אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הטסט השנתי למכונית צפוי להשתנות

140 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

138.
מכוני הטסטים מיותרים
פשוט להסמיך את המוסכים לאשר כשירות ולבצע עליהם בקרה מדגמית. ברגע שהאחריות תיהיה על בעל הרכב ועל המוסך המטפל, הם יטפלו כראוי והרבה יותר טוב ממכוני הטסטים המסורבלים והלא אמינים בלשון המעטה, חלקם מסדרים עבודה למוסכים השכנים וחלקם מעבירים טסטים רכב לא כשיר וכו וכו
נהג | 25.12.19
134.
מס גזל
הדרישה מבעלי מכוניות ישנות להמציא אישור בלמים זה גילגול עניים לשמים והתלת אחריות על המוסכים תוך גרימת הוצאה כספית לבעל הרכב ללא צורך.לשם מה קיים מכון טסטים? דבר שני הנוהל של רכב מיושן שחייב לעבור טסט פעמיים בשנה הינו מיותר ומעיק בעיקר על אוכלוסיה שבלאו הכי קשה לה.
שמעון | 06.11.19
133.
מי שמציע לתת למוסכים לחתום שהרכב תקין לא שפוי
זה אולי יכול לעבוד במוסכים במרכז, אבל באמת הייתם נותנים למוסכים של ערבים בצפון לקבוע שהבקרסים של רכב מתאימים לתקן?! תוך חצי שנה, לא עלינו, יהיו מלא תאונות שיפגעו לא רק בבעלי הרכב, אלא גם ברכבים אחרים והולכי דרך. מה שצריך זה לבצע ביקורות פתע שיתפסו את המכונים בעניין הלוחיות זיהוי, יתנו להם קנסות כואבים ויפרסמו אזהרה לציבור שהמכון מרמה.
אחד | 05.11.19
130.
על הפרצוף
מכוני הרישוי זאת הקומבינה הכי גדולה בעולם איך שלא תרצה ומה שלא תעשה, תמיד יהיה לך לשלם עוד עמלות סתם למכון הרישוי. כנופייה של ***** בחסות החוק. הגעתי עם רכב מקורי מקורי. שנת 1998 ואמרו לי שהמנוע זה מנוע שאני החלפתי והם רוצים מסמכים שמעידים שזה באמת המנוע המקורי. השגתי את כל המסמכים שקשורים לרכב הזה וגם אז לשווא. סרבו להאמין לי וקראו לי "נוכל". אחרי הרבה מאוד ריבים התעצבנתי ופתחתי להם גוגל והראתי להם נתונים במשך 40 דקות תוך כדי שהבוחן אומר לי תזוז לצד. חוויה נוראית שגרמה לי להפסיד 3 ימי עבודה.
תומר | 04.11.19
128.
סתם גונבים אותנו-בדיקה חוזרת במחיר הבדיקה הכללית ולוחית רישויי בתשלום
זה ממש גזל גם כספי וגם זמן . מדוע לא מכינים עמדה לבדיקת רישויי חוזרת של מספר או נורה שהוחלפה וצריך לעבור את כל המסלול מחדש . לצערי הרב מאוד ממסמך שהתגלגל לידיי עולה כי לא צריכה להיות עלות מספר רישויי של הרכב וזה אמור להיות חינם במידה שיש צורך והרבה נהגים לא יודעים על כך . האינטרס ברור שיהיה מספר רישויי תיקני נקי וברור לצרכיי אכיפה !!!!!!!!!!!!
דוד | 04.11.19
127.
שישאר ככה...
להעביר את זה למוסכים...יעשו אותו הדבר כמו במכונים. תאכלס,אותו תקין עובר טסט ב-10 דק' יש הרבה שחושבים שהם מבינים,אם זה נוסע זה תקין...אז זהו שלא,תראו את הגרוטאות שנוסעות בכבישים,מי בדיוק העביר אותם טסט...? כל אחד חושב שהוא בוחן רכב,ממש מצחיק מתי תבינו,לכל מקצוע יש בעל מקצוע. בתקווה שהוא ישר,לא יעזור שום דבר. כל הבכיינים זה אלה שלא מתחזקים כמו שצריך,אלה שאפילו המוסכים לא רוצים לראות. רכב תקין,עובר טסט בזריזות,רכב גרוטאה,התגובות של כל "המבינים"
אייל | 04.11.19
121.
צריך להקים וועד שיאגד את כל תושבי המדינה ויביא דרישות להוזלה מיידית של שירותים
האאא יש...זה נקרא הסתדרות (לא לכולם) והוא הכי לא מתפקד. צריך להקים וועד שכל תושב ישלם 10 שקלים בחודש מגיל 18 ומעלה. והוא זה שיפעל מול הממשלה להוזיל / לבטל אגרות רישוי, להקטין ב 100% את המס על רכבים חדשים, להקטין את המס בלו במיידית ל 10%. לשחרר יבוא מוצרי מזון במטרה שכל קניה בסופר לא תעבור את ה 150 שקל. פה הכוח שלנו!!!!!!!!!!!!
וועד | 04.11.19
116.
מכון לא מקצועי
1.ברשותי רכב שמור 2008 יד ראשונה ללא תאונות. 2.בטסט השנתי הליצן הנקרא בוחן מודיע לי שצבע הרכב אינו תואם לרשום ברשיון. ולא מוכן להעביר את הרכב רישוי.לא מוסיף לתאר את התנהגות הבוחנים. המכון אחד היחידים בכל הגליל העליון.עושים מה שרוצים לאנשי שלומם....
בעל רכב | 04.11.19
111.
באמריקה בעל הרכב מצהיר שהרכב תקין בדק אותו במוסך
במוסך מורשה המוסך לא חותם בהצהרה אלא רק בעל הרכב אם משקר ורכב נמצא בבדיקה לא תקין או בגלל לירוי תאונה עד 50 שנות מאסר בגלל זה אין צורך בכל הבוחשיט הזה תיהנו ישרים לא יהיו תאונות אל תיהנו חזירים שובינשטים תמיד תפעלו במצפון שקט. בעיה שכחתי... ישראלים תחמנים שהכל אבל הכל קומבינה המכון המוסך ובעל הרכב בהצלחה
זיו | 03.11.19
107.
דינמומטר יד אליהו
שירות = ציון מתחת לאפס. כאילו עושים לך טובה שהם עובדים ונותנים שירות. את כל האופנוענים שולחים לעמוד בתור אצל יצרן לוחיות הרישוי המקומי, גם הוא ועובדיו שירות סוג ז'. ערימה של ערסים מתבגרים (כולל זה שמסתובב עם ג'וינט באוזן ונראה כל הזמן לחוץ לצאת להפסקה ולעשנו.. כן...זה משרד הרישוי). בלי תור מסודר שכל רגע מקדמים בתור מקורבים וסוחרי רכב מקורבים לפני אנשים שממתינים בסבלנות לתורם שרק מתארך. על איכות הטסט שעושים לאופנוע....כבר כתבו פה לפני..
ולי | 03.11.19
97.
כמו רוב הדברים בארץ
המון חוקים, המון דרישות (מהמכונים ומהאזרחים) מינימום אכיפה. הבוחני רכב ברובם עברו השתלמות ברמה נמוכה. אם מגיעים לפני הפסקת האוכל שלהם או לפני סגירה ברוב המקרים שתעבור טסט (ממהרים לצאת להפסקה או הביתה) שלא נשכח את תרבות הקומבינה. מספיק להגיד שם "פלוני דיבר איתך? פלוני שלח אותי.." אני מעוק בתחום הרכב ולא פעם מגיעים אלי לקוחות עם ריג'קטים מהמכון רישוי ואני באמת מנסה להבין איך ולמה פסלו אותם?!?!? אותו דבר אגב השוטרים בדרך, מינימום הבנה. אם משד הרישוי היה מחייב, בדיוק כמו שהוא חייב את המוסכים המורשים, לעבור שיפוץ כולל, לתמוך במכוני הרישוי ( ארנונה,מיסים וכו') כדי שיוכלו להביא עוד עובדים ולשפץ, לחייב בהשתלמויות וכמובן פקחים שיעברו אחת לכמה זמן בגלוי ולא בגלוי במכונים לצורך אכיפה הכל היה נראה הרבה יותר וטוב. אין מושלם, אבל זה עדיף.
שלום | 03.11.19
95.
הבעיה היא המקצועיות של המכונים
תשמעו קטע ביצעתי טסט לרכב, בדקו בין היתר צמיגים, ופסלו אותי על שני צמיגים אחוריים ניגשתי ישר לאחר מכן לפנצ'רייה באזור, הוחלפו שני הצמיגים וניגשתי חזרה לטסט חוזר ביצעתי טסט חוזר, הכשילו אותי על שני הצמיגים הנוספים שהיו, ששעתיים קודם לכם הם טענו שהם בסדר ואין עם מי לדבר..בעל מכון הטסטים יוצא בפוזה של אחד שאי אפשר להזיז ממקומו הטסטרים לא מקצועניים, אין להם מושג מעבר לבדיקות יבשות על נתונים, אין תודעת שירות. גם במכוני הבדיקה אגב לא באמת מפרטים מה הבעיות
רון | 03.11.19
92.
משרד רישויי הלן חולון
הייתי בטסט הבוחן פסל לי שני צמיגים.הסברתי לו שהחלפתי שניים ואת השניים הנותרים אמרו לי שלא צריך.הנל לא שם עלי ואפילו זילזל.הלכתי למנהל שקרא לרב בוחן.הנ"ל אישר את תקינות הצמיגים.למה זה קורה בכלל?זה עובד לא מקצועי מזלזל בלקוח וגורם נזק.הפעם הוא לא תפס פראייר.
מוש | 03.11.19
87.
תוקף של לוחית רישוי הוא 5 שנים. מתחת לזה אתה לא משלם.
החוק רשום כאן - http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/23270315.pdf וכמו כן מי שצריך להחליף לוחית פגומה תחת אחריות, לא אמור לשלם עליה. אם רוצים לגבות מכם תשלום, תראו להם את החוק הזה או תאיימו בפנייה למשרד התחבורה, אגף שרותי רכב ותחזוקה, המפקח על מכוני הרישוי.
לרמי 83 | 03.11.19
81.
העיקר שעל אפוד זוהר הם לא מעבירים טסט
כאילו לא מספיק החליבת כספים ממיסים במדינה, ביטוח לאומי, גם בעלי רכבים פרטיים בעל כורחם משלמים אגרות וקנסות למדינה. למה אגרת רישוי צריכה להיות כל כך יקרה? אחרי ששילמנו יותר מ100% מס על קניית הרכב והחלפים. למה מכוני הטסט נותנים לך להרגיש שאתה בהודו עם טכנולוגיה של ה-19. לראות איך מעבירים טסטים של קטנועים ואופנועים ולהתפלץ, לא בודקים בעצם כלום, הבוחן עושה בדיקה עם נורה לברקסים, בודק איתות ומעביר. די נמאס כבר מכמות המיסים והתשלומים שמחוייבים במדינה לשלם על כל שטות
האפוד | 03.11.19
76.
מדוע מכונים לא אהובים על ידי האזרח
ההקפדה על תקלות שטותיות (כיוון אורות , לוחות זיהוי , אור לוח זיהוי )וההרגשה כי המכון מעוניין להכשיל כי הוא מקבל על זה בונוס(טסט חוזר) גורמת לאזרח לפחד ולשנוא את המכונים . מאז שהמכון מחויב על כיוון אורות בחינם לא הייתה לי התקלה הזו ואני מחזיק 2 מכוניות לא חדישות כבר שנים , כשלפני זה כל הזמן האוטו נקי מתקלות רק כיוון אורות .
אזרח  | 03.11.19
75.
הטסט והאגרה
כדאי שנבין שאלו שני דברים נפרדים לגמרי! האגרה הנקראת "אגרת רישוי" היא מס רכוש כפשוטו. בנוסף למיסוי הלא-נורמלי ביבוא הרכב ומחירי הדלק הגבוהים, המדינה קונסת כל בעל רכב בתשלום מס על רכושו מדי שנה בשנה ומסווה את המס הזה כ"אגרת רישוי". את האגרה הזו צריך לבטל ומיד! כשהציבור יפנים את הרמיה וידרוש את הביטול, זה יקרה. לענין הטסט - שעליו משלמים בנפרד במכון הרישוי - כנראה שיש צורך בטסט מדי פעם (אבל יש מדינות ללא טסט כלל - ארה"ב הקטנה למשל) אבל עדיף לבצע בנושא שינוי כירורגי, טסט רק בכל כמה שנים ודרך המוסך המורשה - במיוחד למכוניות שאינן נוסעות הרבה מאד.
מעמ | 03.11.19
71.
העיקר מבזבזים לרוכבי הדו גלגלי את הזמן ואת הכסף
בעבר דרשו מספר רישוי גדול לכל הקטנועים ואילצו אותנו להחליף למספר גדול בתשלום. כעת כנראה חסר כסף בקופה, אז עכשיו הדרישה היא למספר רישוי קטן, מה שמאלץ כל רוכב דו גלגלי שמגיע לטסט, לבזבז 70 ש"ח על חשבונו להחלפת המספר ועוד כשעתיים מזמנו בעמידה בתור למתקיני המספרים וזאת עוד לפני שניגשים לטסט. מדינה שחולבת רוכביה!!!!
האופנוברים ממאדים | 03.11.19
59.
בב"לת
ב 20 שנים האחרונות העברתי טסטים לשלוש מכוניות במקביל כאשר כל מכונית מוחזקת על ידי לפחות עשר שנים.,ומעולם לא נכשלתי. הרכב העיקרי שלי הוא בן 14. התהליך מעולם לא לקח יותר מחצי שעה נטו. לשלם עבור הכנה זה ממש הזוי. טסט חוזר עולה כ 20 שקלים ובודקים בו שוב אך ורק את מה שנכשל. הרבה יותר זול מהכנה.
יוסי | 03.11.19
49.
מלא קומבינות אבל לא כל כך נורא
החוויה שלי מלפני חודש: יום שישי, 8 וחצי בבוקר אני מגיע להעביר את האוטו טסט (מודל 2010). מחכה 10 דקות בתור, בזמן הזה נציגה של המכון מגיעה אלי לאוטו, לוקחת תעודות וכרטיס אשראי (לא צריך מזומן) ומחזירה אלי את הניירת. עוד 10 דקות במסלול עצמו וסיימתי - רק לגשת למשרד לקבל חותמת אז איפה הבעיה? א. הבוחן הקומבינטור העביר את האוטו שעמד אחרי על אותה בדיקת זיהום אויר שלי (ראיתי אותו מחליף במחשב) - כמובן שלא הערתי לו כי אז הייתי נפסל ב. אין סיבה לפצל תשלומים, תכניסו את אותם 100 ש"ח לאגרה ומשרד התחבורה ישלם אותם למכון
נהגוס | 03.11.19
45.
לוחית זיהוי, השוד יותר גדול ממה שאתם חושבים...
על פי הוראת נוהל 31 של משרד התחבורה, ישנה ללוחית זיהוי אחריות 5 שנים. בנוסף בסעיף ב2 "בוחן הרכב 'מחוייב' לעדכן את בעל הרכב על זכותו למימוש אחריות על ידי היצרן ללא תשלום". מנסיון העבר, לא רק שלא הודיעו לי על זכות זו, אלא ניסו להתחמק, הלוחית שלך דהוייה יותר מהמותר, ועוד כל מיני התחמקויות, לאחר מו"מ הסכימו להחליף בחינם, אבל הודיעו לי שיכול להיות שאני יחוייב בתשלום בהמשך אם היצרן לא יסכים לממש את האחריות. בקיצור לדעתי כאן השוד הגדול, ולכן כל פעם מכשילים על לוחית זיהוי, כיוון שהלקוח משלם והם מזוכים..
צריך תחקיר על זה | 03.11.19
44.
מקווה שישפרו.. כי לא יוצא לי לבקר בטסט מבלי לשלם "קנס" והרכב תקין ביותר!.
תמיד יש תחושה שרוצים לדפוק אותך ולעשות עליך כסף.. כבר יצא לי להחליף 3 מכונים בגלל ליקויים שקריים פעם זה לוחית רישוי ש"כבר לא חדשה" אז צריך לחדש.. 100 שקל נוספים. (יש אחריות ל5 שנים.. אז בדקו שהלוחית עברה ודחפו לי "ליקוי" פעם זה צמיג "יבש" שבחנות התפלאו שצריך בכלל להחליף.. (הצמיג פחות משנתיים על הכביש 3 מוכרים בדקו ואמרו שלדעתם לא צריך להחליף אבל אם אני רוצה לעבור טסט אז מחליפים) פעם זה בדיקת מזהמים ש"נכשלה" ל(א עשיתי כלום!. הלכתי וחזרתי למחרת והכל היה בסדר.. איך תסבירו?)
מקווה לשיפור | 03.11.19
40.
משאבת כספים
הטסט הוא הליך בירוקרטי שנועד בעיקר להוציא עוד כסף במיסוי עקיף מבעלי כלי הרכב. המוסכים השונים יכולים בקלות להעביר טסט את הרכב בו הם מטפלים באופן שוטף. לצערי נדמה לפעמים שאפשר להעביר טסט גם חמור נכה, העיקר שתשלם עוד כמה עשרות שקלים בגין תרוצים עלובים כמו צבע או נורה במספר
מיקו | 03.11.19
32.
12, תמכור כבר את האוטו, אתה תופס חניה יקרה
הגיע הזמן להפסיק לאשר לכל אחד להחזיק כמה רכבים שמתחשק לו. לפחות בגוש דן רבתי, י-ם וחיפה. מי שגר בישובון בפריפריה שיעשה מה שבא לו. אין שם בעיות חניה. בגלל אנשים כמוך שמחזיקים רכב שני ושלישי שבקושי נוסע קיימת מצוקת חניה, אותה גם אתה מרגיש עם רכבך הראשון. בשלב ראשון אפשר להגביל את הבעלות ל 2 רכבים. זהו. אסור יותר להחזיק 3, 4 או 5 רכבים (אפשר כאמור רק לתושבי הערים, בכפר שיעשו מה שבא להם, לא מפריע) בשלב השני גם את הרכב השני יש לאסור, זאת אלא אם כן לבעל הרכב יש חניה פרטית (עבור רכבו הראשון ולכן השני הוא בעצם הראשון ללא חניה ייעודית)
נהגוס | 03.11.19
29.
"עם זאת, בעל האוטו נדרש לשלם את האגרה השנתית." ברור שהמדינה לא תוותר
על הכסף... בשוה וחרפה שלא ניתן לשלם את האגרה בתשלומים. בושה וחרפה שעלות האגרה היא מאות ואלפי שקלים. תשלום על אגרת רישוי, תשלום על הבדיקה עצמה, תשלום על התיקונים (האחרון עוד מתקבל על הדעת). אין תחבורה ציבורית נורמלית והאזרחים שבויים בידי המדינה לקנות רכב ולשלם אין סוף תשלומים. זאת עוד, אני רואה עשרות מכוניות על הכביש שלא ברור כיצד הן עוברות את הטסט. פשוט בדיחה.
ציוני | 03.11.19
28.
צריך מהפכה כללית בתחום לאחר 70 שנה,הכל פרימיטיבי ומיושן.....
הבוחני רישוי ברמה הכי ירודה במקצוע ,מכשילים רכבים בגלל טמטום ולמעשה מכון רישוי זה כמו לקבל מהממשלה רישיון לגנוב...בנוסף לבטל את התקנה שהמרחק בין המכונים צריך להיות 7קמ...כנופיית המכונים פועלים כמו אירגון פשע,מחלקים ביניהם את אזורי החסות....
רישיומט | 03.11.19
24.
מדוע צריך מכון רישוי, כאשר קודם הולכים למוסך המטפל שיסדר את כל הנחוץ על מנת לגשת לטסט?
כדאי היה, כמו בארצות רבות, שהמוסך ייתן את האישור באמצעות חותמת, לאחר תיקון כל הדרוש תיקון, כי הרכב מוכן וראוי לנסיעה בטוחה. ההוצאות של בעלי רכבים במוסכים לפני טסט, וכן הטסט עצמו, הם נטל גדול על כתפי הנהגים. אפשר גם אחרת.
ישראלית | 03.11.19
22.
תהליך לא יעיל, תורים, ניירות, תשלומים במזומן, אישורים מיוחדים אם לא עבר...
יש הרבה בעיות בתהליך שנעשה מסורבל והמון רכבים שעוברים באמצעות שוחד לבוחן הרכב. יש שמועות על הרבה מקומות שתמורת תשלום סמלי של 100 ש"ח מעבירים את הטסט ללא בדיקה גם שיש כשלים ברכב. לא מבין מה התהליך הזה עוזר בכלל אם מי שאמור לרדת מהכביש בכלל משלם שוחד כדי לעבור את הטסט ובסוף מי שלא עובר זה אנשים נורמטיביים שסתם שכחו להחליף מגבים.
מישהו | 03.11.19
18.
הגיוני
מי שכותב את הרעיון של בדיקת טסט ע"י המוסך כנראה שהוא עצמו מוסכניק שרוצה להרוויח פעמיים. יהיה לו אינטרס "להציף" תקלות גם אין אין כאלה... ואם הוא לא מוסכניק אז הוא כנראה "תמים" בלשון המעטה. הנכוןמ הוא שצריך לעשות רפורמה בהתאם לנהג לגילו לעברו ונסיונו התעבורתי ולבדוק ע"פ פרמטרים אלה את הרכבים אחת לשנתיים אחת לשלוש שנים. יש ברשותי שני רכבים, שמורים. נוסעים מעט כי שנינו פנסיונרים, הרכבים מטופלים היטב, רק במוסך מורשה, קבוע. מה כבר יש לבדוק. אני עובר את המסלול ללא הערות אבל מבזבז הרבה זמן והרבה כסף. אולי השר סמוטריץ יהיה האמיץ והאיכותי שיפסיק עם השוד המתמשך הזה.
נורמאלי | 03.11.19
10.
הבעיה לא ההמתנה, אלא השחיתות
במשרד התחבורה לא מבינים שהבעיה במכוני הרישוי זה לא ההמתנה והטפסים, אלא העיקר השחיתות. אתה מגיע למקום בידיעה שצריך לשלם בקשיש כביכול 'חוקי' למכון תחת כל מיני סעיפים שהם ספקי השירות שלו. ואינני מדהר על שאר בקשישים דרך המוסכים ישירות למכון וכשהמוסכניק אומר לך את זה בפה מלא.
לורנס | 03.11.19
8.
מכון הרישוי שיאפשר לקבוע תור מראש, יישבר את השוק
יש לי פורד פוקוס בת תשע. אמינה ושמורה. עובר טסט כל שנה בלי בעיות. מה הבעיה? שצריך לפנות חצי יום להמתנה בתור (כולל עמידה על המישמר מפני גנבי תור). הייתי מוכן לנסוע עוד חצי שעה ולשלם עוד 20₪ לתור מוזמן מראש. השנה היא 2019, הטכנולוגיה קיימת.
נתנייתי | 03.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת