220. נתיב קארפול כל הפרוייקט הזה הוא הזייה של אנשים שלא מבינים כלום ועסוקים רק בדברים שיאדירו אותם. כועס | 26.11.19 (ל"ת)
218. סמוטריץ תתפטר החלטה מהירה ושגויה נתיב שרוב היום ריק משעה 10 בבוקר ומאלץ משאיות להוות גורם לתאונות קשות נוסעים מהר בנתיב המרכזי עוקפים לתוך הנתיב המהיר שהפך להיות איטי ופקוק סמוטריץ צבעי טוב לא תהיה גדעון | 18.11.19 (ל"ת)
217. רק מוניות שירות. רק מוניות שירות. לא יקרה כל עוד נהגי מוניות במרכז הליכוד יחזיקו 8 מליון איש בביצים. עכ | 02.11.19 (ל"ת)
216. פנייה מסוכנת לצערי לא מצליחה להשתלב עם הנתיב הימני, הקאר פלוס, כדי לפנות ימינה. בפנייתי אני מסכנת את חיי וחיי אחרים, כי קשה להשתלב בו בעת העומס, ועלי לתכנן את הפנייה הרבה יותר מוקדם, כדי לבצע פנייה ולהשתמש בנתיב ולהסתכן במתן קנס. מירה | 02.11.19 (ל"ת)
215. קארפול והורדת נפח התנועה חייבים לחזור עשרות שנים אחורה עם איסור נסיעה של יום בשבוע .לכל מכונית יהיה תג בשימשה של היום שבחר להשבית את ריכבו וזה יהיה הטריגר שיאלץ לחפש את הפיתרון עם שותף לכיוון שלו ביום זה. ניסים עוז | 02.11.19 (ל"ת)
214. איזה קשקשן לא מקצועי אם רק 25% מהנהגים היו עוברים לנסיעה של 2+ ברכב במקום 1, היה נשאר יותר מקום פנוי בכל הנתיבים בהיקף של לפחות 20% פחות מכו יות והפקקים היו פוחתים עפר | 01.11.19 (ל"ת)
213. 2+ לא 4 פלוס מה קורה עכשיו בנתיב ששירת רכב ציבורי ? מורה לנהיגה והתלמיד שלו משאית חלוקה עם נהג ופועל משאית בטון עם נהג ופועל קבלן, גם עם פועלים גם עם נגרר מאחר ולהרבה רכבים מסחריים יש ספסל המושיב 2 ליד הנהג צריך : מינימום 4 ברכב איסור לרכב מעל 4 טון איסור לגרור עגלה ואז לא חונקים לאוטובוס את הנתיב איציק | 01.11.19 (ל"ת)
212. מה כן? אחרי כל ההתלהמות ומה לא ומלבד להוסיף מסלול .יש איזה רעיון חכם ? ברור שיש רכבות וכ"ו אך במצב קיים של כבישים האם יש פתרון? ואם לא אין לפחד מנסיונות כאלה או אחרים ואם לא יצליחו ניתן להחזור למצב קודם .והכל ללא עלות אז אם לכם איזו תוכנית עם פתרון עדיף לשתוק ש.מ | 01.11.19 (ל"ת)
211. הוספת נתיב רק תעביר את הפקק קרוב יותר לתל-אביב, ותחבורה ציבורית הממשלה לא מסוגלת לבצע כמה זמן נמשכת בניית הרכבת הפרברית/קלה/תחתית בתל-אביב? אבל מעבר לכל אלו, הפתרון האמיתי הוא בכלל לא בתחבורה. מה שבאמת צריך לעשות הוא לברר למה כל כך הרבה אנשים נאלצים לנסוע מצפון לנתניה לתל-אביב או אזור המרכז. לבדוק מי האנשים שנוסעים ולמה הם נוסעים - ולדאוג לפיתוח מקומות עבודה מחוץ לאזור המרכז. למה אנשים שלמעשה גרים קרוב יותר לחיפה צריכים לנסוע לתל-אביב? ואפילו מסביבות נתניה, אי אפשר לעבוד בנתניה? בנוסף אפשר לעודד עסקים לאפשר עבודה מהבית. עבודה מהבית יום בשבוע כבר תוריד 20% מהעומס בכביש. אזרח | 01.11.19 (ל"ת)
210. כביש 57 במחלף נתניה אולי זה הזמן לחשוב על מענה בעמוד לתחת,עם חניות חנה צבע באיזור מחלף השרון המעודכן ומוצאים לו,ונציגי תחת מועדפים,משם לכל יעדי הביקוש העיקריים במרחבי,בשטחים חינמים אפילו,שיעצרו שטף הרכב הפרטי ויאפשרו קיום המסדרון הכבישים הקיים,עם שדרוג המקומי האפשרי,ומערך צמתים מרומזים משודרים ומועדים תחת שידרוג במחלף הקיים על כביש 2,ככל הניתן,בהתבסס על הקיים.... רמי | 01.11.19 (ל"ת)
209. השלמת נתיב חסר,מדרום במחלף פולג בזמנו,בתכנון שדרוג במחלף,החשיבה והביצוע החלקי,יצרו עיצוב לכביש 2,לדרום,עם 4 נתיבים בסיסיים.משהגשר על עפולה נבנה מחדש,הדבר הוטמע בו.כרגיל במקומותינו,ההמשך,מדרום לגשר,הוזנח לשנים לא מועטות,עקב הצורך בהרחבת הדרך עם פגיעה מסוימת בקיר הקיים והכניסה למכון וושינגטון,שעתה,חסרה באוויר לנשימה.יש לזכור,שהנר"ת על כביש 2,מתחייב לתכנון ומימוש מצפון מחלף חבילת,דרומה,ואין מתכנן לדבר כי עשרים שנה לפחות מנסים להתמודד עם מקטע 57 מחלף השרון,לנתניה,ואפילו כיום בוחנים חלופות,שחלקן לא ריאלי ובעלויות עתק ומפגעים קשים. רמי | 01.11.19 (ל"ת)
208. למה עשו לנו את זה. מחדל לאומי. אטימות, חלם. אין מילים איבוד מאות שעות עבודה בשבוע, זמן של משפחה ולחץ מיותר. בשביל מה?? נתנייתית | 31.10.19 (ל"ת)
207. שאילתא אבל מה עוזר הכתבות אם טיפשים תכננו את הנתיבים . רציני זה מתוכנן בכזו טיפשות.. הצילו.... פשוט הצילו. יש אנשים מבריקים ואפילו יותר ממבריקים וחבל ששר תחבורה לא מבין בתחבורה. לא מבין בהנדסה. לא מבין כלום. אין לו את זה. לדעתי צריך להפנות לשר שאילתא ואפילו לחייב אותו או להחזיר את המצב לקדמותו ולחפש פתרון יותר טוב.. או למצוא מהר פתרון יותר טוב וליישמו במידיי. כי זו פשוט חוצפה לנהל כבישים ותחבורה בלי שום שכל. . נתנייתית.נהגת מקצועית ועם אייקיו גבוה | 31.10.19 (ל"ת)
204. מיקום שגוי השגיאה הגדולה מכולם היא מיקום הנתיב בצד הימני. מסבך ומסכן מאד את הנהגים שצריכים לפנות ליציאה מהכביש הראשי. נהג | 31.10.19 (ל"ת)
203. השבתה של הרכב יום בשבוע יום בשבוע לפי בחירה,להשבית את הרכב ובא לציון גואל פופוניו | 31.10.19 (ל"ת)
202. מדינת חלם הדואגת רק לעשירים 'הפיתרון' הזה הוא עוד לולאה בשרשרת החלטות וחוקים בהם כמו תמיד, רומסים את המעמד הנמוך ומרפדים את ישבני המעמד הגבוה. אין תחבורה ציבורית נאותה וגם לא תהיה! אין אכיפה על דו גלגליים בעיקר קורקינטים ואופניים חשמליות שמסכנים את כולנו ותמיד מאשימים את הנהג , אין הגבלה על מספר מכוניות לכל משפחה, אין אכיפה על 'חיתוכים' בכניסה וביציאה ממחליפי, ובתור לרמזורים, שמצליחים להטריף את כולם, ואז כשמנסים 'לחתוך בחזרה' דווקא אותו נהג מסכן, 'נתפס' ונקנס. אין אכיפה של עבירות תנועה מסכנות חיים. מה כן יש?! קנסות על שטויות וחריגה של 10 קמ"ש ממהירות - כי זה מכניס כסף !! מיסים על כל מה שנהג ממעמד הביניים קורס תחתיהם - על הרכבים עצמם, אביזרי בטיחות, אגרת רישוי, ביטוח חובה וכו - וזה במקום לעודד החלפה לרכבים חדשים ובטיחותיים וידידותיים לסביבה, והחלפת אביזרי בטיחות מקוריים . כל מי שהיה באירופה, מתמוגג ומלא קנאה. כולם ברכבי יוקרה חדישים, בעלות של שליש מכאן. אין פקקים, אין 'חיתוכים', אף אחד לא צופר גם אן איזה נהג מעכב אותו מעט, כולם סבלניים ועומדים בתור, אין מיסים מטורפים ואין איפא ואיפא בין מעמדות. העצבני | 31.10.19 (ל"ת)
201. זה מה שקורה שמטומטמים הופכים לשרים,אפשר ללמוד אהבת קהל אבל מוח זה יש או אין אני ימני | 31.10.19 (ל"ת)
200. סמוטריץ הוא נערת אולפנה פרימטיבית שפועל על פי ההלכה בה התחבורה מתנהלת עם סוסים ועגלות תחבורת הלכה. | 31.10.19 (ל"ת)
199. שגעון הגדלות של סמוטריץ וקרן טרנר גורמת להתעללות חריגה בנהגים ומשפחותיהם. במקום להקל לעזור ולתת חבילת פתרונות סבירים לעומסי התנועה זוג הרשעים חסרי המוח סמוטריץ & טרנר לקחו פח צבע ושוטר והחלו בניסיונות בבני אדם, ההתעללות שלהם ברורה להקשות, לקחו 4 נתיבים והפכו אותם ל-2 . מחלף חוף השרון החדש הוא דוגמא על להקל, עם 7 מסלולים שבעקבות המהלך נותר ריק ממכוניות למה? כי הזוג הפרימטיבי עשה צוואר בקבוק בנתניה ומחלף המדהים מגיעות מספר מצוצם של מכוניות. הם החליטו לחנך את תושבי הפריפריה ולחסום להם את הדרך למרכז, לגזול את הזמן שלהם עם המשפחות להגביר את זיהום האויר.. הם הדוגמא לפרימיטיביות של העומדים בשלטון. לא לשכוח בבחירות שהימין מתעלל באזרחים. | 31.10.19 (ל"ת)
197. נסעתי אתמול בצהרים מת"א לנתניה, 40 דקות ואף אוטובוס לא עבר בנת"צ, מי צריך אותו !!!! מטומטמים !!! | 31.10.19 (ל"ת)
196. טעות למדוד קיבולת של כביש - צריך למדוד זרימה קיבולת מודדים על מגרש חניה, לא על כביש. על כביש צריך למדוד זרימה. אחת הדרכים להגדיל את הזרימה היא להעלות את מהירות הנסיעה. אבל אם כל הסטיגמות שיש למהירות בארץ, קשה לראות את זה קורה. דבר נוסף שניתן להעלות כדי לשפר ביצועים של כביש קיים הוא להוסיף נתיב. כן, על כביש בן 3 נתיבים כמו כביש החוף שלנו באיטליה כבר היו עושים אוטוסטרדה עם 6 נתיבים בלי שוליים. כן, ככה זה אצלם, אין שוליים כשלא צריך והנתיבים הרבה יותר צרים, מקסימום 3 מטר, ושכולם ילמדו לנהוג ולא להתעסק בטלפון וכך ישמרו על נסיעה בתוך הנתיב. אין שוליים = אין עצירה בשוליים, ועוד מפגע נעלם. פרופסור | 30.10.19 (ל"ת)
193. תודה לכץ על העשור האבוד היה צריך להשקיע את הרוב המכריע מתקציב משרדו לתחבורה ציבורית ורק חלק קטן למחלפים וכבישים. אי אפשר להשיג את כמות המכוניות שעולה גם אם תמלא את המדינה באספלט. המרכז היה צריך להיות מרושת רכבות עכשיו אחרי עשור של עבודות. אמיר | 30.10.19 (ל"ת)
192. לעודד חברות לעבור לעבודה מהבית יומיים שלושה בשבוע - פתרון זול, זמין, ומהיר. צפון | 30.10.19 (ל"ת)
191. רק רכבת אני הייתי חורש את כל האספלט של כביש החוף. משאיר נתיב בודד לחירום מלחמתי. רכבת בקו נהריה - חיפה - ת"א [ותחנות הביניים] שעובדת 24/7 עם תדירות של 8 דקות בשעות הלחץ, ותדירות של 15 דקות בשאר שעות היום. בין 00:01 עד 04:45 תדירות של פעם ב - 20 דקות. יוסי מ-חיפה | 30.10.19 (ל"ת)
188. ל-116 - איפה אתה צודק ואיפה אתה טועה (לדעתי) נכון אמרת שרכב פרטי לא יכול להיות פתרון ליוממות. אוסיף על כך שהיוממות הבינעירונית בישראל היא מגוחכת לעומת העולם כי המרחקים בין הערים הם כמו בין שכונות בחלק מהמדינות. עם זאת, כולנו יודעים במה נעוץ הפתרון - מערכת תחבורה ציבורית יעילה. כזו הכוללת רכבת תחתית, רכבת קלה, שאטלים מסוגים שונים, וכמובן - קווי אוטובוס. כשהרכבת היחידה שקיימת היום היא רכבת כבדה בתוואי שרובו מנדטורי (ואפילו עותמני), רוב קווי האוטובוס והתחנות תוכננו כדי להוביל נוסעים לבתי חולים ובתי עלמין (תסתכל על לוח הקווים ותגיד מה אחוז הקווים שמסתיימים באחד מאלו), או שהקווים הבינעירוניים לא שונו בחלקם למעלה מ-60 שנה - אין בסיס לתחבורה ציבורית יעילה. השקעות של מיליארדים וזירוז קבלת החלטות וביצוע ייתרמו בהחלט. אפילו צעדים קטנים יותר של אופטימיזציה של קווי האוטובוס לפי סקרים עדכניים המתאימים למי שרוצים שישתמש באוטובוס ולא מי שהשתמש לפני עשרות שנים - יועילו מאוד. אבל תמיד אפשר כמה פחיות צבע על הכביש ולהגיד עשינו, ולקנות את עולמם של אלו שחושבים שזה הצעד הראשון. הוא לא - זה הצעד האחרון. יגאל | 30.10.19 (ל"ת)
187. וכרגיל מתעלמים מאזור השפלה אצלנו הנתיב הוא 3+ - מדוע??????? איך מצפים ממני לאתר עוד שני אנשים שיוצאים בשעה שלי, חוזרים בשעה שלי (שהם שונים מדי יום), צריכים להגיע לאזור שלי ומוכנים להידחס בין שני מושבי בטיחות של ילדים ברכב קטן??? לירוק עליכם. מיואשת | 30.10.19 (ל"ת)
186. בהובלת קרם טרנר אייל שלא נוסעת התחבורה ציבורית אלא ברכב צמוד עם נהג משרד התחבורוע | 30.10.19 (ל"ת)
185. כי אנשים, הורים,מפרנסים משתתפים בעל כורחם בניסוי להאדרת העסקן החשוך בצלאל סמוטריץ. אסור שאדם כמוהו יהיה דמות לגיטימית במדינה. מחדל | 30.10.19 (ל"ת)
183. שמוטריץ שחצן אמר שהנתיב עובד מצויין. שם את האגו שלו במקום הראשון על חשבוננו. היה ברור שזה טמטום דני | 30.10.19 (ל"ת)
182. ביטול קארפול הקארפול יצר בלאגן ויש לבטלו גם באיילון צפון נסיעה שהייתה לוקחת לי בשעות המוקדמות של הבוקר 10 דקות זה נהפך לחצי שעה או יותר אני מדבר על 6 בבוקר יאיר | 30.10.19 (ל"ת)
181. לאפשר הובר וליפט גם יפתור את בעיה התחבץ בשבת הובר וליפט יוזיל דרמטית את מחיר הנסיעה במונית ואז רוב האנשים לא יצטרכו רכב בעיר וגם יפתור את בעית התחבורה הציבורית בשבת נעם | 30.10.19 (ל"ת)
180. מה הפלא נותנים לחניוק שכל מה שמעניין אותו זה כמה גבעות וקרוונים לשפר לנו את איכות החיים ולפתור את בעיית הפקקים. מה עוד? מתי יבינו ששר התחבורה צריך להיות מישהו שמבין בתחבורה?? כזה שעשה דבר או שניים בתחום.. פה מדובר בבן אדם שמאמין שצריך להקריב קורבנות.. אין צורך להוסיף א.א | 30.10.19 (ל"ת)
179. שקוף. ליינט מנסה להתנקש בסמוטריץ' אני לא מחובבי סמוטריץ' אבל ההתנהגות הדורסנית של ליינט הרבה יותר מסוכנת עיתונאות בגרוש + חור | 30.10.19 (ל"ת)
178. הטיפשים לא רואים שום אופציה אחרת מלבד רכב פרטי טיפשות היא בעייה קטלנית, יותר ויותר אנשים בוכים בסגנון אכלו לי שתו לי. חמור מאד שנתיבי איילון הם בחינם. המשתמשים חייבים לשלם בשביל התחזוקה של הכביש. כאשר אנשים יצאו מהקופסא ויתחילו לחשוב, התחבורה הציבורית הבעייתית תאלץ להשתפר. ואנשים פשוט לא יצטרכו רכב פרטי בעל ניסיון | 30.10.19 (ל"ת)
177. רק תחבורה ציבורית מלבד מה שרשום בכתבה, מה שקורה אצל הישראלים הוא שמי שכבר כן היה נוסע בתחבורה ציבורית ויש לו רכב, כשהוא שמע שיש נתיב נוסף כביכול העדיף לנסוע בכל זאת ברכב שלו ולא בתחבורה ציבורית דבר שכמובן הוסיף על הפקקים, זה קורה כל פעם שיש נתיבים או כבישים חדשים והעובדה כי למרות שסללו כבישים ונתיבים רבים חדשים בשנים האחרונות , בעיית הפקקים רק גדלה. אין פתרון אמיתי מלבד ייעול תחבורה ציבורית בין עירונית ועירונית והקמת מגרשי חניה נוספים של "חנה וסע" ואם ממש רוצים לפתור את הבעיה שיעשו תחבורה ציבורית בחינם או לפחות מאוד זולה ולא כפי שעשו ברכבת מירושלים לשדה התעופה. הפוך | 30.10.19 (ל"ת)
176. לא בחרתי ולא אבחר בסמוטריץ אתמול ברבע לשבע התחברתי לנתיבי איילון עם 431 כשברכב גם אשתי ובני, נסעתי בנתיב ריק כשמימיני המכוניות זוחלות. תוך דקות ספורות יצאנו בוולפסון וחבל שלא המשכתי. ממש נהניתי. ירון, רחובות | 30.10.19 (ל"ת)
175. פתרון משרד התחבורה צודק באם לנוסעי נתיב 2+ זה יעיל ומגיעים מהר יותר הרי שזהו פתרון צודק, מכיון ומשאב הדרך שייך לכל האזרחים הקצאת שליש מהדרך ליותר מחצי מכמות הנוסעים בדרך הגיוני בהחלט ישראל | 30.10.19 (ל"ת)
171. קארפול במחיר אוטובוס - פתרון שיעבוד טוב יותר עם איסוף דינמי עקרונות בסיסיים: איסוף יעיל מהיר ודינמי - כדי שנהגים לא יבזבזו זמן בחיפוש נוסע. תשלום לנסיעות במחירי אוטובוסים או מנוי רב קו - מסובסד על ידי המדינה - הנהג יקבל תשלום על ידי מערכת מסודרת וללא מיסים עד 4 נסיעות ביום. אפליקציה פשוטה לתכנון נסיעה / איסוף נוסעים. הפיכת רכבי קארפול לתשתית ציבורית המשתלמת לנוסעים, לנהגים לחסכון בהקמת תשתיות, שיפור זמינות אמצעי תחבורה ציבורית וחסכון תקציב בכך שתופחת קניית אוטובוסים. המטרה לאפשר נסיעה ברכב קארפול במחירי אוטובוס. לאפשר איסוף מהיר של נוסעים אשר נמצאים בקרבת הנהג ומבקשים להגיע ליעד שהנבג נוסע אליו. בניית תשתית ציבורית על בסיס רכבים פרטיים משתתפים, נהגים ללא עבירות תנועה ומעל גיל 30 יוכלו להשתתף ולהרשם לתוכנית. שימוש בתשתית ותשלומי רבקו להסדרת תשלום לנוסעים בתשתית. אפליקציה תשמש לאיסוף נוסעים אשר מסמנים יעדים ונמצאים בדרך הנהג. נוסע שירצה להגיע מנתניה לתל אביב יוכל להזמין נסיעה מיידית או עתידית, נהג הנוסע ליעד ועובר בקרבת הנוסע יקבל הודעה והמערכת תנווט את הנהג לנוסע. המערכת תדע להתאים נסיעות לפי התאמה מירבית בין השניים - התאמת זמן, איסוף ויעד. גיל | 30.10.19 (ל"ת)
169. ל103, ארה"ב דוגמה גרועה בארה"ב לכל מקום אנשים נוסעים במכוניות. המטרה שלנו צריכה להיות שאנשים גרים במקום מספיק צפוף לא יהיו זקוקים לרכב. . | 30.10.19 (ל"ת)
167. צומת רעננה מרכז-חלם-משרד התחבורה-זוועה שמישהו יסביר לי למה אלפי נהגים עומדים בפקק בצומת שלא צריכה להיות שם??? רם | 30.10.19 (ל"ת)
166. הבעיה שאנשים עובדים במקום ללמוד תורה, לכן נוסעים ויש פקקים ותאונות שר החינוך פרץ צודק, צריך לסגור את כול האוניברסיטאות, ולפתוח תלמודי הכשרת נביאים, ולהפסיק לאלתר כול שימוש בטכנולוגיות המדעים: ולחזור לחיות באוהלה של תורה במדבר, בלי: צה"ל, מים, חשמל, גז, תקשורת, מחשבים, סלולר, רכב, מטוס, חוק ומשפט, לימודים, תרבות, ושאר קשקושי כול טכנולוגיות המדעים שסתם מאריכים, מעשירים ומשפרים את חיינו. ובקיצור, וכול מה שבלעדיו המאמינים באלוהים לא יוכלו להתקיים דקה אחת בעולם. ואז יבוא המשיח על חמור לבן בנתיב חמור+ ויגאל את עם ישראל והעולם כולו סטינו מדרך הישר | 30.10.19 (ל"ת)
164. "אפס" "שחצן" "מאוס" בכל פעם שהוא פותח את הפה, בא לי להפוך לו על הראש דלי ביצים... דקל | 30.10.19 (ל"ת)
163. אין כסף לרכבת תחתית אפקטיבית בישראל. למה? הכסף למתנחלים,לחרדים לשליטה צבאית בעם אחר | 30.10.19 (ל"ת)
162. תפסיקו לבכות - תכף יבוא ביבי וכמו במשל הידוע יוציא את העז ואתם תשכחו ותחזרו לבחור בכושל הזה. ביבי אמר שהוא רואה מחלפים! שכולם חמוצים ולא רואים טוב ואתם המשכתם לבחור בו. קיבלתם את כץ ואת סמוטריץ ופקקים שלא ניתן לסבול. ביבי אמר שהגיברת מקרית שמונה משעממת אותו כשהיא ביקשה חדר מיון -ואתם המשכת לבחור בו. והנה מערכת הבריאות שעליה הוא הפקיד את ליצמן קורסת וההורים והסבא או הסבתא במסדרון ולא מקבלים טיפול. בכלכלה הוא אמר שכולם טסים כל היום לחו"ל ושלח מסרונים שלכן כדאי לבחור בו - ומתברר שיש גירעון עצום. כץ עכשיו שר חוץ עם אנגלית של כיתה ב' וכמוהו העילג דנון באו"ם. מאיפה להתחיל... צוללות והבן דוד, אישור הצוללות למצרים. היחס לעובדי מעון רהמ"ש. הבן חסר הערכים. המטוס. הסיגרים. השמפניות. הבקבוקים. התכשיטים.... התצוגה הביזיונית לפעולה שיפה לה השתיקה בקשר למסמכים מאירן. אין לאיש הזה גבול ואתם בוחרים בו. בלי מצע. אז תיכף הוא יבוא כגיבור ויגיד: "שמעתי אתכם והנחיתי את השר סמוטריץ ומשרד התחבורה לפעול לביטול הנתיב הזה עד לבחינת הדברים".. העז תצא. תמשיכו לעמוד בפקק ותמשיכו להצביע לגיבורכם ביבי. האיש שיעשה הכל רק להישאר לגור ברחוב בלפור על חשבוננו ואפשר לאשתו להטיל מורא על עובדות ניקיון קשות יום. ש. | 30.10.19 (ל"ת)
159. על מבקר המדינה לחקור את תהליך קבלת ההחלטות ובנתיים להשעות את קרן טרנר אייל ! וסמוטריץ - במילא זמני , אוטוטו בחוץ (אבל לא נשכח אותך בבחירות הקרובות) אור | 30.10.19 (ל"ת)
157. פשוט חסרי הבנה פקקים לא נורמליים... סכנה אמיתית על הכביש. אין דרישה לקארפול.. פשוט תפסיקו עם זה האריך את זמני הפקק גם לאחר 9:30 בבוקר. | 30.10.19 (ל"ת)
155. וזה אחרי שביקש מהתקשורת לפרגן... אם סמוטריץ' היה מהשמאל (בואו נודה על האמת, נתיב קארפול זה פתרון שמאלני לפקקים) הייתם מהללים אותו ומעלימים את הביקורת. י | 30.10.19 (ל"ת)
154. סלילת נתיב נוסף מוינגייט ליקום בשני הכיוונים. הצטרפות התנועה מפולג גורמת לעומס רכבים ,בוינגייט הדרך מצטמצמת לשלושה נתיבים וכאן צוואר הבקבוק ,סלילת מסלול נוסף מוינגייט להתפצלות לאיילון הייתה פותרת את בעיית העומס,ס''ה מדובר ב 2.5 ק''מ. סימו | 30.10.19 (ל"ת)
153. הפרופסור שכח נקודה חשובה תרומתו של הקב"ה למהירות הנסיעה שכן הכל,כן הכל, כך מאמין צַר התחבורה,נעשה כדברו........... חיים לוי | 30.10.19 (ל"ת)
152. תמשיכו להצביע לגוש הימין ותקבלו עוד "הנאות" כמו שאתם נהנים בפקקים בכביש החוף שר התחבורה מהוה חלק מגוש הימין של נתניהו. כאשר אתם מצביעים לליכוד, אתם מצביעים עבור שר תחבורה שגורם לכם להיתקע בדרך לעבודה בפקקים בכביש החוף. שכן, נתניהו נדבק לגוש הימין ולא משחרר, וכולם יודעים למה. אז תחשבו על זה בפעם הבאה כאשר אתם בוחרים איזה פתק לשים בקלפי. הצבעתם לליכוד, הצבעתם עבור סמוטריץ. "שלא יסדרו אתכם". ולחשוב ששר התחבורה רק 4 חודשים בתפקיד | 30.10.19 (ל"ת)
151. איך שהפרויקט יצא כתבתי נגדו עי היה חסר הגיון ומה שיצור כך כתבתי זה רק החמרה ופגיעה בתחבורה הציבורית מדינת ישראל כישלון רב של שנים ופיגור אחרי מדינות מפותחות שייקח שנים לתיקון הפתרון הוא פתוח יעיל ומהיר של תחבורה ציבורית רכבות מהירות כך ניתן להגדיל את מספרם גם ולחסוך זמן הגעה יש בעולם רכבות הנוסעות 400 קמש כך שניתן לדוגמה ברבע שעה להגיע מחיפה לתך אביב מי ירצה לסוע ברכב שיוכל להגיע מחר בנוסף הזמן המהיר ניתן להוסיף רכבות דון קישוט | 30.10.19 (ל"ת)
150. צריך להשקיע בנתיבים נוספים משפיים עד נתניה צפון, להכיל את התעבורה מהשרון ונתניה. כל השאר זה ספינים של האנשים הכושלים במשרד התחבורה. ונתיב ציבורי עושים במרכז הכביש ומחליף כיוון בוקר.ערב. ממש כמו בפרסומות של משרד התחבורה ששכח שצריך לבצע ולא רק לעשות פרסומת. צפצפ | 30.10.19 (ל"ת)
148. סמוטרע - תקשיב לזה ותשנה את ההחלטה! הסבר מצויין. חבל שבמשרד התחבורע לא עובדים אנשים חכמים בעלי מומחיות מקצועית כמו הכותב הזה. סמוטרעביץ' - תבטל את הנתיב 2+ שנפסיק לשנוא אותך ואת הליכוד. סוף סוף כתבה מקצועית ברורה וטובה | 30.10.19 (ל"ת)
147. עוד פרופסור עם עצות אחיתופל וואלה "הגיוני" ממש ההצעות שלו... "להוסיף עוד נתיב" מעניין איך לא חשבו על זה קודם. אדם | 30.10.19 (ל"ת)
146. הביצוע בכביש החוף צפונה מעולה, דרומה אסון המקטע הצפוני דחף את הפקק משפיים עד איזור מחלף נטר בשל הוספת נתיב נוסף, הכביש דרומה הוא בגדר אסון, זה לא ימשך ככה להרבה זמן, צריך להתחיל לחסום את הכביש רק ככה מבינים פה במדינת הפושעים מיקו | 30.10.19 (ל"ת)
145. "זה פרויקט יותר מורכב משימוש בפחי צבע בלבד" מדויק ונכון-זה מה שקורה שאנשים חסרי ידע וניסיון המתאים מטפלים בפרוייקט כזה מורכב yvgn | 30.10.19 (ל"ת)
144. אחלה יוזמה אין עתיד ברכב פרטי. כל הכבוד לסמוטריץ שעושה צעד בכוון הנכון. פתרון של תחב״צ בשבת נחוץ כדי שאנשים יוותרו על האוטו גם באמצע השבוע. יאללה סמוטריץ - תרים את הכפפה יא תותח!! מאור | 30.10.19 (ל"ת)
142. כמה זמן עוד יקח עד שיבטלו את הנתיב הזה? כל כך קשה להבין את הכשלון? בטלו את זה כבר! יוצ | 30.10.19 (ל"ת)
141. הפתרון היחיד הוא תחב"צ - עוד אוטובוסים, עוד נת"צים, עוד רכבות, עוד מסילות. רכב פרטי הוא פתרון לאיזורים דלילים. גוש דן צפוף במגורים ומשרדים, אנשים צריכים להיות מסוגלים להתנייד בין הבית, העבודה, והסידורים בתחבורה ציבורית מהירה. לדוגמא, אני גר ביפו ועובד ביגאל אלון. קלאסי לנסיעה ברכבת, צריך רק להגדיל את התדירות שלה מ 3-4 רכבות בשעה ל 6 רכבות בשעה, לפחות בשעות העומס. יובל, תל אביב | 30.10.19 (ל"ת)
140. החלטה מצוינת סוף סוף יש שר תחבורה שאומר את האמת לציבור בפנים. כל ההתפלפלות הזו של הפרופסור המכובד לא מכבדת אותו בכלל ומטילה ספק גדול במומחיותו. שלא יהיה ספק שצריך לשנות את המגמה. תם עידן הרכב הפרטי בגוש דן. חבל שלא סיפרו לפרופסור המכובד. חבל שנותנים לו במה. מיותר. יעל | 30.10.19 (ל"ת)
139. הבדל מהותי הבדל המהותי בינינו לבין ארה"ב נובע מתרבות התעסוקה ומשפיע ישירות על היכולת לעשות שימוש, בנתיב השיתופי. במדינת ישראל ובאופן גורף הרכב מאפשר לנו גמישות שעות הכרחית ולכן אין יכולת לתלות בנסיעה משותפת מכיוון ששעות העבודה ההגעה והעזיבה משתנות ברמה יומית. 9 עד 5 | 30.10.19 (ל"ת)
137. הבעיה בפולג וינגייט זו מעבר לסיבוב, עליה לא מתונה שגורמת למשאיות להאט הבעיה הזו בעיקר מורגשת בקטעים בין מחלף אולגה דרך כפר ויתקין וחבצלת. משאיות מאטות ובכך הנתיב הימני נסתם וכל התנועה נתקעת. אף אחד לא מדבר על זה, נכון שהבעיה הגיאומטרית מאטה את התנוכה אבל לא הבעיה העיקרית. יש קטעים שצריך לשטח, למתן את העליות כמה שניתן. mic1 | 30.10.19 (ל"ת)
135. סמוטריץ׳ צריך לראות את בין כרכור לסינגפור ולהבין שמודלים שבטוח יעבדו שם בחיים לא יעבדו כאן אריק | 30.10.19 (ל"ת)
134. פיתרון להביא עוד ועוד ועוד יהודים מכל העולם וגם גויים ואז נעמוד כל היום בכביש isra | 30.10.19 (ל"ת)
132. למה 2+ גם בלילה? למה למנוע נסיעה בנתיב האומלל הזה גם בשעות שאין עומס?? שעות הבוקר המאוחרות..הצהריים..והלילה? רוני | 30.10.19 (ל"ת)
131. דברים כדורבנות צודק הפרופסור המכובד. וטוב (גם לעצמם) יעשו הפוליטיקאים בגרוש אם יקשיבו למי שיודעים לפני שיקבלו החלטות פופוליסטיות שתתפוצצו ה להם ולנו בפנים. אק״י | 30.10.19 (ל"ת)
130. המודל עובד מצוין עם חמורים לבנים, נסו ותראו איזה שר עלוב.. אלוהים ישמור, ולא שומר משיחיסט | 30.10.19 (ל"ת)
127. תסתכלו על תסתכלו טוב על התמונה של שר התחתבורה. הוא לא נראה כמו אחד שצריך עזרה בלחצות כביש? תחבורן | 30.10.19 (ל"ת)
125. איילון 20 עד חדרה נתיבי איילון עד מחלף חדרה צמוד למסילה, לא ניתן להתגבר על הבעייה בוינגייט וחבצלת/ינאי צביקה | 30.10.19 (ל"ת)
124. נו באמת... תקראו את הכל. אין פה חידוש הכל מתרכז לכמה המשפטים הבאים שהוא כותב: "אין זה סביר שכשליש מהנהגים יעברו לתחבורה ציבורית או לקארפול. הרבה מהנוסעים לגוש דן צריכים את הרכב במהלך היום, חייבים להגיע למקומות שאין להם תחבורה ציבורית טובה ולא רוצים או לא יכולים להצטרף לקארפול. מדובר כאן בגזרה שהציבור יתקשה מאוד לעמוד בה." וזה בדיוק הנקודה. אין שינוי תפיסה שלא יהיה כואב. אין דבר כזה. אנחנו מכורים שצריכים לעבור גמילה. מישהו אמר שזה קל? לא. אבל ברור שזה הכרחי. אחרת אנשים יתחילו ללכת ברגל לעבודה מרוב פקקים. חיים | 30.10.19 (ל"ת)
120. תמונה ענקית של סמוטריץ' כאילו זה רעיון שלו... במקרה הוא עכשיו שר תחבורה. אתם רוצים מישהו להאשים אותו תאשימו את ישראל כץ t | 30.10.19 (ל"ת)
119. הגיגי ביבי "במקום שבו אתם רואים פקקים אני רואה מחלפים" "את משעממת אותי" "אתם חמוצים" ועוד הגיגים רבים וטובים ואנשים עדיין מצביעים לו. הזוי!!!!!!!!! ראובן | 30.10.19 (ל"ת)
118. השר ממצעד החמורים יצא חמור סמרטוטץ לא עשה שום תפקיד ביצועי ממשי בחיים ובצבא היה ממונה על כשרות המצופים בשקם. לצפות מהחלמאי הזה שיפתור את בעיות התחבורה בישראל זה כמו לתת לילד להשתיל כבד. מוליך הבהמות | 30.10.19 (ל"ת)
117. להוציא משאיות מסוכנות בשעות השיא בדומה לכביש 1 לכיוון ירושלים (מעל ל- 12 טון) אחד שלא יודע | 30.10.19 (ל"ת)
116. הקארפול לא יוצר מחסור בקיבולת של 30%-35% מכיוון שלא הורידו נתיב מהכביש, אלא חלק מהרכבים כן רשאין לנסוע בו, כך שכנראה יצר מחסור של כ- 15%, וזה יוצר תמרוץ לנהגים להוריד את הרכב לגמרי מהכביש ולהצטרף לאחרים נ. | 30.10.19 (ל"ת)
115. לא צריך פרופסר כדי להבין שהסיבוב של ווינגט מייצר את הפקק הנוראי הזה בבוקר תפתרו את הסיבוב פתרתם את רוב הבעיה איך פותרים - בשביל זה צריך את הפרופסור גל | 30.10.19 (ל"ת)
114. סמוטריץ אפס חסר כל מושג בתחבורה, מנכלית קשקשנית שאין לה מושג במה שהיא אמונה עליו ס יובל | 30.10.19 (ל"ת)
113. קרן טרנר הביתה!!! נכשלת מנכ"לית משרד התיבורה שלא מבינה דבר וחצי דבר בתחבורה. את הרכבת לירושלים סיימת לבנות? את מספר הרוגי התאונות הורדת? את בעיית הקורקינטים והאופניים החשמליים פתרת? אז למה באת לנו עם כביש החוף????? ענת | 30.10.19 (ל"ת)
112. תפסיקו לדבר על רכבת. זה הניצול הכי גרוע של השטח!!!!!!!!!! גם יקר , גם שטח ענק וגם מסלולים יחידים. צריך רק מערך אוטובוסים גדול ובמיוחד לאזורי תעסוקה. וכמובן להפסיק לאשר בניית משרדים בתל אביב המסריחה א | 30.10.19 (ל"ת)
111. כמו עם חניה, עוד כבישים זה לא הפיתרון זאת הבעיה ככל שבונים יותר כבישים אנשים נוסעים ביותר מכוניות. אם המדינה תבנה עוד מסלול היא רק תדחה את הבעיה בעוד 5-10 שנים בהן הציבור יקנה עוד ועוד מכוניות. מ-6 מסלולים (3 בכל כיוון) נעבור ל-8, ל-10, ל-12.... זאת בדיוק אחריות המדינה להגיד "די, מספיק." רכב פרטי פשוט לא יכול להיות הפיתרון התחבורתי ליוממות ומגורים במטרופולין צפוף. הכותב טוען ש"אין זה סביר שכשליש מהנהגים יעברו לתחבורה ציבורית או לקארפול", אבל היעד הוא להעביר הרבה יותר מזה. לא בשבוע הראשון, אפילו לא בשנה הראשונה, אבל במקום להרחיב במעט את צוואר הבקבוק של הפקק צריך מהפכה של ממש. זה רק הצעד הראשון, הצעד הקטן הראשון. כשמתנקים מהתמכרות ההסתגלות כואב, אבל אין ברירה. גלעד | 30.10.19 (ל"ת)
110. כשראש ממשלה עסוק בתיקים פליליים ושר התחבורה המשיחי עסוק בלקדם מדינת הלכה הממשלה לא רואה את הציבור ממשלה נורמלית היתה מבטלת את הביזיון הזה אחרי יומיים. תמיר | 30.10.19 (ל"ת)
109. סוף סוף מישהו שמדבר בהגיון. צריך לפטר את כל החבורה של "שר" התחבורה. ביום בהיר אחד קם לו איזה דבי (שר תחבורה במקרה) ומחליט לדפוק את החיים לעשרות אלפי אנשים. נאז שהרעיון הזה התחיל אני מבזבז בכל בוקר 3 שעות נסיעה מחיפה לתל אביב, ויש לי 3 מכוניות עם עובדים שמתפזרים גם כן בכל מיני אתרים. הלכו לי לאיבוד אלפי שקלים, והכל בגלל איזה טמבל שעשו אותו "שר" תחבורה, ועוד כמה פקידונים שבמקום באמת לפתור את הבעיות בכבישים עבור הנהגים, מצאו "פתרון מבריק" והוא להוריד את המכוניות מהכבישים. ממש "רעיון" מעולה ... גד | 30.10.19 (ל"ת)
108. את כל הפרויקטים הכושלים בעולם מאמצים אצלנו, כך שמראש הם נידונים לכישלון!!! כך משרד החינוך מאמץ שיטות לימוד שבעליל אינן מתאימות לילדינו, משטרת ישראל מאמצת פרויקט מצלמות שכשל בצרפת (ותקופת השבתתן רק מאוששת קביעה זאת!), ומשרד התחבורה מביא חדשות לבקרים "פתרונות" כושלים מהעולם, וזאת ללא לימוד מתאים והתאמת התשתיות הנדרשת. הגדל לעשות מכולם השר סמורטיץ' כשיישם נתיב פלוס כאשר התשתיות מתוכננות לשנת 2025 - ובקצב ישראלי מדובר על 2055 לפחות... זיו | 30.10.19 (ל"ת)
107. מרכז אבל על הבעיה האמיתית של הקארפול אף אחד לא מדבר - מנסים להטיל על נהגים משימה בלתי-אפשרית של חיפוש אנשים זרים מזדמנים שיסעו איתו בכל בוקר כדי להגיע בזמן סביר לעבודה. כל נהג יצטרך מזכירה שתבצע את המטלה הזו עבורו בכל בוקר. הזוי!!! הביטוי "כל ישראל ערבים זה לזה" כבר מזמן לא רלוונטי. דני | 30.10.19 (ל"ת)
106. העיר והמדינה זה לא ישוב קטן שבו ניתן לתאם שיתוף בהסעות סמוטריץ חושב שבעיר זה כמו בכפר או ישוב קטן שבו ניתן לתאם הסעות הוא רק לא מבין שהערים הגדולות או הישובים השונים במרחקים אחד מהשני לא מאפשרים את השיתוף בנסיעה כשלון להחזיר חזרה למצב שהיה | 30.10.19 (ל"ת)
105. קבלת החלטת סמרטוטריץ' לא מבין בזה כלום ,מי שמקבל החלטת כרגיל במדינת ישראל אלו הפקידים . ילדים כאפות שסיימו אקדמיה ואפילו לא יודעים לבצע העתק הדבק מפרויקטים בחול . אנשים כאלה לא צריכים לנהל את המדינה . הם על הכשלון שלהם לא ישלמו מחיר ,האזרח ישלם מחיר אישי וגם אחר כך כך ישלם עוד מיסים על מנת שיוכלו לממן את ההפסדים כתוצאה מהכשלונות של הממשלה הכושלת שלנו . itamar | 30.10.19 (ל"ת)
102. הכי מעניין שלקח להם רק לילה אחד(!!!) כדי לבצע את גניבת הנתיב. הכי מעניין שלקח להם רק לילה אחד(!!!) כדי לבצע את גניבת הנתיב. בלי ועדות, בלי שנים של תכנון, בלי להתחשב בתושבים משלמי מיסים. סבטלנה | 30.10.19 (ל"ת)
100. עוד נתיבים ואפילו גשרים עיליים כמו בארצות הברית אבל בישראל המציאו את הירח הפתרון | 30.10.19 (ל"ת)
99. שר ומנכ"לית לא מקצועיים במקום להשקיע במטרונית כמו שעשו בכביש ההסתדרות בין חיפה והקריות ששרותיה אינם על חשבון הנתיבים שכבר קיימים ושפתרה באופן פשוט ויעיל את הבעיה של תושבי הקריות שבאו לעבוד בחיפה ולהיפך, ובמקום שגיאוני המשרד ילמדו היכן הם צווארי הבקבוק בכביש טרם שפיכת פחי הצבע, דבר שכדאי לעשות אגב בכל כביש (לדוגמא בכניסות לכביש 6 מכביש 1 למשל) הנ"ל שלפו מהמותן בחוסר מקצועיות פחי צבע וצבעו כבישים ועוד כעת מאיימים בקנסות על מי שלא יציית לפתרון ההזוי שהם שלפו מהמותן...לצערי נצטרך כבר לחכות לממשלה הבאה שתוציא אותנו מהביזיון הזה... e | 30.10.19 (ל"ת)
95. אני גרה בנתניה ואני שונאת את משרד התחבורה! אני גרה בנתניה ואני שונאת את משרד התחבורה. סבטלנה | 30.10.19 (ל"ת)
94. תגיד לי מי מינה אותך אגיד לך מי אתה. פעם............ פעם אלוהים היה גדול והרבנים קטנים. היום הרבנים גדולים ואלוהים קטן. הלוחש באוזנו של הרב | 30.10.19 (ל"ת)
93. לא נורא סמוטריץ, עוד מעט, עם מעט עזרה, יבוא המשיח והכל יסתדר . מישהו שמבין בנושא | 30.10.19 (ל"ת)
92. עוד נתון ששכחת לציין למה להפקיע נתיב כשהתנועה זורמת לחלוטין (בכיוון ההפוך) בשעות מסוימות? בסופו של יום הנתיב מאט את קצב הנסיעה ואף מסכן בנפש במעבר בין הנתיבים. פקק | 30.10.19 (ל"ת)
91. עד שמישהו ישלם בחייו סמוטריץ', עד שמישהו ישלם בחייו לא תשנה את דעתך תתבייש לך אלי כהן | 30.10.19 (ל"ת)
90. נער גבעות מה אתם מבקשים מנער גבעות שיבין בתחבורה ???הוא אמנם חד לשון ויודע להתפלפל אבל במשרד התחבורה הוא אהבל מושלם מנחם | 30.10.19 (ל"ת)
88. נתיבי +3 באיילון זוועה אני יוצאת לעבודה מוקדם ב 06:00 בבוקר (מהקוממיות עד וולפסון) פעם היתה את האפשרות לנסוע על נתיב התחבורה הציבורית עד 06:30 כך שתוך פחות מ 20 דק' הייתי מגיעה לעבודה. היום הפך זוועה , הפקק מתחיל כבר ב 05:50 , אם אני רוצה להספיק להגיע לעבודה עלי לצאת מהבית ב 05:30. נירה | 30.10.19 (ל"ת)
86. ומה עם רוכבי הדו גלגלי , אופנועים קטנועים , הם פותחי פקקים ומה עם רוכבי הדו גלגלי , אופנועים קטנועים , הם פותחי פקקים , למה לא נותנים לרכב שם? א | 30.10.19 (ל"ת)
85. פשוט דרוש טמבל אחד חסר ניסיון, עם רצון עז לעשות רעש, כדי להפוך מדינה שלמה. מזל שהוא לא שר בטחון זמני רונן | 30.10.19 (ל"ת)
84. מינוס של 3+ למה צריך לעשות נתיב לכל אורך היום שאחרי הצוהריים הנתיב +3 ריק אין אוטבוסים שם ושתי הנתיבים מלאים למה לא להחזיר את השעות הנסיעה שהיה משעה 6.30 עד 11 ואחרי זה לפתוח את הנתיב לכולם .... למה אנשים שנוסעים בערב צריכים לסבול והנתיב 3+ ריק ... משרד התחבו | 30.10.19 (ל"ת)
83. מנותקים הסמוט וכל הסובבים אותו שלקחו את ההחלטה בטוחים שזו הצלחה מסחררת - מנותקים אלכס | 30.10.19 (ל"ת)
82. כץ היה חכם לא לעשות את זה הגיע סמוטריץ שהוא לא העיפרון הכי מחודד ואכל כל מה שאמרו לו. סמוטריץ גדל על סיפורי חלם הוא מביא אותם לשיאים חדשים ארז | 30.10.19 (ל"ת)
81. הכל מתחיל ומנגמר בילד קטן ושמו סמוטריץ', שלפתע מצא עצמו שר תחבורה הילד, שידע שימיו במשרד ספורים, במקום להתרווח על כורסת השר ולהנות מחיי בטלה בדומה לקודמו בתפקיד, החליט לקבל החלטה כדי ששמו יזכר לעד בפנתיאון ההיסטורי של שרי התחבורה. הוא ידע שבזמן המועט שיש לו הוא לא יוכל לבנות דבר, ואז הבליח במוחו רעיון: לבנות לא אוכל כלום, אבל להרוס אפשר בשנייה. השר חשב לעצמו: גם אם אהרוס, ידברו עלי ויעסקו בי, ואיך אמר פרויד: מדברים עלי משמע אני קיים. וכך, עליז ועולץ, ניגש הנ"ל להריסה. את התוצאות ילדים, אתם כולכם יודעים, רק שבסיפור הזה אין סוף טוב, ואין זאב רע שיבוא לטרוף את השר ולהציל אותנו מעונשו של זה. ניפגש בקלפי, והפעם נעשה החלטה מושכלת שתשאיר את הליכוד וחבר מושחתיו והורסיו על 10 מנדטים גג. המורה חנה | 30.10.19 (ל"ת)
80. הפיתרון כל כך פשוט שאין סיכוי שיבצעו אותו אם רוצים להמשיך להסתמך על מכוניות (טעות קשה) אז הפתרון הוא להתיר הסעת נוסעים בתשלום לכל נהג. את יתר הסידורים (מיסוי, ביטוח, התאמת מסלולים) כבר יבצעו אפליקציות חינמיות ויעילות. כל מה שהממשלה היתה צריכה לעשות זה לפצות את נהגי המוניות (מכספי המיסוי שיגבו האפליקציות). ובגדול כמובן שהפתרון האמיתי הוא רכבות יעילות ומרושתתות כדי שמכל מקום ניתן יהיה להגיע במרחק הליכה לרכבת. ושבילי אופניים....טבל אז המדינה תפסיד מס כך שזה לא יקרה..... מושון | 30.10.19 (ל"ת)
79. חלם סוף כל סוף מישהו מתייחס ברצינות למחדל הזה ואומר את מה שהציבור זועק (ואף אחד לא מקשיב לו) במילים מלומדות. כמו כן תחילת המסלול במחלף נתניה יוצר צוואר בקבוק ותוקע את כל מי שבא מצפון כולל תחבורה ציבורית וקרפול. ביטול הנתץ שירד ממחלף פולג פגע אנושות בתחבורה הציבורית שאין לה כרגע שום עדיפות עד ווינגייט (הארכת הנסיעה בתחבורה הציבורית בכ20-30 דקות בשעות העומס) מבחינתי זה בערך כמו ״פקודה בלתי חוקית בעליל״ בצבא. אין פה שום הגיון ולכן לגיטימי להתנגד בכל צורה שהיא כולל שכולם יתחילו לנסוע על הנתיב. לא מבין כיצד בו אדם אחד (בלי שום הבנה בנושא) יכול לעשות כזה נזק מבלי שאף אחד בממשלה מתערב. מדינת חלם.. נתניתי מתוסכל | 30.10.19 (ל"ת)
77. איך יתכנן שנסיעה מרחובות לתא היא כשעתיים??? קרוב ל80 עצירות בתחנות אוטובוס ללא עצירות ברמזורים ... מדוע קווים 174+201+274+301 נוסעים בדיוק את אותו מסלול ב99 אחוז??? מי החסר השכלה שתכנן שכל הקווים יהיו באותם כבישים??? מדוע לא לנסוע בכבישים עוקפים / כביש מהיר??? שר תחבורע/אגד אתם כישלון. 16 צודק | 30.10.19 (ל"ת)
76. עבודה של מהנדסים נעשית ע"י פוליטקאים כל מהנדס יודע, בודקים איך נעשה במקומות ומדינות אחרות אח"כ עושים ניסוי קטן ובסוף ממשים בשטח. פה רצו ועשו ללא שום מחשבה תחילה. המצב כעת הוא שיש פקקי תנועה גם ביום שישי בבוקר , שעות בהן כל המסלולים היו ריקים פעם. טוב כנראה שהשכל היהודי עוד לא עשה עליה. שי מאיר | 30.10.19 (ל"ת)
75. רכבת ואוטובוסים אין סנכרון בין רכבת ואוטובוסים, ניסיתי את האפשרות אך בהגעה עם רכבת מבתים ללוד 20 דקות צריך לחכות עוד 40 דקות עד שיגיע אוטובוס. במקום חצי שעה נסיעה יוצאה שעה וחצי. מוהנדס | 30.10.19 (ל"ת)
73. במקום למנות שר אדם בעל מקצוע והבנה, לקחו תעמולן פוליטי להיות שר תחבורה, זה לא מספיק ללמוד תורה ותלמוד, ולא מספיק לצאת בהפגנות ולחסום כבישים. וכדאי לזכור שיצחק רבין ז"ל בנה כבישים עוקפים כחלק מהסכם אוסלו, כדי להגן על המתיישבים....מהלך שטוענים שהביא להקמת הרבה ישובים בשטחים, ואולי גם להתרחבות העצומה שלהם. להגביהה את סמורטי! | 30.10.19 (ל"ת)
72. במקום למנות שר אדם בעל מקצוע והבנה, לקחו תעמולן פוליטי להיות שר תחבורה, זה לא מספיק ללמוד תורה ותלמוד, ולא מספיק לצאת בהפגנות ולחסום כבישים. וכדאי לזכור שיצחק רבין ז"ל בנה כבישים עוקפים כחלק מהסכם אוסלו, כדי להגן על המתיישבים....מהלך שטוענים שהביא להקמת הרבה ישובים בשטחים, ואולי גם להתרחבות העצומה שלהם. להגביהה את סמורטי! | 30.10.19 (ל"ת)
71. כשממנים שר תחבורה שמאמין בסנה בוער מדבר ושאלוהים כועס אם לוחצים על מתג בשבת. האיש תקוע עם סיפורים מהמאה ה5 לספירה. הוא זה שצריך להצעיד את ישראל למקום ״מודרני״? למה ״מודרני״ - כי רכבת תחתית קיימת בלונדון מ1863, אמצע המאה ה19. ללא מערכת הסעת המונים אפקטיבית - קרי רכבת תחתית עם עצירה בכל שכונה בגוש דן ולא רק בין הערים, שיוצאת כל 2-5 דקות, להוסיף עוד ועוד נתיבים או טריקים שונים עם רכבים פרטיים לא יפתרו שום בעיה והפקקים ילכו ויחריפו עוד. אז אם יש פתרון ברור איפה הבעיה? הבעיה שבישראל של ביבי העבריין הנמלט השורד התמידי, הכסף הולך לשימור כוחו הפוליטי ע״י העברת כספים להתנחלויות, העברת כספים לחרדים, העברת כספים לתקציב הבטחון שחלקו הגדול עבור שמירה על אדמות ״קדושות״ בהתנחלויות מבודדות ביהודה ושומרון. וכשלא עושים כלום עבור הסכם שלום אזורי, הכסף הולך לצבא להתגוננות. הכל זה סדר עדיפויות, אבל כידוע האזרחים בפקקים משעממים את ביבי, הוא רואה מחלפים. האזרחים בהתאם צריכים להפסיק לתמוך במי שנגדם. אז למה ציפיתם? | 30.10.19 (ל"ת)
69. חפשו בפייסבוק מחאה נגד נתיב פלוס והצטרפו למאבק בהחלטה האומללה שהורסת לנו את החיים ירון | 30.10.19 (ל"ת)
66. ממש "דשן" לא מכיר את הפרופסור, בשירותי במשרד התחברה מעל 30 שנה אני חייב לציין שכל מה שנכתב נכון הוא והכל ידוע לכולנו שנים רבות, אין חידוש יש דישדוש. קראתי וחיפשתי בשורה או רעיון--כלום. יוסי כהן | 30.10.19 (ל"ת)
65. זה בידיים שלנו תצביעו ביבי תקבלו סמוטריץ, פרץ ליצמן ועוד חשוכים שיובילו את המדינה אחורה. זה לא עניין של ימין ושמאל, זו בחירה בין הגיון לטימטום ובין יושר(יחסי) לשחיתות מוכחת. הבחירה בידכם. אברי | 30.10.19 (ל"ת)
64. שרי התחבורה בישראל ברור ששר התחבורה הנוכחי הוא בור ועם הארץ בתחום.אבל יש להודות שהשר הקודם היה לא מוצלח ממש.לא דאג לתחבורה ציבורית דאג ליחסי ציבור.וזה רוצה להיות ראש ממשלה. מה חטאנו? עייף | 30.10.19 (ל"ת)
63. קארפול בל.א. החל מכביש בו יש 4 נתיבים ומעלה!!- ניסיון אישי בארה"ב בסביבת ל.א קיימים פקקים הרבה יותר גדולים. יחד עם זאת נתיב הקארפול הינו הנתיב השמאלי ורק כאשר יש 4 נתיבים ומעלה!!! כמו כן, באיזורים מסויימים קיימים נתיבים נוספים נפרדים המוקצים למשאיות שמאיטות את התנועה!! אור | 30.10.19 (ל"ת)
62. תפתחו את הראש חבל - כולם מקטרים. ברור - הכי טוב להוסיף נתיב חדש לצורך קארפול וכו'. גם צריך לשלם לאנשים כסף כדי שיסעו בקארפול. אבל בואו - מישהו באמת ניסה את האפליקציות? wazeCarpool כבר משלמת לנוסעים ולנהגים כדי שישתמשו באפליקציה (5 ש"ח לנסיעה לנוסע, והנהג מקבל 30). moovit הישראלית עם יותר נהגים כי גם ככה משתמשים באפליקצייה שלהם בשביל תחבורה ציבורית. קיצור - תנסו. אני כבר לא מוציא אוטו לעבודה, כבר חודשיים ומגיע ברכב עד 100 מטר מהעבודה, ב5 ש"ח לצד... (45 דקות נסיעה) אפי | 30.10.19 (ל"ת)
61. סמוטריץ קשקן ללא יכולת ביצועית. לך תבנה התנחלויות לא חוקיות סמוטריץ קשקן ללא יכולת ביצועית. לך תבנה התנחלויות לא חוקיות שי | 30.10.19 (ל"ת)
58. סמוטריץ גאון - מקבל תשומת לב מהתקשורת כפי שלא קיבל בחייו במחיר של פחית צבע שלומי | 30.10.19 (ל"ת)
57. נתיב קארפול בכביש 2 הנהגים צריכים להתאגד ולהתנגד לבכח לכל נסיון של המשטרה לאכוף הניסיון הכושלמ והמבזה לו משרד התחבורה קורא ניסוי… גג | 30.10.19 (ל"ת)
56. אתה מניח שמישהו שם רוצה להשקיע כסף בתשתיות של המדינה הזאת מבחינתו של נתניהו - התשובה היא לא - זה לא איראן, זה לא חרדים - למה שישקיעו בזה כסף - כמו למשל בדיקת כדאיות מראש... יסמין | 30.10.19 (ל"ת)
53. לא צריך להמציא את הגלגל, רק לדעת לעשות חשבון ולהסתובב קצת באירופה אם לוקח לי יותר זמן מדלת לדלת בתח"צ/אופניים מאשר ברכב, אסע ברכב. זה לא קטע ישראלי, זה פשוט טבע האדם. ארה"ב היא לא מדינה לקחת ממנה דוגמאות בנושאי תחבורה - לא רק שהתנאים שם שונים לגמרי, אלא גם המצב שם לא מזהיר. באירופה עושים את זה הרבה יותר טוב - כדאי להעתיק מהם, ובלי חוכמות. נתיבי אופניים שמאפשרים נסיעה מהירה (לא על המדרכה!!), ותח"צ בתדירויות גבוהות - פיתרונות פשוטים ומוכחים שלא צריך להמציא, רק להתחיל לעבוד. חי באירופה | 30.10.19 (ל"ת)
52. כתבה ראויה סמוטריץ שים לב לכל מילה מה שכואב שהם עשו מחקר וידעו את כל זה אבל כמו שאמרת עשו ההיפך וזה רק אלוהים יודע למה לדעתי טעות כתיב בסוף הדוח שהם הפיקו. לא....... לבצע שינויים בכביש החוף או משהו כזה איתי | 30.10.19 (ל"ת)
51. הפתרון רכבת תחתית מנתניה לתל-אביב מתחת לכביש החוף. פתרון שקיים היום בכל עיר גדולה בעולם אבל לא בישראל אריה | 30.10.19 (ל"ת)
50. מעניין. תודה. חסרה אידאולוגיה האידאולוגיה של סמרטוטיץ הינה שניתן לכפות פתרונות בכוח. על הערבים ועל כלל הציבור. לשיטתו אין משמעות לזה שבעיות התנועה החריפו ולבסוף לא תהיה ברירה ויסעו כולם בקארפול. כולנו יודעים שזה לא יקרה. בכל מקרה בעית הפקקים הינה של שמאלנים (יש גם ימנים שנפגעים אבל הם לא סובלים היות והם גאים במנהיגהם סמוטריץ וביבי) jasb | 30.10.19 (ל"ת)
48. מדהים ! תומכי גוש 55 - "ישראל היא מהמדינות המתקדמות בעולם בזכות ראש הממשלה בנימין נתניהו !" תומכי גוש 55 - "יא מפונקים, למה בכלל צריך רכב פרטי במדינה הממוקמת באמצע המדבר ?" הייטקיסט | 30.10.19 (ל"ת)
47. סמוטריץ', לנצח תיזכר כבעל הבית של הפקק של המדינה. פטור אותנו מעונשך כבר ישראל כץ | 30.10.19 (ל"ת)
45. רק רכבות תחתיות ענקיות מראשון לנתניה יעזרו לבעיה מנהרות ענק לרכבת לירושלים חפרתם ורכבת תחתית נורמלית לא תהיה ב 30 שנה הבאות בושה איפה 45 מיליארד שקל !! כל שנה שאתם מקבלים ממיסים על רכב דלק ועוד!!!!!!!! איפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תשקיעו אותם ברכבת תחתית ענקית! מבין | 30.10.19 (ל"ת)
44. שר התחבורה נרא שלא התייעצת עם כותב המאמר - קדימה!!!!! וכמובן שעשו את השינוי לאחר הבחירות שלא תהייה הצבעת מחאה! בבחירות הבאות שמסתמנות בקרוב יצביעו מאות אלפי אנשים כמחאה!!!! מיואש מהדרך | 30.10.19 (ל"ת)
43. תחבורה ציבורית להוסיף מלא אוטובוסים ומיני בוסים לקירוב הפריפריה ובתוך העיר בשתי וערב וככה לפתור את הפקקים ואנשים יעזבו את הרכב בבית. אין מספיק אוטובוסים והמתנה של מס דקות בתחנות . רק ככה. אופירה | 30.10.19 (ל"ת)
42. גוזלי מיסים והורסי חיים - תתביישו שר תחבורה זמני שבמשמרת שלו מחזיר את המדינה וכביש החוף עשור אחורה, מנכלית משרד התחבורה כושלת ולא מקצועית - לכו הביתה, סעו באטובוס ואז נראה מה תגידו, נמאסתם! משרד התחבורע | 30.10.19 (ל"ת)
41. מדוע שר התחבורה איננו מתפטר (או לחילופין מפוטר) ? האין לשר אחריות לנעשה במשרדו ? - מספר הרוגים בתאונות הדרכים קפץ. - שיאים חדשים ובלתי מתקבלים על הדעת. אזרח | 30.10.19 (ל"ת)
40. כל תכנון הכבישים בארץ לוקה בשכל ויידע לדוגמא: צומת פזכים אשקלון עמוסה כמעט בכל שעה של הבוקר במיוחד בשעות העומס בבוקר ואחרי הצהריים. הפתרון? מחלף. אבל... במקום מרימים מחלף 3 קילומטר משם לטובת יישוב של 400 איש שיש להם 2 יציאות מהיישוב. בזבוז כסף במקום שלא צריך במקום חיסכון של זיהום אוויר שעות עבודה ותאונות במקום שצריך טיפול. בלי להזכיר את כביש אשקלון קריית גת שמחדשים פחות מ 10 שנים לאחר שקבלן פרטי עשה שם מיליונים מכסף ציבורי .... אלון | 30.10.19 (ל"ת)
38. ומה עם ביטול תחנת האוטובוס באודים? תושב רמת פולג שרצה לנסוע דרומה לשפיים, הרצליה ותל אביב יכל בהליכה לרדת לתחנת האוטובוס שליד הגשר של אודים ולעלות כמעט על כל אוטובוס או מונית שירות. התחנה הזו בוטלה כי אין אפשרות לעבור מכביש החוף אליה ( למנוע את השזירה שהוא מדבר עליה) ולכן היום צריך לחכות לאוטובוסים שיוצאים מנתניה אבח מגיעים פעם בשעה ערן | 30.10.19 (ל"ת)
36. למה כביש 4 לא 6 מסלולים מאשדוד עד נתניה.טמטום ופשע כלכלי ובטיחותי. מי נתן לכביש 6 הבטחה שכביש 4 לעולם לא יורחב מעבר ל 2-3 נתיבים. גזל האזרח. אהרן | 30.10.19 (ל"ת)
34. כביש אורך נוסף כדוגמת כביש 6 מדינת ישראל היא מדינת אורך כ700 קמ אורך ורוחב של כ100 קמ מהים עד לירדן . לא צריך להיות פרופסור בכדי לראות שהבעיה היא שאין מספיק כבישי אורך .תחבורה ציבורית כושלת כשלנו תחיב אותנו להקדים ולתכננן כביש אורך נוסף מצפון לדרום . יצחק | 30.10.19 (ל"ת)
32. זאת מדינה של עצלנים, פוזות ודוואינים 80% מבעלי הרכבים נוסעים מהבית לעבודה במשרד/מחסן שלא מצריך שימוש ברכב כל היום. אין שום סיבה שאזרח יסע ברכב לעבודה להעמיד אותו כל היום בזמן שיש קו אוטובוס מהבית שלו לעבודה. רכב זה לפנאי בלבד! בודדים האנשים שבאת משתמשים לרכב למטרת עבודה. שלומי | 30.10.19 (ל"ת)
31. תודות לנתניהו אלה השרים שמכתבים למדינה את סדר היום נוסיף את נאמניו של נתניהו שהפכו לשרים לרפד את הכיסא של נתניהו, אוחנה שר המשפטים, דוד אמסלם שר התקשורת, מירי רגב חסרת התרבות לשרת תרבות. שחר | 30.10.19 (ל"ת)
29. לא מעניין נראה לך שהדתיים השולטים בפנים, בחינוך והתחבורה מתעניינים בכלל? המצביעים שלהם מרוכזים בישבות ובשטחים ובכל מקרה הכביש לא קשור אליהם. אלוהים שונא דתיים. משה | 30.10.19 (ל"ת)
28. הוא עשה שיעורי בית? אם על כל 4 כלי רכב בכביש בעלי נוסע (נהג) אחד יש רכב אחד שיש בו מעל נוסע אחד (1+), ויש בכביש 3 נתיבים בממוצע.. איך הפיכת אחד הנתיבים ל-2+ תקל על העומס? במקום להעלות תקציבים, להוזיל חומרי בניץ כבישים וכדומה, לוקחים את המצב הבעייתי הנתון ומנסים למקסם אותו.. לא עובד בשלב הזה של הבעיה, כבר מאוחר מידי. מה שכן צריך לעשות זה להרחיב כבישים, מחלפים, לשדרג את התחבורה הציבורית, לעשות רפורמות בנוש שעות עבודה במשק.. א דותן | 30.10.19 (ל"ת)
27. גאונות עאלק פרופסור, ככל שהתחבורה בפריפריה תהיה יעילה יותר ככה יותר רכבים יגיעו בזמן קצר יותר למטרופולין תל אביב. זה עושה אותה פקוקה יותר. מטרופולין תל אביב הוא צוואר בקבוק שיש קודם כל לשדרג אותו ולשים 4 קווי רכבת תחתית מראשון ועד נתניה מצפון ודרום ומתל אביב עד ראש העין ממערב למזרח. זה ישחרר את תל מטרופולין תל אביב מהפקקים קודם כל גאון | 30.10.19 (ל"ת)
26. האם המציאות שונה מהתחזית? אם סמוטריץ היה יודע שזאת תהיה התוצאה, האם היה מאשר את המהלך? אם כן - שילך הביתה. אם לא שילכו הביתה אלו שהטעו אותו. תם | 30.10.19 (ל"ת)
25. מספר 20 קלע בול התחבורה הציבורית לא מתפקדת - האוטובוסים אפילו לא עוצרים בתחנה מרוב שמפוצץ ואני כבר יוצא שעה לפני הזמן.... ואני לא מדבר על המסכנים שצריכים להחליף 2-3 אוטובסים ולעבור את זה בכל פעם בנוסף: לא לכולם יש אפשרות למצוא מישהו שנוסע בדיוק למקום העבודה. לא לכולם יש מישהו שחוזר בזמן שהם צריכים. הורים צריכים לפזר ואז לאסוף את הילדים שלהם או כל מיני סידורים חשובים אחרים שאנחנו צריכים רכב בשבילו. ולא, לראות אמא עם עגלה תינוק נמחצת באוטובוס עמוס - זה לא פיתרון! אמיר | 30.10.19 (ל"ת)
24. תתבייש לך! כופר מדיח ומסית לעוון! הערה לשר התחבורה: בקארפול יש חשש ייחוד בין גברים ונשים! | 30.10.19 (ל"ת)
23. בגלל הפופוליזם הישראלי הרבה מהנדסי הייטק עזבו השנה את המדינה לברלין המשגשגת הימין הפופוליסטי בארץ מפחד לעשות מה שצריך, מפחדים להיכנס בכיס של האזרחים כדי להוריד אותם מהכביש. היה צריך להטיל אגרות גודש כבדות על על כל האזרחים ואז חוקי השוק היו עושים את שלהם. אותם אנשים שהיו עולים על הכביש, היו רק אותם בעלי כסף אמידים שהיו צריכים זאת ממש לצורך הגעה לעבודה מתגמלת ויצרנית למשק כמו הייטק והנדסה. ישראל צריכה שוק חופשי, בו מגזר ציבורי משרת מגזר פרטי יצרני ולא הפוך כמו שיש היום. זה הפתרון לכל הבעיות. מחדל הימין | 30.10.19 (ל"ת)
21. הפתרון הנכון הוא שעוד ערים יקדמו אזורי תעסוקה במקום שכל המדינה תיסע כל בוקר לתל אביב ניר | 30.10.19 (ל"ת)
20. צריך 8 רכבות בשעה לכל כיוון והרבה אוטובוסים בקווים מהירים... ואת זה אף אחד לא רוצה לעשות כי זה פחות רווחי מאוטובוס או רכבת מפוצצים עד אפס מקום. ופה הבעיה האמיתית - אני אישית מוכן לוותר על רכב ואף לשלם יותר על תחבורה ציבורית אבל זה לא אפשרי שנסיעה של חצי שעה ברכב פרטי (20 ק"מ) אורכת שעה וחצי כולל 3 החלפות של אוטובוסים. מישהו | 30.10.19 (ל"ת)
19. אפשר להבין איך אני מוצא מישהו שיסע איתי שיש בעייה לשר התחבורה עם שיתוף נסיעות מצד אחד ומצד השני הוא בונה נתיב לנסיעה שיתופית שיפתח את אובר בישראל ויפסיקו פה לעקב דברים בגלל אינטרסים של אנשים רק אובר יוריד את כמות המכוניות שנוסעות בישראל ויעלה את הפריון של העסקים שי | 30.10.19 (ל"ת)
18. צודק 100% וכל מי שנוסע בכביש החוף התריע על הכשלים הללו כשנשפכה פיית הצבע הראשונה. מי יושב שם במשרד התחבורה? רונן | 30.10.19 (ל"ת)
17. ארגון פגישה של הפרופסור במשרד התיבורה אנא , אנא קבע פגישה במשרד התחבורה ! אני מוכנה להסיע אותך ! טל | 30.10.19 (ל"ת)
16. זה כל כך ברור וצפוי חבורה של חסרי השכלה בסיסית יושבים ומנהלים לנו את החיים והמדינה זה פשוט מביש ומקומם. כתבה מצויינת. יוסי | 30.10.19 (ל"ת)
15. שיבנו כביש עילי כמו ביפן אפשר לבנות אוטוסטראדה ישירות לתל אביב ודרומה על ידי בניית כביש עילי בן 2-3 נתיבים לכל כיוון דן | 30.10.19 (ל"ת)
14. הפתרון מאוד פשוט הפתרון: להשאיר את המצב הקיים נסיעה בנתיב לרכב ציבורי או פרטי +2 אך להגביל לשעות השיא בבוקר ובערב בשאר שעות היום הנסיעה מותרת לכולם שאולי | 30.10.19 (ל"ת)
13. השר כץ היה חכם. אני בטוח שהציעו לשר כץ את הרעיון הזה..והוא בחושיו הפוליטיים לא אישר. ואז בא סמוטריץ שלי הוא נראה טיפוס מתלהם ומתלהב ונפל בפח. אני במקומו...עוצר את הפרוייקט מיד ומזמן לשימוע את הפקידים שהפילו אותו ואותנו. אתה שומע סמוטריץ? יוני | 30.10.19 (ל"ת)
11. תעשו רכבות עיריות וזה יעזור גם לבין עירוני ישראלי-פרימטיבסקי שאין 10 רכבות קלות או תחתיות במרכז. תעבירו כבר לבצוע ללא כסף לסינים תמורת הרווחים BOT במקום מגעילי נת"ע. וזה יעזור גם לבין עירוני כי ניתן יהיה לנסוע בתחבורה בין עירונית ולהמשיך בעירונית. חובבנים | 30.10.19 (ל"ת)
10. נראה שיצאתי לפנסיה, בדיוק בזמן. עכשיו נותר לי להתמודד עם הפטנט החדש שעומדים להכניס בתוך נערים ושמו נת"צ - נתיבי תחבורה ציבורית. גם כאן "גונבים" נתיב ממה שיש, שהרי בתוך העיר אין סיכוי להוסיף נתיב מיוחד. בחלק מהמקרים זה בא על חשבון חניות. ואם הנתיב כבר ממילא משמש לתנועה, אז נשמע שוב על בעיות דומות לאלה של כביש 2 יעקב | 30.10.19 (ל"ת)
6. הגרלה! הגרלת מדבקת מסלול קאר-פול בין זוגות צעירים ומתפקדי ליכוד... שיעשה כמו כחלון | 30.10.19 (ל"ת)
5. רק רכבת - לאזורי התעשייה צריך רכבת בתדירות גבוהה, עם תחנות בכל אזורי התעשייה. תודה. נהגוס | 30.10.19 (ל"ת)
4. מענין מה תגובת משרד התחבורה לניתוח הבעיה וזיהוי הכשלים של פרופ' פולוס משרד התחבורה בדק בכלל עם אנשי מקצוע רציניים את ההשלכות לפני שיצא לדרך? אם כן, מעניין לראות את בדיקת ההתכנות שנעשתה שם. חלם זה כאן. ג. | 30.10.19 (ל"ת)
3. כתבה נכונה ומדוייקת רק חבל שהסמוט מונע על ידי אמונה ולא על ידי הגיון ועובדות מיכאל | 30.10.19 (ל"ת)
2. קודם כל לפטר את טרנר מדהים שלא דיברו עם מומחי תחבורה, או שדיברו איתם וקיבלו את ההחלטות הלא נכונות... עדיין לא מאוחר לבטל את הטעות הזאת. לחילופין לפחות לפחות להעביר את הנתיב לצד שמאל של הכביש אני מאי שם | 30.10.19 (ל"ת)
המינוס של +2: כל השגיאות האפשריות בכביש אחד
220 תגובות לכתיבת תגובה