71. פקקים פיתוח איזורי תעסוקה לא רק בתל אביב.גם באיזורים כפריים צריך לפתח אזורי תעסוקה בלוי ומסחר. הרצל | 03.11.19 (ל"ת)
69. סמוטריץ אתה פוגע במצביעי הימין שים לב שמי שבעד המהלך זה לרוב מצביעי שמאל מובהקים, חבל שאתה ושקודמך איילת שקד אוהבים לעשות דברים אזרחים שדווקא מנוגדים לעמדות הימין. אני לא מדבר סתם. ראש ימני אומר אל תתערב אם אין לך יכולת לעזור ולהביא שינוי. ראש שמאלני חושב עדיף שכולם יסבלו והעיקר נצליח לחנך את הציבור על הדרך נעודד תחבורה ציבורית. תשמע הרבה תומכים משמאל על המהלך כמו שאיילת זכתה בהרבה תומכים למהלכים ולחוקים שהעבירו נגד גברים, שוב מהצד השמאלי. זה רק עושה לכם נזק. אתם פוגעים בגוש ובכם בעיקר. חבל!!!! ימני | 03.11.19 (ל"ת)
68. כל הכבוד על הגישה היוזמה והביצוע - בסוף אנשים יבינו שרק תחב"צ! מי האמין שאי פעם אחמיא לסמוטריץ'?!? שמאל-קיצון | 03.11.19 (ל"ת)
67. עוד מינוי מוצלח של נתניהו הגאון, ליצמן, אוחנה, קרא רגב, בנט, חוטובלי וכו', תודה לבוחרי נתניהו על כל הטוב הזה שאנחנו נהנים ממנו מנשה | 03.11.19 (ל"ת)
66. סמרטוטוסטריץ פשוט איש טיפש. כמו הדביל שלפניו שלטון הבבונים בראשות העבריין הליכוד החריב מדינה שלמה | 02.11.19 (ל"ת)
63. צריך להשקיע ברכבות וחניונים צמודים אליהם,ונתיבי תח׳צ, כל פתרון אחר יכשל פח צבע לא מספיק | 02.11.19 (ל"ת)
61. השר מנסה להכריח את הנוסעים לשיתוף נסיעה ושינוי ההרגלים לוקח זמן . לא קל לאדם שרגיל לסוע לבדו לעבודה , פתאום להוסיף לרכב עוד נוסעים כדי שיוכל לסוע בנתיב מהיר יותר . צריך סבלנות לשינוי הרגלים של ציבור הנוסעים ברכב פרטי ....ואם הציבור הזה לא ישכיל לעשות שינוי ולא ירצה להוסיף נוסעים לרכבו אז המייזם ייכשל ... אילן | 02.11.19 (ל"ת)
60. למה לא גם דו גלגלי? בתל אביב יש שילוב מאד מוצלח של הדו גלגלי בנתיבי תחבורה ציבורית. בכך מעודדים הפחתה על העומס בכבישים, שלא לדבר על חניה. מדוע לא מיישמים גם בנתיבי 2+ ו 3+? ד. רוזן | 02.11.19 (ל"ת)
59. רק דבר קטן ה"שר המהולל, שכח, לנו אין שישה נתיבים לכל כיוון שניתן להחרים נתיב. יוסי | 02.11.19 (ל"ת)
56. מה עם הקטנועים ??? סיכנת אותנו ברגע שאסור לי לנסוע בנתיב הזה אני מסכן את עצמי !!! פשוט טמטום ניסים | 02.11.19 (ל"ת)
54. הפתרון אחר - הגדלת התעסוקה בערים שהם מקור הנסיעות ראשון לציון, נתניה, חדרה. בעצם להפוך אותם לערי תעסוקה ראשיים. גם ככה יותר זול להקים ולתחזק שם את העסק. דניאל | 02.11.19 (ל"ת)
52. החזרת המצב לקדמותו סמוטריץ, תחזיר את המצב לקדמותו אחרת גמרת את הקריירה שלך בפוליטיקה. חצי מדינה תסגור עניין בבחירות סמןטריץ | 02.11.19 (ל"ת)
51. הבעיה אינה התחבורה הבעיה היא בשוק התעסוקה. הטירוף שבעולם המודרני בו התקשורת מפותחת ואפילו קניות קמעונאיות מבוצעות ברשת אנשים רבים מרגישים צורך למקם את עסקיהם בתל אביב וסביבתה. המדינה לא מצליחה להילחם במגמה זו ובמקום להשית על עסקים אלה את עלות העדפתם היא מנסה לרדוף אחרי הזנב של עצמה ולפתור את הבעיה הנוצרת כאשר רבע מאוכלוסיית המדינה מנסה להידחק כל יום לאיזור המרכז ומאמללת לעצמה את החיים. מה אתם מוצאים בתל אביב טפשים? הצופה מהצד | 01.11.19 (ל"ת)
48. אין כלום ברשימה כמה שטויות לעזור לתושבי עמק חפר היכן שגרה קרן טרנר אייל שכבר מזמן היתה צריכה לעוף מהשרטת הציבורי יונית | 01.11.19 (ל"ת)
