139. תחליף למכוני רישוי - מוסכים מורשים במידה ותהיה בעיה של שקרים או רמאות בתהליך שאנשים ישבו בכלא ויקחו להם את התעודות ההרשאה וכן הגברת אכיפה על ידי בדיקות אקריות בכבישים מי שרכבו לא תקין שישלם בכיסו וברשיונו מרדכי | 18.01.20 (ל"ת)
138. מכוני הטסטים מיותרים פשוט להסמיך את המוסכים לאשר כשירות ולבצע עליהם בקרה מדגמית. ברגע שהאחריות תיהיה על בעל הרכב ועל המוסך המטפל, הם יטפלו כראוי והרבה יותר טוב ממכוני הטסטים המסורבלים והלא אמינים בלשון המעטה, חלקם מסדרים עבודה למוסכים השכנים וחלקם מעבירים טסטים רכב לא כשיר וכו וכו נהג | 25.12.19 (ל"ת)
137. בקליפורניה רכב חדש פטור לחמש שנים. מנסיוני בדרך כלל הטסט לוקח מעט זמןץענין לוחת הזיהוי הוא נוכלות. דוד דר רחובות | 10.11.19 (ל"ת)
136. היום עשיתי טסט ברחובות 20 דק' הייתי אחרי (רכב בן 5 במצב מצויין וללא תקלות). אם לא שומרים על הרכב, ומתגלות תקלות אכן זה לוקח יותר זמן, אבל זאת כל מטרת הרישוי לא? לוודא שרכבים תקולים לא עולים על הכביש ומסכנים את הנהג והסובבים? מנשה | 07.11.19 (ל"ת)
134. מס גזל הדרישה מבעלי מכוניות ישנות להמציא אישור בלמים זה גילגול עניים לשמים והתלת אחריות על המוסכים תוך גרימת הוצאה כספית לבעל הרכב ללא צורך.לשם מה קיים מכון טסטים? דבר שני הנוהל של רכב מיושן שחייב לעבור טסט פעמיים בשנה הינו מיותר ומעיק בעיקר על אוכלוסיה שבלאו הכי קשה לה. שמעון | 06.11.19 (ל"ת)
133. מי שמציע לתת למוסכים לחתום שהרכב תקין לא שפוי זה אולי יכול לעבוד במוסכים במרכז, אבל באמת הייתם נותנים למוסכים של ערבים בצפון לקבוע שהבקרסים של רכב מתאימים לתקן?! תוך חצי שנה, לא עלינו, יהיו מלא תאונות שיפגעו לא רק בבעלי הרכב, אלא גם ברכבים אחרים והולכי דרך. מה שצריך זה לבצע ביקורות פתע שיתפסו את המכונים בעניין הלוחיות זיהוי, יתנו להם קנסות כואבים ויפרסמו אזהרה לציבור שהמכון מרמה. אחד | 05.11.19 (ל"ת)
131. גם אני שולמן זה חלק מהגזל של רשויות שמכניסות לכיס שלנו את היד ולא מוציאות רק עוד ועוד לוקחות שולמן | 04.11.19 (ל"ת)
130. על הפרצוף מכוני הרישוי זאת הקומבינה הכי גדולה בעולם איך שלא תרצה ומה שלא תעשה, תמיד יהיה לך לשלם עוד עמלות סתם למכון הרישוי. כנופייה של ***** בחסות החוק. הגעתי עם רכב מקורי מקורי. שנת 1998 ואמרו לי שהמנוע זה מנוע שאני החלפתי והם רוצים מסמכים שמעידים שזה באמת המנוע המקורי. השגתי את כל המסמכים שקשורים לרכב הזה וגם אז לשווא. סרבו להאמין לי וקראו לי "נוכל". אחרי הרבה מאוד ריבים התעצבנתי ופתחתי להם גוגל והראתי להם נתונים במשך 40 דקות תוך כדי שהבוחן אומר לי תזוז לצד. חוויה נוראית שגרמה לי להפסיד 3 ימי עבודה. תומר | 04.11.19 (ל"ת)
128. סתם גונבים אותנו-בדיקה חוזרת במחיר הבדיקה הכללית ולוחית רישויי בתשלום זה ממש גזל גם כספי וגם זמן . מדוע לא מכינים עמדה לבדיקת רישויי חוזרת של מספר או נורה שהוחלפה וצריך לעבור את כל המסלול מחדש . לצערי הרב מאוד ממסמך שהתגלגל לידיי עולה כי לא צריכה להיות עלות מספר רישויי של הרכב וזה אמור להיות חינם במידה שיש צורך והרבה נהגים לא יודעים על כך . האינטרס ברור שיהיה מספר רישויי תיקני נקי וברור לצרכיי אכיפה !!!!!!!!!!!! דוד | 04.11.19 (ל"ת)
127. שישאר ככה... להעביר את זה למוסכים...יעשו אותו הדבר כמו במכונים. תאכלס,אותו תקין עובר טסט ב-10 דק' יש הרבה שחושבים שהם מבינים,אם זה נוסע זה תקין...אז זהו שלא,תראו את הגרוטאות שנוסעות בכבישים,מי בדיוק העביר אותם טסט...? כל אחד חושב שהוא בוחן רכב,ממש מצחיק מתי תבינו,לכל מקצוע יש בעל מקצוע. בתקווה שהוא ישר,לא יעזור שום דבר. כל הבכיינים זה אלה שלא מתחזקים כמו שצריך,אלה שאפילו המוסכים לא רוצים לראות. רכב תקין,עובר טסט בזריזות,רכב גרוטאה,התגובות של כל "המבינים" אייל | 04.11.19 (ל"ת)
124. חובה להשאיר ולהחמיר עם הנהגים יהודים הם עם של תחמנים הבדיקות במכון טסטים מונעים אסונות לצערי לא פגשתי נהגים ש מיוזמתו מחליפים צמיגים ותיקון אורות Yl | 04.11.19 (ל"ת)
123. למה לא עושים טסטים במוסך המטפל בזמן טיפול 10.0 מה ההבדל בין מוסך למכון רשוי זה נבלה וזה טרפה אז מה זה משנה ? חיים | 04.11.19 (ל"ת)
121. צריך להקים וועד שיאגד את כל תושבי המדינה ויביא דרישות להוזלה מיידית של שירותים האאא יש...זה נקרא הסתדרות (לא לכולם) והוא הכי לא מתפקד. צריך להקים וועד שכל תושב ישלם 10 שקלים בחודש מגיל 18 ומעלה. והוא זה שיפעל מול הממשלה להוזיל / לבטל אגרות רישוי, להקטין ב 100% את המס על רכבים חדשים, להקטין את המס בלו במיידית ל 10%. לשחרר יבוא מוצרי מזון במטרה שכל קניה בסופר לא תעבור את ה 150 שקל. פה הכוח שלנו!!!!!!!!!!!! וועד | 04.11.19 (ל"ת)
119. אבל למה אגרע כל כך גבוהה? למה במקרה זה לא משוים לשאר העולם כמו שאוהבים לעשות פה כל הזמן? משרד התחבורע | 04.11.19 (ל"ת)
118. גם ברישיון הזה אנחנו מממנים את החרדים רבותי , המיסוי בארץ על הדלק,על רכישת מכוניות על רישיונות/אגרות הינם עבור דבר אחד.לממן את ליצמן וחבריו אשר אוהבים כסף חילוני אבל שונאים חילונים . דון קישוט | 04.11.19 (ל"ת)
116. מכון לא מקצועי 1.ברשותי רכב שמור 2008 יד ראשונה ללא תאונות. 2.בטסט השנתי הליצן הנקרא בוחן מודיע לי שצבע הרכב אינו תואם לרשום ברשיון. ולא מוכן להעביר את הרכב רישוי.לא מוסיף לתאר את התנהגות הבוחנים. המכון אחד היחידים בכל הגליל העליון.עושים מה שרוצים לאנשי שלומם.... בעל רכב | 04.11.19 (ל"ת)
115. הורדת האגרה השנתית היא השינוי המתבקש!! 1425 שח אגרה שנתית לרכב שנת 2011 ששווה בפועל בקושי 30000 זה הגזל הכי גדול במדינה הזאת!! לא איכםת לי לבלות במכון ראשון גם שעתיים אם האגרה תרד לסכומי אפס שמשלם אזרח באמריקה ואירופה!!! יוסי | 04.11.19 (ל"ת)
114. לכו למכונים של ערבים, אפשר להעביר את הרכב בגרירה מצד אחד לשני ויש לך טסט לא לשכוח בקשיש 20 שח לבוחן האזרח העשוק | 04.11.19 (ל"ת)
113. טסטים שרות מתחת לכל ביקורת, לפעמים סתם מכשלים בכדי שיתקנו במוסך שליד משרד הרישוי, ממש עושים עוול ערן | 04.11.19 (ל"ת)
112. טסט לאופנוע קודם דרשו להחליף ללוחית גדולה, אחר כך כול כתם דורשים להחליף,עכשיו חזרו ללוחית קטנה אז התור ללוחית חדשה ארוך,אין מספר לא במכון הדרום יפו ובטח לא בדינמומטר יד אליהו, לחץ קומבינות ועצבים, ישראל 2019,הזוי. גיל | 04.11.19 (ל"ת)
111. באמריקה בעל הרכב מצהיר שהרכב תקין בדק אותו במוסך במוסך מורשה המוסך לא חותם בהצהרה אלא רק בעל הרכב אם משקר ורכב נמצא בבדיקה לא תקין או בגלל לירוי תאונה עד 50 שנות מאסר בגלל זה אין צורך בכל הבוחשיט הזה תיהנו ישרים לא יהיו תאונות אל תיהנו חזירים שובינשטים תמיד תפעלו במצפון שקט. בעיה שכחתי... ישראלים תחמנים שהכל אבל הכל קומבינה המכון המוסך ובעל הרכב בהצלחה זיו | 03.11.19 (ל"ת)
110. טסט בבית שמש מי שלא משלם 400 שקל לא עובר מי שלא משלם כופר 400 שקל מתעללים בוא בטסט בבית שמש פשוט מקומם והמשטרה וכולם יודעים ולא עושים כלום רוני רוני | 03.11.19 (ל"ת)
108. טסט למה תמיד בטסט מעכבים רכבים סתם והבדיקות החשובים לא תמיד בראש הטור אבל מחפשים את הזותות מוטי | 03.11.19 (ל"ת)
107. דינמומטר יד אליהו שירות = ציון מתחת לאפס. כאילו עושים לך טובה שהם עובדים ונותנים שירות. את כל האופנוענים שולחים לעמוד בתור אצל יצרן לוחיות הרישוי המקומי, גם הוא ועובדיו שירות סוג ז'. ערימה של ערסים מתבגרים (כולל זה שמסתובב עם ג'וינט באוזן ונראה כל הזמן לחוץ לצאת להפסקה ולעשנו.. כן...זה משרד הרישוי). בלי תור מסודר שכל רגע מקדמים בתור מקורבים וסוחרי רכב מקורבים לפני אנשים שממתינים בסבלנות לתורם שרק מתארך. על איכות הטסט שעושים לאופנוע....כבר כתבו פה לפני.. ולי | 03.11.19 (ל"ת)
106. 1200 שקל על חתיכת נייר שכתוב עליה רשיון רכב. זו הבעיה משרד התחבורה חושבים שיערבבו אותנו עם סיפורים על מכון רישוי - כשהבעיה היא עושק רשיון הרכב.... יניב | 03.11.19 (ל"ת)
104. בעולם אין צורך במכוני רישוי רק בתשלום רשיון.חברות הבטוח יחליטו אם הם מוכנות לבטחאת הרכב מני | 03.11.19 (ל"ת)
102. מה שאותי מעצבן זה הצורך לרוץ לבנק הדואר ורק אחר כך לטסט למה לעשות כבר את התשלום במקום יחד עם הטסט לשלם במכה אחת על הטסט והדואר היה לי פעם מכון שהייתי הולך אליו שהיה שם סניף פנימי של הדואר אבל אז אותו סגרו הצופה | 03.11.19 (ל"ת)
101. אך פותחים אצל הערבים שחיטות אצלם בתרבות מה קורה בישראל הרי שחיטות וחמולה הולך יחד אילא איל | 03.11.19 (ל"ת)
100. ״ליקויים הנוגעים ללוחיות רישוי״ שחיתות שלא מייצרים מההתחלה לוחיות נורמליות. אפשר לייצר את הלוחיות ככה שהצבע לא ידהה שרון | 03.11.19 (ל"ת)
99. למספר 78 כדי למנוע את זה צריך לאפשר לכל מכונאי בעל רישיון רק לבדוק את תקינות הרכב. כלומר כמו טסט, אתה לא תהיה חייב לתקן אצלו. ככה יהיו פי 1000 "מכוני בדיקה" של מוסכניקים שלמה | 03.11.19 (ל"ת)
98. מידע מוטעה. מכונית חדשה פטורה מטסט שנתי רק שנה אחת ולא שלוש שנים כפי שכתוב בכתבה. עופר | 03.11.19 (ל"ת)
97. כמו רוב הדברים בארץ המון חוקים, המון דרישות (מהמכונים ומהאזרחים) מינימום אכיפה. הבוחני רכב ברובם עברו השתלמות ברמה נמוכה. אם מגיעים לפני הפסקת האוכל שלהם או לפני סגירה ברוב המקרים שתעבור טסט (ממהרים לצאת להפסקה או הביתה) שלא נשכח את תרבות הקומבינה. מספיק להגיד שם "פלוני דיבר איתך? פלוני שלח אותי.." אני מעוק בתחום הרכב ולא פעם מגיעים אלי לקוחות עם ריג'קטים מהמכון רישוי ואני באמת מנסה להבין איך ולמה פסלו אותם?!?!? אותו דבר אגב השוטרים בדרך, מינימום הבנה. אם משד הרישוי היה מחייב, בדיוק כמו שהוא חייב את המוסכים המורשים, לעבור שיפוץ כולל, לתמוך במכוני הרישוי ( ארנונה,מיסים וכו') כדי שיוכלו להביא עוד עובדים ולשפץ, לחייב בהשתלמויות וכמובן פקחים שיעברו אחת לכמה זמן בגלוי ולא בגלוי במכונים לצורך אכיפה הכל היה נראה הרבה יותר וטוב. אין מושלם, אבל זה עדיף. שלום | 03.11.19 (ל"ת)
96. ל-80, למה אין לך איפוד זוהר? זה משהו ששוכב בתא הככפות ואין סיבה שיעלם משנה לשנה גדי | 03.11.19 (ל"ת)
95. הבעיה היא המקצועיות של המכונים תשמעו קטע ביצעתי טסט לרכב, בדקו בין היתר צמיגים, ופסלו אותי על שני צמיגים אחוריים ניגשתי ישר לאחר מכן לפנצ'רייה באזור, הוחלפו שני הצמיגים וניגשתי חזרה לטסט חוזר ביצעתי טסט חוזר, הכשילו אותי על שני הצמיגים הנוספים שהיו, ששעתיים קודם לכם הם טענו שהם בסדר ואין עם מי לדבר..בעל מכון הטסטים יוצא בפוזה של אחד שאי אפשר להזיז ממקומו הטסטרים לא מקצועניים, אין להם מושג מעבר לבדיקות יבשות על נתונים, אין תודעת שירות. גם במכוני הבדיקה אגב לא באמת מפרטים מה הבעיות רון | 03.11.19 (ל"ת)
94. קשקוש ובזבוז זמן של הקוראים כותב ועורך נכבדים. לא שמתם לב שלא אמרתם כלום בכתבה הזו ? חזרתם על כל אמירה פעמיים, סיפרתם על המכון בכפר קרע, מישהו מכם בכלל קרא לפני שפירסם ? רפ | 03.11.19 (ל"ת)
93. רישוי בקרית גת למה בעיר שיש בה 80000 תושבים קרית גת אין מכון רישוי וכולם מקרית גת צריכים לנסוע לקרית מלאכי או לאשקלון נסיעה של יותר מחצי שעה במקרה הטוב איך אי אפשר לפתור בעיה כבר יותר מעשרים שנה ראובן אדוט | 03.11.19 (ל"ת)
92. משרד רישויי הלן חולון הייתי בטסט הבוחן פסל לי שני צמיגים.הסברתי לו שהחלפתי שניים ואת השניים הנותרים אמרו לי שלא צריך.הנל לא שם עלי ואפילו זילזל.הלכתי למנהל שקרא לרב בוחן.הנ"ל אישר את תקינות הצמיגים.למה זה קורה בכלל?זה עובד לא מקצועי מזלזל בלקוח וגורם נזק.הפעם הוא לא תפס פראייר. מוש | 03.11.19 (ל"ת)
91. לוחית רישוי ועוד דברים כבר 3 פעמים אילצו אותי להחליף לוחית רישוי(שנה אחר שנה) גם כשהלוחית היתה תקינה,הגיע הזמן לעשות סדר.. ברוך | 03.11.19 (ל"ת)
87. תוקף של לוחית רישוי הוא 5 שנים. מתחת לזה אתה לא משלם. החוק רשום כאן - http://media.mot.gov.il/PDF/HE_RECHEV/23270315.pdf וכמו כן מי שצריך להחליף לוחית פגומה תחת אחריות, לא אמור לשלם עליה. אם רוצים לגבות מכם תשלום, תראו להם את החוק הזה או תאיימו בפנייה למשרד התחבורה, אגף שרותי רכב ותחזוקה, המפקח על מכוני הרישוי. לרמי 83 | 03.11.19 (ל"ת)
86. אני גר בבית שמש ולמדתי על בשרי לעשות טסט מחוץ לבית שמש והמבין ישכיל וידיר רגלו לערים אחרות אפי | 03.11.19 (ל"ת)
85. רישוי רכב אני רק מבקש שמחיר אגרת הרישוי - נייר מודפס - יהיה כ 50 ( חמישים ) שקלים ולא עוד מס שילך עבור כל אוכלי החינם במשרד התחבורה . גדעון סחר | 03.11.19 (ל"ת)
84. בארה"ב מכניסים תקע/פלאג לשקע במכונית ומתקבלת אינדיקציה על כל מערכות הרכב. עלות 35$ ...וכל מוסך מורשה יכול לעשות זאת. מכוניות ממודל מתקדם גם כאן הארץ מצוידות בשקע שכזה...אז למה לא מקצרים תהליך... ומתיעלים בהתאם... מר בין | 03.11.19 (ל"ת)
83. החלפת לוחית רישוי כבר פעמיים נאלצתי להחליף לוחיות רישוי תקינות בהחלט.כששאלתי למה הראו לי תאריך על הלוחית ושהתוקף פג.החדשה היתה בדיוק,כמו הישנה.לא ידעתי שלחתיחת פח עם צבע יש תאריך פקיעה כמו למזון.פשוט שוד רמי | 03.11.19 (ל"ת)
81. העיקר שעל אפוד זוהר הם לא מעבירים טסט כאילו לא מספיק החליבת כספים ממיסים במדינה, ביטוח לאומי, גם בעלי רכבים פרטיים בעל כורחם משלמים אגרות וקנסות למדינה. למה אגרת רישוי צריכה להיות כל כך יקרה? אחרי ששילמנו יותר מ100% מס על קניית הרכב והחלפים. למה מכוני הטסט נותנים לך להרגיש שאתה בהודו עם טכנולוגיה של ה-19. לראות איך מעבירים טסטים של קטנועים ואופנועים ולהתפלץ, לא בודקים בעצם כלום, הבוחן עושה בדיקה עם נורה לברקסים, בודק איתות ומעביר. די נמאס כבר מכמות המיסים והתשלומים שמחוייבים במדינה לשלם על כל שטות האפוד | 03.11.19 (ל"ת)
80. פעם בשנה אני לוקח את הרכב לטיפול, שתהיה להם סמכות להעביר את הטסט, וחסכתי יום עבודה אבי | 03.11.19 (ל"ת)
79. ל-69 - מכונאי שיעביר טסט זה ניגוד אינטרסטים הוא ימצא כל מני תקלות כדי שתתקן אצלו את הרכב. בנוסף, מה קורה אם לרכב אין מוסך קבוע? כל פעם מנסה מוסך אחר או כל שנה עובר דירה לעיר אחרת, מי יעביר אותו טסט? אז עכשיו תכריח אותי למצוא מוסך קבוע לרכב שלי? זה נראה לך הגיוני? יאיר | 03.11.19 (ל"ת)
78. מדובר במס לכל דבר רק בישראל הטסט כל כך יקר ומצריך אובדן זמן וכסף- כל מטרתו היא להכניס כסף לקופת המדינה, פשוט לקחת כסף מהציבור כי מי הידועות היא שהציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם גניבת דעת | 03.11.19 (ל"ת)
77. אגרה מה זה אגרה ? זה כמו ארנונה ð הרכב שלך דומה לבית שלך רק מה אתה לא ישן בו (לפעמים כן) זה פטנט ישראלי ☺️☺️ בחו״ל עושים טסט פעם ב5 שנים Eli | 03.11.19 (ל"ת)
76. מדוע מכונים לא אהובים על ידי האזרח ההקפדה על תקלות שטותיות (כיוון אורות , לוחות זיהוי , אור לוח זיהוי )וההרגשה כי המכון מעוניין להכשיל כי הוא מקבל על זה בונוס(טסט חוזר) גורמת לאזרח לפחד ולשנוא את המכונים . מאז שהמכון מחויב על כיוון אורות בחינם לא הייתה לי התקלה הזו ואני מחזיק 2 מכוניות לא חדישות כבר שנים , כשלפני זה כל הזמן האוטו נקי מתקלות רק כיוון אורות . אזרח | 03.11.19 (ל"ת)
75. הטסט והאגרה כדאי שנבין שאלו שני דברים נפרדים לגמרי! האגרה הנקראת "אגרת רישוי" היא מס רכוש כפשוטו. בנוסף למיסוי הלא-נורמלי ביבוא הרכב ומחירי הדלק הגבוהים, המדינה קונסת כל בעל רכב בתשלום מס על רכושו מדי שנה בשנה ומסווה את המס הזה כ"אגרת רישוי". את האגרה הזו צריך לבטל ומיד! כשהציבור יפנים את הרמיה וידרוש את הביטול, זה יקרה. לענין הטסט - שעליו משלמים בנפרד במכון הרישוי - כנראה שיש צורך בטסט מדי פעם (אבל יש מדינות ללא טסט כלל - ארה"ב הקטנה למשל) אבל עדיף לבצע בנושא שינוי כירורגי, טסט רק בכל כמה שנים ודרך המוסך המורשה - במיוחד למכוניות שאינן נוסעות הרבה מאד. מעמ | 03.11.19 (ל"ת)
73. למה לא נותנים למוסך מורשה משרד התחבורה להעביר את הרכב טסט? שהוא יחליט אם הרכב כשיר או לא וזהו מה הסיפור? כל תעשיית מכוני הטסטים היא מיותרת לחלוטין. יובל | 03.11.19 (ל"ת)
71. העיקר מבזבזים לרוכבי הדו גלגלי את הזמן ואת הכסף בעבר דרשו מספר רישוי גדול לכל הקטנועים ואילצו אותנו להחליף למספר גדול בתשלום. כעת כנראה חסר כסף בקופה, אז עכשיו הדרישה היא למספר רישוי קטן, מה שמאלץ כל רוכב דו גלגלי שמגיע לטסט, לבזבז 70 ש"ח על חשבונו להחלפת המספר ועוד כשעתיים מזמנו בעמידה בתור למתקיני המספרים וזאת עוד לפני שניגשים לטסט. מדינה שחולבת רוכביה!!!! האופנוברים ממאדים | 03.11.19 (ל"ת)
70. את הטסט יעשה המכונאי המוסמך שמטפל ברכב - הוא מכיר הרכב הכי טוב אם יש למוסך רישיון טיפול ברכב, הוא יכול לחתום גם על טסט. לא צריך בכלל מכוני טסטים זה דבר ישן ומיושן - שייך לעבר היסטורי שלמה | 03.11.19 (ל"ת)
69. מה ? מישהו באמת עושה טסט לרכב אצלנו בערבה לא עושים טסט עד שהאוטו מת תאילנדי מהערבה | 03.11.19 (ל"ת)
68. בדיקה שנתית במוסך מורשה פעם בשנה ופעם בשנתיים במכון רישוי והאחריות על תיקון תקלות תחול תמיד על בעל הרכב . וכבר חסכנו המון | 03.11.19 (ל"ת)
63. המקום הכי טוב לעשות בו טסט זה בסט טסט בגבעת שאול בירושלים, אין לי שום קשר אישי אבל המקום פשוט עולה על מקומות אחרים בכמה רמות. אין מה להשוות למקומות שלא נזכיר את שמם בתלפיות. בננה | 03.11.19 (ל"ת)
62. ל.59 .או שאתה עושה בשטחים או שהחברה צדיקים אני נכשתי בטסט על פליטת עשן במוסך ( שהרכב טופל בו באותו שבוע ) אמרו לי ראש מנוע ומוסף אמר תעשה סיבוב ותחזור לטסט חוזר ועברתי והכל כי במוסך הראשון שמו לי תוסף דלק שגורם לעישון T | 03.11.19 (ל"ת)
61. ממש גניבה באירופה טסט לרכב חדש פעם ראשונה אחרי 4 שנים, לאחר מכן כל שנתיים עד 10 שנים, לאחר מכן כל שנה. מחיר הטסט לאחר 4 שנים הוא בערך 100 שקלים למרסדס מנוע 3000 סמ"ק. למה בארץ כל כך יקר. עקיבא | 03.11.19 (ל"ת)
60. הוזלת אגרת רישוי צריך להוריד את המחיר של אגרות הרישוי, עד שנת 2010 מחיר, עד 2015,מחיר, ועד 2020 מחיר. אושר | 03.11.19 (ל"ת)
59. בב"לת ב 20 שנים האחרונות העברתי טסטים לשלוש מכוניות במקביל כאשר כל מכונית מוחזקת על ידי לפחות עשר שנים.,ומעולם לא נכשלתי. הרכב העיקרי שלי הוא בן 14. התהליך מעולם לא לקח יותר מחצי שעה נטו. לשלם עבור הכנה זה ממש הזוי. טסט חוזר עולה כ 20 שקלים ובודקים בו שוב אך ורק את מה שנכשל. הרבה יותר זול מהכנה. יוסי | 03.11.19 (ל"ת)
56. צריך לבטל מכסים על רכיבי בטיחות כגון בלמים, ציוד היגוי, צמיגים ועוד, כך אנשים לא יפסחו על הטיפולים והרכבים יהיו בטיחוטיים יותר דייויד | 03.11.19 (ל"ת)
54. מעבר לטסט במוסכים מרכזיים בארצות הברית כל מוסך מוסמך מעביר טסט והמחיר מצחיק הגיע הזמן גם בארץ למשל יש לי פורד מוסך פורד יעשה את הטסט השנתי וכך תעודת המוסך תהיה בבעייה אם יהיו חרטות קובי | 03.11.19 (ל"ת)
53. טסט אני נוסע על רכב ליסיג 30 חודש אני הנהג היחיד שנוהג לאורך כל התקופה, מדוע אני לא יכול להנות מהפריולגיה לעשות טסט כל 3 שנים כמו בעלים פרטי כל שלש שנים ואני מציין שוב שאני הנהג היחידי שנוהג כל התקופה נחום | 03.11.19 (ל"ת)
52. בארה"ב אגרה שנתית $30 בפרברים, עוד $100 אם אתה גר במרכז העיר היכן שיש תחבורה ציבורית נוחה יעקב | 03.11.19 (ל"ת)
49. מלא קומבינות אבל לא כל כך נורא החוויה שלי מלפני חודש: יום שישי, 8 וחצי בבוקר אני מגיע להעביר את האוטו טסט (מודל 2010). מחכה 10 דקות בתור, בזמן הזה נציגה של המכון מגיעה אלי לאוטו, לוקחת תעודות וכרטיס אשראי (לא צריך מזומן) ומחזירה אלי את הניירת. עוד 10 דקות במסלול עצמו וסיימתי - רק לגשת למשרד לקבל חותמת אז איפה הבעיה? א. הבוחן הקומבינטור העביר את האוטו שעמד אחרי על אותה בדיקת זיהום אויר שלי (ראיתי אותו מחליף במחשב) - כמובן שלא הערתי לו כי אז הייתי נפסל ב. אין סיבה לפצל תשלומים, תכניסו את אותם 100 ש"ח לאגרה ומשרד התחבורה ישלם אותם למכון נהגוס | 03.11.19 (ל"ת)
48. האם השיטה הבריטית לא תעבוד כאן? בשיטה הבריטית 50 אחוז מהמכוניות לא היו עוברים טסט השיטה אומרת שיש מוסכים הרשויים להעביר טסט עם הציוד המתאים והמחוברים מערכת המיחשוב. והאינטרס ברור דורון | 03.11.19 (ל"ת)
45. לוחית זיהוי, השוד יותר גדול ממה שאתם חושבים... על פי הוראת נוהל 31 של משרד התחבורה, ישנה ללוחית זיהוי אחריות 5 שנים. בנוסף בסעיף ב2 "בוחן הרכב 'מחוייב' לעדכן את בעל הרכב על זכותו למימוש אחריות על ידי היצרן ללא תשלום". מנסיון העבר, לא רק שלא הודיעו לי על זכות זו, אלא ניסו להתחמק, הלוחית שלך דהוייה יותר מהמותר, ועוד כל מיני התחמקויות, לאחר מו"מ הסכימו להחליף בחינם, אבל הודיעו לי שיכול להיות שאני יחוייב בתשלום בהמשך אם היצרן לא יסכים לממש את האחריות. בקיצור לדעתי כאן השוד הגדול, ולכן כל פעם מכשילים על לוחית זיהוי, כיוון שהלקוח משלם והם מזוכים.. צריך תחקיר על זה | 03.11.19 (ל"ת)
44. מקווה שישפרו.. כי לא יוצא לי לבקר בטסט מבלי לשלם "קנס" והרכב תקין ביותר!. תמיד יש תחושה שרוצים לדפוק אותך ולעשות עליך כסף.. כבר יצא לי להחליף 3 מכונים בגלל ליקויים שקריים פעם זה לוחית רישוי ש"כבר לא חדשה" אז צריך לחדש.. 100 שקל נוספים. (יש אחריות ל5 שנים.. אז בדקו שהלוחית עברה ודחפו לי "ליקוי" פעם זה צמיג "יבש" שבחנות התפלאו שצריך בכלל להחליף.. (הצמיג פחות משנתיים על הכביש 3 מוכרים בדקו ואמרו שלדעתם לא צריך להחליף אבל אם אני רוצה לעבור טסט אז מחליפים) פעם זה בדיקת מזהמים ש"נכשלה" ל(א עשיתי כלום!. הלכתי וחזרתי למחרת והכל היה בסדר.. איך תסבירו?) מקווה לשיפור | 03.11.19 (ל"ת)
40. משאבת כספים הטסט הוא הליך בירוקרטי שנועד בעיקר להוציא עוד כסף במיסוי עקיף מבעלי כלי הרכב. המוסכים השונים יכולים בקלות להעביר טסט את הרכב בו הם מטפלים באופן שוטף. לצערי נדמה לפעמים שאפשר להעביר טסט גם חמור נכה, העיקר שתשלם עוד כמה עשרות שקלים בגין תרוצים עלובים כמו צבע או נורה במספר מיקו | 03.11.19 (ל"ת)
39. אגרה שהיא מס שפתיים גרידא בוחנים שהם תת רמה ומוסכים קרובים שעטים על אלה שפוסלים אותם. תלמדו מאירופה וארה"ב כמה עולה טסט !!! כל משרד התחבורה רקוב לגמרי !! מכונים מושחתים | 03.11.19 (ל"ת)
38. מתי מכון רישוי ביקנעם? הודעה על המכרז ביקנעם פורסמה כבר ב 2015, מאז לא השתנה כלום. עכשיו גם מכון הרישוי שהיה ברמת ישי עבר למגדל העמק. איפה בדיוק הם מתכוונים לפתוח אותו? אזור המוסכים גם ככה סתום אחינו הנהג | 03.11.19 (ל"ת)
36. אגרת רישוי לרכב הבעיה הכואבת היא אגרת הרישוי הגבוהה, תורידו את מחיר האגרה !!!!! ברוך | 03.11.19 (ל"ת)
35. הכי גרוע זה הצעקות והיחס המזלזל שמקבלים מהבוחנים בנוסף לתור הארוך. משרד התחבורה בישראל זה דוגמה איך הממשלה ופקידיה רואים את האזרחים - לא רואים ממטר. אור עקיבא | 03.11.19 (ל"ת)
32. 12, תמכור כבר את האוטו, אתה תופס חניה יקרה הגיע הזמן להפסיק לאשר לכל אחד להחזיק כמה רכבים שמתחשק לו. לפחות בגוש דן רבתי, י-ם וחיפה. מי שגר בישובון בפריפריה שיעשה מה שבא לו. אין שם בעיות חניה. בגלל אנשים כמוך שמחזיקים רכב שני ושלישי שבקושי נוסע קיימת מצוקת חניה, אותה גם אתה מרגיש עם רכבך הראשון. בשלב ראשון אפשר להגביל את הבעלות ל 2 רכבים. זהו. אסור יותר להחזיק 3, 4 או 5 רכבים (אפשר כאמור רק לתושבי הערים, בכפר שיעשו מה שבא להם, לא מפריע) בשלב השני גם את הרכב השני יש לאסור, זאת אלא אם כן לבעל הרכב יש חניה פרטית (עבור רכבו הראשון ולכן השני הוא בעצם הראשון ללא חניה ייעודית) נהגוס | 03.11.19 (ל"ת)
31. מבחני רישוי מדוע לא נותנים למוסכים המורשים לבצע את הטסטים ?? הם אמורים להכיר את הסטוריית רכב/מצב הרכב/ הם מתמכים עפ"י סוגי הרכב אמנם זה יעלה יותר לבעל הרכב כי למוסף יהיה כדאי למצוא את כול הפגמים ולתקן אך יעלו מכוניות תקינות בלבד ובאחריות המוסך אייל | 03.11.19 (ל"ת)
30. במכונים משלמים ויש טסט זה לא השעות עבודה ולא הטפסים, זה הכסף המיותר שיש לשלם למכון עבור הטסט. אני רואה בכבישים מלא מכוניות ומסחריות שאין מצב שעוברים את טסט בשל זיהום אוויר. השיטה נותנת יד חופשית לשחיטויות. צריכים לסגור את כל המכונים נחום | 03.11.19 (ל"ת)
29. "עם זאת, בעל האוטו נדרש לשלם את האגרה השנתית." ברור שהמדינה לא תוותר על הכסף... בשוה וחרפה שלא ניתן לשלם את האגרה בתשלומים. בושה וחרפה שעלות האגרה היא מאות ואלפי שקלים. תשלום על אגרת רישוי, תשלום על הבדיקה עצמה, תשלום על התיקונים (האחרון עוד מתקבל על הדעת). אין תחבורה ציבורית נורמלית והאזרחים שבויים בידי המדינה לקנות רכב ולשלם אין סוף תשלומים. זאת עוד, אני רואה עשרות מכוניות על הכביש שלא ברור כיצד הן עוברות את הטסט. פשוט בדיחה. ציוני | 03.11.19 (ל"ת)
28. צריך מהפכה כללית בתחום לאחר 70 שנה,הכל פרימיטיבי ומיושן..... הבוחני רישוי ברמה הכי ירודה במקצוע ,מכשילים רכבים בגלל טמטום ולמעשה מכון רישוי זה כמו לקבל מהממשלה רישיון לגנוב...בנוסף לבטל את התקנה שהמרחק בין המכונים צריך להיות 7קמ...כנופיית המכונים פועלים כמו אירגון פשע,מחלקים ביניהם את אזורי החסות.... רישיומט | 03.11.19 (ל"ת)
26. מי שאומר שיעשו טסט במוסך לא שפוי במכוני בדיקה אולי דופקים אותך בלוחיות רישוי, מה יהיה במוסכים? ידפקו אותך בכל דבר אפשרי שאפשר לתקן אצלם, יגידו אנחנו לא מעבירים אותך טסט אם לא תסדר מה שלא יהיה ברכב, ואנחנו כבר יודעים כמה מוסכים אמינים יותר ואמינים פחות. לירון | 03.11.19 (ל"ת)
25. אגרת טסט מס עקיף תתביישו לכם!!!!!!!!!!!!!! 1500 ש"ח אגרת טסט למה צריך לשלם כל כך הרבה כסף על בדיקה שגג צריכה לעלות 100 שקל?! המיסים הורגים את המדינה. אלברט | 03.11.19 (ל"ת)
24. מדוע צריך מכון רישוי, כאשר קודם הולכים למוסך המטפל שיסדר את כל הנחוץ על מנת לגשת לטסט? כדאי היה, כמו בארצות רבות, שהמוסך ייתן את האישור באמצעות חותמת, לאחר תיקון כל הדרוש תיקון, כי הרכב מוכן וראוי לנסיעה בטוחה. ההוצאות של בעלי רכבים במוסכים לפני טסט, וכן הטסט עצמו, הם נטל גדול על כתפי הנהגים. אפשר גם אחרת. ישראלית | 03.11.19 (ל"ת)
23. יש תורים ארוכים במכוני הרישוי אז הפתרון הפשוט הוא עוד מכוני רישוי ו/או שינוי שעות העבודה של המכונים שחר2 | 03.11.19 (ל"ת)
22. תהליך לא יעיל, תורים, ניירות, תשלומים במזומן, אישורים מיוחדים אם לא עבר... יש הרבה בעיות בתהליך שנעשה מסורבל והמון רכבים שעוברים באמצעות שוחד לבוחן הרכב. יש שמועות על הרבה מקומות שתמורת תשלום סמלי של 100 ש"ח מעבירים את הטסט ללא בדיקה גם שיש כשלים ברכב. לא מבין מה התהליך הזה עוזר בכלל אם מי שאמור לרדת מהכביש בכלל משלם שוחד כדי לעבור את הטסט ובסוף מי שלא עובר זה אנשים נורמטיביים שסתם שכחו להחליף מגבים. מישהו | 03.11.19 (ל"ת)
21. מבחן שנתי נכון שלפעמים לא נוח,אבל פרטים 'קטנים' כמו מנורה אור אחורי פנס תתפלאו כמה זה כן בטיחותי ביחוד במקום לא מואר,שלא לדבר על מספר רישוי לא תקני שמחזיר אור ולא רואים את הספרות ועברייני תנועה מסוכנים חומקים מעונש. ארי | 03.11.19 (ל"ת)
19. בארהב יש רישיון למוסכים להעביר טסט שיעשו רישוי למוסכים כמו בארהב להעביר טסט. תוך שנה יהיו עוד 500 מוסכים. מוסך שיעשה תרגיל ישלם קנס מטורף ויאבד את הרישיון אזרח | 03.11.19 (ל"ת)
18. הגיוני מי שכותב את הרעיון של בדיקת טסט ע"י המוסך כנראה שהוא עצמו מוסכניק שרוצה להרוויח פעמיים. יהיה לו אינטרס "להציף" תקלות גם אין אין כאלה... ואם הוא לא מוסכניק אז הוא כנראה "תמים" בלשון המעטה. הנכוןמ הוא שצריך לעשות רפורמה בהתאם לנהג לגילו לעברו ונסיונו התעבורתי ולבדוק ע"פ פרמטרים אלה את הרכבים אחת לשנתיים אחת לשלוש שנים. יש ברשותי שני רכבים, שמורים. נוסעים מעט כי שנינו פנסיונרים, הרכבים מטופלים היטב, רק במוסך מורשה, קבוע. מה כבר יש לבדוק. אני עובר את המסלול ללא הערות אבל מבזבז הרבה זמן והרבה כסף. אולי השר סמוטריץ יהיה האמיץ והאיכותי שיפסיק עם השוד המתמשך הזה. נורמאלי | 03.11.19 (ל"ת)
17. לאפשר טסט במוסך מורשה של חברת הייצור של הרכב לאחר בדיקה וטיפול ככה הרכב תקין תמיד! ויחסוך זמן וכסף. לא מבינה למה זה לא כך. כנראה מישהו מרוויח מהצד על הבדיקות במכוני רישוי יחסוך זמן ועלויות | 03.11.19 (ל"ת)
16. בחלק מהמכונים מתקנים בתשלום כמעט בכל מכון יש תיקונים בחצר שגובים כסף טוב על- מספרי רישוי, איזון גלגלים ואורות ועוד.מזה המכונים עושים המון כסף. עמי | 03.11.19 (ל"ת)
15. טסט פעמיים בשנה לרכב מיושן לא מבין מדוע רכב שני במשפחה שנוסע מתחת ל- 5000 (חמשת אלפים) ק"מ בשנה צריך לעשות טסט פעמיים בשנה. בעת ביצוע טסט מד-אוץ(ספידומטר) נרשם אין בעיה לדעת כמה נסע לשנה. חלפון דוד | 03.11.19 (ל"ת)
14. למה צריך לשלם פעמיים ? אני מציע במקום לשלם אגרה ועוד תשלום אגרה למכון עצמו- כ 98 ש"ח , לשלם אגרה אחת ומשרד התחבורה יעביר את התשלום למכון. אגב לא ברור מדוע במכון דורשים תשלום במזומן בלבד. לא תמיד יש. רני | 03.11.19 (ל"ת)
13. רמאות שיתחילו לבדוק מכוניות מסחריות על הכביש. אין מצב שהן עוברים בדיקת זיהום. זה האויר שאנחנו נושמים.. לאף אחד לא אכפת שחיתות במכונים | 03.11.19 (ל"ת)
12. לוחית רישוי דהויה - מסחטת כספים סתמית כל אחד יודע שסתם דוחפים להחלפת לוחית הרישוי, אולם בלית ברירה פשוט נכנעים, משלמים עבור השחיתות הזו וממשיכים הלאה. שי | 03.11.19 (ל"ת)
11. טסט במוסך מדוע שהטסט לא יעשה במוסך עצמו? מי מכיר את הרכב יותר טוב מהמוסך המטפל? אני | 03.11.19 (ל"ת)
10. הבעיה לא ההמתנה, אלא השחיתות במשרד התחבורה לא מבינים שהבעיה במכוני הרישוי זה לא ההמתנה והטפסים, אלא העיקר השחיתות. אתה מגיע למקום בידיעה שצריך לשלם בקשיש כביכול 'חוקי' למכון תחת כל מיני סעיפים שהם ספקי השירות שלו. ואינני מדהר על שאר בקשישים דרך המוסכים ישירות למכון וכשהמוסכניק אומר לך את זה בפה מלא. לורנס | 03.11.19 (ל"ת)
9. מחיר אחזקת רכב בישראל שערורייתי! רכב משפחתי רגיל עולה כ 130k לעומת כ 40k בארצות הברית או כ 50k באירופה, הדלק עולה כפול מארצות הברית, ויש לנו גם טסט כדי להשחיל לנו עוד 1500 בשנה בן | 03.11.19 (ל"ת)
8. מכון הרישוי שיאפשר לקבוע תור מראש, יישבר את השוק יש לי פורד פוקוס בת תשע. אמינה ושמורה. עובר טסט כל שנה בלי בעיות. מה הבעיה? שצריך לפנות חצי יום להמתנה בתור (כולל עמידה על המישמר מפני גנבי תור). הייתי מוכן לנסוע עוד חצי שעה ולשלם עוד 20₪ לתור מוזמן מראש. השנה היא 2019, הטכנולוגיה קיימת. נתנייתי | 03.11.19 (ל"ת)
6. סמוטריץ התותח, עוד לא נכנס לתפקיד וכבר מקדם מלא דב סחטיין על סמוטריץ מעריץ של סמוטריץ | 03.11.19 (ל"ת)
5. הצעה לשינוי המצב הרשאה לכל מוסך מורשה לעשות טסט. במקרה והרכב נכשל בטסט הוא יעבור לטסט נוסף במספר מכוני בדיקה. בוריס | 03.11.19 (ל"ת)
3. ביצוע הטסט במוסך הגיע הזמן שאת הטסט יבצוע בתוך המוסך המורשה של אותו הרכב אזרח פשוט | 03.11.19 (ל"ת)
2. לעבור טסט בארץ זה סיוט. מזעזע להיות במגע עם האנשי. אני מעדיף לשלם למישהו רק לא לראות אותם, לא לשמוע אותם. אנשים מגעילים שמנצלים את הסיטואציה כדי להשפיל נהגים. מיכה | 03.11.19 (ל"ת)
1. לא צריך שמתם בוודאי לב שהסעיפים שלרוב נופלים עליהם הם דברים קטנים שמתקנים במכון הרישוי תמורת כמה עשרות שקלים... למה למשל לא לתת לחברות הביטוח להיות אחראיות על זה? רוצה ביטוח? תתן לחברת הביטוח לוודא שהרכב תקין. שמעון שלי בפיתה | 03.11.19 (ל"ת)
הטסט השנתי למכונית צפוי להשתנות
140 תגובות לכתיבת תגובה