24. מה אתה מקשקש? רק הייטקיסטים מקבלים רכב חברה?? אני מקבל רכב חברה, זה חבל הצלה בשבילי שמאפשר לי להחזיק רק אוטו אחד בבית (של אישתי) ולא שניים. ביטול ההקלה במס, גם אם זה יבוטא ב"רק" 100-200 ש"ח היא משמעותית עבורי ועבור רבים אחרים שהם לא הייטקיסטים (כהגדרתך) אך מקבלים רכבי חברה. ל-21 | 14.11.19 (ל"ת)
23. עד מתי הטמטום ימשיך במקום שהמדינה תעודד אנשים לאמץ לעצמם חשיבה שגם תיטיב איתם בכיס בחיסכון בדלק וגם תוביל להפחתת גזי החממה ותתרום לכדור הארץ הם רוצים לייקר את המחיר על רכבים היברידיים כדוגמא הנירו למיניהם. הישראלים לא אוהבים לשלם יותר ומחפשים איך לחסוך בכל דבר ואפשר לראות את הדוגמה המעולה בחד פעמי שמעדיפים אותו על הרב פעמי היותר ידידותי לכדור הארץ. שנהב | 28.10.19 (ל"ת)
22. אז בחידוש הליסינג הבא - נזמין רכב אחר (לא היברידי/חשמלי) במקום זה לא ממש חשוב לי האם הרכב הברידי או לא, זה גם לא ממש מעניין מה עלות הדלק - כי המעביד נושא בעלות הדלק. הדבר היחידי שחשוב זה כמה אני משלם בפועל, אם רכב הברידי יהיה זול לותר - אקח היברידי, אם רכב דיזל יהיה זול יותר אקח רכב דיזל, אם רכב בצבע ורוד עם ציורים של פרחים יהיה זול יותר - אסע ברכב ורוד..... רז | 28.10.19 (ל"ת)
21. זה בסדר אם ההיטקיסיטים העשירים האלה יפגעו ב 100-200 ש"ח לחודש לא יקרה כלום. במקום ללכת ל 10 מסעדות בחודש הם ילכו ל 9.5. הכתבה הזאת מתארת אותם כמסכנים, אבל יש מסכנים מהם בארץ ובעולם. דן | 28.10.19 (ל"ת)
18. במדינת הגנבים רעש מהומה החזירים צריכים כסף ועכשיו [לכסות את הגרעונות שעדיין לא מגלים לנו] למה לחשוב רחוק על חסכון בכסף,אנרגיה ובריאות שקשורים ישירות? בעוד כמה שנים במילא אף אחד לא יזכור שמות כמו כחלון,כץ ופקידוני אוצר ולכן אין מחשבה או תכנון עתידי.הם לא סתם טועים או טפשים פשוט לא אכפת להם. אני | 28.10.19 (ל"ת)
17. למה לא משלמים לפי שנת הייצור? לא ברור למה אני משלם 2.48 ממחיר רכב חדש!!! אני נוסע ב 2015. חוק דבילי!!! אמיר | 28.10.19 (ל"ת)
16. כדברי האדמירל - ITS A TRAP כמו שלא מאמינים לניצב שאומר שביום XYZ לא יחלקו דוחות, כך לא מאמינם לפקידוני האוצר. י | 28.10.19 (ל"ת)
15. בכל מקרה ההיברידיות בארץ יעלמו בגלל עליית המחיר של מחיר הרכב לעומת מקביל לא היברידי ומחיר הטיפול, לא מצדיק רכישה. גולו | 28.10.19 (ל"ת)
14. רק מדינה מושחתת יכולה לעודד רכבי בנזין ולא להטיב עם מי שמטיבים עם האוויר שלנו כלכלן | 28.10.19 (ל"ת)
13. לבטל ההטבה - רק חלק קטן מקבל מתנה 3000 שקל בשנה האם כחלון מסוגל להעביר קיצוץ של שקל... תעבירו את הכסף לעשירונים 1-5"ברוטו" - ולא 4000 שקל מתנה שנתית לעשירונים 7-9 "ברוטו". יוסי | 28.10.19 (ל"ת)
12. כל הבעיות של הפקקים+בזבוז דלק+הרס תשתיות - זה רכבי הליסינג המבזבז אם יבטלו את הליסינג בארץ, הכל ייפתר ויהיה יותר טוב שלמה | 28.10.19 (ל"ת)
11. תגובה אין לי תגובה עניינית, רק לציין משהו שהצחיק אותי, שכאשר עשיתי טען את כל התגובות קיבלתי גם תגובה מספר מינוס 1, מינוס 2 וכו'. יוליאן | 28.10.19 (ל"ת)
10. ל 7, למה הוא עולה יותר? תשאל את היצרן / יבואן המדינה רק מבטלת / מפחיתה את ההטבות המס שנועדו לעודד רכישה של רכב כזה. שגיא | 28.10.19 (ל"ת)
8. אני רוצה להזכיר שגם הטבת קופת גמל להשקעה עדיין לא מתקיימת... העיקר מבטיחים מבטיחים כדי להשפיע על התנהגות האזרח, ולאחר שהאזרח עושה את מה שהממשלה רצתה, ההבטחה נעלמת בקול דממה דקה. איש | 28.10.19 (ל"ת)
5. רק בישראל זה המצב למה מלחתחילה יש כל כך הרבה רכבי חברה ולמה כל עובד היום מקבל רכב? כי המדינה עושה מיליארדים מהמס עקיף וישיר. שי | 28.10.19 (ל"ת)
3. ב י ר ד ן - ל ב נ ו ן - א ב ו - ד א ב י - יש טסלות חשמליות לקנייה - ל מ ה - בישראל אין - ט ס ל ה? משה הופניק > ומשמרות > המפכה > החשמלית | 28.10.19 (ל"ת)
2. אני חוסך דלק למקום העבודה שלי. מכאן ששווי השימוש חייב להיות נמוך יותר פקידי האוצר משחקים פה באש וחבל שהמשרדים היפים שלהם יהיו מקום להבערת צמיגים ולעזאזל שאין ממשלה. פשוט ביזיון. יעשו הכל כדי לפגוע עוד קצת במעמד העובד. משה פחלון | 28.10.19 (ל"ת)
1. להלן השיטה: אם תנסו לחסוך - נעלה מיסים או מחירים אם תחסכו בחשמל-מחירו יעלה, תחסכו במיים-מחירם יעלה, תחסכו בדלק- מחירו יעלה או שתשלמו יותר מס על רכב חסכוני ואם יחסר כסף תשלמו לפי קילומטראז'. כי הסכמים קואליציונים יש לכבד ויהי מה. יונה | 28.10.19 (ל"ת)
רבבות מחזיקי רכב היברידי צמוד עלולים לאבד את הטבת המס
24 תגובות לכתיבת תגובה