46. לסמוטריץ׳ אין יכולת עשה שטות גרם לנו לעוד שעה בפקקים, שורפים יותר דלק, ולא לוקח אחריות. איש פזיז, לא רציני וחשב לעשות קופה לפני הבחירות והגלה במערומיו. אין מה לעשות נער גבעות הזוי לא יכול להיות בתפקיד ביצועי. רק לקשקש באופוזיציה. סמי | 01.11.19 (ל"ת)
45. אי אפשר לקחת נתיב נסיעה מבלי לצפות שהפקקים יחמירו... רק טיפש לא מבין את זה (סמורטיץ'). זה מה שהפיל בחלק מהמדינות בארה"ב. שנית שם מדובר על 3+. בצפיפות רכבים שיש כיום על הכביש לקיחת מסלול במקום הוספה רק מחמיר את נושא הפקקים. אולי הגיע הזמן שתהיה תחבורה ציבורית נאותה במקום. עם אפשרות לדעת מתי האוטובוס מגיע לתחנה?! כי לומר שהאוטובוס מגיע כל 20 דקות אומר שאתה יכול לחכות גם חצי שעה עד שהוא יופיע. ישראלי שפוי | 01.11.19 (ל"ת)
44. סמוטריץ' צודק ב- 100% בשעה טובה, שר תחבורה שמבין שהתפקיד שלו הוא לתת פתרונות היום ולא לגזור סרטים על פרויקטים שעד שהסתיימו, כבר לא נותנים מענה מספק, מכיוון שהעומסים גדלו פי כמה מאז שהתחילו לתכנן אותם. האמת פשוטה: במדינה הצפופה שלנו, רק תחבורה ציבורית זמינה ובתדירות גבוהה ונת"צים. זה מהיר, זה זול (יחסית לכבישים ומסילות חדשים) וזה ירוק. תבינו, אם סמוטריץ' לא היה מאשר את הפרויקט הזה, היינו ממילא בפקקים כאלה בעוד שנתיים-שלוש, כשיהיו פה עוד אנשים ועוד מכוניות. כל הכבוד - זו מנהיגות וזה אומץ לקבל החלטות! נוסע יום-יום בכביש החוף | 01.11.19 (ל"ת)
41. If you want to remove drivers you should attack their wallets Traffic won't reduce traffic, only money Capitalist | 01.11.19 (ל"ת)
38. כאילו שבנתיב 3+ הכל בסדר, פקקי ענק אבל ללא סיקור עיתוני. קודם היה איזהו הגיון, עדיפות לתחבורה ציבורית עד השעה 10 בבוקר, אבל עכשיו הנתיב סגור כל הזמן גם ללא כל תחבורה ציבורית לילה, שבת, הכל בלי הגיון. בבוקר בדרך לעבודה הנהגים מיואשים אין פתרון תחבורתי להגיע למרכז שהוא איזור התעסוקה המרכזי, אין אוטבוסים ישירים בנתיבי איילון לצפון מראשו במקביל לרכבת שיסעו בנתיב הזה, אין רכבות, אין רכבת תחתית והכל מבחינת שר התחבורה בסדר. איך יכול להיות שבמשרד חשוב כ"כ יושבים חובבים, הרי כל הכלכלה תקרוס בגלל זמני נסיעה לא הגיוניים. דוד | 01.11.19 (ל"ת)
37. יש מינוי שר אחד נורמלי של נתניהו הלוזר? הליכוד ושותפיו הטבעיים, קללה שלא רשומה בתורה ישראל | 01.11.19 (ל"ת)
36. אין בלום ברשימה קוים לא חשובים מישובים קטנים וכמה חניונים שיתבצעו אלוהים יודע מתי. סמוטריץ נכשלת בזמן כל כך קצר. לך הביתה תתעסק בפוליטיקה שלך ועזוב את הפריפריה בשקט. אנחנו רק רוצים ללכת לעבודה ולחזור הביתה. זהו יוני | 01.11.19 (ל"ת)
35. הבעיה העיקרית בכביש 2 היא שהוא מעוקל באזור ווינגייט אחרי ווינגייט זה פתאום משתחרר כשהכביש נהיה ישר והנתיבים השתלבו. אפשרויות: 1. רמזור בירידה מפולג שמזניק מכוניות כל 15 שניות (להקל על ההשתלבות) 2. להאריך את נתיב ההשתלבות עד אחרי ווינגייט והנתיבים המשתלבים במחלף פולג | 01.11.19 (ל"ת)
34. תודה - רק בולדוזר כמוך יודע להזיז עניינים שתקועים במשך שנים... ולא, לא הצבעתי לאיחוד מפלגות הימין, אבל מאוד מעריך את העשיה. תל אביב | 01.11.19 (ל"ת)
32. ללמוד ממדינות אחרות איך בונים מחלפים סעו לבנקוק תיראו איך בונים מחלפים ורכבת עלית מהירה.פוגעים בנהגים לא מספיק שחולבים אותנו הגיע הזמן נקמה בבחירות אמנון | 01.11.19 (ל"ת)
28. תחבורה ציבורית, חבר! וגם תעסוקה קרוב לבית במקום בתל אביב ושאר יעדים שנוסעים אליהם בפקק מחריד. עמית | 01.11.19 (ל"ת)
27. וזה לא המינוי הגרוע ביותר של נתניהו, יש למשל ליצמן תודה רבה לבוחרי הליכוד, תודה תודה תודה חיים | 01.11.19 (ל"ת)
24. זה בכוונה אין דרך להסביר את הטמטום הזה למעט זה שהוא רוצה לפגוע באזרחים , למה קשה להבין נראה בעיקר כי הוא מרגיש שזה עם אחר. לא הבנתם | 31.10.19 (ל"ת)
23. אף אחד לא נותן בך אמון סמוטריץ אף אחד לא נותן בך אמון סמוטריץ, תחזיר את המצב לקדמותו וכולם יהיו מרוצים. דבר עם נהגי האוטובוסים. גם להם האריכו את הזמן מנתניה לתא אף אחד לא נותן בך אמון סמוטריץ | 31.10.19 (ל"ת)
20. אחיזת עיינים ”חנה וסע“ לנסוע במה ? באוטובוסים ? ברכבת ללא אופניים ? במה להמשיך בתוך תל אביב רבתי ? זאת הדרך להמאיס את החיים כדי להאיץ את מעבר המגורים ליהודה ושומרון, כך גם נצטרך להצביע לבית היהודי כדי לשמור על הקיים ואף יותר מזה. בן הימין | 31.10.19 (ל"ת)
19. רוב מוחלט של ההצעות ללא תאריך יעד ליישום חלק נכבד רק פיילוט שטויות במיץ עבודה בעיניים ועוד כותרות לסמוטריץ משרד התחבורה מספיק לצחוק על הציבור. אנחנו קוראים לתהליך שקוף של שיתוף הציבור בכל מהלך שמשפיע עלינו עברו הזמנים ששרים זמניים מתחילים ותאבי כוח, ופקידים לא מקצועיים יכתיבו את סדר היום במדינה חייבים לשתף את הציבור , ראשי עיריות, ראשי מועצות בכל מהלך כזה. שימו לב | 31.10.19 (ל"ת)
18. חשבו לפתור בעיית הזנחה של שנים עם פח צבע, במקום להשקיע ברכבות ותח״צ מדינת פארטאץ״ | 31.10.19 (ל"ת)
17. כל הכבוד זו הדרך הנכונה לא מאוהדיך אבל לדעתי פועל נכון , צריך חניון ענק שישרת אלפי האנשים עם שאטל חינם לת״א ישראל | 31.10.19 (ל"ת)
16. מאמין במהלכים האלה אני מסכים שזה לא מנוהל אידאלי. אבל, משרד האוצר לא משחרר כסף. גם על דברים קריטיים כמו תחבצ. צריך להיות החלטי איתם, להדגיש את הצורך בשטח. כי איזה פקיד רציני יאמר שנתיב תחבצ זה דבר מיותר? הם בסופו של דבר מפחדים מביקורת ציבורית. זה מנהל את סדר היום בפוליטיקה. כשעולה מחאה גדולה כמו עכשיו, הם ישחררו מיד כספים, מיליארד וחצי, כי הם מפחדים מהאופציה של מחאה במימדים ענקיים. מחאה שיכולה להוביל אותם להוציא הרבה מיליארדים על שיפור תחבצ. הם מעדיפים לסגור את זה ככה, ב"קטנה". לדעתי, זה טוב לנו. בטווח הרחוק. מונטה קרלו | 31.10.19 (ל"ת)
9. יש פתרון להעביר את תושבי נתניה ליו"ש. שם יש כבישים רבי מסלולים ומעוטי משתמשים. סמוטריץ דאג את זה שנים לפני שהיה שר התחבורה. נחמה | 31.10.19 (ל"ת)
6. יותר פשוט לחזור למצב הקודם לבנות את כל התכניות שמצוינות כאן, ורק אח"כ לעשות את נתיב+ שהפעם יהייה הנתיב השמאלי ביותר כדי למנוע את הבעיות בהשתלבות לימין ומהימין ליאור | 31.10.19 (ל"ת)
5. למרות שזה סמורטיץ הוא פי אלפי מונים טוב מכץ הנפוח שלא עשה כלום ועושה נזקים במשרד החוץ לפחות זה לא יהיה להרבה זמן בן | 31.10.19 (ל"ת)
סמוטריץ' הכריז על צעדים להקלת הפקקים בנתיב 2 פלוס, ותקף את האוצר
71 תגובות לכתיבת תגובה