת נטל מיסי רכב חזיריים הגבוהים בעולם ולא קמה פה שום מחאה. בין היתר בגלל הגאונים שקונים משומש וחושבים שאז לא דפקו אותם. אין גבול לחזירות המדינה, רוצים לגבות עוד מיסי רכב??
משה | 28.10.19
39.
כתבה מאוד חשובה, לאף אחד.
כרגיל, בישראל בוכים וממשיכים. אלו שמקבלים ליסינג אז בכלל לא מעניין אותם כמה עולה הרכב וכמה הוא מזהם כי העלייה בשדווי המס לא גבוהה. אנשי צבא שמצויידים ברכב בכלל לא מבינים על מה הכתבה מדברת. עובדי המדינה בכלל לא משלמים מס על הרכב אז ממש, אבל ממש, חשוב להם בכמה אלפים יתייקר הרכב בשנה הבאה. וכמובן שהאזרח הפרטי שממן רכב חדש בליסיניג פרטי צריך לעקור עניים לשכן אז עוד כמה מאות ש"ח בחודש זה לא מה שימנע ממנו לעשות עסקה מתחדשת. המדינה מרוויחה מהמיסים אז היא מברכת על עליית המחירים. גנבי הרכב חוגגים כרגיל כי בעצם לאף אחד אין אינטרס אמיתי לעצור אותם כי כל רכב שנגנב, המדינה מרוויחה מהמיסים על הרכב החדש שנרכש במקומו, האזרח מקבל פיצוי מחברת הביטוח וחברת הביטוח מקסימום מעלה את הפרמייה כך שכולנו משלמים על הגניבה של הרכבים. בקיצור נראה שאף אחד לא מפסיד כאן מעליית המחירים.
חיים | 28.10.19
15.
אני כבר במחאה מחליף רכב רק אחת ל 6 שנים בלבד !
למי שלא מבין אין מקום בו אתם מפסידים כסף יותר מהשקעה בכרב שלכם ! למי שיש שיבושם לו אבל הרוב על חובות והלוואות וזה טירוף רכב רגיל בישראל עולה כמו בית קטן בארה"ב או יוון משרד הממשלה ובפרט האוצר המנוון וחסר חוט שידרה לא מעניין אותם קידמה, טרנד גלובאלי של "ירוק" ואיכות סביבה ובטח לא פקקים ותשתיות ואיכות חיים - מעניין רק איך לחלוב את הפרה וכמה שיותר !
שי | 28.10.19
14.
אני כבר במחאה מחליף רכב רק אחת ל 6 שנים בלבד !
למי שלא מבין אין מקום בו אתם מפסידים כסף יותר מהשקעה בכרב שלכם ! למי שיש שיבושם לו אבל הרוב על חובות והלוואות וזה טירוף רכב רגיל בישראל עולה כמו בית קטן בארה"ב או יוון משרד הממשלה ובפרט האוצר המנוון וחסר חוט שידרה לא מעניין אותם קידמה, טרנד גלובאלי של "ירוק" ואיכות סביבה ובטח לא פקקים ותשתיות ואיכות חיים - מעניין רק איך לחלוב את הפרה וכמה שיותר !
שי | 28.10.19
10.
אז תקנו יד שניה
השוק עמוס ברכבי יד שניה.... רכבים היום זה לא הזבל של שנות ה 70,80,90 רטבם במיוחד היפניות בנויות מעולה ומאוד מאוד אמינות. רכב חדש זה תכלס שופוני ופינוק אם כל 3 שנים אתה מתכוון להחליף..... אני נוסע על טויוטה 2012 0 תקלות והרכב נוסע והרבה.... רכבים היום גם יחזיקו 15 שנה בלי לעשות בעיות מיוחדות ושוב במיוחד יפניות..... אירופאיות הרבה פחות
טל | 28.10.19
8.
שטויות
היה לי רב 4 הברידית חדשה . לאחר שהבנתי שחוץ מ נפח בכביש ובעית חניות מתגברות . הבנתי שאני מחפש חניה לעוד 3 מטרים פח עם גלגלים ללא צורך ... מכרתי וקניתי מכונית קטנה נהנה לסוע מגיע וחונה מצוין . נוסע בעיר בכיף ומחוץ לעיר בכיף מרוצה מאוד מההחלפה . ביום יום מרגישים מאוד את הנוחות ...
איתמר | 28.10.19
5.
רוכש רק רכבים יד שניה באזור גיל העשר
בורר את אלא עם הקילומטרז הנמוך משלם סכום זעום לרכבים כמעט חדשים מבחינת המכלולים ברור שפה ושם יש צורך להחליף חלק אך הסכום קטן ביחס לרכישת רכב חדיש מהדור האחרון. זה כל כולה גלגלים, לוקח ממקום א למקום ב. מעדיף להשקיע בסלון איכותי מאשר ברכב
בליליוס | 28.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת