125. כלכלן בכיר אמר על זה כשמר עוזי חולם על עגלה מסוג קשקאי וסמדי מקושדת עשרים לדלק שח טוקסון..אנחנו באמא של המיתון יוסף | 09.11.19 (ל"ת)
123. חייבים להעלות את המיסים......... מישהוא צריך לשלם לערביי ישראל את הצליבה שלהם מהמדינה. מאיר | 07.11.19 (ל"ת)
122. תקנו תקנו כאילו אין מחר בעוד שנתיים שלוש אקנה מ מכם בחצי מחיר... הרכבים אמינים ועם טיפולים שנתיים יחזיקו גם 10 שנים. קונה רכב משומש במצב טוב ומחזיק אותו 7 שנים.שמישהו אחר יממן את הטפילים רובי | 04.11.19 (ל"ת)
121. רכב חשמלי תשתית תחנות הכח בישראל אינה מסוגלת לספק את כמות החשמל שתידרש לטעינת הרכבים החשמלים , כבר היום מערך יצור החשמל בישראל בתפוסה של כ100%, זמן הקמת תחנת כח חדשה כ10 שנים בעיקר בגלל רגולציה ומוסדות התיכנון,בנוסף תשתית ההולכה אינה מתוכננת ואו מסוגלת להעביר את החשמל הנידרש לתחנות הטעינה המתוכננות( גם לא ל3000 עמדות הטעינה במיסגרת המיכרז) כך שכל הקונה רכב חשמלי שם את כספו על קרן הצבי מאחר ולאיש בממשלה אין את האומץ להצביע על כך לשיקולכם. מיצרן חשמל פרטי. א.א | 03.11.19 (ל"ת)
120. אני רץ לקנות איזה 30 חתיכות להרוויח, זה כדי.............. זה כדי שהאנשים ימהרו לקנות את הדגמים של 2019 - חה חה ברוך אשם | 30.10.19 (ל"ת)
119. דיזל מנועי דיזל חדשים הם בעלי דירוג זיהום נמוך יותר מזל בנזין ואילו בהרבה, מוזמן להתחיל בדף הדגם של 3008. רמת זיהום מנוע דיזל 2 לעומת 15 בבנזין. כתבה מטעית. דיזל | 30.10.19 (ל"ת)
117. מרגיז, עד היום ישראל היתה הכי זולה במערב, מעכשיו קצת יותר יקרה. תודה למלך ביבי. משה | 29.10.19 (ל"ת)
116. שיעלו עוד את המחירים - ממה הרבה זה אולי מה שיכול להפסיק את השיווק של חברות הליסינג משקי בית לוקחים הלוואות שלא יכולים לעמוד בהם וקונים מחברות ליסינג כלי רכב והיום הן יותר דומות לסוכנויות רכב מאשר חברות ליסינג זה יעורר את שוק יד השניה שנמצא בתרדמת עמוקה אין שום בעיה ברכב יד שניה ושלישית יש כלי רכב מצויינים בפחות מחצי מחיר של חדש המבקר | 29.10.19 (ל"ת)
115. הכסף הגדול נמצא בדלק לכן לא משתלם לממשלה מעלים מחירים להיברידיות והחשמליות על מנת שיישארו יותר צרכני דלק בעל השם | 29.10.19 (ל"ת)
113. אם לא תקנו רכבים חדשים... נדאג להעלות בעשרות אחוזים את ביטוח החובה שלכם וגם המקיף (ככה נקבל יותר מסים מחברות הביטוח), את רישיונות הרכב, נדאג להעלות את המכס על הדלק, על הצמיגים, על החלפים לרכב, נהפוך את הכבישים הבינעירוניים לכבישי אגרה, נייקר את החשמל לכל מי שיש לו עמדה לטעינת רכב, נדאג להטיל מס נפרד על כל מערכת בטיחות ברכב, על כל צבע שאינו לבן, נעשה קומבינות עם היבואנים שכל רכב יעבור טיפול כל 10000 ק״מ ולא על 20 אלף או 25 אלףֿ, נדאג להטיל מס חנייה על כל בעל רכב, מי שקונה יד שנייה ישלם מס רכישה בהתאם לערכו ועוד ועוד.... אל תנסו אותנו, בסדר!? בהצלחה לכם וחבל על כל תגובה משרד האוצר | 29.10.19 (ל"ת)
111. הישראלי אומנם אוהב פוזה אבל המדינה רק מחפשת מאיפה לחלוב אותו מתי מדינת ישראל תפסיק להיות מדינה שחולבת במקום שמעודדת חשיבה נכונה שיכולה לתרום לכולם. במקום שיסתמכו רק על המס ברכבים ויעודדו קניית רכבים היברידיים שמזהמים פחות סטייל הנירו אז הם הולכים להטיל מס דרקוני אליהם. ואילו על הדיזל שמאפיין את הרכבים המשפחתיים עם הפוזה עליהם ההטבה תישאר, הטמטום לא מפסיק אצל מקבלי ההחלטות.. חשיבה נכונה | 28.10.19 (ל"ת)
109. טמטום אם כל ההתחממות הגלובלית במקום להוריד את המס על מכוניות ירוקות , היברדיות וחשמליות מעלים את המס ומורידים תמס לכל הרכבים המזהמים , כל הרכבים שלא נמכקים באיפופה מבאים לישראל ...עד מתי פיקנו תעלה 90,000 ש"ח נשמע הגיוני יניב | 29.10.19 (ל"ת)
107. מדינה מטומטמת שרי תחבורה המתעמרים באזרחים במקום לעודד רכבים קטנים חסכוניים אמינים שאינם פולטים מזהמים. עוזרים להביא לכאן רכבים שנפלטים ממדינות אירופה שבמקום לגרוס אותם מביאים לכאן. הפכנו לפח האשפה של עולם הרכב בעידוד המדינה. עידוד מכונית הברידית הוא חובה לאומית. | 28.10.19 (ל"ת)
106. לא הבנתי כלום איך ההיברידי קשור למשפחתי למה היבואנים לא רוצים שנקנה בנזין כתבה מבולגנת ביותר דלית | 28.10.19 (ל"ת)
104. גם אם המדינה תמשיך את "מבצע הגריטה" ותשלם "כפול" - אני אמשיך לבצע את הנסיעות שלי ברכב בן 28 השנים, בעלות ביטוחית מופחתת, בערך שווי כספי "אפסי" ובהוצאות דלק מינימליות. חבל לזרוק כסף על נכס שמתבלה על הכבישים, ושהמדינה חולבת את בעליו. לוני | 28.10.19 (ל"ת)
103. יכול להיות שכלי הרכב החדשים יתייקרו בשנה הבאה... אבל הבעייה העיקרית שעלולה להיות היא איזה מיתון קטן. שיגרום לפחות קניה של חדשות, יותר היצע של יד שניה, ויותר רכבים שיצאו ממעגל הליסינג בשל אי אפשרות לתשלום. אז יכול להיות שהחדשות יהיו יותר יקרות ועם זאת המשומשות יהיו יותר זולות והיקף המסחר יהיה קטן יותר. רואהשחורות | 28.10.19 (ל"ת)
102. ל-84 עד שאתה מחליק או מישהו דורס אותך, אז פתאום ה 250 סמ"ק היחיד שאתה רואה זה הבקבוק שאתה שותה ממנו בצינורית כי ללכת אתה לא יכול יותר. חכם בשקל... סע בזהירות | 28.10.19 (ל"ת)
101. וגם לא מאפשרים הסבה של רכב קיים לחשמלי חלילה שהאזרח יחסוך. הרכב מתיישן, למה שתעדכן ותרענן, תקנה חדש ותכניס למדינה עוד כסף. רון | 28.10.19 (ל"ת)
100. האם זו כתבה מטעם היבואנים די ללחוץ לבצע עסקאות עכשיו ולא לחכות לשנת הרכב הקרובה ? הייתכן ?! נהגוס | 28.10.19 (ל"ת)
98. שנה חדשה, תירוצים חדשים איפה עיתונאי רכב שבאמת יבדוק את זה ולא דיקלום של דף המסרים של היבואנים עידו | 28.10.19 (ל"ת)
97. מחאה - לא קונים רכב חדש עד שיורידו את המס מס של יותר מ 100 אחוז על הרכב חדש רק בישראל ופראירים קונים. הגיע הזמן למרד צרכנים לא קונים רכב חדש עד שיוידו את המס כמו באירופה. יוגי | 28.10.19 (ל"ת)
96. כתבה מוזמנת (ישולם עיי היבואן בפרסום?) כתבה שנראית לא טוב . לא על שער נמוך לא על הטבות. חובבנות. הזמנה טלפונית | 28.10.19 (ל"ת)
95. ארץ הקודש ארץ השחיתות בכל העולם מעודדים רכב חשמ רק אצלנו הפוך מייצרים רכב חשמל ,מאנה קנינו מטוס לקיסר מי יכסה את העלות ? העבדים בליכוד יאיר | 28.10.19 (ל"ת)
91. תמיד בישראל דוחפים את העדר לקנות עוד ובהכי יקר בעולם תתעלמו ותחרימו. וראו מה יקרה..... | 28.10.19 (ל"ת)
90. ביג דיל - התייקרות של שלושה עד ארבעה אחוזים לא תשפיע על אף אחד זה בכל מקרה יתקזז או עם ההנחה שמקבלים בעל פה באולם, או יומר בהטבת גימור/ביטוח חובה חינמי לשנה הראשונה. במקביל חבילות המימון ישתכללו. זה לא יזיז לאף אחד מוטי | 28.10.19 (ל"ת)
89. צריך לבטל את כל עניין הליסינג לא לתת אישורים והקלות מס לכל עובדי הממשלה/עובדי הייטק והזכאים ל"רכב מהעבודה" מקסימום שיוסיפו את בגילום במשכורת. לא מספיק מקבלים משכורת ענקית ורכב ודלק כמעט חינם מי שבאמת צריך רכב - קרי טכנאים, לאפשר פריסת תשלומים והלוואות בריביות אפסיות נמאס כבר מכל המגלומנים והגנב.ם שגונבים רכב ודלק וכל זה מתגלגל על חשבון האזרחים הפשוטים רון | 28.10.19 (ל"ת)
87. לא מבין לא מבין מדוע מחירי המכוניות לא יורדים בהתאם לירידת דולר והיורו.... בזמנו שהדולר היה עולה ב 2% היבואנים היו מייד מעלים את המחירים.... מדוע הפוך זה לא עובד..... אלי | 28.10.19 (ל"ת)
85. המסקנה של כול הכתבה הזאת היא - פרייאר מי שקונה רכב חדש עדיף לקנות רכב יד שנייה בן 6-7 בחצי מחיר וגם אז ירידת הערך שלו נמוכה... אם ברכבים עסקינן... | 28.10.19 (ל"ת)
84. מי המטומטם שקונה רכב חדש עם התחייבות ל 60 חודשים רק כדי לעמוד כמו נפקנית בפקק שלא נגמר. אני עם 250 סמ"ק מגיע בחצי זמן - לא משלם כמעט דלק - וחיפוש חניה זו מילה שאני לא מכיר קטנוען | 28.10.19 (ל"ת)
83. כתבה שיווקית המטרה לחסל את העודפים של דגמי 2019 שערומים במחסני היבואנים חיים מבין | 28.10.19 (ל"ת)
82. להלן עיקרי השיטה: תחסכו - נייקר או נעלה מיסים. אם תחסכו בצריכת החשמל או המים - מחירם יעלה. תרכשו מכוניות חשמליות או היברידיות המיסים עליהם יועלו ויוטל מס נסועה. תחסכו בדלק-מחירו יעלה. תקנו פחות מכוניות חדשות-יוטל עליהן מס גבוהה יותר. המסקנה היא אחת תחסכו או תתנהגו בפזרנות המחיר יהיה זהה. כי הסכמים קואליציונים הם מעל לכל. בהם אסור לפגוע. כמו שאמר הקבצן לגביר שנתן לו תרומה קטנה מהרגיל: "אם לך היה שבוע רע אז למה אני צריך לסבול"? רום | 28.10.19 (ל"ת)
81. את מי מנסים להפחיד? יתייקר, לא נקנה! גם ככה המחירים בשמיים, כל שנה רק עולה ועולה. לקנות רכב חדש זה לזרוק כסף לפח - מאבד 15% מערכו כל שנה. אפשר לקנות רכב יד שנייה בן 4-5 שנים במצב מצויין במחיר של 45-60% מרכב "חדש" עם עוד גימיק שטותי. שיחפשו את מי להפחיד פה! מושיק | 28.10.19 (ל"ת)
80. אם כבר הזמנתי רכב פני חודשיים ואמרו לי מה המחיר וחתמתי על כל הטפסים של הזמנת הרכב האם עדיין אני אספוג את עליית המחירים ? הרכב שהזמנתי היברידי. דב | 28.10.19 (ל"ת)
79. כתבה מופרכת מוזמנת ניתוח חסר בסיס ל"עליות מחירים " מתעלם מתחרות פרועה ושוק מוצף מכוניות וירידת שערי המטח. עוד כמה מכוניות דיזל שנשלחות לישראל מאירופה יגרמו למחיר לעלות .בדיחה . יש גבול למחיר שהיבואן יכול להעלות יעדיף או יאלץ למכור בהנחהה ולא לא להתקע עם מלאי גם ככה מרוויח רווח אסטרונומי על המכירה בנוסף לשרות ותחזוקה. אז אל תפחידו את הקונים לרוץ ולקנות ואם רוצים השוק מפוצץ במכוניות יד שניה חדשות וקצת ייבוא מקביל. חשמלי זה מעולה כשתהיה תשתית מתאימה . ניתוח חסר הגיון מבוסס על השערות . שכונה כתבה מופרכת | 28.10.19 (ל"ת)
78. נשמע לי כמו יח"צ של איגוד היבואנים כדי לדחוף אותנו לקנות אני אישית מחליף כל 5 שנים בערך, מוצא רכב של 7-8 שנים על הכביש עם ק"מ נמוך, משלם 40-50 אלף ש"ח ומוכר אותו אחרי 5 שנים במחיר 15 אלף אני נוסע בערך 25 אלף ק"מ בשנה, אין סיבה לקנות רכב חדש במצב כזה נהגוס | 28.10.19 (ל"ת)
77. בקיצור, שוב מראים לנו שאנחנו מדינת עולם שלישי, אזרחים שאיכפת להם יותר מאיך שהם נראים מהבריאות שלהם, מדינה שכל מה שמעניין אותה זה להכניס לכיס שלה עוד כסף בלי לתת בחזרה. אחלה. ציוני | 28.10.19 (ל"ת)
76. כתבה בלוף, לא יתייקר ולא נעליים מאיימים עלינו בעליות בכל תחום, כל הזמן כדי שנרוץ ונקנה עכשיו, זו הונאת צרכנים לא רק שלא יעלה - הכל צפוי לרדת, מי שלא יהיה תחרותי לא ימכור, תראו את מותג מאזדה מי שזול מוכר - יונדאי וקאיה, וכמה דגמים נבחרים של יפניות, כל השאר ימשיכו לחפש סמי | 28.10.19 (ל"ת)
75. רק דו גלגלי במדינה עם פקקים כאלה. אני רוכב שנים ולא ירד מהאופנוע הצטרפו אליי! אחד שרוכב | 28.10.19 (ל"ת)
74. מי שקונה רכב חדש בישראל הוא באמת ההתגלמות של הפראייר... הנהירה להיות חלק מהעדר עולה המון המון כסף... ירון | 28.10.19 (ל"ת)
73. יתייקר? אז לא נקנה... מגרשי יד שנייה מתפוצצים מהיצע ואפשר לצאת היום עם רכב 2017 (!!) עם 0 ק"מ אם מחפשים טוב. סתם מנסים להפחיד כדי שהחגיגה לא תיפסק, אבל אנחנו על סף מיתון ושאלוהים יעזור כשבועת האשראי המטורפת כאן תתפוצץ. אבל הי!, לפחות יהיה אפשר לקנות מכוניות נוצצות וחדשות ישירות מהכונס נכסים י | 28.10.19 (ל"ת)
72. עפ''י הכתבה יבואני הרכב אחראים ישירות לזיהום האוויר הגבוה בארץ באירופה מחפשים חשמל שמיוצר ללא זיהום כלל ובארץ מחפשים דיזל. המיסוי על דיזל צריך להיות גבוה ב-30 אחוזים מהמיסוי כיום,ואולי אז היבואנים יתחילו לשווק בנזין ,חשמלי או היברידי. גם גז הרבה יותר טוב מדיזל,משאיות ומוניות נוסעות גם על גז 2.5 שקל לליטר .תתחילו למכור גז. יוסי | 28.10.19 (ל"ת)
71. ישראלים עבור שואו-אוף ישלמו גם 200% מס על רכב הממשלות יודעות לנצל את זה היטב מה לא ידעתם | 28.10.19 (ל"ת)
70. גם רכב חדש יתקע באותם פקקים בשנים הקרובות נסיעה ברכב תהפך לסיוט, כי למדינה עוד לא נפל האסימון שחייבים תשתיות בדחיפות לתחבורה ציבורית, דו גלגלי, אופניים וכאלה. עדיף לחסוך את הכסף לדברים יותר חשובים. אבל מי שנהנה לעמוד בפקק ברכב חדש, שיבושם לו ארז | 28.10.19 (ל"ת)
69. לא קונה רכב נוסע ברכב יפני שנת 2006 ולא מבזבז כסף, שהממשלה רוצה שתחליף לי לחשמלי שאול | 28.10.19 (ל"ת)
68. הבעיה מתחילה בממשלת נהנתניהו ונגמרת בממשלת נהנתניהו הם מרוויחים מהמס על המכוניות ומהמס על הדלק, ולכן יעשו הכל כדי לדפוק את הציבור. אפשר היה כבר מזמן להקים תשתית אדירה של עמדות טעינה ולעביר את כל המשק לרכבים חשמליים, אבל בשביל זה צריך להפסיק לממן חרדים, את המטוס והבית של ביבי, את הפנסיות מגיל 45 לאנשי הקבע ואת כל הג'ובים למקורבים. הם לא יעשו את זה ולכן אנחנו נמשיך לשלם יותר על פחות. כן, גם על הקו טלפון של בזק..... דוד | 28.10.19 (ל"ת)
66. נשמע שהרגולטורים עובדים שעות נוספות איזה חרוצים! מה היינו עושים בלעדיהם? תארו לכם מה היה קורה אם היתה ממשלה היינו "נהנים" מעוד רגולציה נפלאה. אמיר | 28.10.19 (ל"ת)
64. ל58 -צודק בהחלט ,חבל על הכסף בשביל מה לקנות רכב חדש ,הפחת כל שנה 15% לערך ,הפקקים שהורסים כל רכב ,מצב הכבישים ממש קטסטרופלי ,הכל מהמורות ,,,,ממש נזק לרכב ,דלקנשרף בכמויות בכל פקק ,אז למה לקנות חדש ? אני מחזיק רכב לפחות 10 שנים ,ומעביר לילד בחינם . ריאלי | 28.10.19 (ל"ת)
61. הישראלי מאוהב ברכב גדול ומזהם, לנקר עיניים לשכן תרבות השופוני הערבית התמחלה בקרב העם היהודי שבעבר חונך לצניעות תרבות השופוני | 28.10.19 (ל"ת)
60. איך המדינה תסגור את הבור בתקציב? כמובן עוד ועוד מס עוד מס לאחד הדברים הכי יקרים שיש בארץ שהוא גם בין הכי יקרים בעולם. רכב מסכן הופך להוצאה פסיכית וחסרת פרופורציה לגמרי, הכל כדי לממן את הריקבון של הממשלה ואת הבור שהיא לא מפסיקה להגדיל. לנהוג בכיף בארץ זה ביטוי גס מאוד שקשה מאוד ליישם. אבי | 28.10.19 (ל"ת)
59. טיפש מי שמשקיע במכונית חדשה בארץ יש לי רכב בן 10 שנים ומתכונן להחזיקו עוד 10 שנים רכב זו פשוט ההשקעה הכי גרועה שיכולה להיות עם ירידת ערך מטורפת Duke Nuekem | 28.10.19 (ל"ת)
58. חייבים רכבות קלות מהפריפריה למרכז מהמשובים בשרון לערים הגדולות רכבות קלות ממזרח למערב ת | 28.10.19 (ל"ת)
56. לא פשוט לחיות בישראל הכל יקר אוכל בסופר, פקקים, מכוניות יקרות, דירות שבכלל צעיר כמוני לא חושב, מה נעשה עם זה? או שנרד מהארץ, או נסבול, אני נראה לי אמשיך לסבול... אסף | 28.10.19 (ל"ת)
55. "התוצאה היא שכיום יצרני הרכב הגדולים להוטים להיפטר מרכבי דיזל, והם שולחים אותם למדינות שבהן חיים צרכנים שלא אכפת להם מכמות המזהמים שמכוניתם פולטת." אין משפט טוב יותר מזה לתאר את הישראלים. אני ואפסי עוד. רק את עצמי ואת משפחתי אני סופר ושכל השאר יקפצו. גלי | 28.10.19 (ל"ת)
54. ואף מילה על הצניחה בשערי המט"ח? היבואנים עושים רווחים עצומים על חשבון הצרכן הפרטי. והמדינה לא עושה כלום כי היא התמכרה למיסי הרכב הגבוהים. תומר | 28.10.19 (ל"ת)
50. חוזרים אחורה בזמן אני זוכר כילד, רק העשירים היו נוסעים במכונית. היו מעט מאוד מכוניות בכביש. אגב, מי שחושב שזה יגמר רק בשוק הרכב, טועה מאוד. מאות אלפי משפחות חיות מהלוואה להלוואה. בקצב הזה, בעוד לא הרבה זמן גם בן גוריון ילך ויתרוקן, כנ"ל הקניונים והמסעדות. זה רק עניין של זמן. נראה שבסוף נחזור לזמנים ההם. ואתם יודעים מה ? זה הרבה יותר טוב. יותר רוגע ופחות טירוף דעת ומירוץ אינסופי על ניוטרל. מישו | 28.10.19 (ל"ת)
49. פח הזבל של אירופה! מה שמתלבש יפה מאוד על מדינת עולם שלישי שמתחפשת למדינה מתקדמת! אלון | 28.10.19 (ל"ת)
48. בשונה מהאחרים כאן, אני מסכים עם הממשלה. נגמרה החגיגה עם כול הקיה ספורטאג' והניסאן קשקאי. הרכבים האלה גדולים ומגושמים, והם יקרים מאוד. יש פה שוק מאוד נכבד של מכוניות משומשות ולא צריך להשתגע עם מכוניות חדשות, חבל על הזמן והכסף של כולם. עודד | 28.10.19 (ל"ת)
47. חושבים כמו מפגרים... כולם פה מדברים על שוק יד שנייה, על רכבים יפניים בני 5 שיחזיקו עוד 10 שנים כי הם אמינים, בעוד שרכבים כמו בסיסיים כמו מאזדה 3 וטויוטה קורולה נמכרים בחצי מחיר באירופה ושלא נדבר על ארה"ב... רכבי פרימיום וולבו S60, במוו סדרה3 נמכרים במחירים של מאזדה 3 בארץ עד מתי יעשקו אותנו? עד מתי המדינה תגבה 100% מס? ראתה המדינה כי טוב וכעת צריך לסגור בור תקציבי ומאין יגיעו הכספים? כמובן, שוק הרכב לא נושא בנטל מס גבוה דיו, נעשוק עוד... עכשיו המטומטמים רוצים לזהם עוד יותר את האויר אותו אנו נושמים ולמסות את הרכבים ההיברידיים - כואב להם לחלאות שאנחנו מצליחים לרכוש רכבים ירוקים במחיר מס מופחת. דייייייייייי לעושק!!!!! יש אנשים שגם אוהבים לנהוג ורוצים להנות מהנהיגה!!!! ממשלת סמרטוטים | 28.10.19 (ל"ת)
46. רק אתם אשמים המדינה היקרה בעולם שרכב עולה בה פי 3 ומאבד 20% מערכו כל שנה ודלק שעולה בה פי 3 וכמובן גם כל השאר לא מסתפקת בזה וממשיכה לשבור שיאים של חוצפה ניצול והתעללות באזרחים שלה . עד שלא ניקח את עצמנו בידיים ונצא לעשות בלגן (ואני לא מדבר על פסטיבל אוהלים ברוטשילד) ימשיכו לשים עלינו zain. זהזמןהבלגן | 28.10.19 (ל"ת)
45. טוב מאוד. רק תחבורה ציבורית ואופניים! אין מקום לעוד רכבים במדינה כל כך צפופה! הגיע הזמן לתעדף אופניים ותחבורה ציבורית כמו באבל על חשבון כלי רכב שגורמים ל- 300 הרוגים בשנה, פקקים, מחסור בחניה וזיהום מיותר. א | 28.10.19 (ל"ת)
44. צרכנים מטומטמים גם מי שקונה משומשת ב-40 אלף, משלם 20 אלף מיסים. תחשבו על זה. מי שחושב שדפק את המערכת בזה שלא קנה רכב חדש, טועה. אנחנו נאנקים תחת נטל מיסי רכב חזיריים הגבוהים בעולם ולא קמה פה שום מחאה. בין היתר בגלל הגאונים שקונים משומש וחושבים שאז לא דפקו אותם. אין גבול לחזירות המדינה, רוצים לגבות עוד מיסי רכב?? משה | 28.10.19 (ל"ת)
43. מצחיק מישהו חושב שהקוראים פה רפיי שכל??מה אתם בחוף הים וצועקים קסטה אני הולך?? יש ויהיה מבול של מכוניות כמו האשפה שנוצרת בכל יום בכל מקום בעולם אז חכו בסבלנות הכתום | 28.10.19 (ל"ת)
42. שהיבואנים ישברו את הראש איך להוזיל מחירים-לי אין עניין לקנות ולהחליף רכב גם ככה היבואנים גורפים מילארדים, תראו דוחות שלהם לאיזה רווחים מפלצתיים הגיעו. אני לא מדבר על זה שהם עדיין מוכרים רכבים עפ"י שערי מט"ח שמזמן לא קיימים וירדו בעשרות אחוזים אייל | 28.10.19 (ל"ת)
41. קניתי לפני 7 שנים, אני יד שניה, הרכב נראה כמו חדש, 0 תקלות . אני לא מתכוון להחליף את הרכב , מחליף שמן ופילטר שמן כל 10,000 קילומטר ואפילו לא מבצע את שאר הטיפולים לפי הוראות יצרן כי אין צורך. חוץ מבקרות אקטיביות של בלימה והגה יש לי הכל. לקסוס GS300 | 28.10.19 (ל"ת)
39. כתבה מאוד חשובה, לאף אחד. כרגיל, בישראל בוכים וממשיכים. אלו שמקבלים ליסינג אז בכלל לא מעניין אותם כמה עולה הרכב וכמה הוא מזהם כי העלייה בשדווי המס לא גבוהה. אנשי צבא שמצויידים ברכב בכלל לא מבינים על מה הכתבה מדברת. עובדי המדינה בכלל לא משלמים מס על הרכב אז ממש, אבל ממש, חשוב להם בכמה אלפים יתייקר הרכב בשנה הבאה. וכמובן שהאזרח הפרטי שממן רכב חדש בליסיניג פרטי צריך לעקור עניים לשכן אז עוד כמה מאות ש"ח בחודש זה לא מה שימנע ממנו לעשות עסקה מתחדשת. המדינה מרוויחה מהמיסים אז היא מברכת על עליית המחירים. גנבי הרכב חוגגים כרגיל כי בעצם לאף אחד אין אינטרס אמיתי לעצור אותם כי כל רכב שנגנב, המדינה מרוויחה מהמיסים על הרכב החדש שנרכש במקומו, האזרח מקבל פיצוי מחברת הביטוח וחברת הביטוח מקסימום מעלה את הפרמייה כך שכולנו משלמים על הגניבה של הרכבים. בקיצור נראה שאף אחד לא מפסיד כאן מעליית המחירים. חיים | 28.10.19 (ל"ת)
38. ביזיון מעלים מחיר כי הם יכולים. כל התירוצים זה בבלת אחד גדול. עאלק הקלות מס שנגמרו. חצופים תקחו מס כמו בכל העולם למה החזירות? ז | 28.10.19 (ל"ת)
37. לא צריך שלל תירוצים וסיבות לעליות מחירים פשוט תעלו מחירים כי אנחנו נשלם.. הרי לא נצא למחאה בחורף ( וגם לא בקיץ סתיו אביב..) אודי | 28.10.19 (ל"ת)
36. צריך להעלות עוד את מחירי הרכבים היום לקח לי שעתיים להגיע מראשן לתל אביב בעקבות זאת אני חושב שכדאי להעלות את מחירי ברכבים החדשים למינימום 250,000 ליחידה וכך באמת תצמצם כמות הרכבים החדשים שעולים על הכביש כל שנה רועי | 28.10.19 (ל"ת)
35. שבילי אופניים זה הפתרון מדינה קטנה. ניתן להגיע להרבה מקומות במרכז האאץ בדיווש אם רק היו שבילים מתאימים אייל | 28.10.19 (ל"ת)
34. עצוב. מדינת עולם שלישית עצוב שלא מעודדים כאן נסיעה בכלי רכב שלא מזהמים. זה כישלון חינוכי כבר מבית הספר. צחי | 28.10.19 (ל"ת)
32. קורא בקפה אם המדינה חושבת שהיא תרוויח מכל העסק המתפשט הזאתי היא עושה טעויות אנשים נשארו עם הרכבים שיש להם ונגמר הסיפור יש לי אותה 2018 אני אמשיך להחזיק אותו לפחות 10 שנים עד שהתפרק ולזרוק אותה לזבל ואני לא אקנה חדש קורא בקפה קורה בקפה | 28.10.19 (ל"ת)
29. חשמלית אתמול נסעתי עם הובר בליסבון. ניסן חשמלית פלגאין מקסימה .. הרכב עושה 250 קמ מטעינה לטעינה. מחירו 24 אלף יורו לצרכן.. עמדות טעינה כאן בכול חור ובחינם.. מתי יתחילו לעבוד אנשים נורמלים במשרד האוצר והתחבורה ? אני | 28.10.19 (ל"ת)
26. מה שיפה אצלי ואצל מכר שלי, שלא משנה לנו בכמה המחירים יעלו הוא, תמיד ירכוש אאודי/מרצדס/BMW חדשות. אני, אף פעם לא יכולתי לרכוש, גם לא יונדאי בת שלוש. כך שבאמת לא משנה לנו מה המחירים. מישו | 28.10.19 (ל"ת)
25. שבילי אופניים זה הפיתרון לכל הבעיות הללו, צריך לגרוע נתיבים ולהכריח אנשים לפדל! אין ברירה, כמה אפשר לנשום את האוויר פיח שיש פה בקיץ, בחורף עוד איכשהו הוא סביר, אבל דיי! אבי | 28.10.19 (ל"ת)
22. שוק הרכב הולך להכנס לסחרור עקב פיצוץ בועה כמויות היד 2 שקיימים במלאי החברות מאבדים עוד ועוד מערכן וגם המלאי הולך וגודל. בדיוק כפי שקורה בשוק הדיור. בהתחלה תהיה האטה ואז קיפאון יחסי. בניגוד לשוק הדיור, הקיפאון יוביל לפיצוץ הבועה. הנביא יחזקל | 28.10.19 (ל"ת)
21. giuorap4@gmail.com כדאיות קניה? ליסינג בשנה ממוצע 28000 עד 34000 שייח. ב 3 שנים משקיעים קרוב ל - 90000 עד 10000 שייח, כאשר ברכב חדש מפסיגים ערך ממוצע 60000 שייח כולל ביטוחים. אז מה כדאי יותר? תחשבו שוב לפני שכותבים וחושבים. גיורא | 28.10.19 (ל"ת)
20. יש אנשים פרטיים שקונים רכבים חדשים? לא מבין למה. אם רוצים רכב חדש אז כבר עדיף ללכת על ליסינג פרטי נ | 28.10.19 (ל"ת)
19. צריך לפרוס שבילי אופניים לצידי הכבישים הבינערוניים עם כל האופניים והקורקינטים שיש יהיה הרבה יותר מהיר להגיע איתם מאשר להתקע בפקק חיים | 28.10.19 (ל"ת)
18. עידן הרכב הפרטי חולף במרכזי הערים אין טעם להחזיק רכב,רק עם אוטותל.ואם כבר רכב אז רק בליסינג מהעבודה מי עוד רוכש רכב חדש? | 28.10.19 (ל"ת)
17. רכב חדש הוא הוכחה שהנוהג... לא מבין דבר בהשקעות, לא מעריך מה הוא יכול לעשות עם כסף או מימון ומקשיב לעצות אחיתופל. רכב בן שנה שנתיים מרגיש אותו דבר ועולה חצי... והכיוון הוא למטה דור | 28.10.19 (ל"ת)
16. שוק יד2 מתפוצץ מרוב היצע לא עליות ולא נעליים, 2020 תהיה שנה שחונה לשוק הרכב, לאנשים לא נותר יותר מאיפה להלוות מרוב הלוואות, והפער מול שוק היד2 לא מצדיק בשום אופן רכישת רכב חדש. ישארו עם מלאי אדיר שיימכר ב40% הנחה בסוף 2020, זו דעתי. דן | 28.10.19 (ל"ת)
15. אני כבר במחאה מחליף רכב רק אחת ל 6 שנים בלבד ! למי שלא מבין אין מקום בו אתם מפסידים כסף יותר מהשקעה בכרב שלכם ! למי שיש שיבושם לו אבל הרוב על חובות והלוואות וזה טירוף רכב רגיל בישראל עולה כמו בית קטן בארה"ב או יוון משרד הממשלה ובפרט האוצר המנוון וחסר חוט שידרה לא מעניין אותם קידמה, טרנד גלובאלי של "ירוק" ואיכות סביבה ובטח לא פקקים ותשתיות ואיכות חיים - מעניין רק איך לחלוב את הפרה וכמה שיותר ! שי | 28.10.19 (ל"ת)
14. אני כבר במחאה מחליף רכב רק אחת ל 6 שנים בלבד ! למי שלא מבין אין מקום בו אתם מפסידים כסף יותר מהשקעה בכרב שלכם ! למי שיש שיבושם לו אבל הרוב על חובות והלוואות וזה טירוף רכב רגיל בישראל עולה כמו בית קטן בארה"ב או יוון משרד הממשלה ובפרט האוצר המנוון וחסר חוט שידרה לא מעניין אותם קידמה, טרנד גלובאלי של "ירוק" ואיכות סביבה ובטח לא פקקים ותשתיות ואיכות חיים - מעניין רק איך לחלוב את הפרה וכמה שיותר ! שי | 28.10.19 (ל"ת)
13. נוסחת העושק בישראל היא: מיסוי ענק + יבואני קרטל מונופולי בלעדי ללא תחרות = ז גדול לצרכן האומלל. ירחמיאל, יבואן רכב | 28.10.19 (ל"ת)
12. כמו תגובה 5 גם אני ככה קונה רכב משומש במחיר 10-20K, לפעמיים צריך לעשות איזה טיפול או החלפה. עד היום היו ברשותי 3 רכבים שונים, מאמין שהוצאתי במצטבר 40 אלף (במקסימום) וכבר 10 שנים על הכביש. נראה לי יחסית בסדר :) מישהו | 28.10.19 (ל"ת)
10. אז תקנו יד שניה השוק עמוס ברכבי יד שניה.... רכבים היום זה לא הזבל של שנות ה 70,80,90 רטבם במיוחד היפניות בנויות מעולה ומאוד מאוד אמינות. רכב חדש זה תכלס שופוני ופינוק אם כל 3 שנים אתה מתכוון להחליף..... אני נוסע על טויוטה 2012 0 תקלות והרכב נוסע והרבה.... רכבים היום גם יחזיקו 15 שנה בלי לעשות בעיות מיוחדות ושוב במיוחד יפניות..... אירופאיות הרבה פחות טל | 28.10.19 (ל"ת)
9. לא חייבים להחליף, כשלא יהיה ביקוש המחירים ירדו. להשקיע כל כך הרבה כסף עבור רכב ? משה | 28.10.19 (ל"ת)
8. שטויות היה לי רב 4 הברידית חדשה . לאחר שהבנתי שחוץ מ נפח בכביש ובעית חניות מתגברות . הבנתי שאני מחפש חניה לעוד 3 מטרים פח עם גלגלים ללא צורך ... מכרתי וקניתי מכונית קטנה נהנה לסוע מגיע וחונה מצוין . נוסע בעיר בכיף ומחוץ לעיר בכיף מרוצה מאוד מההחלפה . ביום יום מרגישים מאוד את הנוחות ... איתמר | 28.10.19 (ל"ת)
7. כתבה מגמתית מאד. יבואני הרכב תקועים עם כמויות גדולות של רכבים ואנו צועדים אל סוף שנת 2019 וזו הסיבה לכתבה הממומנת הזו. מיקי | 28.10.19 (ל"ת)
6. כל תפקיד הכתבה לעודד רכישה לפני תום השנה כתבה שדחיפת סוכנויות הרכב שכל תפקידה לעודד רכישה של רכבים מהמלאי לפני ״עליית המחירים״ המתוכננת . חוכמולוג | 28.10.19 (ל"ת)
5. רוכש רק רכבים יד שניה באזור גיל העשר בורר את אלא עם הקילומטרז הנמוך משלם סכום זעום לרכבים כמעט חדשים מבחינת המכלולים ברור שפה ושם יש צורך להחליף חלק אך הסכום קטן ביחס לרכישת רכב חדיש מהדור האחרון. זה כל כולה גלגלים, לוקח ממקום א למקום ב. מעדיף להשקיע בסלון איכותי מאשר ברכב בליליוס | 28.10.19 (ל"ת)
התחזית ל-2020: כלי הרכב יתייקרו באלפי שקלים
125 תגובות לכתיבת תגובה