אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמוטריץ' הכריז על צעדים להקלת הפקקים בנתיב 2 פלוס, ותקף את האוצר

71 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

69.
סמוטריץ אתה פוגע במצביעי הימין
שים לב שמי שבעד המהלך זה לרוב מצביעי שמאל מובהקים, חבל שאתה ושקודמך איילת שקד אוהבים לעשות דברים אזרחים שדווקא מנוגדים לעמדות הימין. אני לא מדבר סתם. ראש ימני אומר אל תתערב אם אין לך יכולת לעזור ולהביא שינוי. ראש שמאלני חושב עדיף שכולם יסבלו והעיקר נצליח לחנך את הציבור על הדרך נעודד תחבורה ציבורית. תשמע הרבה תומכים משמאל על המהלך כמו שאיילת זכתה בהרבה תומכים למהלכים ולחוקים שהעבירו נגד גברים, שוב מהצד השמאלי. זה רק עושה לכם נזק. אתם פוגעים בגוש ובכם בעיקר. חבל!!!!
ימני | 03.11.19
61.
השר מנסה להכריח את הנוסעים לשיתוף נסיעה
ושינוי ההרגלים לוקח זמן . לא קל לאדם שרגיל לסוע לבדו לעבודה , פתאום להוסיף לרכב עוד נוסעים כדי שיוכל לסוע בנתיב מהיר יותר . צריך סבלנות לשינוי הרגלים של ציבור הנוסעים ברכב פרטי ....ואם הציבור הזה לא ישכיל לעשות שינוי ולא ירצה להוסיף נוסעים לרכבו אז המייזם ייכשל ...
אילן | 02.11.19
51.
הבעיה אינה התחבורה
הבעיה היא בשוק התעסוקה. הטירוף שבעולם המודרני בו התקשורת מפותחת ואפילו קניות קמעונאיות מבוצעות ברשת אנשים רבים מרגישים צורך למקם את עסקיהם בתל אביב וסביבתה. המדינה לא מצליחה להילחם במגמה זו ובמקום להשית על עסקים אלה את עלות העדפתם היא מנסה לרדוף אחרי הזנב של עצמה ולפתור את הבעיה הנוצרת כאשר רבע מאוכלוסיית המדינה מנסה להידחק כל יום לאיזור המרכז ומאמללת לעצמה את החיים. מה אתם מוצאים בתל אביב טפשים?
הצופה מהצד | 01.11.19
45.
אי אפשר לקחת נתיב נסיעה מבלי לצפות שהפקקים יחמירו...
רק טיפש לא מבין את זה (סמורטיץ'). זה מה שהפיל בחלק מהמדינות בארה"ב. שנית שם מדובר על 3+. בצפיפות רכבים שיש כיום על הכביש לקיחת מסלול במקום הוספה רק מחמיר את נושא הפקקים. אולי הגיע הזמן שתהיה תחבורה ציבורית נאותה במקום. עם אפשרות לדעת מתי האוטובוס מגיע לתחנה?! כי לומר שהאוטובוס מגיע כל 20 דקות אומר שאתה יכול לחכות גם חצי שעה עד שהוא יופיע.
ישראלי שפוי | 01.11.19
44.
סמוטריץ' צודק ב- 100%
בשעה טובה, שר תחבורה שמבין שהתפקיד שלו הוא לתת פתרונות היום ולא לגזור סרטים על פרויקטים שעד שהסתיימו, כבר לא נותנים מענה מספק, מכיוון שהעומסים גדלו פי כמה מאז שהתחילו לתכנן אותם. האמת פשוטה: במדינה הצפופה שלנו, רק תחבורה ציבורית זמינה ובתדירות גבוהה ונת"צים. זה מהיר, זה זול (יחסית לכבישים ומסילות חדשים) וזה ירוק. תבינו, אם סמוטריץ' לא היה מאשר את הפרויקט הזה, היינו ממילא בפקקים כאלה בעוד שנתיים-שלוש, כשיהיו פה עוד אנשים ועוד מכוניות. כל הכבוד - זו מנהיגות וזה אומץ לקבל החלטות!
נוסע יום-יום בכביש החוף | 01.11.19
38.
כאילו שבנתיב 3+ הכל בסדר, פקקי ענק אבל ללא סיקור עיתוני.
קודם היה איזהו הגיון, עדיפות לתחבורה ציבורית עד השעה 10 בבוקר, אבל עכשיו הנתיב סגור כל הזמן גם ללא כל תחבורה ציבורית לילה, שבת, הכל בלי הגיון. בבוקר בדרך לעבודה הנהגים מיואשים אין פתרון תחבורתי להגיע למרכז שהוא איזור התעסוקה המרכזי, אין אוטבוסים ישירים בנתיבי איילון לצפון מראשו במקביל לרכבת שיסעו בנתיב הזה, אין רכבות, אין רכבת תחתית והכל מבחינת שר התחבורה בסדר. איך יכול להיות שבמשרד חשוב כ"כ יושבים חובבים, הרי כל הכלכלה תקרוס בגלל זמני נסיעה לא הגיוניים.
דוד | 01.11.19
35.
הבעיה העיקרית בכביש 2 היא שהוא מעוקל באזור ווינגייט
אחרי ווינגייט זה פתאום משתחרר כשהכביש נהיה ישר והנתיבים השתלבו. אפשרויות: 1. רמזור בירידה מפולג שמזניק מכוניות כל 15 שניות (להקל על ההשתלבות) 2. להאריך את נתיב ההשתלבות עד אחרי ווינגייט
והנתיבים המשתלבים במחלף פולג | 01.11.19
19.
רוב מוחלט של ההצעות ללא תאריך יעד ליישום
חלק נכבד רק פיילוט שטויות במיץ עבודה בעיניים ועוד כותרות לסמוטריץ משרד התחבורה מספיק לצחוק על הציבור. אנחנו קוראים לתהליך שקוף של שיתוף הציבור בכל מהלך שמשפיע עלינו עברו הזמנים ששרים זמניים מתחילים ותאבי כוח, ופקידים לא מקצועיים יכתיבו את סדר היום במדינה חייבים לשתף את הציבור , ראשי עיריות, ראשי מועצות בכל מהלך כזה.
שימו לב | 31.10.19
16.
מאמין במהלכים האלה
אני מסכים שזה לא מנוהל אידאלי. אבל, משרד האוצר לא משחרר כסף. גם על דברים קריטיים כמו תחבצ. צריך להיות החלטי איתם, להדגיש את הצורך בשטח. כי איזה פקיד רציני יאמר שנתיב תחבצ זה דבר מיותר? הם בסופו של דבר מפחדים מביקורת ציבורית. זה מנהל את סדר היום בפוליטיקה. כשעולה מחאה גדולה כמו עכשיו, הם ישחררו מיד כספים, מיליארד וחצי, כי הם מפחדים מהאופציה של מחאה במימדים ענקיים. מחאה שיכולה להוביל אותם להוציא הרבה מיליארדים על שיפור תחבצ. הם מעדיפים לסגור את זה ככה, ב"קטנה". לדעתי, זה טוב לנו. בטווח הרחוק.
מונטה קרלו | 31.10.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת