אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בקרוב אנשים לא ייקנו מכוניות, אלא יחכו לצי רכב שיתופי שיגיע לעיר שלהם"

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
שי תגייס לי
בוחטה לחזון נטול תלות בנפט ממדינות תומכות טרור (ארה"ב היא כרגע יצרנית הנפט הגדולה ביותר בזכות פצלי השמן) לרכב חשמלי לא מזהם (אבל יצור החשמל בישראל כן מזהם) ועם מצבר נשלף ( כדי שבהחלפה הבאה תקבל מצבר של מונית שחוט שיתקע אותך אחרי 10 קילומטר). האיש גאון - מאמין לכל מילה שיוצאת לו מהפה. לפחות הוא שבע.
mike hunt | 29.10.19
4.
חשוב לשמוע מה שיש למי שהחזירות שלו גרמה לכישלון מחפיר
אין ספק שהפתרון שח בטר פלייס היה יכול להצליח אילולא שע אגסי היה חזיר שרצה להרוויח כבר בהתחלה, אי אפשר להיות פורץ דרך בצורה כזו. שי אגסי ניסה לשכנע אותי לעבור לרכב פחות טוב, מוגבל, בלי מבחר והכול כדי שאני אחשב ירוק, הוא רצה להרוויח את כול ההפרש מעלות נסיעה על דלק לעלות נסיעה חשמלית, אם אני לא מרוויח כלום, למה שאני ארצה לעבור לרכב חשמלי מוגבל? אילון מאסק נותן רכב חשמלי עם מגבלות של זמן הסוללה אבל לפחות הרכב מעולה, הביצועים ועלויות התפעול קטנות זה יכול למשוך צרכנים
רמי | 28.10.19
2.
שי אגסי טעה אז וטועה היום
הכשלון של אגסי נבע משתי סיבות עיקריות 1) חוסר הבנה והערכה לקשר שבין אדם למכוניתו 2) ניסון להכריח את הלקוח לרכוש את המכונית שאגסי רוצה בשילוב מונופול על ההטענה ומניעת אפשרות לטעינה אישית. כיום אגסי טועה שוב בחושבו שאפשר להכריח אנשים לוותר על מכנית בטיעון רציונאלי. אנשים אוספים ומשפצים מכוניות מסיבות רגשיות. לזה אפשר לצרף סיבות רגולטוריו שימנעו רכב אוטונומי. דוקא היום אם שיפור הטווח וירידה במכיר הסוללות, רכב חשמלי יותר הגיוני.
עוד פעם הוא | 28.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת