אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

דלק רכב שווה פחות מהיום שבו גיל אגמון השתלט עליה

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
ל-6 ו-7: אם אתם לא רואים מדובר על מחיר מניה מתואם המשקלל חלוקת דיבידנדים
אם לא היו מתייחסים לחלוקת הדיבידנדים שווי השוק של החברה צנח במעל ל-75% בתשע השנים שעמד בזמנו על מעל ל-4.5 מיליארד שקל (הרי את חלקו 22% הוא קנה במיליארד שקל שזה כמעט שווי השוק של כל החברה כיום) באותו זמן וכיום השווי הוא 1.1 מיליארד שקל, מה שנלקח בגרף ובחישוב זה מחיר מניה מתואם המשקלל את חלוקות הדיבידנדים במחיר המניה ההיסטורי.
מבין עניין | 06.11.19
1.
השוק הולך להצטמצם עקב אי יכולת נסיעה באזור המרכז
כל יום שעובר מגביר את הפקקים ואת העומס על הכבישים בגוש המרכז, חדרה גדרה, התוצאה תהיה שאנשים עם הזמן יסגלו נוהגי נהיגה אחרים. למשל, עבודה מהבית, הסעות מאורגנות של מקום העבודה, שימוש רב יותר בתחבורה ציבורית והתחשבות של המעביד בזמני נסיעה אלה. כל אלה ידחפו את מכירות הרכב הפרטי למטה יותר ויותר והתוצאה תהיה הרעה בתוצאות דלק רכב. יבואני רכב הפכו להיות השקעה גרועה ונטל על תיק ההשקעות. צפי שלי, תוך 3-5 שנים הנייר ירד חדות.
אריאל | 06.11.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת