אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה מוציא את התחבורה הציבורית מהקארפול בכביש החוף

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
משרד התחבורה בארץ יפעיל מוניות מיני וואן עם 10 מושבים בנסיעה ללא קו כדאי לחסוך בפקקים
על ידי חברה ממשלתית במחיר נמוך כדאי למנוע פקקים בנסיעה חופשית כמו מונית. וזה ביטחוני כץ וביבי. והמדינה רק תרוויח מהפריון בעבודה ומכרטיסים וזהעובד עם רב קו בלבד לנסיעות עירוניות ובין עירוניות כמו מונית. אני אלון מאבק ותומאס אדיסון. אני רוצה צי השנה עם מוניות מיני וואן חשמליות מחברה טובה. והדגם איכות הסביבה.
מנכ״ל משרד התחבורה  | 31.10.19
32.
האוטובוסים לא נוסעים לשום מקום
עקב קיצוץ בתקציב, חברות התחבורה הציבורית כבר הודיעו שישביתו קווים. במקום להגביר תחבורה ציבורית, מצמצמים אותה. ואחר כך מתפלאים שהציבור מצביע לאוטו הפרטי. העיקר שיש הזויים שחולמים פה על תקופת דוד ושלמה. מה תעשה? תחתוך אותי לשניים? תביא לי מלכת שבא עם מיליונים?
אוליבר טוויסט | 30.10.19
29.
נסיעה יומיומית מנתניה לירושלים סיוט
זה פשוט בזיון כל העניין של הנתיב הזה. אני יוצא מנתניה ואין אנשים בקארפול מנתניה אלא רק מהרצליה או תל אביב לכיון ירושלים. אז אני בעצם אוכל את כל הפקק מאינשטיין עד גלילות. שעה ו20 דקות על המחט כל יום. בואו תתיעצו איתנו הנהגים ולא עם האנשי חכמה שלכם אי שם במשרד
אבירם מכלוף | 30.10.19
22.
יש לי עוד רעיון
נתיב אחד לתחבורה ציבורית הנתיב השני לcarpool הנתיב השלישי לאנשים שהשם שלהם מתחיל מס' ובק' הנתיב הרביעי והאחרון יהיה למי שיש לו קלף משנה צבע בטאקי כל הכבוד למשרד התחבורה, אתם מצליחים כל פעם להכשל, וכל פעם שאני חושב שאתם לא יכולים לעשות יותר גרוע, אתם מפתיעים אותי... יש פתרונות כלכך פשוטים שילד בכיתה ב' מצליח לחשוב עליהם ואתם איכשהו לא מצליחים לחשוב עליהם... אתם בטח גם בארוחת צוהריים יושבים כמה שעות טובות מול הציור השבועי לילד ולא מצליחים כולכם ביחד
אסף | 30.10.19
19.
יש פתרון!
1.יש לאסור כניסת משאיות לנתיב הדרומי החל מהשעה 0630 בבוקר עד לשעה 1000 2. בנתיב הדרומי לאסור כניסתן חל מהשעה 1500 ועד 1930 3.לייעד את נת"צ גם ורק לרכבי קאר פול, במקביל להוסיף הרחבת מילוט לרכבים תקועים כל 1 ק"מ לשעת חירום, וזהו! בצעו ניסוי ובחנו את שלושת הרעיונות וראו את התוצאה
צ. ש | 30.10.19
15.
על זה נאמר שחלמאי זורק אבן לבאר גם אלף חכמים לא יוכלו להוציאה
במקום לחזור למה שהיה לאחר שהניסיון נכשל שולפים עוד שפנים הזויים מהכובע....מה יקרה אם מישהו יצטרך לעצור בשוליים - ידרס ע"י אוטובוסים ??? לא ברור היכן ראש הממשלה שיעצור את רעיונותיהם הגאוניים לבקרים של פקידי משרד התחבורה
e | 30.10.19
5.
כשל אחרי כשל
פותרים את הבעיות הקלות הבעיה הרצינית והקשה היא בכלל לא בקטע שדרומית לפולג. הבעיה הקשה נמצאת בין מחלף נתניה לפולג שם במקום 3 נתיבים רגילים הורידו נתיב אחד (ימני!!) . 3 נתיבים עמוסים מצטמצים לשניים והעומס מתחיל כבר בקיסריה. רק הוספת נתיב מעבר לשלושה במקטע הזה תפתור את הבעיה
עמק חפר במצור | 30.10.19
4.
מהלכים הזויים של משרד התחבורה
מה קורה לרכב שיש בו תקלה וחייב לעצור? היכן יעצור? בנתיב התחבורה הציבורית? בנתיב הקאר-פול? גם כשיש שוליים נהרגים אנשים מידי יום בשל עצירה בשוליים. עכשיו יבטלו אותם לחלוטין. ובכלל - הנפגעים העיקריים מתכנית הקאר-פול הם כרגיל - הפריפריה. אפשר לראות נתנייתי שעובד בתל-אביב מוצא שותפים קבועים לנסיעה. האם יש למי שגר במצפה בגליל סיכוי למצוא שותף כזה? הגיע הזמן שמדינת ישראל תקבל החלטה למהפכה תחבורתית שבמסגרתה תהיה תחבורה מסילתית לכל ישוב שיש בו יותר מ- 20,000 תושבים ולעשות זאת באמצעות הפרטה של הקמת ותפעול הקווים. זה הפתרון האמתי היחידי במה שקשור לנסיעה בין עירונית. לגבי נסיעות עירוניות - צריך להחליט על רשת רחובות כמיועדת לתחבורה ציבורית בלבד, למעט כניסות ויציאות של דיירי הרחוב, ולבנות אותה כך שתמיד תהיה תחבורה ציבורית במרחק של עד 250 מ' מכל נקודה. זה אפשרי ותלוי רק בתכנון קפדני. הבעיה היא שמשרד התחבורה לא מקדם באמת פתרון של תחבורה ציבורית. אם היה עושה כן - היינו רואים פתרונות כבר לפני שנים רבות.
ראש עיריה לשעבר | 30.10.19
3.
בקיצור הוסיפו נתיב
כמה משכורות שלמו על זה? חבל שלא התחילו לחפור עם התקציב הזה את המטרו צפונה עד חיפה... מחפשים פתרון זמני לבעיה שרק תתגבר. באור עקיבא בונים כעת שכונה ענקית חדשה של מעל 10,000 משפחות, כנ"ל בחדרה. לכמה זמן זה יספיק? לא מפתיע בהתחשב בעובדה שבנו רכבת לירושלים ושכחו לרכוש עבורה קרונות. אין ראיה עתידית במשרד התחבורה למרות התקציבים המפלצתיים בשנים האחרונות
מ | 30.10.19
2.
אז חוזרים חלקית למצב הקודם. תתקדמו הלאה ותחזירו את המצב לקדמותו.
באותו הקשר, הפיכת חלק מהכביש הקודם לשול ימני תרמה אף היא לבעיה ויצרה סכנה בטיחותית. לנהגים שנסעו בנתיב הימני הוא פתאום נגמר קצת לפני וינגייט וזה אילץ אותם להשתלב שמאלה "בכח". מה שנקרא על טיפשות הוסיפו איוולת. לדעתי מישהו במשרד התחבורע רצה בכח לגרום לנהגים הבודדים לנסוע יותר זמן בלי שום קשר אם הכביש מאפשר או לא. בפתרון שבוצע הייתה כוונת זדון להרע עם הנהגים הבודדים ללא סיבה גם כשלא היה צורך בכך. מי שמכיר את המחוקק האתונאי דרקון, זה בדיוק מה שהוא עשה. סופו היה שהוגלה מאתונה וכנראה נרצח בחניקה. ודי לחכימא ברמיזא סמוטריץ'....
בצלרע | 30.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת